Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har et par episoder som jeg kommer på i farten. En gang var på en strand i Danmark at vi la oss ned rett ved siden av våre nærmeste naboer (vi oppdaget det da de kom opp frå sjøen)! En annen gang gikk jeg rett på en bekjent i en travel gate i London. Har flere også, men kommer ikke på i farten.. Anonymous poster hash: 55d3a...b49
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Jeg var på kino med en venninne også sa jeg: - Jeg har på følelsen av at vi kommer til å treffe noen vi kjenner. Hvem tror du satte seg ned ved siden av oss? Jo, en felles bekjent. Anonymous poster hash: f0aa9...af7
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Jeg var på kino med en venninne også sa jeg: - Jeg har på følelsen av at vi kommer til å treffe noen vi kjenner. Hvem tror du satte seg ned ved siden av oss? Jo, en felles bekjent. Anonymous poster hash: f0aa9...af7 Dette er kanskje vanlig i en mindre by, men i Norges nest største by vil jeg påstå det er litt spesielt. Anonymous poster hash: f0aa9...af7
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Har flere ganger drømt om en person jeg ikke har snakket med/sett på lenge for så å treffe på denne personen helt tilfeldig noen dager senere. Anonymous poster hash: 837c1...221
Marsipanmor Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Har flere ganger opplevd at jeg har tenkt på en person og i løpet av kort tid faktisk møtt på den personen. . Kan være folk jeg ikke har tenjt på og sett på flere år..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Jeg fikk en sms fra et ukjent nummer. Jeg sjekket det på gulesider.no, og fikk opp nummeret til psykologen jeg gikk til som barn, for 20 år siden. Så oppdaget jeg at jeg hadde tastet ett tall feil, og at smsen var fra en annen. Men det var utrolig rart at det ene tallet feil fikk opp navnet til psykologen! Anonymous poster hash: dae99...d2a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Mine foreldre har vokst opp i forskjellige byer og hadde ingen felles kjente. De oppdaget etter å ha vært gift i mange år at deres tipp tippoldeforeldre var de samme. Tilfeldig og veldig overraskende. Anonymous poster hash: 89f4f...ce9
Nettie+jentungen Skrevet 23. mars 2014 #8 Skrevet 23. mars 2014 Jeg var på kino med en venninne også sa jeg: - Jeg har på følelsen av at vi kommer til å treffe noen vi kjenner. Hvem tror du satte seg ned ved siden av oss? Jo, en felles bekjent. Anonymous poster hash: f0aa9...af7 Jeg har og satt meg ned ved siden av en bekjent på kino I Oslo, så ganske så tilfeldig
Light of my life Skrevet 23. mars 2014 #9 Skrevet 23. mars 2014 (endret) Møtte naboen, som jeg nettopp hadde kranglet med, i Lisboa Endret 23. mars 2014 av Light of my life
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #10 Skrevet 23. mars 2014 Jeg datet en mann og etter lang tid viste det seg at vi var søskenbarn til samme person, men på hver vår side. Foreldrene viste jeg godt hvem var siden de har campingvogn rett ved hytta vår. Ungene deres hadde jeg aldri la merke til, sikkert sett de nårjeg var mindre men aldri vært noe sammen. Bare hilst på når vi har gått forbi hverrandre. Mamma lo godt når hun fant ut hvem jeg datet. Anonymous poster hash: 1523e...21c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #11 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har flyskrekk og i forkant av en lengre flytur gikk jeg inn på et forum på nettet for flyfrelste. Tanken var at noen som elsket å fly kunne overbevise meg om at det var trygt å fly. Dette var et forum med nick og profilbilder. Jeg kom i snakk med en pilot som "coachet " meg over nettet i et par uker, så meldinger til og fra. Vi fikk ganske god kontakt. Så reiste jeg da, og flyturen ble egentlig ganske avslappende. Da jeg skulle gå ut av flyet kom piloten ut av cocpiten, og det var samme fyren som jeg hadde chattet meg på forumet. Ante ikke hvilket flyselskap han fløy for, og i alle fall ikke at han skulle fly den turen jeg skulle ta Anonymous poster hash: 8d485...587
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #12 Skrevet 23. mars 2014 Jeg visste i mitt stille sinn at søsteren min kom til å ville bli gravid fordi hun kom til å bli sur og sjalu siden tanten til sønnen hennes fikk baby, og jammen ble hun ikke gravid NØYAKTIG DA. Menneskekjenner ja. Men mye av det jeg vet, tror jeg ikke er tilfeldig. Jeg vet f.eks hvis noen er gravide, uten at de gir noen tegnpå det eller har snakket om det (bare noen uker på vei). Anonymous poster hash: f5c71...13c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #13 Skrevet 23. mars 2014 Vi satt i parken sammen med noen venner. Plutselig fikk kompisen min en melding fra en venn som hadde reist til Nepal. Han skrev i meldingen at han hadde møtt en fyr fra Nepal som kunne norsk. Min mann hadde gått på skole med en nepaleser som lærte seg norsk her i Norge, så han sa til kompisen min at han skulle sende sms tilbake og spørre om han het ******* "Hvordan F vet du det?" Fikk han tilbake.. DET var hanske utrolig. For det første at denne fyren på reise hadde møtt akkurat den personen som hadde gått på skole med min mann, og for det andre at vi satt sammen med kompisen min når han fikk sms om det.. Anonymous poster hash: 8d485...587
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #14 Skrevet 23. mars 2014 Nja... Jeg jobbet sammen med en og vi fant ut vi var så sykt like på alle mulige punkter. Likte samme musikk, hadde samme interesser, samme utdanning, like mange og like gamle barn osv. Eneste var at vi kom fra hver vår side av landet. Måtte derfor le godt da jeg fant ut at hun var gift med en som jeg var sammen med på ungdomsskolen det var litt snålt.. Anonymous poster hash: 2d5b9...5b7
BellaSuz Skrevet 23. mars 2014 #15 Skrevet 23. mars 2014 Jeg satt på flyplassen på new Zealand og skulle til Fiji, og i gaten der satt ei venninne fra hjembyen min som skulle samme sted som meg, med samme fly! Traff også ei som gikk i paralellklassen min på VGS på gata i Sydney, så da spiste vi like gjerne frokost sammen:) Traff også x'en min med familien sin på flyet til gran canaria:) måtte da slå av en prat, hehe:)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #16 Skrevet 23. mars 2014 Begynte i ny jobb for tre år siden. Var på en samling og møtte en jente som het det samme som meg. Vi hadde kjempe kjemi. Lik klessmak, samme hobby, valgt samme utdannelse og jobbet mer nøyaktig det samme i samme firma på hver vår kant av landet. Så viser det seg vi er født på samme dag og begge har en søster som heter det samme. Nesten litt spooky asså. Skulle tro vi var skilt ved fødselen. Anonymous poster hash: 64499...11f
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #17 Skrevet 23. mars 2014 Kanskje ikke den rareste tilfeldigheten, men tilfeldig er det jo. Da jeg gikk på videregående ble jeg kjent med en som nettopp hadde flyttet hit fra andre siden av landet. Familien hadde flyttet tilbake til Bergen etter å ha bodd på østlandet noen år. Vi ble fort veldig gode venner, og da moren hennes skulle hente henne hos meg en kveld, ble hun veldig overrasket. De hadde bodd i nabohuset når meg og venninnen min gikk i barnehagen, og kjente mine foreldre veldig godt, og kunne fortelle at vi hadde lekt veldig mye sammen før de flyttet. Hverken meg eller venninnen min husker at vi har bodd så nærme før, og vært så mye med hverandre som små. Kanskje ikke så rart at vi ble, og fortsatt er, bestevenner? Anonymous poster hash: c03e0...436
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #18 Skrevet 23. mars 2014 Var backpacker i Honduras - møtte en canadier på bussen til en avsidesliggende plass, og vi endte opp som gode venner og tilbragte mye tid sammen. Dette var i -97, så facebook etc fantes ikke, men vi sendte noen mail frem og tilbake. Så, nesten nøyaktig ett år senere, var jeg i Thailand med en venninne. Vi skulle ta båt over til ko-phan-gan (?), der den berømte fullmånefesten holdt sted. Da jeg går i lang fra båten, ser jeg noe i øyekroken... Det var HAM!!! Vi var like glade og sjokka begge to! Ingen av oss visste at den andre var i Thailand... Anonymous poster hash: 97ad0...408
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #19 Skrevet 23. mars 2014 Om det er tilfeldighet eller noe mer skal jeg ikke si. Drømte engang at jeg overhørte noen jenter snakke om en eks (som jeg hadde hverken sett eller hørt på flere år) og samtalen gikk ut på at han skulle snart komme til byen hvor jeg bodde og da skulle han ta kontakt med sin store kjærlighet og den ene spurte "er det hun?" og pekte på en gammel skolevenninne som hadde datet han lenge før meg. "Nei, det er HUN" svarte den andre og pekte på meg. Noen uker senere, ringte han, midt om natten, ganske brisen, da var han i byen (hvor jeg bodde) og ville bare fortelle meg at jeg var den store kjærligheten! Han skulle ringe igjen senere, men gjorde ikke det, jeg tror han var allerede sammen med hun som ble hans kone. Men noen uker senere drømte jeg han igjen, hvor han sa noe som at han skulle få en datter, men at jeg måtte aldri glemme hva han sa til meg.. Det er veldig lenge siden dette var, men jeg tror faktisk han fikk sin første datter ikke så lenge etter dette! Men det var slik med han hele veien, det virket som vi hadde enslags kobling i underbevisstheten! Anonymous poster hash: 2e4c1...c85
Nullstress;) Skrevet 23. mars 2014 #20 Skrevet 23. mars 2014 Jeg var på Lisa williams show. Det møter jeg plutselig ei god venninne av mamma, som jeg ikke har snakket meg på 6-7 år. (Mamma er død) Og ikke nok med det, hun hadde plass på setet ved siden av meg! (Vi bor ikke på samme sted, det er 8 mil mellom oss. I tillegg skulle Lisa williams til hennes by helgen etter så tilfeldighetene for at vi skulle møtes i min by er relativt liten) Lisa williams er et medium som vist nok skal kunne kommunisere med de døde
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #21 Skrevet 23. mars 2014 3 barn, alle er født den 8ende. Vi giftet oss den 8ende, men det var etter nr.1 tallet 8 har liksom forfulgt oss i flere settinger Anonymous poster hash: 4b6be...76c
GeeGee Skrevet 23. mars 2014 #22 Skrevet 23. mars 2014 Da jeg var liten var jeg på ferie i Danmark med familien. En dag var vi i Legoland, og pappa hadde lillebroren min på skuldrene. Plutselig viser det seg at bestevenninnen min og hennes familie også er der, de hadde sett lillebroren min og derfor funnet oss Etter det bodde vi på samme campingplass og var sammen resten av ferien
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #23 Skrevet 23. mars 2014 Jeg fortalte ei jeg kjenner om en hendelse mellom mitt barn og et annet barn i barnehagen. En stund etterpå får jeg høre at bestemoren til min bekjente hadde vært hos en type behandler. Behandleren hadde fortalt den gamle damen en historie om en hendelse mellom barnet sitt og et annet barn i barnehagen. Bare at det da var vinklet slik at det stilte mitt barn i et dårlig lys. Bestemoren til hun jeg kjenner hadde fortalt historien videre til min venninne - som igjen kjente igjen navn, hendelse og barnehage og fortalte det behandleren hadde fortalt til bestemoren hennes videre til meg Det var litt merkelig at denne lille hendelsen ble fortalt rundt og nådde meg til slutt. Anonymous poster hash: 992ad...d68
Fru vims Skrevet 23. mars 2014 #24 Skrevet 23. mars 2014 Har flere ganger opplevd at jeg har tenkt på en person og i løpet av kort tid faktisk møtt på den personen. . Kan være folk jeg ikke har tenjt på og sett på flere år.. Det har jeg også opplevd flere ganger. Har tilogmed plutselig tenkt på en person for så å snu meg og så gikk han bak meg. Gjort det flere ganger. Er så rart. En gang jeg jobbet på et sted så tenkte jeg plutselig på min tidligere stefar som jeg ikke hadde sett på over 10 år. Så jobbet han faktisk der. Det visste ikke jeg. Koselig å møte han da.
indianærn Skrevet 23. mars 2014 #25 Skrevet 23. mars 2014 det rareste var en sommerferie, den sommeren foreldrene mine ble skilt. Jeg og mamma skulle allikevel være sammen med pappa på ferie. Vi var vel bare tre fire mil hjemmefra. Pappa var full når vi dro og vi lurte på hvordan dette skulle gå. Men vi ble enige om å bli til neste dag og i såfall komme oss hjem da. Neste dag drar vi inn til Strømstad både for å handle og for å hente en båtmotor. Den første vi går på der er pappas lillesøster som bodde i Brummundal, altså ett godt stykke unna. Hun hadde stukket av ifra sin eks og ingen ellers ante hvor hun var. Hun ble med oss ut på hytta og var hos oss i tre dager, på den tiden kom pappa ut av fyllekula og ble edru, og vi fikk en god ferie. Men hvor sannsynlig var det at vi skulle treffe hverandre der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå