Gå til innhold

Sendte med mannen handleliste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 blomkål, 1 pose blomkålsuppe, baguetter.

Hjem kom han med baguetter, en brokkoli og en brokkolisuppe..

Menn! Hvorfor er det så vanskelig? så ble HAN sur for at jeg skrev blomkål! Visste knapt hva det var! :P og nå gidder han ikke dra å kjøpe blomkål for Rimi har hvertfall ikke en så rar og sjelden grønnsak! :o Gir opp..

Anonymous poster hash: 985be...7dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som hjemme hos foreldrene mine hehe!

Mamma ber pappa om å kjøpe kjøttdeig som de skal bruke om kvelden da de får gjester.

Han kjøpte tydligvis feil kjøttdeig å det ble ramaskrik i huset :P

Den kjøttdeigen var visst ikke noe god i den retten hun skulle lage.

Skjønner at han gang på gang gidder å handle for hun,når han likevel bare får masse kjeft!

Neste gang hadde jeg da nektet å handlet å bedt hun kjøpe det selv ettersom det tydligvis er kun hun som kjøper rett.

Anonymous poster hash: 3747e...ae2
Skrevet

Er han virkelig så dum? Eller er han 7 år gammel?? Flaut,.ø

Anonymous poster hash: f8b22...e8a

Skrevet

Mamma ber pappa om å kjøpe kjøttdeig som de skal bruke om kvelden da de får gjester.

Skjønner at han gang på gang gidder å handle for hun,når han likevel bare får masse kjeft!

Neste gang hadde jeg da nektet å handlet å bedt hun kjøpe det selv ettersom det tydligvis er kun hun som kjøper rett.

Ganske stor forskjell på brokkoli og blomkål vs ulike kjøttdeigtyper eller? Får jeg beskjed om å kjøpe med paprika kommer jeg ikke hjem med en agurk liksom..

Skrevet

Ikke så stort problem vel! Lag brokkolisuppe!!

Men hvorfor kjøpe posesuppe sår hjemmelaget er 100 ganger bedre?

Anonymous poster hash: a0b4a...48d
Skrevet

Haha! Samme med min samboer. Det er alltid noe han kjøper feil eller ikke vet hva er :P

Anonymous poster hash: 682ca...82a

Skrevet

Ganske stor forskjell på brokkoli og blomkål vs ulike kjøttdeigtyper eller? Får jeg beskjed om å kjøpe med paprika kommer jeg ikke hjem med en agurk liksom..

Dette var ett av minst 100 eksemplar.

Skrevet

Er godt med brokkoli i blomkålsuppe :)

Skrevet

Vet at mange synes sånt er søtt, men jeg har faktisk høyere forventninger til min voksne mann. Sønnen min på fire år ser og vet forskjell på en blomkål og en brokkoli.

Anonymous poster hash: 1320d...72f

Skrevet

Det var jo gode gener å gi videre til barna...

Anonymous poster hash: a5eff...968
Skrevet

Hadde blitt oppgitt over feilen, men ikkje gått i taket av det. Brokkoli er då godt..

Skrevet

Hadde blitt oppgitt over feilen, men ikkje gått i taket av det. Brokkoli er då godt..

Appelsiner er også godt, men ikke alltid det man trenger til middagen man har planlagt.

Jeg er i hvert fall ikke så husvarm på kjøkkenet at jeg bare kan slenge meg rundt og lage noe annet enn det jeg hadde planlagt med andre råvarer enn jeg i utgangspunktet trengte.

Skrevet

Men da får man dra å handle sjæl da ;)

Anonymous poster hash: dd8d9...6a6
Skrevet

Blir vel som om du skulle kjøpe rød paprika og kom hjem med oransje, og de kan brukes om en annen slik som blomkål og brokkoli! Ja det er stor forskjell på kjøttdeig typer, kylling, svin, storfe med og uten salt mm smaker forskjellig gjør dem også!

Anonymous poster hash: a0b4a...48d

Skrevet

Appelsiner er også godt, men ikke alltid det man trenger til middagen man har planlagt.

Jeg er i hvert fall ikke så husvarm på kjøkkenet at jeg bare kan slenge meg rundt og lage noe annet enn det jeg hadde planlagt med andre råvarer enn jeg i utgangspunktet trengte.

Greit nok det, men det swr ut til at suppe er på menyen og du kan då utmerket godt lage suppe av brokkoli. Faktisk kan du nok sikkert lage det meste med brokkoli i staden for blomkål. Blir ikkje det samme, men på ingen måte fælt.
Skrevet

Hihi, jeg har måttet hatt salatkurs her. Har ikke tall på antall ganger han har kommet hjem med hodekål når jeg har sagt/skrevet isbergsalat. Eller motsatt. Det går bare ikke inn. Det er grønt og rundt og har dermed samme funksjon i følge han. 

Anonymous poster hash: 68eb5...d88
Skrevet

Vel... Det jo ikke akkurat den STORE forskjellen på å koke en pose blomkålsuppe og å koke en pose brokkolisuppe. Strengt tatt. Så det var jo ikke akkurat noen kardinalfeil han gjorde ut fra at hun må "slenge seg rundt å lage noe helt annet enn planlagt" heller spør du meg.

Anonymous poster hash: eddca...5f7

Skrevet

Greit nok det, men det swr ut til at suppe er på menyen og du kan då utmerket godt lage suppe av brokkoli. Faktisk kan du nok sikkert lage det meste med brokkoli i staden for blomkål. Blir ikkje det samme, men på ingen måte fælt.
Det kan du helt sikkert. Synes likevel voksne mennesker burde ha lært seg forskjellen mellom blomkål og brokkoli.

Skrevet

Menn er rare! Det er alltid morsomt å sende Kjæresten på butikken.

Handlelisten som jeg sender med ham kan se slik ut:

Farris

Kattemat

MME

Ost

Knekkebrød

Egg

Kaviar

Bleier

Tomater

Han kommer hjem med:

Farris

Kattemat

MME

Ost

Knekkebrød

Egg

Kaviar

Bleier

Tomater

OG I TILLEGG

Belgisk sjokolade

Fancy øl

Spekeskinke

Druer

Mango

Mer fancy øl

Blåbær

En eller annen ekkel paté (æsj!)

Ferske rundstykker

Potetgull med smak av eple (!)

Gorgonzola

Også klager han på at det var såååå tungt å bære alle varene hjem :D

Skrevet (endret)

Det kan du helt sikkert. Synes likevel voksne mennesker burde ha lært seg forskjellen mellom blomkål og brokkoli.

Har eg sagt noko som får deg til å tru eg ikkje er einig? Det er graden av krise vi er ueinige om..

BTW: Har opptil fleire gongar opplevd at kassepersonalet på butikken held fram grønnsaker og spør kva dei heiter før dei slår opp PLU-koden i lista si. Då snakkar vi! Det osar yrkesstolthet når ein ikkje kan gjere seg kjend med varene dei selger. Og det er ikkje sære saker eg kjøper. Avocado og squash er grønnsaker eg fleire gongar har opplevd at dei ikkje anar kva er. Ruccola er også vanskelig ser det ut til.

Endret av ★
Skrevet

Hihi, jeg har måttet hatt salatkurs her. Har ikke tall på antall ganger han har kommet hjem med hodekål når jeg har sagt/skrevet isbergsalat. Eller motsatt. Det går bare ikke inn. Det er grønt og rundt og har dermed samme funksjon i følge han.

Anonymous poster hash: 68eb5...d88

Denne tabben har samboer gjort også;-)

Anonymous poster hash: 26c5a...4a3

Skrevet

Får gå å handle sjøl da hvis ikke gubben klarer å huske på 3 ting!

Anonymous poster hash: e99e1...af0

Skrevet

Er det bare meg som ikke forstår problemet?

Skrevet

Menn er rare! Det er alltid morsomt å sende Kjæresten på butikken.

Handlelisten som jeg sender med ham kan se slik ut:

Farris

Kattemat

MME

Ost

Knekkebrød

Egg

Kaviar

Bleier

Tomater

Han kommer hjem med:

Farris

Kattemat

MME

Ost

Knekkebrød

Egg

Kaviar

Bleier

Tomater

OG I TILLEGG

Belgisk sjokolade

Fancy øl

Spekeskinke

Druer

Mango

Mer fancy øl

Blåbær

En eller annen ekkel paté (æsj!)

Ferske rundstykker

Potetgull med smak av eple (!)

Gorgonzola

Også klager han på at det var såååå tungt å bære alle varene hjem :D

Håper dere kjøper kattemat i dyrebutikk :)

Anonymous poster hash: c8475...c32

Skrevet

1 blomkål, 1 pose blomkålsuppe, baguetter.

Hjem kom han med baguetter, en brokkoli og en brokkolisuppe..

Menn! Hvorfor er det så vanskelig? så ble HAN sur for at jeg skrev blomkål! Visste knapt hva det var! :P og nå gidder han ikke dra å kjøpe blomkål for Rimi har hvertfall ikke en så rar og sjelden grønnsak! :o Gir opp..

Hahaha! jeg lo godt! :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...