Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Jobber på et konferansehotell, og det er helt sykt hvor mange rom som står ubrukt etter en konferanse. Nå i helgen var det et firma som hadde leid 17 enkeltrom. Fire av de var ikke blitt sovet i. Tror aldri jeg kommer til å stole på noen 100% Anonymous poster hash: d5de9...8d3
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Enig.. Helt kvalmt at utroskap har blitt en vanlig ting i de fleste forhold. Anonymous poster hash: 4ead4...f93
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Enig.. Helt kvalmt at utroskap har blitt en vanlig ting i de fleste forhold. Anonymous poster hash: 4ead4...f93 En vanlig ting i de fleste forhold? Virkelig? Ikke blant de jeg kjenner! Anonymous poster hash: 99d24...4ea
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Skjønner ikke problemet- tror dere virkelig at et menneske, både mann og kvinne, kan leve sitt liv med kun EN partner fra, for eksempel, 25 år gammel til 65 år??? sex og ekteskap må selvfølgelig kunne fungere sammen, men sex og ekteskap er jammen ikke det samme. jeg tror ikke at noen oppegående mennesker er utro bare for å være utro…livet er ikke svart-hvitt, og skal man hoppe fra et ekteskap til et annet hver 5. eller 8. år kun fordi man får midlertidige følelser og kjemi med et annet menneske enn ektefelle…?? Anonymous poster hash: 7cade...4d2
EinFrosk Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Jobber på et konferansehotell, og det er helt sykt hvor mange rom som står ubrukt etter en konferanse. Nå i helgen var det et firma som hadde leid 17 enkeltrom. Fire av de var ikke blitt sovet i. Tror aldri jeg kommer til å stole på noen 100% Anonymous poster hash: d5de9...8d3 Var det konferanse for gifte og sambuande sidan du veit at det var utroskap som var årsaka?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Jeg har en kjekk kamerat som er på mange konferanser. Han sier han får direkte tilbud om sex nesten hver eneste gang. Èn gang avviste han en gift kvinne. Etter at han hadde lagt seg banket det på døren og der sto hun- naken (bare med en åpen morgenkåpe). Anonymous poster hash: 3f4a0...b7a
Gjest cd0da Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Skjønner ikke problemet- tror dere virkelig at et menneske, både mann og kvinne, kan leve sitt liv med kun EN partner fra, for eksempel, 25 år gammel til 65 år??? sex og ekteskap må selvfølgelig kunne fungere sammen, men sex og ekteskap er jammen ikke det samme. jeg tror ikke at noen oppegående mennesker er utro bare for å være utro…livet er ikke svart-hvitt, og skal man hoppe fra et ekteskap til et annet hver 5. eller 8. år kun fordi man får midlertidige følelser og kjemi med et annet menneske enn ektefelle…?? Anonymous poster hash: 7cade...4d2 Ehh, ja! Folk kan leve med kun en partner!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Skjønner ikke problemet- tror dere virkelig at et menneske, både mann og kvinne, kan leve sitt liv med kun EN partner fra, for eksempel, 25 år gammel til 65 år??? sex og ekteskap må selvfølgelig kunne fungere sammen, men sex og ekteskap er jammen ikke det samme. jeg tror ikke at noen oppegående mennesker er utro bare for å være utro…livet er ikke svart-hvitt, og skal man hoppe fra et ekteskap til et annet hver 5. eller 8. år kun fordi man får midlertidige følelser og kjemi med et annet menneske enn ektefelle…?? Anonymous poster hash: 7cade...4d2 Må si meg enig med deg. Virker helt usannsynlig at jeg bare skal ha en sexpartner i mitt liv. Da blir jeg nok sviske tildlig Anonymous poster hash: dc63d...a95
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Jobber på et konferansehotell, og det er helt sykt hvor mange rom som står ubrukt etter en konferanse. Nå i helgen var det et firma som hadde leid 17 enkeltrom. Fire av de var ikke blitt sovet i. Tror aldri jeg kommer til å stole på noen 100% Anonymous poster hash: d5de9...8d3 Var det konferanse for gifte og sambuande sidan du veit at det var utroskap som var årsaka? Haha, fantastisk spørsmål:) Jeg traff forøvrig min mann på en jobbkonferanse, og ingen av oss var i forhold, så at man koser seg med en kollega behøver ikke å bety utroskap nei:) Anonymous poster hash: 4eac0...d66
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Skjønner ikke problemet- tror dere virkelig at et menneske, både mann og kvinne, kan leve sitt liv med kun EN partner fra, for eksempel, 25 år gammel til 65 år??? sex og ekteskap må selvfølgelig kunne fungere sammen, men sex og ekteskap er jammen ikke det samme. jeg tror ikke at noen oppegående mennesker er utro bare for å være utro…livet er ikke svart-hvitt, og skal man hoppe fra et ekteskap til et annet hver 5. eller 8. år kun fordi man får midlertidige følelser og kjemi med et annet menneske enn ektefelle…?? Anonymous poster hash: 7cade...4d2 Ehh, ja! Folk kan leve med kun en partner! selvsagt KAN folk leve med kun en partner…med livsgaranti på evig gnist og sprudlende sex fra vielsen av som virkelig varer livet ut…jada, vis meg noen sånne par, og jeg blir kanskje overbevist... Anonymous poster hash: 7cade...4d2
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #11 Skrevet 24. mars 2014 Merket det da jeg var på julebord med min nye jobb.. Alle mennene innrømmet at de hadde vært utro, og flere prøvde seg:( trist.. Men moren min reiste mye i jobb da hun var yngre og forteller det samme - så jeg tror ikke dette er et nytt fenomen;) Anonymous poster hash: 26708...ff6
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #12 Skrevet 24. mars 2014 Jobber på et konferansehotell, og det er helt sykt hvor mange rom som står ubrukt etter en konferanse. Nå i helgen var det et firma som hadde leid 17 enkeltrom. Fire av de var ikke blitt sovet i. Tror aldri jeg kommer til å stole på noen 100% Anonymous poster hash: d5de9...8d3 Var det konferanse for gifte og sambuande sidan du veit at det var utroskap som var årsaka?Jobber i baren. 90% har giftering, det ser jeg jo Anonymous poster hash: d5de9...8d3
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #13 Skrevet 24. mars 2014 På min beste venninne sin jobb har alle sex på jobbkonferansene. Kjent firma i Oslo. De fleste er gift/samboere. Anonymous poster hash: f04ae...efe
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #14 Skrevet 24. mars 2014 Skjønner ikke problemet- tror dere virkelig at et menneske, både mann og kvinne, kan leve sitt liv med kun EN partner fra, for eksempel, 25 år gammel til 65 år??? sex og ekteskap må selvfølgelig kunne fungere sammen, men sex og ekteskap er jammen ikke det samme. jeg tror ikke at noen oppegående mennesker er utro bare for å være utro…livet er ikke svart-hvitt, og skal man hoppe fra et ekteskap til et annet hver 5. eller 8. år kun fordi man får midlertidige følelser og kjemi med et annet menneske enn ektefelle…?? Anonymous poster hash: 7cade...4d2 Det handler jo litt om holdingen til det og da.. Hvis du har en holding som det du har, så er kanskje ikke ekteskap og forhold noen god idê? Jeg kan faktisk love på tro og ære at jeg ikke vil være utro mot min kjæreste, at jeg blir fristet kommer helt sikkert til å skje, men man kan klare å la være selv om man blir fristet. Det hjelper (hvertfall for min del) å tenke på at det ødelegger for mange andre, kun for at jeg skal få ørlitegrann nytelse, og da er det ikke verdt det i det hele tatt! Men det handler kanskje om hvilke verdier som er viktigest i livet.. For meg er det ikke MIN egen nytelse og velvære som har alt og si. Anonymous poster hash: 40850...2b0
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #15 Skrevet 24. mars 2014 Giftemål er i a f ikke noe for meg. Aldri om jeg kunne holdt meg til bare en hele livet. Anonymous poster hash: 28bb7...4b8
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #16 Skrevet 24. mars 2014 Hehe, var derfor jeg og elskeren min tok en natt på mitt og en på hans rom sist vi var på helgekonferanse på hotell. So...? Det er bare sex, så kommer vi nypulte og happy hjem til ektefellene etterpå. Anonymous poster hash: 5cdf2...08d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #17 Skrevet 24. mars 2014 Hehe, var derfor jeg og elskeren min tok en natt på mitt og en på hans rom sist vi var på helgekonferanse på hotell. So...? Det er bare sex, så kommer vi nypulte og happy hjem til ektefellene etterpå. Anonymous poster hash: 5cdf2...08d Håper du kødder, så simpelt overfor ektefellene deres. Feigt, umoralskt og skittent. Anonymous poster hash: cca48...315
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #18 Skrevet 24. mars 2014 Skjønner ikke problemet- tror dere virkelig at et menneske, både mann og kvinne, kan leve sitt liv med kun EN partner fra, for eksempel, 25 år gammel til 65 år??? sex og ekteskap må selvfølgelig kunne fungere sammen, men sex og ekteskap er jammen ikke det samme. jeg tror ikke at noen oppegående mennesker er utro bare for å være utro…livet er ikke svart-hvitt, og skal man hoppe fra et ekteskap til et annet hver 5. eller 8. år kun fordi man får midlertidige følelser og kjemi med et annet menneske enn ektefelle…?? Anonymous poster hash: 7cade...4d2 Ehh, ja! Folk kan leve med kun en partner! selvsagt KAN folk leve med kun en partner…med livsgaranti på evig gnist og sprudlende sex fra vielsen av som virkelig varer livet ut…jada, vis meg noen sånne par, og jeg blir kanskje overbevist... Anonymous poster hash: 7cade...4d2 Du kan komme og se på oss hvis du vil Anonymous poster hash: 01b1a...832
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #19 Skrevet 24. mars 2014 Ras fra dere og pul rundt FØR dere gifter dere;) Forstår ikke de som er i forhold som bevist/planlagt er utro?? Hvorfor være gift? Ser ikke hvordan noe sånt kan gi spenning?? Hva er spenningen? Blir jeg gravid? Blir vi ferska? Noen som oppdager oss?? Hva er greia???? Gjør noe for og få tilbake gnisten i det forholde du er i! Anonymous poster hash: f47cc...4b2
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #20 Skrevet 24. mars 2014 Hehe, var derfor jeg og elskeren min tok en natt på mitt og en på hans rom sist vi var på helgekonferanse på hotell. So...? Det er bare sex, så kommer vi nypulte og happy hjem til ektefellene etterpå. Anonymous poster hash: 5cdf2...08d Håper du kødder, så simpelt overfor ektefellene deres. Feigt, umoralskt og skittent. Anonymous poster hash: cca48...315 Nei, det gjør jeg ikke. Feigt? Hvorfor det? Skittent? Nei, absolutt ikke. Umoralsk er det nok, men herregud så deilig! Å føle seg begjært og ta for seg av en digg mann uten en eneste forpliktelse og mas om husvask, regninger, unger, klesvask og hverdager... Seriøst noe flere burde prøvd! Og det kødder jeg ikke med engang! Anonymous poster hash: 5cdf2...08d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #21 Skrevet 24. mars 2014 Hehe, var derfor jeg og elskeren min tok en natt på mitt og en på hans rom sist vi var på helgekonferanse på hotell. So...? Det er bare sex, så kommer vi nypulte og happy hjem til ektefellene etterpå. Anonymous poster hash: 5cdf2...08d Håper du kødder, så simpelt overfor ektefellene deres. Feigt, umoralskt og skittent. Anonymous poster hash: cca48...315 Nei, det gjør jeg ikke. Feigt? Hvorfor det? Skittent? Nei, absolutt ikke. Umoralsk er det nok, men herregud så deilig! Å føle seg begjært og ta for seg av en digg mann uten en eneste forpliktelse og mas om husvask, regninger, unger, klesvask og hverdager... Seriøst noe flere burde prøvd! Og det kødder jeg ikke med engang! Anonymous poster hash: 5cdf2...08d Trist at du ikke føler deg begjært av din egen mann da, eller syns mannen din er digg?? Merkelig forhold du har til din mann vist dere prater om regninger, klesvask og husvask under akten, haha , vil råde dere til og droppe det! Mulig du blir sittende med enda flere regninger, husvask og klesvask og barn, vist dere blir avslørt.... Du og den digge mannen uten forpliktelser... Anonymous poster hash: f47cc...4b2
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #22 Skrevet 24. mars 2014 Sist jeg var på jobbtur stod sengen min også ubrukt. Vi hadde nach på suiten som en disponerte, jeg sovnet på sofaen der. Ikke mer hokkuspokkus enn det. Jeg var ikke utro. Neste dag var det frokost og relativt tett program, fikk ikke brukt rommet mitt til annet enn å skifte klær. Anonymous poster hash: c82dd...dfc
MrsMilla Skrevet 24. mars 2014 #23 Skrevet 24. mars 2014 Haha, mannen min og meg blir rene utskuddene her ser jeg :-) Vi levde ville liv før vi ble sammen, og er faktisk fornøyde med hverandre. Ser ingen grunn til å trekke noen andre inn. Mulig fordi vi er kjedelige? Mulig fordi vi fortsatt er veldig tiltrukket av hverandre og har det bra sammen også som elskere. Har også såpass travel/spennende hverdag at behovet for å bli beundret av noen andre ikke er der til lengre enn blikk- fasen. Altså fint å bli sett, men noe seriøs flørt ville blitt litt feil. Vi er ikke noen engler noen av oss, men har kanskje gjort nok før vi ble sammen, slik at vi kjenner den verden litt for godt. Det får meg til å sette såpass stor pris på den mannen jeg har at det er uaktuelt å gjøre noe respektløst ovenfor ham. Han er lik meg og mener det samme. Han får forsåvidt nok av tilbud, spesielt på turne, så han faller ikke som flue fordi noen viser interesse heller - tror slikt er lettere når man får såpass mye oppmerksomhet uten å trenge flørte. Jeg har også fått endel tilbud, men det er mindre vanlig på jobben min, der er de alleraller fleste veldig hyggelige trofaste familiemenn jeg gjerne tar en øl med. Synes det er minst like spennende med historiene man forteller og ler av og den gode stemningen - istedet for å krølle slikt opp med flørting (blir bare tull av sånt). Meeen tipper sengen hans kunne stått urørt - han har en tendens til å sovne i stoler og sofaer foran tv-n - helt utslitt etter jobb....med mac`en i fanget og en pose peanøtter halvspist i hånda haha
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #24 Skrevet 24. mars 2014 Hehe, var derfor jeg og elskeren min tok en natt på mitt og en på hans rom sist vi var på helgekonferanse på hotell. So...? Det er bare sex, så kommer vi nypulte og happy hjem til ektefellene etterpå. Anonymous poster hash: 5cdf2...08d Håper du kødder, så simpelt overfor ektefellene deres. Feigt, umoralskt og skittent. Anonymous poster hash: cca48...315 Nei, det gjør jeg ikke. Feigt? Hvorfor det? Skittent? Nei, absolutt ikke. Umoralsk er det nok, men herregud så deilig! Å føle seg begjært og ta for seg av en digg mann uten en eneste forpliktelse og mas om husvask, regninger, unger, klesvask og hverdager... Seriøst noe flere burde prøvd! Og det kødder jeg ikke med engang! Anonymous poster hash: 5cdf2...08d Feigt å snike i buskene, hvis du på død og liv må føle deg "begjært", så bør du ta et oppgjør med mannen din så han kan finne seg en ordentlig jente som ikke tøser rundt. Skittent, fordi det er det jeg tenker om sklier som puler rundt mens de fortsatt er gift. Umoralsk, ja det er det. Synes folk som syter over de miserable forholda sine bør komme seg videre i stedet for å bedra andre. Anonymous poster hash: cca48...315
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #25 Skrevet 24. mars 2014 Hvorfor er det umoralsk å ha sex med noen annen enn den man er gift med? Fordi det er løgn? Er i så fall all løgn umoralsk? "Nei, nei, den er slettes ikke liten, kjære, den er faktisk noe av det største jeg har vært borti". Anonymous poster hash: 28bb7...4b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå