Gå til innhold

Hva er den rareste tilfeldigheten du har opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av alle årets 365 dager skulle mamma dø på bursdagen min.

Anonymous poster hash: 14a6f...f35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av alle årets 365 dager skulle mamma dø på bursdagen min.

Anonymous poster hash: 14a6f...f35

Hun skulle gå glipp av så mye i fremtiden at hun holdt ut til denne siste bursdagen. Det var sikkert hennes kjærlighet som gjorde det.

Anonymous poster hash: 89f4f...ce9

Skrevet

Min oldemor vàr på bàrnehjem da hun var rundt 10 års alderen, og en dag kom det inn en liten baby på 8 mndr som hun holdt og hjalp mye til med. De mistet jo selvfølgelig all kontakt da min oldemor kom seg vekk fra barnehjemmet noen mndr senere. Og senere i livet da datteren (bestemoren min) hennes fant mannen i sitt liv så vistes det seg at den mannen var den babyen som oldeforeldre min traff på barnehjemmet. Den mannen ble da min oldemors svigersønn:)

Anonymous poster hash: 1487a...3e4

Skrevet

Jeg drømte at tantebarnet mitt var ei jente og at denne jenta skulle hete Anna,og jammen fikk jeg ikke rett!!

Anonymous poster hash: 169ff...347
Skrevet

Kjæresten min har hatt EN kjæreste før meg, moren til kjæresten min har dobbeltnavn, det første er det samme som eksen til typen, det andre er mitt :P

Anonymous poster hash: 4c0f2...d07

Skrevet

Før vi ble sammen var vi kollegaer, og da det begynte å utvikle seg til noe mer var det mye frem og tilbake.

Da han kjøpte seg ny bil, oppdaget jeg at hans registreringsnummer var det samme som mitt ansattnummer.

Jeg tok det som et tegn på at vi var "meant to be".

Vi har i dag to barn og skal gifte oss neste år :)

Skrevet

Min fødselsdato er 09.03.

Når jeg fikk sønnen min ble han født 03.09 klokken 09.03. 

Skrevet

Jeg kjøpte en nydelig liten kjole en gang, bare fordi den var så urolig søt at jeg måtte ha den. Tenkte "kanskje får noen bruk for den en gang" Jeg glemte den i mange år, og fant den da min søster akkurat hadde fått sin andre datter. Jeg tenkte at den skulle hun selvsagt få, tok den frem og oppdaget at det sto "Anna" bak i kjolen (kjolens merke) - samme som datteren til søsteren min het.

Anonymous poster hash: 2d5b9...5b7

Skrevet

Jeg har to episoder jeg ikke glemmer.

Det ekleste var den gangen jeg skulle reise med buss fra en by til en annen, en tur på ca 4 timer. Bussen gikk tidlig om morgenen, så jeg sovnet ganske umiddelbart. Jeg drømte at jeg så en rød bil som hadde kjørt av veien. Den hadde store skader i fronten og fremme i bilen satt to unge damer bevisstløs og blødde fra hodet. Drømmen var så ekkel og virkelig at jeg våknet av det. Jeg satt våken en times tid før jeg sovnet av igjen. Etterhvert registrerte jeg, litt sånn i halvsøvne, at bussen stod stille ganske lenge. Da bussjåføren sa i mikrofonen at "Alt er under kontroll her, så vi kjører videre" spratt jeg opp av setet og så bak meg ut vinduet. I grøftekanten stod en rød bil med skader i fronten. Jeg sovnet ikke av igjen for å si det sånn.

En annen gang gikk jeg nedover en trapp på et kjøpesenter. Jeg registrerte at det gikk en liten gutt bak meg sammen med mammaen sin. Plutselig snudde jeg meg brått for å ta tak i gutten samtidig som jeg utbrøt "Oisann!". Jeg var nemlig hundre prosent sikker på at han snublet i et trappetrinn og falt. Gutten sto på to bein han, og så rart på meg. Det samme gjorde moren. Jeg følte meg temmelig dum og fikk lirt av meg et "Hehe, jeg trodde han falt!" før jeg hastet videre ned trappen med moren og gutten bak meg. På siste trappetrinn snublet han og havnet langflat på gulvet. 

Skrevet

Ei venninne fortalte meg at hun tenkte på meg en dag og at hun fikk følelsen av at det var noe galt med meg og at hun hadde glemt noe/gått glipp av noe i forhold til meg. Dagen etter fikk hun en sms av meg hvor jeg fortalte at sønnen min hadde dødd dagen før, den dagen hun tilfeldigvis hadde tenkt sånn på meg. Hun fortalte meg dette i etterkant.

Anonymous poster hash: 993b7...b59

Skrevet

På ferie en sommer møtte jeg ei tidligere skolevenninne, med familien, i en stor familiepark. Vi hadde ikke sett hverandre på over 10 år. Det morsomme var da vi gikk rett på hverandre i en annen familiepark på et annet kontinent 6 mnd etterpå..

Barna mine er født den 6. i mnd, den 12. i mnd, og sistemann kom 6/12.

En kunde på jobben min oppførte seg meget rart i butikken, så jeg gikk inn på kameraovervåkningen for å sjekke hva som stod på. Tilfeldigvis hoppet jeg tilbake flere dager istedet for noen minutter, og på opptaket stod kunden i andre klær samme stedet og la opp til å svindle butikken, noe jeg da oppdaget.

Venninnen min ringte meg og lurte på om jeg var gravid. På den tiden var jeg barnløs, og hadde ikke tenkt tanken om å starte familie engang. Hun hadde nemlig hatt en veldig realistisk drøm om at vi begge var gravide, noe som viste seg å stemme i hennes tilfelle. Jeg bare lo det bort som helt utenkelig.. Jeg og samboeren dro på sommerferie ca. en uke senere. Dagene gikk, og jeg ble dårligere og dårligere, mensen kom ikke.. Så tok jeg en test da, og fikk totalt bakoversveis da den viste positivt!

Anonymous poster hash: 2595a...6fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...