Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #51 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har aldri stemt i mitt liv, for demokrati bryr meg midt i rumpa.Men håpet på at FrP skulle komme til "makta", og da tenker jeg for det første at jeg vil at gubben min som er utdanna politi mann, kan kunne få seg jobb.... Er kun derfor. Anonymous poster hash: ef702...3b7 Vet du, det skulle faktisk ikke vært lovlig å være så ignorant når det gjelder styring av landet du bor i!Du er på bim eller dib, og dvs at du enten planlegger, er gravid eller har barn - bryr du deg ikke om hvordan de skal ha det når de vokser opp?Du bryr deg ikke om demokrati? Vet du hva det vil å si å bo i et diktatur?Anonymous poster hash: c4b93...2c2 Hvorfor sitte å stemme på partier en vil skal vinne, når det aaaldri skjer? Se bortifra i år når jeg fikk en såkalt "vilje". Hvordan jeg velger å bidra demokratisk, er kun mitt valg og ingen andres. Jeg er ingen demokratinerd som omtrent går i strupen på andre folk som heier på et annet parti enn en gjør Og uansett så kommer ingen partier med et perfekt eksemple og må for hva de skal oppnå om de kommer til makta, blir jo bare noe piss uansett. Det hele gjelder om hvem som er den feiteste løgneren som bare lover men aldri holder ord.Diktatur vet jeg godt hva betyr, så ikke prøv å spille deg smart her. Anonymous poster hash: ef702...3b7 Men når du driter i demokratiet så betyr vel det at du ønsker diktatur da? Så du slipper å bry det pene hodet ditt med vanskelige spørsmål som statsbudsjett, lover og regler? Passer deg best at andre tenker for deg. Anonymous poster hash: c4b93...2c2 Calm your Whore-mones down:p Det er bare ikke innen min interesse linje, og det bør du bare respektere med det lille, smarte huet ditt. Andre får bare stemme så mye de vil for min del, la du og de andre skape krig sammen og ødelegg mere enn dere fikser med de stemmene deres. Anonymous poster hash: ef702...3b7
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #52 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har aldri stemt i mitt liv, for demokrati bryr meg midt i rumpa.Men håpet på at FrP skulle komme til "makta", og da tenker jeg for det første at jeg vil at gubben min som er utdanna politi mann, kan kunne få seg jobb.... Er kun derfor. Anonymous poster hash: ef702...3b7 Vet du, det skulle faktisk ikke vært lovlig å være så ignorant når det gjelder styring av landet du bor i!Du er på bim eller dib, og dvs at du enten planlegger, er gravid eller har barn - bryr du deg ikke om hvordan de skal ha det når de vokser opp?Du bryr deg ikke om demokrati? Vet du hva det vil å si å bo i et diktatur?Anonymous poster hash: c4b93...2c2 Hvorfor sitte å stemme på partier en vil skal vinne, når det aaaldri skjer? Se bortifra i år når jeg fikk en såkalt "vilje". Hvordan jeg velger å bidra demokratisk, er kun mitt valg og ingen andres. Jeg er ingen demokratinerd som omtrent går i strupen på andre folk som heier på et annet parti enn en gjør Og uansett så kommer ingen partier med et perfekt eksemple og må for hva de skal oppnå om de kommer til makta, blir jo bare noe piss uansett. Det hele gjelder om hvem som er den feiteste løgneren som bare lover men aldri holder ord.Diktatur vet jeg godt hva betyr, så ikke prøv å spille deg smart her. Anonymous poster hash: ef702...3b7 Men når du driter i demokratiet så betyr vel det at du ønsker diktatur da? Så du slipper å bry det pene hodet ditt med vanskelige spørsmål som statsbudsjett, lover og regler? Passer deg best at andre tenker for deg.Anonymous poster hash: c4b93...2c2 Calm your Whore-mones down:pDet er bare ikke innen min interesse linje, og det bør du bare respektere med det lille, smarte huet ditt.Andre får bare stemme så mye de vil for min del, la du og de andre skape krig sammen og ødelegg mere enn dere fikser med de stemmene deres. Anonymous poster hash: ef702...3b7 Men hva skaper du da? Fred? Det feigeste av alt er å ikke bruke stemmeretten, men bare klage på alt som ikke er bra nok. Hva om alle tenkte som deg? Hvordan skulle landet blitt styrt da? Det føler faktisk noen plikter med å bli voksen enten man liker det eller ikke. Å melde seg ut av samfunnsdebatten med unnskyldningen at det aldri blir bra likevel er så tåpelig at jeg ikke finner ord. Har du samme innstillingen til arenaer barna dine deltar på også? Det er ingen vits å engasjere seg for det blir ikke 100 % som du vil ha det likevel? Anonymous poster hash: c4b93...2c2
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #53 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har aldri stemt i mitt liv, for demokrati bryr meg midt i rumpa.Men håpet på at FrP skulle komme til "makta", og da tenker jeg for det første at jeg vil at gubben min som er utdanna politi mann, kan kunne få seg jobb.... Er kun derfor. Anonymous poster hash: ef702...3b7 Vet du, det skulle faktisk ikke vært lovlig å være så ignorant når det gjelder styring av landet du bor i!Du er på bim eller dib, og dvs at du enten planlegger, er gravid eller har barn - bryr du deg ikke om hvordan de skal ha det når de vokser opp?Du bryr deg ikke om demokrati? Vet du hva det vil å si å bo i et diktatur?Anonymous poster hash: c4b93...2c2 Hvorfor sitte å stemme på partier en vil skal vinne, når det aaaldri skjer? Se bortifra i år når jeg fikk en såkalt "vilje". Hvordan jeg velger å bidra demokratisk, er kun mitt valg og ingen andres. Jeg er ingen demokratinerd som omtrent går i strupen på andre folk som heier på et annet parti enn en gjør Og uansett så kommer ingen partier med et perfekt eksemple og må for hva de skal oppnå om de kommer til makta, blir jo bare noe piss uansett. Det hele gjelder om hvem som er den feiteste løgneren som bare lover men aldri holder ord.Diktatur vet jeg godt hva betyr, så ikke prøv å spille deg smart her. Anonymous poster hash: ef702...3b7 Men når du driter i demokratiet så betyr vel det at du ønsker diktatur da? Så du slipper å bry det pene hodet ditt med vanskelige spørsmål som statsbudsjett, lover og regler? Passer deg best at andre tenker for deg. Anonymous poster hash: c4b93...2c2 Calm your Whore-mones down:pDet er bare ikke innen min interesse linje, og det bør du bare respektere med det lille, smarte huet ditt. Andre får bare stemme så mye de vil for min del, la du og de andre skape krig sammen og ødelegg mere enn dere fikser med de stemmene deres. Anonymous poster hash: ef702...3b7 Et fint eksempel på en FrP-sympatisør Anonymous poster hash: f1db9...484
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #54 Skrevet 27. mars 2014 Dere vet at mye av det som skjer nå er vedtatt i budsjettet som AP la frem. Denne regjeringen hadde bare noen uker på å sette sitt preg på den. Vi vil nok se deg til litt annerledes når denne regjeringen har laget neste års budsjett helt alene Anonymous poster hash: b4e1f...9ce
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #55 Skrevet 27. mars 2014 Dere vet at mye av det som skjer nå er vedtatt i budsjettet som AP la frem. Denne regjeringen hadde bare noen uker på å sette sitt preg på den. Vi vil nok se deg til litt annerledes når denne regjeringen har laget neste års budsjett helt alene Anonymous poster hash: b4e1f...9ce Tror ikke de klarer å forstå det. Ser jo det på svarene de gir. Anonymous poster hash: 36d8b...0d1
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #56 Skrevet 27. mars 2014 Dere vet at mye av det som skjer nå er vedtatt i budsjettet som AP la frem. Denne regjeringen hadde bare noen uker på å sette sitt preg på den. Vi vil nok se deg til litt annerledes når denne regjeringen har laget neste års budsjett helt alene Anonymous poster hash: b4e1f...9ce Tror ikke de klarer å forstå det. Ser jo det på svarene de gir. Anonymous poster hash: 36d8b...0d1 Ja, vi kan bare glede oss til nedbyggingen av velferdsstaten. Og enda flere bomstasjoner Anonymous poster hash: f1db9...484
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #57 Skrevet 27. mars 2014 Dere vet at mye av det som skjer nå er vedtatt i budsjettet som AP la frem. Denne regjeringen hadde bare noen uker på å sette sitt preg på den. Vi vil nok se deg til litt annerledes når denne regjeringen har laget neste års budsjett helt alene Anonymous poster hash: b4e1f...9ce Tror ikke de klarer å forstå det. Ser jo det på svarene de gir. Anonymous poster hash: 36d8b...0d1 Ja, vi kan bare glede oss til nedbyggingen av velferdsstaten. Og enda flere bomstasjoner Anonymous poster hash: f1db9...484 Og døgnservering av alkohol på nærmeste bensinstasjon. Apropos bensinstasjoner, vi kan også glede oss til bensin koster oss 20-30 kroner literen. http://www.dagsavisen.no/samfunn/frp-pumper-opp-bensinprisen/ Anonymous poster hash: 28854...f6a
millemille Skrevet 27. mars 2014 #58 Skrevet 27. mars 2014 Hmm. Bompengene har blitt fjernet der jeg er fra. Hilsen ikke-FrP-velger.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #59 Skrevet 27. mars 2014 Ingen bomstasjoner her jeg bor. Ikke kommer det noen heller. Så jeg er fortsatt strålende fornøyd Anonymous poster hash: c7e8d...eba
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #60 Skrevet 27. mars 2014 Dere vet at mye av det som skjer nå er vedtatt i budsjettet som AP la frem. Denne regjeringen hadde bare noen uker på å sette sitt preg på den. Vi vil nok se deg til litt annerledes når denne regjeringen har laget neste års budsjett helt alene Anonymous poster hash: b4e1f...9ce Tror ikke de klarer å forstå det. Ser jo det på svarene de gir. Anonymous poster hash: 36d8b...0d1 Ja, vi kan bare glede oss til nedbyggingen av velferdsstaten. Og enda flere bomstasjoner Anonymous poster hash: f1db9...484 Hvordan har du tenkt til at vi skal klare å finansiere det høye forbruket staten har? Er det ikke bedre å konkurranseutsette dette litt? Staten er ikke effektivt. Hvorfor er folk så redde for endring? Er dere redde for andre private selskaper også? Allerede har mange forsikringer som sikrer at de kommer seg frem i kø eller på private sykehus. Vi må gjøre noe for at vi kan fortsette og ha mange av godene vi har idag. Anonymous poster hash: b4e1f...9ce
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #61 Skrevet 27. mars 2014 Dere vet at mye av det som skjer nå er vedtatt i budsjettet som AP la frem. Denne regjeringen hadde bare noen uker på å sette sitt preg på den. Vi vil nok se deg til litt annerledes når denne regjeringen har laget neste års budsjett helt alene Anonymous poster hash: b4e1f...9ce Tror ikke de klarer å forstå det. Ser jo det på svarene de gir. Anonymous poster hash: 36d8b...0d1 Ja, vi kan bare glede oss til nedbyggingen av velferdsstaten. Og enda flere bomstasjoner Anonymous poster hash: f1db9...484 Hvordan har du tenkt til at vi skal klare å finansiere det høye forbruket staten har? Er det ikke bedre å konkurranseutsette dette litt? Staten er ikke effektivt. Hvorfor er folk så redde for endring? Er dere redde for andre private selskaper også? Allerede har mange forsikringer som sikrer at de kommer seg frem i kø eller på private sykehus. Vi må gjøre noe for at vi kan fortsette og ha mange av godene vi har idag. Anonymous poster hash: b4e1f...9ce Ikke et eneste land som har økt privatisering av velferdsgoder har kommet ut bedre. I alle tilfellene har det ført til bedre helsehjelp for noen, mens det har ruinert mange. Det fører til økte klasseskiller, elendig helse for de lavere stilte, og økte utgifter på andre poster. Selvfølgelig har vi i Norge god mulighet for å finansiere velferd, noe annet er løyn og skremselspropaganda fra høyresiden. Anonymous poster hash: f1db9...484
Novemberdama Skrevet 27. mars 2014 #62 Skrevet 27. mars 2014 Dere som trodde FrP skulle fjerne bompengene. Nå annonserer de 90 nye bomstasjoner! Gjør det partiet i det hele tatt noe godt for andre enn eliten i dette landet? Anonymous poster hash: f1db9...484 Hahha, den kommentaren sier mer om hjernekapasiteten DIN enn den sier noe som helst om Frp. Godt du var anonym på den. Du skjønner det at Frp sitter i regjering med FLERE PARTIER. Når de gjør det så kan de ikke bestemme alt, det sier seg egentlig selv. Frp skulle gjerne ha fjernet alle bomstasjonene men de må ha flertall selv om de sitter i regjering. Jeg blir litt sjokka over at voksne mennesker ikke skjønner slikt! Tror dere virkelig at de partiene som regjerer sammen kan få det akkurat som de vil? Hva om de vil forskjellige ting? Tror dere de tar elle melle da? Og, nei, jeg stemmer IKKE Frp.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #63 Skrevet 27. mars 2014 Dere som trodde FrP skulle fjerne bompengene. Nå annonserer de 90 nye bomstasjoner! Gjør det partiet i det hele tatt noe godt for andre enn eliten i dette landet? Anonymous poster hash: f1db9...484 Hahha, den kommentaren sier mer om hjernekapasiteten DIN enn den sier noe som helst om Frp. Godt du var anonym på den. Du skjønner det at Frp sitter i regjering med FLERE PARTIER. Når de gjør det så kan de ikke bestemme alt, det sier seg egentlig selv. Frp skulle gjerne ha fjernet alle bomstasjonene men de må ha flertall selv om de sitter i regjering. Jeg blir litt sjokka over at voksne mennesker ikke skjønner slikt! Tror dere virkelig at de partiene som regjerer sammen kan få det akkurat som de vil? Hva om de vil forskjellige ting? Tror dere de tar elle melle da? Og, nei, jeg stemmer IKKE Frp. Den kommentaren sier mer om deg, som må trekke frem hjernekapasiteten min, og le på en nedlatende måte for å fremheve dine egne argument. Med en samferdselsminister fra FrP, og bomstasjonene som en av sine høyest prioriterte saker, skulle det være å forvente at de trumfet igjennom at ikke 90(!) nye stasjoner kommer opp. (Om ikke de får fjernet de gamle). Det handler om troverdighet. Og det er legitimt å stille spørsmål med hva det partiet egentlig får utrettet og fokuserer på i denne regjeringen. Anonymous poster hash: f1db9...484
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #64 Skrevet 27. mars 2014 Dere som trodde FrP skulle fjerne bompengene. Nå annonserer de 90 nye bomstasjoner! Gjør det partiet i det hele tatt noe godt for andre enn eliten i dette landet? Anonymous poster hash: f1db9...484 Hahha, den kommentaren sier mer om hjernekapasiteten DIN enn den sier noe som helst om Frp. Godt du var anonym på den. Du skjønner det at Frp sitter i regjering med FLERE PARTIER. Når de gjør det så kan de ikke bestemme alt, det sier seg egentlig selv. Frp skulle gjerne ha fjernet alle bomstasjonene men de må ha flertall selv om de sitter i regjering. Jeg blir litt sjokka over at voksne mennesker ikke skjønner slikt! Tror dere virkelig at de partiene som regjerer sammen kan få det akkurat som de vil? Hva om de vil forskjellige ting? Tror dere de tar elle melle da? Og, nei, jeg stemmer IKKE Frp. Den kommentaren sier mer om deg, som må trekke frem hjernekapasiteten min, og le på en nedlatende måte for å fremheve dine egne argument. Med en samferdselsminister fra FrP, og bomstasjonene som en av sine høyest prioriterte saker, skulle det være å forvente at de trumfet igjennom at ikke 90(!) nye stasjoner kommer opp. (Om ikke de får fjernet de gamle). Det handler om troverdighet. Og det er legitimt å stille spørsmål med hva det partiet egentlig får utrettet og fokuserer på i denne regjeringen. Anonymous poster hash: f1db9...484 Tror du virkelig at det er sånn politikk fungerer? Eller spiller du bare mindre smart her på anonymforumet ? Jeg lurer virkelig , pga du seriøst tror at de bare kan trumfe igjennom ting bare pga de virkelig brenner for det. Anonymous poster hash: 36d8b...0d1
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #65 Skrevet 27. mars 2014 Dere som trodde FrP skulle fjerne bompengene. Nå annonserer de 90 nye bomstasjoner! Gjør det partiet i det hele tatt noe godt for andre enn eliten i dette landet? Anonymous poster hash: f1db9...484 Hahha, den kommentaren sier mer om hjernekapasiteten DIN enn den sier noe som helst om Frp. Godt du var anonym på den. Du skjønner det at Frp sitter i regjering med FLERE PARTIER. Når de gjør det så kan de ikke bestemme alt, det sier seg egentlig selv. Frp skulle gjerne ha fjernet alle bomstasjonene men de må ha flertall selv om de sitter i regjering. Jeg blir litt sjokka over at voksne mennesker ikke skjønner slikt! Tror dere virkelig at de partiene som regjerer sammen kan få det akkurat som de vil? Hva om de vil forskjellige ting? Tror dere de tar elle melle da? Og, nei, jeg stemmer IKKE Frp. Den kommentaren sier mer om deg, som må trekke frem hjernekapasiteten min, og le på en nedlatende måte for å fremheve dine egne argument. Med en samferdselsminister fra FrP, og bomstasjonene som en av sine høyest prioriterte saker, skulle det være å forvente at de trumfet igjennom at ikke 90(!) nye stasjoner kommer opp. (Om ikke de får fjernet de gamle). Det handler om troverdighet. Og det er legitimt å stille spørsmål med hva det partiet egentlig får utrettet og fokuserer på i denne regjeringen. Anonymous poster hash: f1db9...484 Ikke meg du svarer her, men jeg er enig med henne om at det er tullete å komme med slike ting. Det viser jo tydeligvis at du mangler kunnskap om hvordan ting fungerer på stortinget og i regjeringen. Hva de egentlig får utrettet er jo alt for tidlig å si noe som helst om, men at de allerede har fått gjennom noe er ikke å se bort ifra. Se på asylpolitikken f.eks. der har de allerede gjort mer enn den rød/grønne har gjort for å få en rettferdig og god asylpolitikk. Forhåpentligvis skjer det snart noe med loven om tigging også, det er jammen på tide! Anonymous poster hash: 373f7...a3e
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #66 Skrevet 27. mars 2014 Dere som trodde FrP skulle fjerne bompengene. Nå annonserer de 90 nye bomstasjoner! Gjør det partiet i det hele tatt noe godt for andre enn eliten i dette landet?Anonymous poster hash: f1db9...484 Dei lyge og lover like masse som andre partia. Anonymous poster hash: 26281...d2a
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #67 Skrevet 27. mars 2014 Dere som trodde FrP skulle fjerne bompengene. Nå annonserer de 90 nye bomstasjoner! Gjør det partiet i det hele tatt noe godt for andre enn eliten i dette landet? Anonymous poster hash: f1db9...484 Hahha, den kommentaren sier mer om hjernekapasiteten DIN enn den sier noe som helst om Frp. Godt du var anonym på den. Du skjønner det at Frp sitter i regjering med FLERE PARTIER. Når de gjør det så kan de ikke bestemme alt, det sier seg egentlig selv. Frp skulle gjerne ha fjernet alle bomstasjonene men de må ha flertall selv om de sitter i regjering. Jeg blir litt sjokka over at voksne mennesker ikke skjønner slikt! Tror dere virkelig at de partiene som regjerer sammen kan få det akkurat som de vil? Hva om de vil forskjellige ting? Tror dere de tar elle melle da? Og, nei, jeg stemmer IKKE Frp. Den kommentaren sier mer om deg, som må trekke frem hjernekapasiteten min, og le på en nedlatende måte for å fremheve dine egne argument. Med en samferdselsminister fra FrP, og bomstasjonene som en av sine høyest prioriterte saker, skulle det være å forvente at de trumfet igjennom at ikke 90(!) nye stasjoner kommer opp. (Om ikke de får fjernet de gamle). Det handler om troverdighet. Og det er legitimt å stille spørsmål med hva det partiet egentlig får utrettet og fokuserer på i denne regjeringen. Anonymous poster hash: f1db9...484 Tror du virkelig at det er sånn politikk fungerer? Eller spiller du bare mindre smart her på anonymforumet ? Jeg lurer virkelig , pga du seriøst tror at de bare kan trumfe igjennom ting bare pga de virkelig brenner for det. Anonymous poster hash: 36d8b...0d1 [/ De kan vel trumfe igjennom det de brenner for? Ellers er det jo meningsløst for mindre parti å inngå i regjering? Anonymous poster hash: f1db9...484
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #68 Skrevet 27. mars 2014 Landsmøtet stadfestet i et vedtak at Frp bare skal støtte en regjering der partiet selv inngår. Forutsetningen for å være med sammen med andre partier er at det føres en politikk som gjør at Frp får tydelig og omfattende gjennomslag på politikkområder som er viktige for partiet, og at gjennomslaget må gjenspeile partiets oppslutning ved stortingsvalget. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/slik-vil-siv-fornye-norge/a/197924/ Hmh. Dette med bompenger kan ikke ha vært så veldig viktig for partiet likevel da. Anonymous poster hash: 28854...f6a
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #69 Skrevet 27. mars 2014 For Frp er dette dårlig politikk og det skal de kriminelle få oppleve når vi kommer i Regjering. http://www.ostkantavisa.no/meninger/debatt/frps-kriminalpolitikk-vil-gi-et-tryggere-samfunn-1.4988247 Og det er dette som går igjen og igjen som et mantra blant frepperne, "når VI kommer i regjering, ja DA skal alt bli annerledes fra dag en!". Ingen forbehold, ingen reserveringer. Bare prat om at alt blir annerledes den dagen de havner i regjering. Vel, når er FrP i regjering. Jeg sitter hverken med gull eller noen grønne skoger. Så da gjenstår det bare, er freppere så dumme at de ikke en gang forstår selv når de lyver? Anonymous poster hash: 28854...f6a
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #70 Skrevet 27. mars 2014 Nei, for Ap-regjeringen har jo ikke brutt valgløfter og driti på draget! FrP og Høyre er heldigvis i ferd med å stramme inn på den sanseløse sløsingen og ukritiske utdelingen av penger til kreti og pleti som Ap-regjeringen bedrev, så da får det heller være at vi fremdeles har bompenger i dette landet. Hilsen sivilingeniør og FrP-velger Anonymous poster hash: 8d78e...759
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #71 Skrevet 27. mars 2014 Finanspolitisk talsmann og medlem i sentralstyret, Ulf Isak Leirstein, skiller mellom hva som lar seg gjøre «over natta», og hva som trenger mer tid og utredninger. – Avgiftskutt og forskriftsendringer kan gjøres over natta: Vi kan for eksempel fjerne alle bomstasjonene, rydde opp i kompliserte skatteregler folk flest opplever som vanskelige, fjerne revisjonsplikten til små foretak og vi kan sette ned prisen på bensin og diesel med et par kroner, sier Leirstein. http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1112291.ece Anonymous poster hash: 28854...f6a
*Miss Marple* Skrevet 27. mars 2014 #72 Skrevet 27. mars 2014 Dere som trodde FrP skulle fjerne bompengene. Nå annonserer de 90 nye bomstasjoner! Gjør det partiet i det hele tatt noe godt for andre enn eliten i dette landet? Anonymous poster hash: f1db9...484 Hahha, den kommentaren sier mer om hjernekapasiteten DIN enn den sier noe som helst om Frp. Godt du var anonym på den. Du skjønner det at Frp sitter i regjering med FLERE PARTIER. Når de gjør det så kan de ikke bestemme alt, det sier seg egentlig selv. Frp skulle gjerne ha fjernet alle bomstasjonene men de må ha flertall selv om de sitter i regjering. Jeg blir litt sjokka over at voksne mennesker ikke skjønner slikt! Tror dere virkelig at de partiene som regjerer sammen kan få det akkurat som de vil? Hva om de vil forskjellige ting? Tror dere de tar elle melle da? Og, nei, jeg stemmer IKKE Frp. Neida, det er nok veldig få som ikke skjønner det du er så snill å forklare her. Men fakta er at FrP har solgt en av sine viktigeste fanesaker for å få lov til å være med i regjering. Det smaker det veldig lite integritet av. Alle vet at man må ta og gi i en mindretallsregjering, men når man bøyer av der man har sanket så mange stemmer blir det feil og feigt.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #73 Skrevet 27. mars 2014 Nå forventer man vel ikke all verdens av FrP-velgere da:) Anonymous poster hash: 2250a...a19 Fy for en nedlatende holdning ! Hilsen spesislsykepleier, FrP velger Anonymous poster hash: 9090d...26a Haha, spesialspl, hva har det med saken å gjøre? Annet enn at også spesialspl kan være noen enkle sjeler? Hilsen forøvrig en annen spesialspl (barnesykepleier) (men er ingen enkel sjel) 👼 Anonymous poster hash: c1f1a...afb
prekæs Skrevet 27. mars 2014 #74 Skrevet 27. mars 2014 En frp velger bør definitivt reagere på løftebrudd fra partiet sitt. Det nytter ikke å komme med hvilke andre partier som tidligere har brutt løfter da det er fullstendig uvesentlig her. Dette er en av partiets fanesaker og når partiet snur i den saken, bør velgerne reagere. Man trenger ikke stemme dette partiet på tross av alle brutte løfter. Virker som om flere mener det.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #75 Skrevet 27. mars 2014 En frp velger bør definitivt reagere på løftebrudd fra partiet sitt. Det nytter ikke å komme med hvilke andre partier som tidligere har brutt løfter da det er fullstendig uvesentlig her. Dette er en av partiets fanesaker og når partiet snur i den saken, bør velgerne reagere. Man trenger ikke stemme dette partiet på tross av alle brutte løfter. Virker som om flere mener det. Hvor står det at de har snudd i saken? Det har de da ikke gjort! Å diskutere politikk her inne er som å diskutere politikk med en 4-åring! Fullstendig meningsløst! Anonymous poster hash: 373f7...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå