Gå til innhold

Er denne positiv ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok denne også da, siden jeg ikke klarte å vente . Men nå venter jeg noen dager til , og tar med morgenurin istedenfor ettermiddag/kveld :)

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok denne også da, siden jeg ikke klarte å vente . Men nå venter jeg noen dager til , og tar med morgenurin istedenfor ettermiddag/kveld :)

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

post-42-107807_thumb.jpg

post-42-107810_thumb.jpg

Skrevet

Jeg tok denne også da, siden jeg ikke klarte å vente . Men nå venter jeg noen dager til , og tar med morgenurin istedenfor ettermiddag/kveld :)

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Oj det ble to bilder. . Sorry

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Skrevet

Du kan teste sent på dagen så lenge det er 4timer siden siste gang du tisset og ikke har drukket masse før :)

Skrevet

Aah :-) det visste jeg ikke . Men begge to ser jeg streker på , så noe er kanskje på gang. :-D hurra

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Skrevet

Vet du, når jeg leste hvor lenge dere har prøvd, fikk jeg helt frysninger her!!!

Så FANTASTISK!!!! Gratulerer!!! Positiv som bare det de testene der!! :-)



Anonymous poster hash: c4991...781
Skrevet

Hurra og gratulerer!

Fra en med testmani, som saumfarer testene med lupe, er jo denne superpositiv. :)

 

Anonymous poster hash: b8a99...23e

Skrevet

Tusen tusen takk dere :-D <3 jeg avventer med å tro det helt ennå. Men tester på nytt i helgen og så er det å ta hcg test på sykehuset på onsdag! Grugleder meg :-D

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Skrevet

Kvalmen har meldt seg! :-D

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Skrevet

Kvalmen har meldt seg! :-D

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

 

Usj..... Men i din situasjon: JIPPI!!! :-D

Skrevet

Kvalmen har meldt seg! :-D

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

 

Så spent som du er nå er det nok sannsynlig at den kvalmen skyldes nerver. Men jeg tror også disse testene er positive!

 

Anonymous poster hash: 69f4f...ece

Skrevet

Har lest maaaange liknende tråder her inne hvor man blir bedt om å vurdere bilder av slike tester. Stort sett sliter jeg med å se de strekene som noen påstår de ser... Men her ser til og med jeg en strek!! Svak riktignok, men du var jo flere dager før mens.... Våger meg på et stort GRATTIS!! :D

 

Anonymous poster hash: 70edf...79b

Skrevet

Jeg klarte jo ikke å vente en dag til som jeg skulle! Haha :-)

Men det ser positivt ut! Hvis det ikke er kjemisk da!

 

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

post-42-156412_thumb.jpg

Skrevet

Så gøy!

Lykke til :)

Skrevet

Jeg klarte jo ikke å vente en dag til som jeg skulle! Haha :-)

Men det ser positivt ut! Hvis det ikke er kjemisk da!

 

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Super positiv!! 😃😃 gratulerer!!!

Skrevet

Når du har så mange positive tester er du gravid

 

Anonymous poster hash: fcc22...a1b

Skrevet

:-D :-D håper jo det!

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Skrevet

Gratulerer så masse! Tydelig positive tester! :D Min første så ut som din første, og er nå uke 9+3, så tiden går fort :-) Snart har du et lite nurk <3

Skrevet

Får litt vonde stikk inni meg når jeg blir gratulert , siden jeg ikke helt selv klarer å tro det ennå ❤️ Men takk :)

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Skrevet

Gratulerer! ❤️

Skrevet

Takk ❤️

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

Skrevet

Nå skal det sutres litt. Er blitt testoman, så dumme meg tok en ny test imorges , og håpte jo på en ennå sterkere strek enn i går og i forgårs , siden jeg idag tok med morgenurin. Men neida, like svak, eller nesten svakere i mine øyner :( nå har jeg ikke flere tester, så nå venter jeg bare til blodprøven skal taes på onsdag.

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

post-42-444614_thumb.jpg

Skrevet

Du har i hvertfall hcg i kroppen, så mange tester gir ikke evt skyggestreker eller falsk positiv alle som en :) Så vil tro du er gravid :) Da jeg testet like tidlig var min test like svak i fargen, men som hos deg et tydelig kryss :) Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Nå skal det sutres litt. Er blitt testoman, så dumme meg tok en ny test imorges , og håpte jo på en ennå sterkere strek enn i går og i forgårs , siden jeg idag tok med morgenurin. Men neida, like svak, eller nesten svakere i mine øyner :( nå har jeg ikke flere tester, så nå venter jeg bare til blodprøven skal taes på onsdag.

 

Anonymous poster hash: ad89f...86f

 

Jeg syns den nederste ser sterkere ut :) Ikke vær bekymret, du er helt sikkert gravid!

 

Anonymous poster hash: 2faed...7b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...