Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #101 Skrevet 19. mars 2014 God morgen Norge vil bare si hilse til alle som har sendt varme klemmer og god støtte at i dag kommer jeg ikke til å være på denne siden. Ser at det er opprettet en tråd om omskjæring, den har intet med meg å gjøre. Folk må få mene hva de vil om Israel, omskjæring og rituell slakt. Bare ikke bland meg og mitt liv oppi det. Å få slengt etter seg at man er agent, lobbyist, barnemishandler osv har veldig stor effekt når det gjøres offentlig enten ved at det dukker opp i google søket eller at man sier det i en forsamling. Å stemple andre har jeg ingen respekt for. Ha en fredfull dag alle sammen og husk den gyldne middelvei. No man is an island! Stor takk til dib moderator for å ha brukt mye tid på denne tråden. Ha en fin dag alle i dib redaksjonen, forumet deres er viktig og god kilde til info la det være slik! Stor klem fra meg :) Anonymous poster hash: 74c1a...0eb Ha en god dag det skal jeg selv om det øser ned ute jeg synes du er tøff som klarer å svare hyggelig og saklig, selv om du får de utroligste ytringer slengt mot deg. Vet ikke om jeg hadde klart det! Klem Det hadde du uten tvil klart med litt øvelse og trening. Slik jeg ser det er ingen født med en identitet, det er noe vi får og tar av erfaringer livet gir oss. Når jeg var veldig oppgitt som barn hadde jeg en god bestefar som sang Alf Prøysen's vise: du skal få en dag i morra. Det er jeg så glad for at han klarte. Etter hans død fikk jeg vite mer om hans liv, at han ikke førte hatet han må ha følt videre står det all respekt av. Jeg hadde ikke vært den jeg er i dag uten så mye kjærlighet som jeg har fått :) Håper alle foreldre i MØ konflikten kan ha det som mål, da kunne denne konflikten ha endt! Anonymous poster hash: 74c1a...0eb
Gjest lillehi Skrevet 19. mars 2014 #102 Skrevet 19. mars 2014 God morgen Norge vil bare si hilse til alle som har sendt varme klemmer og god støtte at i dag kommer jeg ikke til å være på denne siden. Ser at det er opprettet en tråd om omskjæring, den har intet med meg å gjøre. Folk må få mene hva de vil om Israel, omskjæring og rituell slakt. Bare ikke bland meg og mitt liv oppi det. Å få slengt etter seg at man er agent, lobbyist, barnemishandler osv har veldig stor effekt når det gjøres offentlig enten ved at det dukker opp i google søket eller at man sier det i en forsamling. Å stemple andre har jeg ingen respekt for. Ha en fredfull dag alle sammen og husk den gyldne middelvei. No man is an island! Stor takk til dib moderator for å ha brukt mye tid på denne tråden. Ha en fin dag alle i dib redaksjonen, forumet deres er viktig og god kilde til info la det være slik! Stor klem fra meg :) Anonymous poster hash: 74c1a...0eb Ha en god dag det skal jeg selv om det øser ned ute jeg synes du er tøff som klarer å svare hyggelig og saklig, selv om du får de utroligste ytringer slengt mot deg. Vet ikke om jeg hadde klart det! Klem Det hadde du uten tvil klart med litt øvelse og trening. Slik jeg ser det er ingen født med en identitet, det er noe vi får og tar av erfaringer livet gir oss. Når jeg var veldig oppgitt som barn hadde jeg en god bestefar som sang Alf Prøysen's vise: du skal få en dag i morra. Det er jeg så glad for at han klarte. Etter hans død fikk jeg vite mer om hans liv, at han ikke førte hatet han må ha følt videre står det all respekt av. Jeg hadde ikke vært den jeg er i dag uten så mye kjærlighet som jeg har fått :) Håper alle foreldre i MØ konflikten kan ha det som mål, da kunne denne konflikten ha endt! Anonymous poster hash: 74c1a...0eb 👍❤
sug lut Skrevet 19. mars 2014 #103 Skrevet 19. mars 2014 Jeg håper både forfatteren og den som likte det kjenner på skammen, men jeg er redd det ikke når inn. Skam er en følelse jeg virkelig ikke unner noen! Du er en kjempe dame Sug Lut, men skamme krok det trenger vi ikke. Men argumenter og kunnskap og bøtter med humor .) det man ikke kan le av er farlige greier! Stor klem til deg Ps: denne tråden var mest til deg og alt det gode arbeide du gjør her inne! Anonymous poster hash: 74c1a...0eb Vel, jeg unner folk skam i bøtter og spann i tilfeller som dette.
*Miss Marple* Skrevet 19. mars 2014 #104 Skrevet 19. mars 2014 Jeg håper både forfatteren og den som likte det kjenner på skammen, men jeg er redd det ikke når inn. Skam er en følelse jeg virkelig ikke unner noen! Du er en kjempe dame Sug Lut, men skamme krok det trenger vi ikke. Men argumenter og kunnskap og bøtter med humor .) det man ikke kan le av er farlige greier! Stor klem til deg Ps: denne tråden var mest til deg og alt det gode arbeide du gjør her inne! Anonymous poster hash: 74c1a...0eb Vel, jeg unner folk skam i bøtter og spann i tilfeller som dette. Det som er så trist er at sånne folk ikke evner å føle skam. Eneste de føler er forbitrelse over at verden går imot dem uten å evne å se at de høster som de sår.
monson Skrevet 19. mars 2014 #105 Skrevet 19. mars 2014 Hmm.. Jeg synes ikke den brukeren som var kritisk til israel gikk til person angrep.. Og det var først hi (tor jeg) som nevnte at man ikke skulle sammenligne muslimer og jøder. Og da begynnte denne israel kritiske personen og snakke om sine meninger rundt israel og krigen der nede.. Jeg fikk ikke med meg noen person angrep. Og jeg synes det er viktig at man lar alle uansett om man er uenig i de forskjellige meningen få ytre seg! Selv om (eller kanskje hvertfall) det er et sårt og ømt tema!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #106 Skrevet 19. mars 2014 Hmm.. Jeg synes ikke den brukeren som var kritisk til israel gikk til person angrep.. Og det var først hi (tor jeg) som nevnte at man ikke skulle sammenligne muslimer og jøder. Og da begynnte denne israel kritiske personen og snakke om sine meninger rundt israel og krigen der nede.. Jeg fikk ikke med meg noen person angrep. Og jeg synes det er viktig at man lar alle uansett om man er uenig i de forskjellige meningen få ytre seg! Selv om (eller kanskje hvertfall) det er et sårt og ømt tema! Enig! Anonymous poster hash: b3ce5...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå