Sienna85 Skrevet 23. mai 2014 #1151 Del Skrevet 23. mai 2014 Åh så flott Minstørstedrømblirsann :-D god start på helgen ;-) Jeg skal på ul på tirsdag, gleder og gruer meg. 3 uker siden sist ul nå, håper alt fremdeles er i orden :-) må gå alene siden samboer reiser offshore samme dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 23. mai 2014 #1152 Del Skrevet 23. mai 2014 Jippi! Eksamensresultatet for gruppa mi kom i dag: Meget godt bestått!! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_trille_bolle Skrevet 23. mai 2014 #1153 Del Skrevet 23. mai 2014 Første legetime på mandag! Regner med å fortelle til famillien om den lille nyheten etter det spent på reaksjonen, da de har etterlyst barnebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 23. mai 2014 #1154 Del Skrevet 23. mai 2014 Sienna85: helt klart. Er 4 uker siden jeg var på ul sist. Så godt å kunne se nurket igjen. Lykketil, dette går kjempe bra! Apex: gratulerer så mye. Lille_trille_bolle: etter idag klarte jeg ikke holde det mer. Så nå vet alle det ;D lykketil !! God helg damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RitaS Skrevet 23. mai 2014 #1155 Del Skrevet 23. mai 2014 Kan noen legge meg til på terminlista? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna85 Skrevet 23. mai 2014 #1156 Del Skrevet 23. mai 2014 1. 2. Apex, Madde86 3. 4. Mamma-til-Emma. 5. 6. Babyklar, Lavendel2805 7. 8. Julie10 9. Corneliuss 10. Susanne94 11. Goodiegoodie:) 12. Perler 13. bleach, Hannasbananas 14. Lykkelita=), Juli11+Des14 15. Mollabell, Lillaura 16. MinStørsteDrømBlirSann?, Løvinne30, LykkeMi, lille_trille_bolle 17. 18. Mayken, ønskersårtenspire, Stinemth 19. puselurka, Oslo82, akilles 20.Alenemamma_, Optimist78, granatepler, cooper, BeBoo 21. Capricorn82, Mamma til Em, Gravid-Hanne <3 22. Gutt10, Caaath_, RitaS 23. Melis84 24. frøken01 25. Sienna85 26. 27. LykkeFisk, EleResa 28. 29. HoneyBooBoo 30. FrkFreidig, Frk.Freken 31. Sånn :-) lagt til deg Rita og tatt vekk Zinas79 siden du ønsket det. Kjekt du fremdeles vil henge her inne sammen med oss selv om termin ble flyttet til november ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perler Skrevet 23. mai 2014 #1157 Del Skrevet 23. mai 2014 Takk for det MinStørsteDrømBlirSann Ja uken vil nok fly avgårde! Du må nyyyyte de ferske minnene av vidunderet ditt!! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 23. mai 2014 #1158 Del Skrevet 23. mai 2014 Takk for det MinStørsteDrømBlirSann Ja uken vil nok fly avgårde! Du må nyyyyte de ferske minnene av vidunderet ditt!! ;D Ja, jeg satt å filmet å ser videoen om og om igjen ;D hjertelyd og et sprellende nurk på opptak. Dette blir bra, gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ønsker sårt en spire Skrevet 24. mai 2014 #1159 Del Skrevet 24. mai 2014 Åh så flott Minstørstedrømblirsann :-D god start på helgen ;-) Jeg skal på ul på tirsdag, gleder og gruer meg. 3 uker siden sist ul nå, håper alt fremdeles er i orden :-) må gå alene siden samboer reiser offshore samme dag. Er det ikke i Bergen du hører til? Eller blander jeg nå? jeg må også på neste ul alene, pga mannen er offshore da. Kan noen flytte meg til 17 desember? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna85 Skrevet 24. mai 2014 #1160 Del Skrevet 24. mai 2014 Jo, jeg bor i Bergen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 24. mai 2014 #1161 Del Skrevet 24. mai 2014 Kan noen flytte meg til 15 samtidig? 16 er feil 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ønsker sårt en spire Skrevet 24. mai 2014 #1162 Del Skrevet 24. mai 2014 Jo, jeg bor i Bergen :-)Da husket jeg jo riktig Samme gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perler Skrevet 24. mai 2014 #1163 Del Skrevet 24. mai 2014 jeg bor også i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna85 Skrevet 24. mai 2014 #1164 Del Skrevet 24. mai 2014 Bergen er stedet ;-) hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeBoo Skrevet 25. mai 2014 #1165 Del Skrevet 25. mai 2014 Vet jeg er tidlig ute her, men jeg skal i to bryllup i sommer/høst. Og jeg vil så gjerne ha en pen kjole til begge dagene. Finner liksom ikke noe som er pent, og sømmelig i et bryllup. Kan jo ikke ha sort, rødt eller hvit kjole. Og vil helst at den skal rekke over knærne. Har tittet på Ellos, HM, Nelly osv. Noen som har noen gode tips til hvor man kan få tak på pene kjoler på nett til en voksende mage? Kjenner at en typisk kontorkjole ikke er for meg. Håper alle har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymous7 Skrevet 25. mai 2014 #1166 Del Skrevet 25. mai 2014 Nå er jeg egentlig allerede inne i 2. trimester fordi jeg er 12+3 Jeg er fra Oslo, 29 år, termin 4.-6. desember (avhengig av hvordan man regner det ut :-D) Gleder meg masse til å få min første, etter halvannet år med prøving fikk vi det til <3 Fødeplass på Riksen forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optimisten :) Skrevet 25. mai 2014 #1167 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Jeg er i samme situasjon som deg BeBoo, skal også i bryllup i august og håper og tror at magen min starter å strutte innen den tid (er 12+3 i dag) <3Har kikket litt i bitikkene allerede, og fant mange nydelige kjoler hos Floyd. Disse er i utgangspunktet ikke ment for gravide, men de har mange fine med god plass på magen. Og vaffelstrikk i ryggen, da har man god plass til voksende pupper også Denne for eksempel: http://www.floyd.no/kjoler/kjole-bree-lang-mint Jeg tenker i alle fall at det ikke nødvendigvis MÅ være gravid-kjoler Lykke til med kjolejakten! Endret 25. mai 2014 av Babyklar :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeBoo Skrevet 25. mai 2014 #1168 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Ja, ser man det! En side jeg ikke har vært inne på! Her var det mye fint Er bare 10+1 i dag, men skal i slutten av juli og starten av oktober. Det vanskeligste er at når vi nå takker ja til invitasjonen i oktober må jeg presisere at jeg ikke kan spise alt av mat, fordi jeg er gravid. (I juli er det søsteren til min mann som gifter seg, så de vet at jeg ikke kan spise krabbe o.l.) Litt slitsomt, for jeg kunne godt tenkt meg hjortemedaljong som var deilig og rød i midten når høsten og kulden kommer krypende Denne var også fin! http://www.floyd.no/kjoler/kjole-miranda-marineblaEdit: lagt inn link Endret 25. mai 2014 av BeBoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid-Hanne<3 Skrevet 25. mai 2014 #1169 Del Skrevet 25. mai 2014 På Mamalicious (.no?) har de mange fine kjoler til en billig penge. Jeg skal i to bryllup i sommer, og den kjolen jeg allerede har kjøpt (før jeg visste at jeg var gravid), passer nok ikke. Dyr var den og:-( Får brukt den i bryllup neste helg, men that's it. Litt spent på maten jeg og ja. Det er ingen i det bryllupet vi skal i neste helg som vet at jeg er gravid, så det blir ikke tatt noen hensyn. Får ha med litt proviant i veska :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optimisten :) Skrevet 25. mai 2014 #1170 Del Skrevet 25. mai 2014 Den marineblå var nydelig BeBoo, og ser ut som den passer utmerket til gravidmage også! Den hjortemedaljongen hørtes fantastisk ut, så jeg skjønner at det er litt kjipt! I bryllupet jeg skal i,går brudeparet for koldtbord, så jeg trenger heldigvis ikke si noe riktig enda Nærmer meg jo 2.trimester med stormskritt nå, kun fire dager unna. Så da reiser jeg hjem til familien og forteller dem nyheten. Det blir stas <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeBoo Skrevet 25. mai 2014 #1171 Del Skrevet 25. mai 2014 Mamalicious har de hos Zalando, så har pløyd gjennom hele deres sortiment Tørre kjeks og eplebåter i vesken? Ja, er jo ikke alle man kan si det til tidlig. Og man har jo alltid en grunn for å ikke drikke, f.eks at man kjører. Min beste venninne var på julebord og fikk servert biff av noe slag. Hun spiste bare rundt og sa at det røde i midten ikke var helt etter hennes smak. Så man kan jo komme seg unna. Eller man kan si at man ikke liker ting. Selv får vi servert femrettes i begge selskapene. Så her må jeg bare si i fra, da det ene skal servere typisk sjømat, kreps, krabbe osv. Så kjedelig Gravid-Hanne, dumt å bruke masse penger på noe man virkelig ønsker seg også får man ikke brukt det. Får håpe du får mange anledninger til neste sommer Ja, tror den kjolen hadde vært fin. OG den kan brukes både til sommer og høst bryllup Penger spart! Også at man kan stramme og slakke den bak, gjør jo at man kan fremheve kulen så mye som man selv ønsker. Jeg er jo bare 19 uker på vei i min svigerinnes bryllup, så regner med at jeg ikke er massiv på det tidspunktet, men akkurat nok til at jeg vil vise det til hele verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 25. mai 2014 #1172 Del Skrevet 25. mai 2014 Yey - 13 i dag! Søppelform, tett nese, nyser, hoster og har puls som en kolibri etter å ha gått trappene inne her hjemme. Men, det her andre trimesteret skal man liksom føle seg så fresh og jeg er klar! Får resultater fra blodprøvene fra duotesten når jeg kommer til tidlig UL i morgen. SPENT!!! ♥ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna85 Skrevet 25. mai 2014 #1173 Del Skrevet 25. mai 2014 Gratulerer med 13 uker Apex! :-) masse lykke til i morgen :-) Formen min i helgen har vært helt tragisk. Jeg har 0 energi! Sovet i en evighet og følt meg helt død i kroppen. Blir kvalm av å stå oppreist. Håper virkelig ikke at det er sånn i morgen når jeg må på jobb. Ultralyd på tirsdag, begynner å bli veldig spent. Håper alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddis_ Skrevet 25. mai 2014 #1174 Del Skrevet 25. mai 2014 Lykke til i morgen Apex, går nok kjempe bra! Jeg er også i uke 13 i dag! Her går det unna. Føler meg ikke akkurat så fresh og fin men,hehe. Mye uren hud og en oppblåst mage,ser jo ut som jeg er 7mnd på vei. Har sluppet unna den kvalmen mange av dere andre har slitt med så skal ikke klage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mollabell Skrevet 25. mai 2014 #1175 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg skal også i bryllup i sommer og har bestilt meg en kjole på asos.com, var mye fint der:) 12 uker i morgen(etter menstermin, er nok noen dager etter) og ul på onsdag:) Om alt er som det skal være blir det å fortelle storebror om nyheten:) Jeg har gått inn i en vognpsykose...skulle ikke engang ha ny vogn (har etter storebror), men er jo så mye fint, også er jo dette siste barnet vårt (finne på masse grunner for å kjøpe). Sa det til mannen i går og hadde regnet med at han skulle sette ned foten og si at det var unødvendig...men han synes også vi skulle koste på oss en ny (han har vist blitt litt soft av å vente så lenge på at spira skulle sitte). Så nå er jeg på finn hele veien for å se om det kommer noen fine:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå