Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #76 Skrevet 7. april 2014 Følger sjeldent slike tråder, men klikket meg inn likevel Fikk helt tårer i øynene av den siste testen der.. Gratulerer så kjempe kjempe mye Tusen tusen takk ❤️ 😊 Anonymous poster hash: ad89f...86f
Super-woman Skrevet 7. april 2014 #78 Skrevet 7. april 2014 ser en skygge strek jeg også ja Håper du er gravid, masse lykke til med ny test Ps. håper du holder oss oppdatert da
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #79 Skrevet 7. april 2014 ser en skygge strek jeg også ja Håper du er gravid, masse lykke til med ny test Ps. håper du holder oss oppdatert da Hvis du ser på bildet over her, så har jeg tatt ny test :-D Anonymous poster hash: ad89f...86f
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #80 Skrevet 8. april 2014 Tenkte jeg kunne oppdatere etter hcg prøven som ble tatt idag på rugedag 13. Den var på 232 :-D så nå håper jeg bare så inderlig at spiren sitter i 8 mnd til! Tusen takk for alle gratulasjoner her inne ❤️ Anonymous poster hash: ad89f...86f
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #82 Skrevet 8. april 2014 Tenkte jeg kunne oppdatere etter hcg prøven som ble tatt idag på rugedag 13. Den var på 232 :-D så nå håper jeg bare så inderlig at spiren sitter i 8 mnd til! Tusen takk for alle gratulasjoner her inne ❤️ Anonymous poster hash: ad89f...86f Er ikke det veldig lavt? Anonymous poster hash: 796e1...d9c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #83 Skrevet 8. april 2014 Åh, tårer i øynene her! Gratulerer!!!! Anonymous poster hash: dd211...f60
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #84 Skrevet 8. april 2014 Tenkte jeg kunne oppdatere etter hcg prøven som ble tatt idag på rugedag 13. Den var på 232 :-D så nå håper jeg bare så inderlig at spiren sitter i 8 mnd til! Tusen takk for alle gratulasjoner her inne ❤️ Anonymous poster hash: ad89f...86f Er ikke det veldig lavt? Anonymous poster hash: 796e1...d9c På dag 13 er det ikke lavt nei. Det er høyt :-) Anonymous poster hash: ad89f...86f
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #85 Skrevet 8. april 2014 Tenkte jeg kunne oppdatere etter hcg prøven som ble tatt idag på rugedag 13. Den var på 232 :-D så nå håper jeg bare så inderlig at spiren sitter i 8 mnd til! Tusen takk for alle gratulasjoner her inne ❤️ Anonymous poster hash: ad89f...86f Gratulerer så inderlig mye! Dette er jo fantastisk! Jeg skal krysse fingre og håpe for deg! Anonymous poster hash: 69f4f...ece
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #86 Skrevet 8. april 2014 Tenkte jeg kunne oppdatere etter hcg prøven som ble tatt idag på rugedag 13. Den var på 232 :-D så nå håper jeg bare så inderlig at spiren sitter i 8 mnd til! Tusen takk for alle gratulasjoner her inne ❤️ Anonymous poster hash: ad89f...86f Er ikke det veldig lavt? Anonymous poster hash: 796e1...d9c På dag 13 er det ikke lavt nei. Det er høyt :-) Anonymous poster hash: ad89f...86f Da er det bare å gratulere da!!! Anonymous poster hash: 796e1...d9c
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #87 Skrevet 12. april 2014 Bitteliten oppdatering . Bare fordi jeg er så glad 😄😄😄 Anonymous poster hash: ad89f...86f
<3 2G <3 Skrevet 12. april 2014 #89 Skrevet 12. april 2014 Det er fantastisk Mye høyere enn jeg hadde med prøver tatt 14 (32) og 16 (66) dpo Han er over året nå gratulerer så masse masse
mekanikerfrue Skrevet 12. april 2014 #90 Skrevet 12. april 2014 Gratulerer så mye med spire i magen ! Kan tenke meg at det var morro etter så lang tid med prøving. Tok mange mnd for meg å bli gravid også, men når jeg først ble det, var det verdens beste gave ! Masse lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #91 Skrevet 12. april 2014 Gratulererer 😊 men det holder nå. Du er gravid, er ikke tvil. Anonymous poster hash: fcc22...a1b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #92 Skrevet 12. april 2014 Det er fantastisk Mye høyere enn jeg hadde med prøver tatt 14 (32) og 16 (66) dpo Han er over året nå gratulerer så masse masse Min var jo som sagt tidligere 232 på dag 13 og 606 på dag 15 :-) så håper det fortsetter sånn 😄 Anonymous poster hash: ad89f...86f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #93 Skrevet 12. april 2014 Gratulererer 😊 men det holder nå. Du er gravid, er ikke tvil. Anonymous poster hash: fcc22...a1b Takk 😊 Hehe jeg vet, men er jo bare dere jeg kan dele det med i 2 mnd til men dette var siste test, siden den nå viser maks av hva den kan vise Anonymous poster hash: ad89f...86f
<3 2G <3 Skrevet 12. april 2014 #94 Skrevet 12. april 2014 Det er fantastisk Mye høyere enn jeg hadde med prøver tatt 14 (32) og 16 (66) dpo Han er over året nå gratulerer så masse masse Min var jo som sagt tidligere 232 på dag 13 og 606 på dag 15 :-) så håper det fortsetter sånn 😄 Anonymous poster hash: ad89f...86f Jupp, helt fantastisk med så høye flotte tall Gratulerer så masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå