Gå til innhold

En stor takk til dib damene!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

 

jeg er ikke A4, men lykkelig for det : ) I dag opplevde jeg her inne noe som er ganske vanlig i min hverdag av trakassering for den jeg er. Det har alltid vært sånn så det sitter i ryggmargen hvordan jeg skal tøffe meg opp og ikke la det gå innpå meg. Men det dere damer gjorde i dag har jeg aldri opplevd før. Jeg ble kjempe glad og stolt over å være norsk! Ønsker alle en fin kveld, dere er gull verdt hver og en av dere :) : ) :)



Anonymous poster hash: 74c1a...0eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

?? Hva gjorde vi?

 

Anonymous poster hash: 4b7c2...fa3

Skrevet

Hei, vet ikke hvilken sak du snakker om, men hyggelig å høre at du fikk god støtte :) Det var nok fortjent, for gjengen her inne er ikke redde for å snakke rett fra levra ;)

 

Anonymous poster hash: 031d0...f69

Skrevet

Hei, vet ikke hvilken sak du snakker om, men hyggelig å høre at du fikk god støtte :) Det var nok fortjent, for gjengen her inne er ikke redde for å snakke rett fra levra ;)

 

Anonymous poster hash: 031d0...f69

Nei denne siden er ikke for pyser men moralen er det intet å si på. Norske damer ruler :) Digger dere!

 

Anonymous poster hash: 74c1a...0eb

Skrevet

Jeg vet hva du snakker om (dessverre, jeg skulle ønske du hadde sluppet det mølet..), og det skulle da virkelig bare mangle at det ikke ble tatt affære. For sånn vil vi ikke ha det.

 

Jeg må få si at jeg er veldig lei meg for at du opplevde dette, og må oppleve dette i din hverdag. Det er ikke greit på noen måte, og jeg blir flau på slike mennesker sine vegne..

 

Klem til deg- du er god nok slik du er. :)

Skrevet

Jeg vet hva du snakker om (dessverre, jeg skulle ønske du hadde sluppet det mølet..), og det skulle da virkelig bare mangle at det ikke ble tatt affære. For sånn vil vi ikke ha det.

 

Jeg må få si at jeg er veldig lei meg for at du opplevde dette, og må oppleve dette i din hverdag. Det er ikke greit på noen måte, og jeg blir flau på slike mennesker sine vegne..

 

Klem til deg- du er god nok slik du er. :)

God klem til deg og LillaGorilla du er en jeg virkelig respektere her inne!

 

Godt å si farvel til assimileringen og bare være meg selv tror Norge er klar for det.

 

 

Anonymous poster hash: 74c1a...0eb

Skrevet

God klem til deg og LillaGorilla du er en jeg virkelig respektere her inne!

 

 

 

Godt å si farvel til assimileringen og bare være meg selv tror Norge er klar for det.

 

 

Anonymous poster hash: 74c1a...0eb

 

 

Takk skal du ha, det var hyggelig sagt. :)

Skrevet

Det skulle bare mangle! Det er helt uhørt at folk skriver eller sier sånne ting. Håper denne brukeren ble utestengt!

 

Stor klem til deg :)

Skrevet

Hva har skjedd?

 

Anonymous poster hash: 7e260...b31

Skrevet

Det skulle bare mangle! Det er helt uhørt at folk skriver eller sier sånne ting. Håper denne brukeren ble utestengt!

 

Stor klem til deg :)

Ingen skal ekskluderes uansett hvor ubehagelige meninger de måtte ha, men det er viktig å vise at man mener at det aldri skal skje igjen. Stor klem til deg og :)

 

Anonymous poster hash: 74c1a...0eb

Skrevet

Hva snakkes det om?



Anonymous poster hash: 52c27...46b
Skrevet

Skjønte ikke løk av dette, men godt at det endte bra da



Anonymous poster hash: 6b11a...e26
Skrevet

Det var så grovt at jeg ikke vil gjenta det. Men det var uakseptabelt, det er det ingen tvil om.

Skrevet

Det var så grovt at jeg ikke vil gjenta det. Men det var uakseptabelt, det er det ingen tvil om.

Takk, å få det rop etter seg på åpen gate er det verste. En til en, man har lyst til noe, men man sier høflig slik passer seg ikke! Selv om det ble sagt, bør det ikke bli sagt igjen i Norge!

 

Anonymous poster hash: 74c1a...0eb

Skrevet

Vaguebooking... ;-)

 

Vet du, hvis du hadde fått med deg den tråden hadde du skjønt hvorfor det ikke gjentas.

Skrevet

 

 

Vaguebooking... ;-)

Vet du, hvis du hadde fått med deg den tråden hadde du skjønt hvorfor det ikke gjentas.

hence: ;-)

Skrevet

 

Det skulle bare mangle! Det er helt uhørt at folk skriver eller sier sånne ting. Håper denne brukeren ble utestengt!Stor klem til deg :)

Ingen skal ekskluderes uansett hvor ubehagelige meninger de måtte ha, men det er viktig å vise at man mener at det aldri skal skje igjen. Stor klem til deg og :)Anonymous poster hash: 74c1a...0eb

I visse alvorlige tilfeller bør meningsytringer av denne sorten absolutt føre til øyeblikkelig og varig utestengelse.

 

Det er ikke lov å hetse noen for deres religion, legning eller etnisitet. Den loven står over ytringsfriheten.

Skrevet

 

 

Det skulle bare mangle! Det er helt uhørt at folk skriver eller sier sånne ting. Håper denne brukeren ble utestengt!Stor klem til deg :)

Ingen skal ekskluderes uansett hvor ubehagelige meninger de måtte ha, men det er viktig å vise at man mener at det aldri skal skje igjen. Stor klem til deg og :)Anonymous poster hash: 74c1a...0eb

I visse alvorlige tilfeller bør meningsytringer av denne sorten absolutt føre til øyeblikkelig og varig utestengelse.

 

Det er ikke lov å hetse noen for deres religion, legning eller etnisitet. Den loven står over ytringsfriheten.

 

Mine er litt sære jeg vet det, de mener at man skal tilgi og vise at man har sluttet fred selv om det ikke er slik det fremstår i media at vi norske er. Hva som skjer andre steder kan man diskutere. 

 

Mange gode norske damer som deg som har holdt meg når jeg har ristet av skrekk, takk for at du står på!

 

Anonymous poster hash: 74c1a...0eb

Gjest lillehi
Skrevet

Vet ikke hva det siktes til, men stå på😃 klem💕

Skrevet

Er det mulig å få en forklaring på hva som har skjedd?

Skrevet

Vet ikke hva det siktes til, men stå på klem

Ikke for å dytte, men stå på klem til deg og vi alle trenger det :)

 

Anonymous poster hash: 74c1a...0eb

Skrevet

Hva handler dette om?

 

Anonymous poster hash: a6f77...ac3

Gjest lillehi
Skrevet

 

 

Vet ikke hva det siktes til, men stå på klem

Ikke for å dytte, men stå på klem til deg og vi alle trenger det :)

 

Anonymous poster hash: 74c1a...0eb

Tusen takk, det varmet💫

Skrevet

 

 

Vet ikke hva det siktes til, men stå på klem

Ikke for å dytte, men stå på klem til deg og vi alle trenger det :)

 

Anonymous poster hash: 74c1a...0eb

Tusen takk, det varmet

 

Takk det samme om din klem :) alle mennesker er like verdt!

 

Anonymous poster hash: 74c1a...0eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...