Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #26 Skrevet 27. mars 2014 Når det er blitt så mange ekstra bomringer med den regjeringen som er nå, tør jeg ikke tenke på hvor mange det hadde blitt med AP... Anonymous poster hash: c060b...44c
frk Nilsen Skrevet 27. mars 2014 #27 Skrevet 27. mars 2014 AP-folk er så dårlige tapere at de må rakke ned på alt FRP ikke har klart å få til på et halvt år Det er jo ingen av partiene som noen gang kommer til å få gjennom alt de vil, av den enkle grunn at de ikke sitter der alene... Og hvorfor gå så hardt på FRP egentlig, er det ikke Høyre som vant? Her er hva regjeringen har jobbet for hittil: Reservasjonsretten Omskjæring på offentlige sykehus (uten mulighet for å reservere seg) Flere bomringer Flott Anonymous poster hash: f1db9...484 Du kjernesakene som poker, segway og proffboksing.....
*Miss Marple* Skrevet 27. mars 2014 #28 Skrevet 27. mars 2014 AP-folk er så dårlige tapere at de må rakke ned på alt FRP ikke har klart å få til på et halvt år Det er jo ingen av partiene som noen gang kommer til å få gjennom alt de vil, av den enkle grunn at de ikke sitter der alene... Og hvorfor gå så hardt på FRP egentlig, er det ikke Høyre som vant? Men når et parti nærmest selger sjela si for å få sitte i regjering, da må man kunne reagere? Alle vet at politikk er hestehandel og ingen partier har noen gang klart å holde alle løftene sine, men når man opplever at de gir opp en av sine største fanesaker ser jeg på det som et svik mot velgerene.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #29 Skrevet 27. mars 2014 Nå forventer man vel ikke all verdens av FrP-velgere da:) Anonymous poster hash: 2250a...a19 Fy for en nedlatende holdning ! Hilsen spesislsykepleier, FrP velger Anonymous poster hash: 9090d...26a "spesislsykepleier" -.- Anonymous poster hash: 28854...f6a Skrivefeil . Spesialspl. Hjelpes så smålige dere er Anonymous poster hash: 9090d...26a
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #30 Skrevet 27. mars 2014 Nå forventer man vel ikke all verdens av FrP-velgere da:) Anonymous poster hash: 2250a...a19 Fy for en nedlatende holdning ! Hilsen spesislsykepleier, FrP velger Anonymous poster hash: 9090d...26a "spesislsykepleier" -.- Anonymous poster hash: 28854...f6a Skrivefeil . Spesialspl. Hjelpes så smålige dere er Anonymous poster hash: 9090d...26a Hvorfor skriver du ikke bare "spesialsykepleier" ? Anonymous poster hash: 2cce0...0c1
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #31 Skrevet 27. mars 2014 Nå forventer man vel ikke all verdens av FrP-velgere da:) Anonymous poster hash: 2250a...a19 Fy for en nedlatende holdning ! Hilsen spesislsykepleier, FrP velger Anonymous poster hash: 9090d...26a "spesislsykepleier" -.- Anonymous poster hash: 28854...f6a Skrivefeil . Spesialspl. Hjelpes så smålige dere er Anonymous poster hash: 9090d...26a Hvorfor skriver du ikke bare "spesialsykepleier" ? Anonymous poster hash: 2cce0...0c1 Shhhhh... Hun er en frepper. Det er for komplisert å skrive. Anonymous poster hash: 28854...f6a
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #32 Skrevet 27. mars 2014 AP-folk er så dårlige tapere at de må rakke ned på alt FRP ikke har klart å få til på et halvt år Det er jo ingen av partiene som noen gang kommer til å få gjennom alt de vil, av den enkle grunn at de ikke sitter der alene... Og hvorfor gå så hardt på FRP egentlig, er det ikke Høyre som vant? Men når et parti nærmest selger sjela si for å få sitte i regjering, da må man kunne reagere? Alle vet at politikk er hestehandel og ingen partier har noen gang klart å holde alle løftene sine, men når man opplever at de gir opp en av sine største fanesaker ser jeg på det som et svik mot velgerene. Hahaha :-D ALLE partiene selger seg selv når det er snakk om valg! Om de heter FrP eller ap ! Og veldig bra jobb ap gjorde med de eldre som de hele tiden snakket om , og skolene. De eldre har det verre enn de noen gang har hatt det og skolene forfaller. Det er jo helt fantastisk at ap klarte å styre noe av det viktigste her i landet. Hurra . Anonymous poster hash: 36d8b...0d1
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #33 Skrevet 27. mars 2014 Nå forventer man vel ikke all verdens av FrP-velgere da:) Anonymous poster hash: 2250a...a19 Fy for en nedlatende holdning ! Hilsen spesislsykepleier, FrP velger Anonymous poster hash: 9090d...26a "spesislsykepleier" -.- Anonymous poster hash: 28854...f6a Skrivefeil . Spesialspl. Hjelpes så smålige dere er Anonymous poster hash: 9090d...26a Hvorfor skriver du ikke bare "spesialsykepleier" ? Anonymous poster hash: 2cce0...0c1 Shhhhh... Hun er en frepper. Det er for komplisert å skrive. Anonymous poster hash: 28854...f6a Og du ett ufint menneske!? Anonymous poster hash: 36d8b...0d1
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #34 Skrevet 27. mars 2014 Er vel ikke noe nytt at partiene lover ting som ikke blir holdt. Er vel ikke akkurat en nyhet bare for frp det. Anonymous poster hash: 1f30d...8a4
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #35 Skrevet 27. mars 2014 De eldre har det verre enn de noen gang har hatt det Anonymous poster hash: 36d8b...0d1 Takk for at du minnet meg på... Anonymous poster hash: 28854...f6a
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #36 Skrevet 27. mars 2014 Jepp glad det blir dyrt å forurense jorda vår Anonymous poster hash: 970d4...ec6
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #37 Skrevet 27. mars 2014 De eldre har det verre enn de noen gang har hatt det Anonymous poster hash: 36d8b...0d1 Takk for at du minnet meg på... Anonymous poster hash: 28854...f6a Jeg er for privatisering av sykehjem ! Jeg har jobbet i både offentlig og privatsektor , og det offentlige er horribelt dårlig. Både på sykehjem og hjemmesykepleien . Jeg sier ikke at alle private er bra , det finnes dårlige over alt, MEN med mer privat, så er det og flere som kan få plass. Og feks de der som delte rom i den videoen, hadde det ikke vært for det private der, så hadde de mest sannsynlig bodd hjemme ennå, og hatt mye mindre hjelp og mindre sikkerhet rundt seg! Men jeg har jo forstått at du skal henge ut FrP og skylde på de for alt og lukke øynene for at det faktisk er ap som har ødelagt dette her og den nye regjeringen ikke har fått gjort så mye ennå. Ting tar tid. Og som alltid, alle partier lover gull og grønneskoger, men det er bare bullshit uansett hvem det kommer fra. Anonymous poster hash: 36d8b...0d1
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #38 Skrevet 27. mars 2014 AP-folk er så dårlige tapere at de må rakke ned på alt FRP ikke har klart å få til på et halvt år Det er jo ingen av partiene som noen gang kommer til å få gjennom alt de vil, av den enkle grunn at de ikke sitter der alene... Og hvorfor gå så hardt på FRP egentlig, er det ikke Høyre som vant? Men når et parti nærmest selger sjela si for å få sitte i regjering, da må man kunne reagere? Alle vet at politikk er hestehandel og ingen partier har noen gang klart å holde alle løftene sine, men når man opplever at de gir opp en av sine største fanesaker ser jeg på det som et svik mot velgerene. Hahaha :-D ALLE partiene selger seg selv når det er snakk om valg!Om de heter FrP eller ap ! Og veldig bra jobb ap gjorde med de eldre som de hele tiden snakket om , og skolene. De eldre har det verre enn de noen gang har hatt det og skolene forfaller. Det er jo helt fantastisk at ap klarte å styre noe av det viktigste her i landet. Hurra . Anonymous poster hash: 36d8b...0d1 Skyt meg om jeg tar feil, men regjeringen har fint lite med skolene og sykehjemmene å gjøre. De styres av kommunene. Jeg bor i en høyrestyrt kommune, og her forfaller både skoler og sykehjem. Anonymous poster hash: 2fe00...521
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #39 Skrevet 27. mars 2014 AP-folk er så dårlige tapere at de må rakke ned på alt FRP ikke har klart å få til på et halvt år Det er jo ingen av partiene som noen gang kommer til å få gjennom alt de vil, av den enkle grunn at de ikke sitter der alene... Og hvorfor gå så hardt på FRP egentlig, er det ikke Høyre som vant? Men når et parti nærmest selger sjela si for å få sitte i regjering, da må man kunne reagere? Alle vet at politikk er hestehandel og ingen partier har noen gang klart å holde alle løftene sine, men når man opplever at de gir opp en av sine største fanesaker ser jeg på det som et svik mot velgerene. Hahaha :-D ALLE partiene selger seg selv når det er snakk om valg!Om de heter FrP eller ap ! Og veldig bra jobb ap gjorde med de eldre som de hele tiden snakket om , og skolene. De eldre har det verre enn de noen gang har hatt det og skolene forfaller. Det er jo helt fantastisk at ap klarte å styre noe av det viktigste her i landet. Hurra . Anonymous poster hash: 36d8b...0d1 Skyt meg om jeg tar feil, men regjeringen har fint lite med skolene og sykehjemmene å gjøre. De styres av kommunene. Jeg bor i en høyrestyrt kommune, og her forfaller både skoler og sykehjem. Anonymous poster hash: 2fe00...521 Selvfølgelig har de med skolene og sykehjemmene å gjøre. Det er jo de som styrer pengene som skal gå til de forskjellige stedene, og som fjerner vaktmesteren fra skolene og sykehjemmene. Anonymous poster hash: 36d8b...0d1
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #40 Skrevet 27. mars 2014 AP-folk er så dårlige tapere at de må rakke ned på alt FRP ikke har klart å få til på et halvt år Det er jo ingen av partiene som noen gang kommer til å få gjennom alt de vil, av den enkle grunn at de ikke sitter der alene... Og hvorfor gå så hardt på FRP egentlig, er det ikke Høyre som vant? Men når et parti nærmest selger sjela si for å få sitte i regjering, da må man kunne reagere? Alle vet at politikk er hestehandel og ingen partier har noen gang klart å holde alle løftene sine, men når man opplever at de gir opp en av sine største fanesaker ser jeg på det som et svik mot velgerene. Hahaha :-D ALLE partiene selger seg selv når det er snakk om valg!Om de heter FrP eller ap ! Og veldig bra jobb ap gjorde med de eldre som de hele tiden snakket om , og skolene. De eldre har det verre enn de noen gang har hatt det og skolene forfaller. Det er jo helt fantastisk at ap klarte å styre noe av det viktigste her i landet. Hurra . Anonymous poster hash: 36d8b...0d1 Skyt meg om jeg tar feil, men regjeringen har fint lite med skolene og sykehjemmene å gjøre. De styres av kommunene. Jeg bor i en høyrestyrt kommune, og her forfaller både skoler og sykehjem. Anonymous poster hash: 2fe00...521 Jeg bor i en AP kommune, her kuttes det mye i skolen, og i helse, mens de planlegger å bruke flere hundre millioner på kulturhus! Anonymous poster hash: d1d72...b11
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #41 Skrevet 27. mars 2014 Alle partier har gode saker i opposisjon som de må legge vekk. Det jeg regner med vil skje med frp er at de løse kanonene deres (dvs de som ikke har lest partiprogrammet) ikke vil bli fanget opp av ledelsen. Det vil føre til at partiet mister oppslutning siden de ikke klarer å vise et tydelig bilde. Hva det da blir i 2017 blir spennende å se. Viktig med små partier selv om det kan bli litt mye tale tid til folk som ikke har makt Anonymous poster hash: 6819f...a16
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #42 Skrevet 27. mars 2014 AP-folk er så dårlige tapere at de må rakke ned på alt FRP ikke har klart å få til på et halvt år Det er jo ingen av partiene som noen gang kommer til å få gjennom alt de vil, av den enkle grunn at de ikke sitter der alene... Og hvorfor gå så hardt på FRP egentlig, er det ikke Høyre som vant? Men når et parti nærmest selger sjela si for å få sitte i regjering, da må man kunne reagere? Alle vet at politikk er hestehandel og ingen partier har noen gang klart å holde alle løftene sine, men når man opplever at de gir opp en av sine største fanesaker ser jeg på det som et svik mot velgerene. Hahaha :-D ALLE partiene selger seg selv når det er snakk om valg!Om de heter FrP eller ap ! Og veldig bra jobb ap gjorde med de eldre som de hele tiden snakket om , og skolene. De eldre har det verre enn de noen gang har hatt det og skolene forfaller. Det er jo helt fantastisk at ap klarte å styre noe av det viktigste her i landet. Hurra . Anonymous poster hash: 36d8b...0d1 Skyt meg om jeg tar feil, men regjeringen har fint lite med skolene og sykehjemmene å gjøre. De styres av kommunene.Jeg bor i en høyrestyrt kommune, og her forfaller både skoler og sykehjem. Anonymous poster hash: 2fe00...521 Selvfølgelig har de med skolene og sykehjemmene å gjøre. Det er jo de som styrer pengene som skal gå til de forskjellige stedene, og som fjerner vaktmesteren fra skolene og sykehjemmene. Anonymous poster hash: 36d8b...0d1 Det er regjeringen som styrer pengestrømmen, men det er kommunene som velger hva pengene skal brukes til. Det er også kommunene sin avgjørelse hvor det skal være vaktmester Anonymous poster hash: 2fe00...521
*Miss Marple* Skrevet 27. mars 2014 #43 Skrevet 27. mars 2014 AP-folk er så dårlige tapere at de må rakke ned på alt FRP ikke har klart å få til på et halvt år Det er jo ingen av partiene som noen gang kommer til å få gjennom alt de vil, av den enkle grunn at de ikke sitter der alene... Og hvorfor gå så hardt på FRP egentlig, er det ikke Høyre som vant? Men når et parti nærmest selger sjela si for å få sitte i regjering, da må man kunne reagere?Alle vet at politikk er hestehandel og ingen partier har noen gang klart å holde alle løftene sine, men når man opplever at de gir opp en av sine største fanesaker ser jeg på det som et svik mot velgerene. Hahaha :-D ALLE partiene selger seg selv når det er snakk om valg! Om de heter FrP eller ap ! Og veldig bra jobb ap gjorde med de eldre som de hele tiden snakket om , og skolene. De eldre har det verre enn de noen gang har hatt det og skolene forfaller. Det er jo helt fantastisk at ap klarte å styre noe av det viktigste her i landet. Hurra . Anonymous poster hash: 36d8b...0d1 Hvis du klarer å lese det jeg virkelig skriver istede for å juble og le (???) så ser du at jeg skriver nettopp det - at alle partier lover ting i opposisjon som de ikke klarer å holde når de kommer i regjering, nettopp pga at de må inngå kompromiss med sine samarbeidspartner. Men når et parti så til de grader misligholder en av de største fanesakene sine som FrP gjør med bompengesaken, så viser det en manglende evne til å stå for det de lover for å kunne få sitte i regjering.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #44 Skrevet 27. mars 2014 Nå forventer man vel ikke all verdens av FrP-velgere da:) Anonymous poster hash: 2250a...a19 Fy for en nedlatende holdning ! Hilsen spesislsykepleier, FrP velger Anonymous poster hash: 9090d...26a "spesislsykepleier" -.- Anonymous poster hash: 28854...f6a Skrivefeil . Spesialspl. Hjelpes så smålige dere er Anonymous poster hash: 9090d...26a Hvorfor skriver du ikke bare "spesialsykepleier" ? Anonymous poster hash: 2cce0...0c1 Shhhhh... Hun er en frepper. Det er for komplisert å skrive. Anonymous poster hash: 28854...f6a Er det mulig . For en innstilling til andre mennesker . Spl. Er en velkjent forkortelse for sykepleier . Nevnte tittel for å illustrere at man ikke nødvendigvis er trygded uten utdannelse når man stemmer FrP . Anonymous poster hash: 9090d...26a
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #45 Skrevet 27. mars 2014 Dere som trodde FrP skulle fjerne bompengene. Nå annonserer de 90 nye bomstasjoner! Gjør det partiet i det hele tatt noe godt for andre enn eliten i dette landet? Anonymous poster hash: f1db9...484 er du virkelig så naiv/ dum at du trur systemet virker sånn?? At når Frp er med i en mindretallsregjering så kan de vips fjerne alle bomstasjoner sporenstreks?? Ting som ble vedtatt forrige periode.. Er ikke sånn det virker. Anonymous poster hash: 52f65...994
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #46 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har aldri stemt i mitt liv, for demokrati bryr meg midt i rumpa.Men håpet på at FrP skulle komme til "makta", og da tenker jeg for det første at jeg vil at gubben min som er utdanna politi mann, kan kunne få seg jobb.... Er kun derfor. Anonymous poster hash: ef702...3b7
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #47 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har aldri stemt i mitt liv, for demokrati bryr meg midt i rumpa.Men håpet på at FrP skulle komme til "makta", og da tenker jeg for det første at jeg vil at gubben min som er utdanna politi mann, kan kunne få seg jobb.... Er kun derfor. Anonymous poster hash: ef702...3b7 Vet du, det skulle faktisk ikke vært lovlig å være så ignorant når det gjelder styring av landet du bor i! Du er på bim eller dib, og dvs at du enten planlegger, er gravid eller har barn - bryr du deg ikke om hvordan de skal ha det når de vokser opp? Du bryr deg ikke om demokrati? Vet du hva det vil å si å bo i et diktatur? Anonymous poster hash: c4b93...2c2
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #48 Skrevet 27. mars 2014 Dere som trodde FrP skulle fjerne bompengene. Nå annonserer de 90 nye bomstasjoner! Gjør det partiet i det hele tatt noe godt for andre enn eliten i dette landet? Anonymous poster hash: f1db9...484 er du virkelig så naiv/ dum at du trur systemet virker sånn?? At når Frp er med i en mindretallsregjering så kan de vips fjerne alle bomstasjoner sporenstreks?? Ting som ble vedtatt forrige periode.. Er ikke sånn det virker. Anonymous poster hash: 52f65...994 Er ikke snakk om å fjerne gamle. Det er snakk om å opprette 90 NYE! Anonymous poster hash: f1db9...484
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #49 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har aldri stemt i mitt liv, for demokrati bryr meg midt i rumpa.Men håpet på at FrP skulle komme til "makta", og da tenker jeg for det første at jeg vil at gubben min som er utdanna politi mann, kan kunne få seg jobb.... Er kun derfor. Anonymous poster hash: ef702...3b7 Vet du, det skulle faktisk ikke vært lovlig å være så ignorant når det gjelder styring av landet du bor i! Du er på bim eller dib, og dvs at du enten planlegger, er gravid eller har barn - bryr du deg ikke om hvordan de skal ha det når de vokser opp? Du bryr deg ikke om demokrati? Vet du hva det vil å si å bo i et diktatur? Anonymous poster hash: c4b93...2c2 Hvorfor sitte å stemme på partier en vil skal vinne, når det aaaldri skjer? Se bortifra i år når jeg fikk en såkalt "vilje". Hvordan jeg velger å bidra demokratisk, er kun mitt valg og ingen andres. Jeg er ingen demokratinerd som omtrent går i strupen på andre folk som heier på et annet parti enn en gjør Og uansett så kommer ingen partier med et perfekt eksemple og må for hva de skal oppnå om de kommer til makta, blir jo bare noe piss uansett. Det hele gjelder om hvem som er den feiteste løgneren som bare lover men aldri holder ord. Diktatur vet jeg godt hva betyr, så ikke prøv å spille deg smart her. Anonymous poster hash: ef702...3b7
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #50 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har aldri stemt i mitt liv, for demokrati bryr meg midt i rumpa.Men håpet på at FrP skulle komme til "makta", og da tenker jeg for det første at jeg vil at gubben min som er utdanna politi mann, kan kunne få seg jobb.... Er kun derfor. Anonymous poster hash: ef702...3b7 Vet du, det skulle faktisk ikke vært lovlig å være så ignorant når det gjelder styring av landet du bor i!Du er på bim eller dib, og dvs at du enten planlegger, er gravid eller har barn - bryr du deg ikke om hvordan de skal ha det når de vokser opp?Du bryr deg ikke om demokrati? Vet du hva det vil å si å bo i et diktatur?Anonymous poster hash: c4b93...2c2 Hvorfor sitte å stemme på partier en vil skal vinne, når det aaaldri skjer? Se bortifra i år når jeg fikk en såkalt "vilje". Hvordan jeg velger å bidra demokratisk, er kun mitt valg og ingen andres. Jeg er ingen demokratinerd som omtrent går i strupen på andre folk som heier på et annet parti enn en gjør Og uansett så kommer ingen partier med et perfekt eksemple og må for hva de skal oppnå om de kommer til makta, blir jo bare noe piss uansett. Det hele gjelder om hvem som er den feiteste løgneren som bare lover men aldri holder ord.Diktatur vet jeg godt hva betyr, så ikke prøv å spille deg smart her. Anonymous poster hash: ef702...3b7 Men når du driter i demokratiet så betyr vel det at du ønsker diktatur da? Så du slipper å bry det pene hodet ditt med vanskelige spørsmål som statsbudsjett, lover og regler? Passer deg best at andre tenker for deg. Anonymous poster hash: c4b93...2c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå