Gå til innhold

Er denne positiv ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger sjeldent slike tråder, men klikket meg inn likevel

Fikk helt tårer i øynene av den siste testen der..

Gratulerer så kjempe kjempe mye :)

Tusen tusen takk ❤️ 😊

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt fantastisk ❤️👍😜👏🎊🎉🎁

Skrevet

ser en skygge strek jeg også ja :)
Håper du er gravid, masse lykke til med ny test :)
Ps. håper du holder oss oppdatert da :)

Skrevet

ser en skygge strek jeg også ja :)

Håper du er gravid, masse lykke til med ny test :)

Ps. håper du holder oss oppdatert da :)

Hvis du ser på bildet over her, så har jeg tatt ny test :-D

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Skrevet

Tenkte jeg kunne oppdatere etter hcg prøven som ble tatt idag på rugedag 13. Den var på 232 :-D så nå håper jeg bare så inderlig at spiren sitter i 8 mnd til!

Tusen takk for alle gratulasjoner her inne ❤️

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Skrevet

?

 

Anonymous poster hash: 796e1...d9c

Skrevet

Tenkte jeg kunne oppdatere etter hcg prøven som ble tatt idag på rugedag 13. Den var på 232 :-D så nå håper jeg bare så inderlig at spiren sitter i 8 mnd til!

Tusen takk for alle gratulasjoner her inne ❤️

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Er ikke det veldig lavt?

 

Anonymous poster hash: 796e1...d9c

Skrevet

Åh, tårer i øynene her! Gratulerer!!!! :D

 

Anonymous poster hash: dd211...f60

Skrevet

 

Tenkte jeg kunne oppdatere etter hcg prøven som ble tatt idag på rugedag 13. Den var på 232 :-D så nå håper jeg bare så inderlig at spiren sitter i 8 mnd til!

Tusen takk for alle gratulasjoner her inne ❤️

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Er ikke det veldig lavt?

 

Anonymous poster hash: 796e1...d9c

På dag 13 er det ikke lavt nei. Det er høyt :-)

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Skrevet

Tenkte jeg kunne oppdatere etter hcg prøven som ble tatt idag på rugedag 13. Den var på 232 :-D så nå håper jeg bare så inderlig at spiren sitter i 8 mnd til!

Tusen takk for alle gratulasjoner her inne ❤️

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

 

Gratulerer så inderlig mye! Dette er jo fantastisk! Jeg skal krysse fingre og håpe for deg!

 

Anonymous poster hash: 69f4f...ece

Skrevet

 

 

Tenkte jeg kunne oppdatere etter hcg prøven som ble tatt idag på rugedag 13. Den var på 232 :-D så nå håper jeg bare så inderlig at spiren sitter i 8 mnd til!

Tusen takk for alle gratulasjoner her inne ❤️

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Er ikke det veldig lavt?

 

Anonymous poster hash: 796e1...d9c

På dag 13 er det ikke lavt nei. Det er høyt :-)

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Da er det bare å gratulere da!!!

 

Anonymous poster hash: 796e1...d9c

Skrevet

Bitteliten oppdatering . Bare fordi jeg er så glad 😄😄😄

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

post-42-135144_thumb.jpg

Skrevet

Det er fantastisk :) Mye høyere enn jeg hadde med prøver tatt 14 (32) og 16 (66) dpo :)

Han er over året nå :) gratulerer så masse masse :)

Skrevet

Gratulerer så mye med spire i magen ! Kan tenke meg at det var morro etter så lang tid med prøving. Tok mange mnd for meg å bli gravid også, men når jeg først ble det, var det verdens beste gave ! :) Masse lykke til videre :)

Skrevet

Gratulererer 😊 men det holder nå. Du er gravid, er ikke tvil.

 

Anonymous poster hash: fcc22...a1b

Skrevet

Det er fantastisk :) Mye høyere enn jeg hadde med prøver tatt 14 (32) og 16 (66) dpo :)

Han er over året nå :) gratulerer så masse masse :)

Min var jo som sagt tidligere 232 på dag 13 og 606 på dag 15 :-) så håper det fortsetter sånn 😄

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Skrevet

Gratulererer 😊 men det holder nå. Du er gravid, er ikke tvil.

 

Anonymous poster hash: fcc22...a1b

Takk 😊 Hehe jeg vet, men er jo bare dere jeg kan dele det med i 2 mnd til ;) men dette var siste test, siden den nå viser maks av hva den kan vise :)

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Skrevet

 

Det er fantastisk :) Mye høyere enn jeg hadde med prøver tatt 14 (32) og 16 (66) dpo :)

Han er over året nå :) gratulerer så masse masse :)

Min var jo som sagt tidligere 232 på dag 13 og 606 på dag 15 :-) så håper det fortsetter sånn 😄

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Jupp, helt fantastisk med så høye flotte tall :) Gratulerer så masse :)

Skrevet

Så kjempegøy!! Hipp hurra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...