Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #76 Skrevet 18. mars 2014 Tråden er VELDIG moderert for krenkende utsagn mot både folkeslag og meddebattanter! Beklageligvis var det endel andre svar som forsvant i dragsuget. Hvis dette fortsetter vil tråden bli stengt! Vær så snill å vis hverandre respekt når dere svarer! Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Nå må du faen meg gje deg!! Men det var vel ingen bombe, så lenge man sier noe negativt om jøder og Israel så er det fyfy, men alle innleggene som har vært oppretter gjennom tidene ang muslimer og hvor de blir stemplet som terrorister, pedofile, barnemishandlere osv de får stå! Det er så patetisk at det er til å bli kvalm av.Men du er vel en liten jøde elsker! Anonymous poster hash: 7e260...b31 Å komme med krenkende uttalelser om andre folkeslag er mot våre regler, derfor er de slettet. Du vet veldig godt at dine uttalelser var brudd på forumsreglene. Om du er uenig råder jeg deg til å skrive til Elin og be om å få åpnet dine svar igjen. Minner om moderering ift at det ikke er lov å spre; * Hatefullt innhold mot en folkegruppe, religion, livssyn, legning eller rase. Moderatorene forholder seg tilStraffelovens § 135a. Så det er forbudt å kritisere hvordan Israel og jødene bomber og okkuperer land. Det er forbudt å nevne at de dreper uskyldige, nekter de mat, medisin og nødvendig helsehjelp. Det er forbudt å si at man er imot dette og det er altså forbudt å si at Israel behandler palestinerne omtrent på samme måte som hitler behandlet jødene. Hvordan er dette hatefulle ytringer? Anonymous poster hash: 7e260...b31 Å gi en norsk borger skyld for hva som skjer i midtøsten pga religion og etnisitet og ikke respektere at det oppleves som trakassering hva er det om det ikke er rent hat? Man kan kalle det stalking og. Men tro meg jeg er så lei av å høre om hvor dum jeg er pga jøder gjorde ditt og datt. Å drepe jesus er jo klart mest jeg får høre. Så da slutter man å være åpen om hvem man er assimilerer seg. Hvorfor muslimene ikke assimilerer seg vet jeg ikke! Anonymous poster hash: 74c1a...0eb
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #77 Skrevet 18. mars 2014 Tråden er VELDIG moderert for krenkende utsagn mot både folkeslag og meddebattanter! Beklageligvis var det endel andre svar som forsvant i dragsuget. Hvis dette fortsetter vil tråden bli stengt! Vær så snill å vis hverandre respekt når dere svarer! Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Nå må du faen meg gje deg!! Men det var vel ingen bombe, så lenge man sier noe negativt om jøder og Israel så er det fyfy, men alle innleggene som har vært oppretter gjennom tidene ang muslimer og hvor de blir stemplet som terrorister, pedofile, barnemishandlere osv de får stå! Det er så patetisk at det er til å bli kvalm av.Men du er vel en liten jøde elsker! Anonymous poster hash: 7e260...b31 Er du muslim eller gift med en? Anonymous poster hash: b3ce5...c79 Nei, det er jeg ikke. Er etnisk norsk med svensk mann. Men har jobbet som frivillig på Gaza og Vestbredden og har sett hvordan Israel og befolkningen behandler palestinerne. Jeg har sett jødiske soldater banke opp en gravid dame slik hun fødte babyen sin 3 mnd for tidlig, jeg har sett hvordan de har tatt barn helt ned i 7 årsalderen i arrest i flere døgn, uten mulighet for advokat hjelp. Jeg har sett blåmerkene de hadde da de ble sluppet fri etter et par dager. Jeg har også sett et lite barn på 1,5år dø foran meg etter å blitt skutt på kloss hold av israelske soldater, vi snakker om 20 meter og barnet har blitt skutt på flere ganger. Anonymous poster hash: 7e260...b31
Gjest Sommerfuggel Skrevet 18. mars 2014 #78 Skrevet 18. mars 2014 Tråden er VELDIG moderert for krenkende utsagn mot både folkeslag og meddebattanter! Beklageligvis var det endel andre svar som forsvant i dragsuget. Hvis dette fortsetter vil tråden bli stengt! Vær så snill å vis hverandre respekt når dere svarer! Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Nå må du faen meg gje deg!! Men det var vel ingen bombe, så lenge man sier noe negativt om jøder og Israel så er det fyfy, men alle innleggene som har vært oppretter gjennom tidene ang muslimer og hvor de blir stemplet som terrorister, pedofile, barnemishandlere osv de får stå! Det er så patetisk at det er til å bli kvalm av.Men du er vel en liten jøde elsker! Anonymous poster hash: 7e260...b31 Å komme med krenkende uttalelser om andre folkeslag er mot våre regler, derfor er de slettet. Du vet veldig godt at dine uttalelser var brudd på forumsreglene. Om du er uenig råder jeg deg til å skrive til Elin og be om å få åpnet dine svar igjen. Minner om moderering ift at det ikke er lov å spre; * Hatefullt innhold mot en folkegruppe, religion, livssyn, legning eller rase. Moderatorene forholder seg tilStraffelovens § 135a. Så det er forbudt å kritisere hvordan Israel og jødene bomber og okkuperer land. Det er forbudt å nevne at de dreper uskyldige, nekter de mat, medisin og nødvendig helsehjelp. Det er forbudt å si at man er imot dette og det er altså forbudt å si at Israel behandler palestinerne omtrent på samme måte som hitler behandlet jødene. Hvordan er dette hatefulle ytringer? Anonymous poster hash: 7e260...b31 Det er ikke forbudt å kritisere dette, nei, men det var ikke akkurat slik du formulerte deg i svarene dine. Der gikk du direkte til angrep på jøder og beskylder dem for diverse og sammenligner dem med.. ja, du husker det vel selv..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #79 Skrevet 18. mars 2014 Tråden er VELDIG moderert for krenkende utsagn mot både folkeslag og meddebattanter! Beklageligvis var det endel andre svar som forsvant i dragsuget. Hvis dette fortsetter vil tråden bli stengt! Vær så snill å vis hverandre respekt når dere svarer! Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Nå må du faen meg gje deg!! Men det var vel ingen bombe, så lenge man sier noe negativt om jøder og Israel så er det fyfy, men alle innleggene som har vært oppretter gjennom tidene ang muslimer og hvor de blir stemplet som terrorister, pedofile, barnemishandlere osv de får stå! Det er så patetisk at det er til å bli kvalm av.Men du er vel en liten jøde elsker! Anonymous poster hash: 7e260...b31 Er du muslim eller gift med en? Anonymous poster hash: b3ce5...c79 Nei, det er jeg ikke. Er etnisk norsk med svensk mann. Men har jobbet som frivillig på Gaza og Vestbredden og har sett hvordan Israel og befolkningen behandler palestinerne. Jeg har sett jødiske soldater banke opp en gravid dame slik hun fødte babyen sin 3 mnd for tidlig, jeg har sett hvordan de har tatt barn helt ned i 7 årsalderen i arrest i flere døgn, uten mulighet for advokat hjelp. Jeg har sett blåmerkene de hadde da de ble sluppet fri etter et par dager.Jeg har også sett et lite barn på 1,5år dø foran meg etter å blitt skutt på kloss hold av israelske soldater, vi snakker om 20 meter og barnet har blitt skutt på flere ganger. Anonymous poster hash: 7e260...b31 Og jeg har sett det motsatte. Men jeg plager ikke folk på forum av den grunn! Anonymous poster hash: b3ce5...c79
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #80 Skrevet 18. mars 2014 Sommerfuggel i vinterland, dette bør da gi grunnlag for utestengelse? Om ikke dette gjør det, kan keg ikke skjønne hvordan man skal kunne bli utestengt. I tillegg til brudd på norske lover, diskuterer brukeren noe som er HELT utenfor topic. Dette er en tråd som omhandler hvordan det er å være norsk jøde, IKKE en tråd om israelere og palestinere. Anonymous poster hash: 4b7c2...fa3
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #81 Skrevet 18. mars 2014 Tråden er VELDIG moderert for krenkende utsagn mot både folkeslag og meddebattanter!Beklageligvis var det endel andre svar som forsvant i dragsuget.Hvis dette fortsetter vil tråden bli stengt! Vær så snill å vis hverandre respekt når dere svarer!Sommerfuggel i vinterlandBrukermoderator Nå må du faen meg gje deg!! Men det var vel ingen bombe, så lenge man sier noe negativt om jøder og Israel så er det fyfy, men alle innleggene som har vært oppretter gjennom tidene ang muslimer og hvor de blir stemplet som terrorister, pedofile, barnemishandlere osv de får stå! Det er så patetisk at det er til å bli kvalm av. Men du er vel en liten jøde elsker!Anonymous poster hash: 7e260...b31 Tull og vas! Rasistiske og krenkende kommentarer blir slettet, uansett hvilket folkeslag de retter seg mot. Du klarer ikke å skille klinten fra hveten. Ja jeg vil gå så langt som å si at du virker blind! Du ser en jøde, en norsk jøde som ikke har noen ting med palestinerne å gjøre, og så retter du baker for smed! HI skal ikke stå til ansvar for hva andre gjør! Du virker veldig farget i denne diskusjonen, og jeg mistenker deg for å være muslim. Hvilket er synd, for du stiller alle de flotte muslimene jeg kjenner i et meget dårlig lys. Du graver din egen grav, søster. Og det at du dømmer HI for hva noen israelere gjør, er intet mindre enn HARAM! Anonymous poster hash: 2444a...10c
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #82 Skrevet 18. mars 2014 Tråden er VELDIG moderert for krenkende utsagn mot både folkeslag og meddebattanter! Beklageligvis var det endel andre svar som forsvant i dragsuget. Hvis dette fortsetter vil tråden bli stengt! Vær så snill å vis hverandre respekt når dere svarer! Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Nå må du faen meg gje deg!! Men det var vel ingen bombe, så lenge man sier noe negativt om jøder og Israel så er det fyfy, men alle innleggene som har vært oppretter gjennom tidene ang muslimer og hvor de blir stemplet som terrorister, pedofile, barnemishandlere osv de får stå! Det er så patetisk at det er til å bli kvalm av.Men du er vel en liten jøde elsker! Anonymous poster hash: 7e260...b31 Å komme med krenkende uttalelser om andre folkeslag er mot våre regler, derfor er de slettet. Du vet veldig godt at dine uttalelser var brudd på forumsreglene. Om du er uenig råder jeg deg til å skrive til Elin og be om å få åpnet dine svar igjen. Minner om moderering ift at det ikke er lov å spre; * Hatefullt innhold mot en folkegruppe, religion, livssyn, legning eller rase. Moderatorene forholder seg tilStraffelovens § 135a. Så det er forbudt å kritisere hvordan Israel og jødene bomber og okkuperer land. Det er forbudt å nevne at de dreper uskyldige, nekter de mat, medisin og nødvendig helsehjelp. Det er forbudt å si at man er imot dette og det er altså forbudt å si at Israel behandler palestinerne omtrent på samme måte som hitler behandlet jødene. Hvordan er dette hatefulle ytringer? Anonymous poster hash: 7e260...b31 Det er ikke forbudt å kritisere dette, nei, men det var ikke akkurat slik du formulerte deg i svarene dine.Der gikk du direkte til angrep på jøder og beskylder dem for diverse og sammenligner dem med.. ja, du husker det vel selv.. Ja jeg gikk til angrep på hvordan jøder og Israel behandler palestinerne. Ja jeg mener at hvordan de behandler befolkningen spesielt i Gaza kan sammenlignes med hvordan jødene ble behandler av Hitler.Ja, jeg beskylder jødene for å okkupere land, drepe uskyldige, nekte de hjelp, mat, medisin. Ja jeg synes Israel er et forferdelig land med de holdningene de har og hvordan de behandler mennesker. Så man kan ikke være kritisk til jøder her inne, men å være kritisk til muslimer er greit. Tragisk ! Anonymous poster hash: 7e260...b31
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #83 Skrevet 18. mars 2014 Det er dette som blir så feil, alltid.En norsk jøde kan ikke lastes for det som skjer i Palestina, like lite som en norsk muslim kan lastes for 11. September, eller å si at alle nordmenn sympatiserer med Breivik.Det som skjer med palestinerne i Midtøsten er så forferdelig og så nedrig at man kan bare håpe Gud finnes og stiller de ansvarlige til rette når de banker på perleporten. Men vi må ALDRI sette alle jøder i samme bås, det finnes israelere som kjemper for palestinernes rettigheter også. Den dagen vi glemmer det, mister vi vår rett til å kreve rettferd. For da er vi like ille som de vi kjemper mot.HI, du er sikkert ei krute god dame, jeg håper ikke du trenger å se verden gjennom fargede briller hver dag, men får lov til å leve og oppleves som en helt vanlig nordmann. For det er jo det du er! Derfor lurer jeg også litt på hvorfor du snakker om oss nordmenn og deg selv som om du var en innvandrer?Anonymous poster hash: 2444a...10c Ok etter 22:00 er hodet mitt delvis helt av. Min første opplevelse av å være annerledes kom i første klasse da jeg tegnet jule kort med David stjerner. Mange av klasse kammeratene mine likte det og jeg læret villig vekk. Læreren som var utrolig streng med alle som ikke var A4, tok arket mitt og sa at dette er djevelens stjerne, ingen i hennes klasse skulle lage den. Så kom Lucia, ingen utenlandske kunne være Lucia sa læreren! Man sier ikke så høyt at man er norsk mer da uten vite sitt publikum. Skolen er ikke slik i dag! Men det skjer mobbing som ikke blir stoppet pga jøder er bare hysteriske, det er vondt! God klem til deg og natte, nå er jeg helt kjørt må sove, sorry. Anonymous poster hash: 74c1a...0eb Da skjønner jeg deg bedre. Håper du får sove godt i natt, ingen skal måtte forholde seg til slik rasisme i Norge i dag. God natt min venn Anonymous poster hash: 2444a...10c
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #84 Skrevet 18. mars 2014 Tråden er VELDIG moderert for krenkende utsagn mot både folkeslag og meddebattanter!Beklageligvis var det endel andre svar som forsvant i dragsuget.Hvis dette fortsetter vil tråden bli stengt! Vær så snill å vis hverandre respekt når dere svarer!Sommerfuggel i vinterlandBrukermoderatorNå må du faen meg gje deg!! Men det var vel ingen bombe, så lenge man sier noe negativt om jøder og Israel så er det fyfy, men alle innleggene som har vært oppretter gjennom tidene ang muslimer og hvor de blir stemplet som terrorister, pedofile, barnemishandlere osv de får stå! Det er så patetisk at det er til å bli kvalm av. Men du er vel en liten jøde elsker!Anonymous poster hash: 7e260...b31 Tull og vas! Rasistiske og krenkende kommentarer blir slettet, uansett hvilket folkeslag de retter seg mot. Du klarer ikke å skille klinten fra hveten. Ja jeg vil gå så langt som å si at du virker blind! Du ser en jøde, en norsk jøde som ikke har noen ting med palestinerne å gjøre, og så retter du baker for smed! HI skal ikke stå til ansvar for hva andre gjør! Du virker veldig farget i denne diskusjonen, og jeg mistenker deg for å være muslim. Hvilket er synd, for du stiller alle de flotte muslimene jeg kjenner i et meget dårlig lys. Du graver din egen grav, søster. Og det at du dømmer HI for hva noen israelere gjør, er intet mindre enn HARAM! Anonymous poster hash: 2444a...10c Det er så typisk. Hver gang noen er uenig i hvordan Israel/jødene er så må man være muslim. Man kan ikke være norsk, det er liksom helt uaktuelt?Du har kanskje ikke forstått at alle ikke har samme meninger som deg. Anonymous poster hash: 7e260...b31
Gjest lillehi Skrevet 18. mars 2014 #85 Skrevet 18. mars 2014 Tråden er VELDIG moderert for krenkende utsagn mot både folkeslag og meddebattanter! Beklageligvis var det endel andre svar som forsvant i dragsuget. Hvis dette fortsetter vil tråden bli stengt! Vær så snill å vis hverandre respekt når dere svarer! Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Nå må du faen meg gje deg!! Men det var vel ingen bombe, så lenge man sier noe negativt om jøder og Israel så er det fyfy, men alle innleggene som har vært oppretter gjennom tidene ang muslimer og hvor de blir stemplet som terrorister, pedofile, barnemishandlere osv de får stå! Det er så patetisk at det er til å bli kvalm av.Men du er vel en liten jøde elsker! Anonymous poster hash: 7e260...b31 Er du muslim eller gift med en? Anonymous poster hash: b3ce5...c79 Nei, det er jeg ikke. Er etnisk norsk med svensk mann. Men har jobbet som frivillig på Gaza og Vestbredden og har sett hvordan Israel og befolkningen behandler palestinerne. Jeg har sett jødiske soldater banke opp en gravid dame slik hun fødte babyen sin 3 mnd for tidlig, jeg har sett hvordan de har tatt barn helt ned i 7 årsalderen i arrest i flere døgn, uten mulighet for advokat hjelp. Jeg har sett blåmerkene de hadde da de ble sluppet fri etter et par dager. Jeg har også sett et lite barn på 1,5år dø foran meg etter å blitt skutt på kloss hold av israelske soldater, vi snakker om 20 meter og barnet har blitt skutt på flere ganger. Anonymous poster hash: 7e260...b31 Det er vel ingen som er uenig med deg om at dette er grusomme og uakseptable handlinger! Men poenget her i denne tråden er hvordan HI blir behandlet som norsk jøde og å gi henne og alle andre jøder skylden for det som skjer i Palestina blir både trist og feil!!! Kjenner til flere jøder, både norske og israelske, som er sterkt imot hva som foregår i Palestina. Man kan diskutere uten å gå til personangrep på enkeltindivider.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #86 Skrevet 18. mars 2014 Tråden er VELDIG moderert for krenkende utsagn mot både folkeslag og meddebattanter! Beklageligvis var det endel andre svar som forsvant i dragsuget. Hvis dette fortsetter vil tråden bli stengt! Vær så snill å vis hverandre respekt når dere svarer! Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Nå må du faen meg gje deg!! Men det var vel ingen bombe, så lenge man sier noe negativt om jøder og Israel så er det fyfy, men alle innleggene som har vært oppretter gjennom tidene ang muslimer og hvor de blir stemplet som terrorister, pedofile, barnemishandlere osv de får stå! Det er så patetisk at det er til å bli kvalm av.Men du er vel en liten jøde elsker! Anonymous poster hash: 7e260...b31 Å komme med krenkende uttalelser om andre folkeslag er mot våre regler, derfor er de slettet. Du vet veldig godt at dine uttalelser var brudd på forumsreglene. Om du er uenig råder jeg deg til å skrive til Elin og be om å få åpnet dine svar igjen. Minner om moderering ift at det ikke er lov å spre; * Hatefullt innhold mot en folkegruppe, religion, livssyn, legning eller rase. Moderatorene forholder seg tilStraffelovens § 135a. Så det er forbudt å kritisere hvordan Israel og jødene bomber og okkuperer land. Det er forbudt å nevne at de dreper uskyldige, nekter de mat, medisin og nødvendig helsehjelp. Det er forbudt å si at man er imot dette og det er altså forbudt å si at Israel behandler palestinerne omtrent på samme måte som hitler behandlet jødene. Hvordan er dette hatefulle ytringer? Anonymous poster hash: 7e260...b31 Det er ikke forbudt å kritisere dette, nei, men det var ikke akkurat slik du formulerte deg i svarene dine.Der gikk du direkte til angrep på jøder og beskylder dem for diverse og sammenligner dem med.. ja, du husker det vel selv.. Ja jeg gikk til angrep på hvordan jøder og Israel behandler palestinerne. Ja jeg mener at hvordan de behandler befolkningen spesielt i Gaza kan sammenlignes med hvordan jødene ble behandler av Hitler.Ja, jeg beskylder jødene for å okkupere land, drepe uskyldige, nekte de hjelp, mat, medisin. Ja jeg synes Israel er et forferdelig land med de holdningene de har og hvordan de behandler mennesker. Så man kan ikke være kritisk til jøder her inne, men å være kritisk til muslimer er greit. Tragisk ! Anonymous poster hash: 7e260...b31 Men kjære deg jeg har aldri vært i Israel! Vært i Marokko og ingen der gikk amok og skulle ta meg. Men mange palestinere her i Norge hetser så det er langt over norsk lov. Synd. Man må få gi beskjed! Nå er det så natta for meg som det går an å bli. Lykke til videre! Anonymous poster hash: 74c1a...0eb
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #87 Skrevet 18. mars 2014 Det er dette som blir så feil, alltid.En norsk jøde kan ikke lastes for det som skjer i Palestina, like lite som en norsk muslim kan lastes for 11. September, eller å si at alle nordmenn sympatiserer med Breivik.Det som skjer med palestinerne i Midtøsten er så forferdelig og så nedrig at man kan bare håpe Gud finnes og stiller de ansvarlige til rette når de banker på perleporten. Men vi må ALDRI sette alle jøder i samme bås, det finnes israelere som kjemper for palestinernes rettigheter også. Den dagen vi glemmer det, mister vi vår rett til å kreve rettferd. For da er vi like ille som de vi kjemper mot.HI, du er sikkert ei krute god dame, jeg håper ikke du trenger å se verden gjennom fargede briller hver dag, men får lov til å leve og oppleves som en helt vanlig nordmann. For det er jo det du er! Derfor lurer jeg også litt på hvorfor du snakker om oss nordmenn og deg selv som om du var en innvandrer?Anonymous poster hash: 2444a...10c Ok etter 22:00 er hodet mitt delvis helt av. Min første opplevelse av å være annerledes kom i første klasse da jeg tegnet jule kort med David stjerner. Mange av klasse kammeratene mine likte det og jeg læret villig vekk. Læreren som var utrolig streng med alle som ikke var A4, tok arket mitt og sa at dette er djevelens stjerne, ingen i hennes klasse skulle lage den. Så kom Lucia, ingen utenlandske kunne være Lucia sa læreren! Man sier ikke så høyt at man er norsk mer da uten vite sitt publikum. Skolen er ikke slik i dag! Men det skjer mobbing som ikke blir stoppet pga jøder er bare hysteriske, det er vondt! God klem til deg og natte, nå er jeg helt kjørt må sove, sorry. Anonymous poster hash: 74c1a...0eb Da skjønner jeg deg bedre. Håper du får sove godt i natt, ingen skal måtte forholde seg til slik rasisme i Norge i dag. God natt min venn Anonymous poster hash: 2444a...10c Ja nå er det natta. God natt til deg min venn Hvor var av knappen på dataen? Eureka der Anonymous poster hash: 74c1a...0eb
Gjest Kira Skrevet 18. mars 2014 #88 Skrevet 18. mars 2014 Denne tråden har sporet kraftig av fra hovedinnlegget. Ønsker dere å diskutere andre ting enn hva tråden opprinnelig handlet om er dere velkomne til å opprette en ny tråd. Vi forsøker selvsagt å moderere etter beste evne, og det er leit hvis noen føler at vi tillater hatefulle ytringer mot en bestemt gruppe. Dette er noe vi må ta til etterretning. Samtidig vil jeg si at det er lov til å stille kritiske spørsmål eller ha kontroversielle meninger, men visse ytringer har innhold Barn i magen/Din baby ikke ønsker å assosieres med. Dette står også skrevet i forumets regler. Kira Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #89 Skrevet 18. mars 2014 Denne tråden har sporet kraftig av fra hovedinnlegget. Ønsker dere å diskutere andre ting enn hva tråden opprinnelig handlet om er dere velkomne til å opprette en ny tråd. Vi forsøker selvsagt å moderere etter beste evne, og det er leit hvis noen føler at vi tillater hatefulle ytringer mot en bestemt gruppe. Dette er noe vi må ta til etterretning. Samtidig vil jeg si at det er lov til å stille kritiske spørsmål eller ha kontroversielle meninger, men visse ytringer har innhold Barn i magen/Din baby ikke ønsker å assosieres med. Dette står også skrevet i forumets regler. Kira Brukermoderator Så er det lov å stille kritiske spørsmål eller ha kontroversielle meninger, eller blir dette slettet pga dib/bim ikke vil assosieres med det? Anonymous poster hash: 7e260...b31
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #90 Skrevet 18. mars 2014 Denne tråden har sporet kraftig av fra hovedinnlegget. Ønsker dere å diskutere andre ting enn hva tråden opprinnelig handlet om er dere velkomne til å opprette en ny tråd. Vi forsøker selvsagt å moderere etter beste evne, og det er leit hvis noen føler at vi tillater hatefulle ytringer mot en bestemt gruppe. Dette er noe vi må ta til etterretning. Samtidig vil jeg si at det er lov til å stille kritiske spørsmål eller ha kontroversielle meninger, men visse ytringer har innhold Barn i magen/Din baby ikke ønsker å assosieres med. Dette står også skrevet i forumets regler. Kira Brukermoderator Og hvilke ytringer er det dib/Bim ikke vil assosieres med? Forbud mot å være kritisk til Israel er vel et av forbudene da? Anonymous poster hash: 7e260...b31
Gjest Kira Skrevet 18. mars 2014 #91 Skrevet 18. mars 2014 Denne tråden har sporet kraftig av fra hovedinnlegget. Ønsker dere å diskutere andre ting enn hva tråden opprinnelig handlet om er dere velkomne til å opprette en ny tråd. Vi forsøker selvsagt å moderere etter beste evne, og det er leit hvis noen føler at vi tillater hatefulle ytringer mot en bestemt gruppe. Dette er noe vi må ta til etterretning. Samtidig vil jeg si at det er lov til å stille kritiske spørsmål eller ha kontroversielle meninger, men visse ytringer har innhold Barn i magen/Din baby ikke ønsker å assosieres med. Dette står også skrevet i forumets regler. Kira Brukermoderator Så er det lov å stille kritiske spørsmål eller ha kontroversielle meninger, eller blir dette slettet pga dib/bim ikke vil assosieres med det?Anonymous poster hash: 7e260...b31 Hvis du leser svaret mitt en gang til, så får du svar på spørsmålet ditt. Kira
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #92 Skrevet 18. mars 2014 Denne tråden har sporet kraftig av fra hovedinnlegget. Ønsker dere å diskutere andre ting enn hva tråden opprinnelig handlet om er dere velkomne til å opprette en ny tråd. Vi forsøker selvsagt å moderere etter beste evne, og det er leit hvis noen føler at vi tillater hatefulle ytringer mot en bestemt gruppe. Dette er noe vi må ta til etterretning. Samtidig vil jeg si at det er lov til å stille kritiske spørsmål eller ha kontroversielle meninger, men visse ytringer har innhold Barn i magen/Din baby ikke ønsker å assosieres med. Dette står også skrevet i forumets regler. Kira Brukermoderator Så er det lov å stille kritiske spørsmål eller ha kontroversielle meninger, eller blir dette slettet pga dib/bim ikke vil assosieres med det?Anonymous poster hash: 7e260...b31 Hvis du leser svaret mitt en gang til, så får du svar på spørsmålet ditt.Kira Kan dere vennligst utestenge denne brukeren? I tillegg til å bryte norsk lov, diskuterer hun noe HELT annet enn topic. Hun får eventuelt opprette en egen tråd - men aller helst bør dere ta konsekvensene av at hun gang på gang bryter straffeloven, og utestenge henne. Anonymous poster hash: 4b7c2...fa3
Gjest Kira Skrevet 18. mars 2014 #93 Skrevet 18. mars 2014 Og hvilke ytringer er det dib/Bim ikke vil assosieres med? Forbud mot å være kritisk til Israel er vel et av forbudene da?Anonymous poster hash: 7e260...b31 Nei, det er ikke noe forbud mot det, men visse formuleringer og sammenligninger er ting vi ikke ønsker å ha på forumet. Kira
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #94 Skrevet 18. mars 2014 Og hvilke ytringer er det dib/Bim ikke vil assosieres med? Forbud mot å være kritisk til Israel er vel et av forbudene da?Anonymous poster hash: 7e260...b31 Nei, det er ikke noe forbud mot det, men visse formuleringer og sammenligninger er ting vi ikke ønsker å ha på forumet. Kira Ok.Takk for svar og god natt Anonymous poster hash: 7e260...b31
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #95 Skrevet 18. mars 2014 Tråden er VELDIG moderert for krenkende utsagn mot både folkeslag og meddebattanter!Beklageligvis var det endel andre svar som forsvant i dragsuget.Hvis dette fortsetter vil tråden bli stengt! Vær så snill å vis hverandre respekt når dere svarer!Sommerfuggel i vinterlandBrukermoderatorNå må du faen meg gje deg!! Men det var vel ingen bombe, så lenge man sier noe negativt om jøder og Israel så er det fyfy, men alle innleggene som har vært oppretter gjennom tidene ang muslimer og hvor de blir stemplet som terrorister, pedofile, barnemishandlere osv de får stå! Det er så patetisk at det er til å bli kvalm av.Men du er vel en liten jøde elsker!Anonymous poster hash: 7e260...b31 Tull og vas! Rasistiske og krenkende kommentarer blir slettet, uansett hvilket folkeslag de retter seg mot. Du klarer ikke å skille klinten fra hveten. Ja jeg vil gå så langt som å si at du virker blind! Du ser en jøde, en norsk jøde som ikke har noen ting med palestinerne å gjøre, og så retter du baker for smed! HI skal ikke stå til ansvar for hva andre gjør! Du virker veldig farget i denne diskusjonen, og jeg mistenker deg for å være muslim. Hvilket er synd, for du stiller alle de flotte muslimene jeg kjenner i et meget dårlig lys. Du graver din egen grav, søster. Og det at du dømmer HI for hva noen israelere gjør, er intet mindre enn HARAM! Anonymous poster hash: 2444a...10c Det er så typisk. Hver gang noen er uenig i hvordan Israel/jødene er så må man være muslim. Man kan ikke være norsk, det er liksom helt uaktuelt?Du har kanskje ikke forstått at alle ikke har samme meninger som deg. Anonymous poster hash: 7e260...b31 Jeg er norsk, og er helt uenig i måten den israelske staten behandler palestinerne. Så kom ikke med den. Du skuffer meg. Skjønner du ikke at du skyter deg selv, og de du prøver å representere, i foten? Anonymous poster hash: 2444a...10c
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #96 Skrevet 18. mars 2014 Denne tråden har sporet kraftig av fra hovedinnlegget. Ønsker dere å diskutere andre ting enn hva tråden opprinnelig handlet om er dere velkomne til å opprette en ny tråd. Vi forsøker selvsagt å moderere etter beste evne, og det er leit hvis noen føler at vi tillater hatefulle ytringer mot en bestemt gruppe. Dette er noe vi må ta til etterretning. Samtidig vil jeg si at det er lov til å stille kritiske spørsmål eller ha kontroversielle meninger, men visse ytringer har innhold Barn i magen/Din baby ikke ønsker å assosieres med. Dette står også skrevet i forumets regler. Kira Brukermoderator Så er det lov å stille kritiske spørsmål eller ha kontroversielle meninger, eller blir dette slettet pga dib/bim ikke vil assosieres med det?Anonymous poster hash: 7e260...b31 Hvis du leser svaret mitt en gang til, så får du svar på spørsmålet ditt.Kira Kan dere vennligst utestenge denne brukeren? I tillegg til å bryte norsk lov, diskuterer hun noe HELT annet enn topic. Hun får eventuelt opprette en egen tråd - men aller helst bør dere ta konsekvensene av at hun gang på gang bryter straffeloven, og utestenge henne. Anonymous poster hash: 4b7c2...fa3 Tror ikke det er mye poeng i å utestenge altså. Det tar ca to minutter og opprette en ny mailadresse og en ny bruker her inne. Anonymous poster hash: 63229...c7e
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #97 Skrevet 19. mars 2014 Denne tråden har sporet kraftig av fra hovedinnlegget. Ønsker dere å diskutere andre ting enn hva tråden opprinnelig handlet om er dere velkomne til å opprette en ny tråd. Vi forsøker selvsagt å moderere etter beste evne, og det er leit hvis noen føler at vi tillater hatefulle ytringer mot en bestemt gruppe. Dette er noe vi må ta til etterretning. Samtidig vil jeg si at det er lov til å stille kritiske spørsmål eller ha kontroversielle meninger, men visse ytringer har innhold Barn i magen/Din baby ikke ønsker å assosieres med. Dette står også skrevet i forumets regler. Kira Brukermoderator Så er det lov å stille kritiske spørsmål eller ha kontroversielle meninger, eller blir dette slettet pga dib/bim ikke vil assosieres med det?Anonymous poster hash: 7e260...b31 Hvis du leser svaret mitt en gang til, så får du svar på spørsmålet ditt.Kira Kan dere vennligst utestenge denne brukeren? I tillegg til å bryte norsk lov, diskuterer hun noe HELT annet enn topic. Hun får eventuelt opprette en egen tråd - men aller helst bør dere ta konsekvensene av at hun gang på gang bryter straffeloven, og utestenge henne. Anonymous poster hash: 4b7c2...fa3 Tror ikke det er mye poeng i å utestenge altså. Det tar ca to minutter og opprette en ny mailadresse og en ny bruker her inne. Anonymous poster hash: 63229...c7e Min mening er at om man bruker utestenging som middel vil bare den som har aggresjon oppleve seg sensurert og bli mer sikker i sin sak. Det er ikke noe med meg det er noe med alle andre! Det som er viktig er å ikke ta følelsene som personen har, men argumentere tilbake. Israel kan man mene det man vil om, men man kan ikke si til norske jøder fiks Israel så skal antisemittismen forsvinne! Hvordan kan jeg fikse MØ konflikten? Som barn når etter å ha opplevd mye rart offentlig, som barn husker jeg at fremmede kunne si ting jeg ikke forstod. Som oljekrisen mamma hva er oljekrisen? Har du laget en oljekrise? I dag opplever norske barn å bli ropt jøde etter i skole gården, min tro er at ingen gode nordmenn synes det er ok etter hva som har skjedd! Jeg tror på nordmenn, på samfunnet vårt, at vi sammen kan hjelpe de som ikke kan hjelpe seg selv! Lenge leve Norge, Gud signe Kongen vår! Anonymous poster hash: 74c1a...0eb
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #98 Skrevet 19. mars 2014 God morgen Norge vil bare si hilse til alle som har sendt varme klemmer og god støtte at i dag kommer jeg ikke til å være på denne siden. Ser at det er opprettet en tråd om omskjæring, den har intet med meg å gjøre. Folk må få mene hva de vil om Israel, omskjæring og rituell slakt. Bare ikke bland meg og mitt liv oppi det. Å få slengt etter seg at man er agent, lobbyist, barnemishandler osv har veldig stor effekt når det gjøres offentlig enten ved at det dukker opp i google søket eller at man sier det i en forsamling. Å stemple andre har jeg ingen respekt for. Ha en fredfull dag alle sammen og husk den gyldne middelvei. No man is an island! Stor takk til dib moderator for å ha brukt mye tid på denne tråden. Ha en fin dag alle i dib redaksjonen, forumet deres er viktig og god kilde til info la det være slik! Stor klem fra meg :) Anonymous poster hash: 74c1a...0eb
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. mars 2014 #99 Skrevet 19. mars 2014 At det går an… En i utgangspunktet hyggelig tråd tar helt av i galskap og hatefulle ytringer. Dib i et nøtteskall.. Jeg har mine meninger rundt Midtøstenkonflikten, og er helt med på at det _staten_ Israel driver med overfor Palestina er en tragedie. MEN, dette har da _ingenting_ med HI å gjøre! Hun er ikke ansvarlig for hva statslederne i Israel holder på med, like lite som jeg er ansvarlig for det ABB foretok seg. Nå får folk jammen meg gi seg!
Gjest lillehi Skrevet 19. mars 2014 #100 Skrevet 19. mars 2014 God morgen Norge vil bare si hilse til alle som har sendt varme klemmer og god støtte at i dag kommer jeg ikke til å være på denne siden. Ser at det er opprettet en tråd om omskjæring, den har intet med meg å gjøre. Folk må få mene hva de vil om Israel, omskjæring og rituell slakt. Bare ikke bland meg og mitt liv oppi det. Å få slengt etter seg at man er agent, lobbyist, barnemishandler osv har veldig stor effekt når det gjøres offentlig enten ved at det dukker opp i google søket eller at man sier det i en forsamling. Å stemple andre har jeg ingen respekt for. Ha en fredfull dag alle sammen og husk den gyldne middelvei. No man is an island! Stor takk til dib moderator for å ha brukt mye tid på denne tråden. Ha en fin dag alle i dib redaksjonen, forumet deres er viktig og god kilde til info la det være slik! Stor klem fra meg :) Anonymous poster hash: 74c1a...0eb Ha en god dag😃 det skal jeg selv om det øser ned ute😁 jeg synes du er tøff som klarer å svare hyggelig og saklig, selv om du får de utroligste ytringer slengt mot deg. Vet ikke om jeg hadde klart det! Klem💕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå