Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #26 Skrevet 3. april 2014 Jeg tok denne også da, siden jeg ikke klarte å vente . Men nå venter jeg noen dager til , og tar med morgenurin istedenfor ettermiddag/kveld Anonymous poster hash: ad89f...86f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #27 Skrevet 3. april 2014 Jeg tok denne også da, siden jeg ikke klarte å vente . Men nå venter jeg noen dager til , og tar med morgenurin istedenfor ettermiddag/kveld Anonymous poster hash: ad89f...86f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #28 Skrevet 3. april 2014 Jeg tok denne også da, siden jeg ikke klarte å vente . Men nå venter jeg noen dager til , og tar med morgenurin istedenfor ettermiddag/kveld Anonymous poster hash: ad89f...86f Oj det ble to bilder. . Sorry Anonymous poster hash: ad89f...86f
<3 2G <3 Skrevet 3. april 2014 #29 Skrevet 3. april 2014 Du kan teste sent på dagen så lenge det er 4timer siden siste gang du tisset og ikke har drukket masse før
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #30 Skrevet 3. april 2014 Aah :-) det visste jeg ikke . Men begge to ser jeg streker på , så noe er kanskje på gang. :-D hurra Anonymous poster hash: ad89f...86f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #31 Skrevet 3. april 2014 Vet du, når jeg leste hvor lenge dere har prøvd, fikk jeg helt frysninger her!!! Så FANTASTISK!!!! Gratulerer!!! Positiv som bare det de testene der!! :-) Anonymous poster hash: c4991...781
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #32 Skrevet 3. april 2014 Hurra og gratulerer! Fra en med testmani, som saumfarer testene med lupe, er jo denne superpositiv. Anonymous poster hash: b8a99...23e
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #33 Skrevet 3. april 2014 Tusen tusen takk dere :-D <3 jeg avventer med å tro det helt ennå. Men tester på nytt i helgen og så er det å ta hcg test på sykehuset på onsdag! Grugleder meg :-D Anonymous poster hash: ad89f...86f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #34 Skrevet 3. april 2014 Kvalmen har meldt seg! :-D Anonymous poster hash: ad89f...86f
Mamma-til-3-jenter Skrevet 3. april 2014 #35 Skrevet 3. april 2014 Kvalmen har meldt seg! :-D Anonymous poster hash: ad89f...86f Usj..... Men i din situasjon: JIPPI!!! :-D
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #36 Skrevet 3. april 2014 Kvalmen har meldt seg! :-D Anonymous poster hash: ad89f...86f Så spent som du er nå er det nok sannsynlig at den kvalmen skyldes nerver. Men jeg tror også disse testene er positive! Anonymous poster hash: 69f4f...ece
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #37 Skrevet 3. april 2014 Har lest maaaange liknende tråder her inne hvor man blir bedt om å vurdere bilder av slike tester. Stort sett sliter jeg med å se de strekene som noen påstår de ser... Men her ser til og med jeg en strek!! Svak riktignok, men du var jo flere dager før mens.... Våger meg på et stort GRATTIS!! Anonymous poster hash: 70edf...79b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #38 Skrevet 4. april 2014 Jeg klarte jo ikke å vente en dag til som jeg skulle! Haha :-) Men det ser positivt ut! Hvis det ikke er kjemisk da! Anonymous poster hash: ad89f...86f
anonymemammaen Skrevet 4. april 2014 #40 Skrevet 4. april 2014 Jeg klarte jo ikke å vente en dag til som jeg skulle! Haha :-) Men det ser positivt ut! Hvis det ikke er kjemisk da! Anonymous poster hash: ad89f...86f Super positiv!! 😃😃 gratulerer!!!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #41 Skrevet 4. april 2014 Når du har så mange positive tester er du gravid Anonymous poster hash: fcc22...a1b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #42 Skrevet 4. april 2014 :-D :-D håper jo det! Anonymous poster hash: ad89f...86f
Marble Skrevet 4. april 2014 #43 Skrevet 4. april 2014 Gratulerer så masse! Tydelig positive tester! Min første så ut som din første, og er nå uke 9+3, så tiden går fort :-) Snart har du et lite nurk <3
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #45 Skrevet 4. april 2014 Får litt vonde stikk inni meg når jeg blir gratulert , siden jeg ikke helt selv klarer å tro det ennå ❤️ Men takk Anonymous poster hash: ad89f...86f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #47 Skrevet 4. april 2014 Takk ❤️ Anonymous poster hash: ad89f...86f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #48 Skrevet 5. april 2014 Nå skal det sutres litt. Er blitt testoman, så dumme meg tok en ny test imorges , og håpte jo på en ennå sterkere strek enn i går og i forgårs , siden jeg idag tok med morgenurin. Men neida, like svak, eller nesten svakere i mine øyner nå har jeg ikke flere tester, så nå venter jeg bare til blodprøven skal taes på onsdag. Anonymous poster hash: ad89f...86f
Kanutten83 Skrevet 5. april 2014 #49 Skrevet 5. april 2014 Du har i hvertfall hcg i kroppen, så mange tester gir ikke evt skyggestreker eller falsk positiv alle som en Så vil tro du er gravid Da jeg testet like tidlig var min test like svak i fargen, men som hos deg et tydelig kryss Gratulerer så mye!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #50 Skrevet 5. april 2014 Nå skal det sutres litt. Er blitt testoman, så dumme meg tok en ny test imorges , og håpte jo på en ennå sterkere strek enn i går og i forgårs , siden jeg idag tok med morgenurin. Men neida, like svak, eller nesten svakere i mine øyner nå har jeg ikke flere tester, så nå venter jeg bare til blodprøven skal taes på onsdag. Anonymous poster hash: ad89f...86f Jeg syns den nederste ser sterkere ut Ikke vær bekymret, du er helt sikkert gravid! Anonymous poster hash: 2faed...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå