Gå til innhold

Sendte med mannen handleliste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så kult at hi uansett skal tas!

Om hun blir oppgitt over at en voksen mann anser blomkål som en eksotisk grønnsak og har forventninger til at han skal klare å få med seg riktige ting hjem - han har tilogmed liste! - da er hun grinete, vanskelig og vanskelig å gjøre til lags :o

Jeg forventer faktisk at mannen min skal klare å utføre enkle ting ognhadde blitt minst like oppgitt som hi. Ser ikke sjarmen i slurv - noe det er når man ikke gidder å utføre en oppgave skikkelig.

Og løsningen er selvsagt at hi skal ta jobben med å handle selv, ikke at mannen hennes skal skaffe seg grunnleggende kunnskaper.

Tenk så lett det må være å være mannen til disse kvinnene. "Elskling, jeg vet ikke hvordan jeg vasker gulvet, handler mat eller skifter på senga". "Ingen problem kjære, jeg kan det så da fikser jeg det!"

Anonymous poster hash: 1320d...72f

Problemet er vel sikkert at HI sin mann på lik linje med mange andre synes at blomkål smaker pyton? Har HI rådført seg med mannen om hva HAN synes bør være til middag? Jeg og min mann snakker alltid sammen om slike ting før man lager noe, det er både voksne og barn i huset som bør få medbestemmelsesrett over middagen. Jeg spiser verken blomkål, rosenkål eller kokte gulrøtter fordi de vokser i munnen og jeg klarer ikke å få dem ned uansett. Mens brokkoli, løk, paprika osv går helt fint.

Anonymous poster hash: 29d89...4f1

Er du seriøs?

Om mannen til hi ikke liker blomkål, tror du virkelig ikke han hadde sagt det istede for å kjøpe feil og i tillegg nekte for at butikken hadde det inne?

Jeg vet ikke helt hva du er vant med, men de fleste av oss lever sammen med voksne menn som kan gi beskjed og ikke demostrativt kjøpe feil om det er noe de ikke liker.

Og blomkål er nydelig ❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er heller den dustete mannen som mange sier. Mannen kommer bestandig med de rette sakene, mens JEG. Herregud jeg er lost uten handleliste. Alt må ned på handleliste og da er det ikke heller sikkert at alt blir rett og ringer bestandig mannen min når jeg går mot kassen. Huff, stakkars mannen min :) Men jeg kan ikke noe for det :)

Anonymous poster hash: 011cb...171
Skrevet

Mannen min gjorde også en bra jobb da jeg ble innlagt på sykehus med minstemann og han skulle hente klær til oss.

Skrev liste og ba om bl.a. Bodyer og strømpebukser i str 68, ammeinnlegg, strikketøy, bok, penger ( bor i utlandet- de tar ikke kort på kiosker...),

han kom tilbake med bodyer i Str 50, finstrømpebukser til meg, slike pushup-bh- inlegg (som jeg alltid tar ut av bhene), ingen bok, ingen penger, ikkeno strikketøy, men ei fotballpumpe!!

Han hadde vel tenkt at jeg skulle ut og flørte litt med de mannlige legene antageligvis:)

Sjekket ikke bagen før etter at han var dratt, så det ble et laangt døgn før han hadde tid til å komme igjen med de riktige sakene:)

Anonymous poster hash: 55938...f05

Lo HØYT her da jeg kom til fotballpumpen :D

Bortsett fra fotballpumpen så var han såvidt innom riktig tema, selv om han ikke akkurat traff på detaljene :P

Men dette ble jo så håpløst feil alt sammen at det nesten ble sjarmerende ;)

Anonymous poster hash: c6e52...01c

Skrevet

Mannen min kan etter X antall år i Norge fremdeles ta feil av appelsinjuice og eplejuice :)

APPLE liksom. 

:fnise:  Høres ut som om han burde gå etter fargekode i stedet. Som regel er pakkene med appelsinjuice oransje og eplejuice grønn, så kanskje det burde gi ham et hint...?

Anonymous poster hash: eddca...5f7

Skrevet

Mannen min gjorde også en bra jobb da jeg ble innlagt på sykehus med minstemann og han skulle hente klær til oss.

Skrev liste og ba om bl.a. Bodyer og strømpebukser i str 68, ammeinnlegg, strikketøy, bok, penger ( bor i utlandet- de tar ikke kort på kiosker...),

han kom tilbake med bodyer i Str 50, finstrømpebukser til meg, slike pushup-bh- inlegg (som jeg alltid tar ut av bhene), ingen bok, ingen penger, ikkeno strikketøy, men ei fotballpumpe!!

Han hadde vel tenkt at jeg skulle ut og flørte litt med de mannlige legene antageligvis:)

Sjekket ikke bagen før etter at han var dratt, så det ble et laangt døgn før han hadde tid til å komme igjen med de riktige sakene:)

Bortsett fra fotballpumpen så var han såvidt innom riktig tema, selv om han ikke akkurat traff på detaljene :P

Men dette ble jo så håpløst feil alt sammen at det nesten ble sjarmerende ;)

Anonymous poster hash: c6e52...01c

Ja jeg lo godt jeg og da jeg dro opp den ene feile tingen etter den andre. Han kan helt tydelig ikke ha tenkt mens han pakket:)

Skrevet

Haha herlig tråd :-)

Skrevet

Sjekket ikke bagen før etter at han var dratt, så det ble et laangt døgn før han hadde tid til å komme igjen med de riktige sakene:)Anonymous poster hash: 55938...f05

Men dette ble jo så håpløst feil alt sammen at det nesten ble sjarmerende ;)Anonymous poster hash: c6e52...01c

Ja jeg lo godt jeg og da jeg dro opp den ene feile tingen etter den andre. Han kan helt tydelig ikke ha tenkt mens han pakket:)Anonymous poster hash: 55938...f05

Nå kom jeg på en historie i samme leia, men ikke fullt så galt som din da.

Vi skulle i utdrikningslag til en venninne og hennes blivende mann hadde fått i oppdrag å pakke penklær til henne siden hun ble kidnappet rett fra jobb og kun hadde veldig skitne klær på seg (jobbet i industrien).

Ferden gikk rett fra jobb til spabehandling og massasje og da det var ferdig og hun skulle kle seg opp for middag på en fin resturant fant vi ut at mannen hadde pakket sort ullstrømpebukse og en tykk, sort ullkjole. Fine klær, for all del, men siden det var i juni, gradestokken viste rundt 30 + og vi andre stilte i tynne sommerkjoler ble det litt krasj.

Det er nok den varmeste gjesten de har hatt på den restauranten :) men han skal ha litt for innsatsen da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...