Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #51 Skrevet 5. april 2014 Du har i hvertfall hcg i kroppen, så mange tester gir ikke evt skyggestreker eller falsk positiv alle som en Så vil tro du er gravid Da jeg testet like tidlig var min test like svak i fargen, men som hos deg et tydelig kryss Gratulerer så mye! Ja jeg begynner jo å tro at det er noe hcg der. :-) men da frykter jeg at det er kjemisk ! Men håper jo at jeg tar feil :-) Anonymous poster hash: ad89f...86f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #52 Skrevet 5. april 2014 Slutt å ta tester. Du blir hverken mer eller mindre gravid av å ta tester Anonymous poster hash: fcc22...a1b
Medulla Skrevet 5. april 2014 #53 Skrevet 5. april 2014 Nå skal det sutres litt. Er blitt testoman, så dumme meg tok en ny test imorges , og håpte jo på en ennå sterkere strek enn i går og i forgårs , siden jeg idag tok med morgenurin. Men neida, like svak, eller nesten svakere i mine øyner nå har jeg ikke flere tester, så nå venter jeg bare til blodprøven skal taes på onsdag. Anonymous poster hash: ad89f...86f Mine clearbluetest var svakere enn dette 5 dager etter forventet mens. Første positive test fikk jeg 3 dager etter forventet, og den var så svak at den forsvant da jeg tok bildet:P Brukte selv 5 år på å bli gravid, så jeg vet at det ikke hjelper å be deg om å ikke bekymre deg. Jeg sier bare gratulerer, og lykke til!:-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #54 Skrevet 5. april 2014 Jeg skal ikke ta flere tester, har ikke flere heller :-P men etter 6 år med helt blendahvite tester, er det litt vanskelig å lavære når det kanskje er tegn til noe. Takk for svar dere andre ❤️ Anonymous poster hash: ad89f...86f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #55 Skrevet 5. april 2014 Jeg synes den nederste er helt klart sterkere! Hold oss oppdaterte da, jeg er så spent på dine vegne Anonymous poster hash: 1fc8c...2ae
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 5. april 2014 #56 Skrevet 5. april 2014 Gratulerer med graviditet! De testene der er positive!! Etter å ha lest hvor lenge dere har prøvd, så kjenner jeg at jeg blir skikkelig ivrig på deres vegne! Hipp hurra for babymirakel!!!
I scream for icecream! Skrevet 5. april 2014 #57 Skrevet 5. april 2014 Ser helt tydelige streker på alle testene, så tror nok du bare må innfinne deg med at det skjer noe i magen din.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #58 Skrevet 6. april 2014 Takk dere :-D jeg skal oppdatere neste gang jeg eventuelt tester eller når hcg prøven er tatt Anonymous poster hash: ad89f...86f
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 6. april 2014 #59 Skrevet 6. april 2014 Takk dere :-D jeg skal oppdatere neste gang jeg eventuelt tester eller når hcg prøven er tatt Anonymous poster hash: ad89f...86f Vi gleder oss til oppdatering Oppdater på denne tråden da, så vi får det med oss Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #60 Skrevet 6. april 2014 Herregud Anonymous poster hash: fcc22...a1b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #61 Skrevet 6. april 2014 Herregud Anonymous poster hash: fcc22...a1b Det var jo et ekstremt konstruktivt innlegg...!? Anonymous poster hash: b8a99...23e
Musemorbr / Skrevet 6. april 2014 #62 Skrevet 6. april 2014 Herregud Anonymous poster hash: fcc22...a1b Heregud så varm man blir i hjertet av at noen som har prøvd så utrolig lenge endelig har klart det? Herregud så heldige vi er som får være med å dele andres lykke på denne måten? Herregud så fantastisk at hi skal få lov til å bli mamma? Ja, i såfall er vi enige. Herregud!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #63 Skrevet 7. april 2014 Jeg ser det har vært mye negativt snakk her på forumet de siste dagene om både ivf og de som tester mye, men jeg bryr meg svært lite. At folk faktisk klarer å finne noe negativt i alt hva andre foretar seg, det forstår jeg ikke . Men vi er alle forskjellig så en må jo bare godta det Her er hvertfall dagens test Anonymous poster hash: ad89f...86f
Sint naken biltyv Skrevet 7. april 2014 #64 Skrevet 7. april 2014 Jeg ser det har vært mye negativt snakk her på forumet de siste dagene om både ivf og de som tester mye, men jeg bryr meg svært lite. At folk faktisk klarer å finne noe negativt i alt hva andre foretar seg, det forstår jeg ikke . Men vi er alle forskjellig så en må jo bare godta det Her er hvertfall dagens test Anonymous poster hash: ad89f...86f Gratulerer 😄😄👍👍👏👏
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #65 Skrevet 7. april 2014 Jeg ser det har vært mye negativt snakk her på forumet de siste dagene om både ivf og de som tester mye, men jeg bryr meg svært lite. At folk faktisk klarer å finne noe negativt i alt hva andre foretar seg, det forstår jeg ikke . Men vi er alle forskjellig så en må jo bare godta det Her er hvertfall dagens test Anonymous poster hash: ad89f...86f Gratulerer 😄😄👍👍👏👏Tuuusen takk 😄😄❤️ Anonymous poster hash: ad89f...86f
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 7. april 2014 #68 Skrevet 7. april 2014 Jeg ser det har vært mye negativt snakk her på forumet de siste dagene om både ivf og de som tester mye, men jeg bryr meg svært lite. At folk faktisk klarer å finne noe negativt i alt hva andre foretar seg, det forstår jeg ikke . Men vi er alle forskjellig så en må jo bare godta det Her er hvertfall dagens test Anonymous poster hash: ad89f...86f Hipp Hurra! :D
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #69 Skrevet 7. april 2014 Tusen takk alle sammen 😄😂 jeg klarer ikke helt å forstå det selv. Blir sikkert mer virkelig etter hcg prøvene er tatt og ul om 3-4 uker ❤️ Anonymous poster hash: ad89f...86f
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #74 Skrevet 7. april 2014 Tusen takk :-) Anonymous poster hash: ad89f...86f
storepus Skrevet 7. april 2014 #75 Skrevet 7. april 2014 Følger sjeldent slike tråder, men klikket meg inn likevel Fikk helt tårer i øynene av den siste testen der.. Gratulerer så kjempe kjempe mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå