Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Hei jeg er ikke A4, men lykkelig for det : ) I dag opplevde jeg her inne noe som er ganske vanlig i min hverdag av trakassering for den jeg er. Det har alltid vært sånn så det sitter i ryggmargen hvordan jeg skal tøffe meg opp og ikke la det gå innpå meg. Men det dere damer gjorde i dag har jeg aldri opplevd før. Jeg ble kjempe glad og stolt over å være norsk! Ønsker alle en fin kveld, dere er gull verdt hver og en av dere : ) Anonymous poster hash: 74c1a...0eb
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 ?? Hva gjorde vi? Anonymous poster hash: 4b7c2...fa3
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Hei, vet ikke hvilken sak du snakker om, men hyggelig å høre at du fikk god støtte Det var nok fortjent, for gjengen her inne er ikke redde for å snakke rett fra levra Anonymous poster hash: 031d0...f69
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Hei, vet ikke hvilken sak du snakker om, men hyggelig å høre at du fikk god støtte Det var nok fortjent, for gjengen her inne er ikke redde for å snakke rett fra levra Anonymous poster hash: 031d0...f69 Nei denne siden er ikke for pyser men moralen er det intet å si på. Norske damer ruler Digger dere! Anonymous poster hash: 74c1a...0eb
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Jeg vet hva du snakker om (dessverre, jeg skulle ønske du hadde sluppet det mølet..), og det skulle da virkelig bare mangle at det ikke ble tatt affære. For sånn vil vi ikke ha det. Jeg må få si at jeg er veldig lei meg for at du opplevde dette, og må oppleve dette i din hverdag. Det er ikke greit på noen måte, og jeg blir flau på slike mennesker sine vegne.. Klem til deg- du er god nok slik du er.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Jeg vet hva du snakker om (dessverre, jeg skulle ønske du hadde sluppet det mølet..), og det skulle da virkelig bare mangle at det ikke ble tatt affære. For sånn vil vi ikke ha det. Jeg må få si at jeg er veldig lei meg for at du opplevde dette, og må oppleve dette i din hverdag. Det er ikke greit på noen måte, og jeg blir flau på slike mennesker sine vegne.. Klem til deg- du er god nok slik du er. God klem til deg og LillaGorilla du er en jeg virkelig respektere her inne! Godt å si farvel til assimileringen og bare være meg selv tror Norge er klar for det. Anonymous poster hash: 74c1a...0eb
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 God klem til deg og LillaGorilla du er en jeg virkelig respektere her inne! Godt å si farvel til assimileringen og bare være meg selv tror Norge er klar for det. Anonymous poster hash: 74c1a...0eb Takk skal du ha, det var hyggelig sagt.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Det skulle bare mangle! Det er helt uhørt at folk skriver eller sier sånne ting. Håper denne brukeren ble utestengt! Stor klem til deg
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Hva har skjedd? Anonymous poster hash: 7e260...b31
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #10 Skrevet 18. mars 2014 Det skulle bare mangle! Det er helt uhørt at folk skriver eller sier sånne ting. Håper denne brukeren ble utestengt! Stor klem til deg Ingen skal ekskluderes uansett hvor ubehagelige meninger de måtte ha, men det er viktig å vise at man mener at det aldri skal skje igjen. Stor klem til deg og Anonymous poster hash: 74c1a...0eb
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #11 Skrevet 18. mars 2014 Hva snakkes det om? Anonymous poster hash: 52c27...46b
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #12 Skrevet 18. mars 2014 Skjønte ikke løk av dette, men godt at det endte bra da Anonymous poster hash: 6b11a...e26
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. mars 2014 #13 Skrevet 18. mars 2014 Det var så grovt at jeg ikke vil gjenta det. Men det var uakseptabelt, det er det ingen tvil om.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #14 Skrevet 18. mars 2014 Det var så grovt at jeg ikke vil gjenta det. Men det var uakseptabelt, det er det ingen tvil om. Takk, å få det rop etter seg på åpen gate er det verste. En til en, man har lyst til noe, men man sier høflig slik passer seg ikke! Selv om det ble sagt, bør det ikke bli sagt igjen i Norge! Anonymous poster hash: 74c1a...0eb
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. mars 2014 #16 Skrevet 18. mars 2014 Vaguebooking... ;-) Vet du, hvis du hadde fått med deg den tråden hadde du skjønt hvorfor det ikke gjentas.
skjotta Skrevet 18. mars 2014 #17 Skrevet 18. mars 2014 Vaguebooking... ;-) Vet du, hvis du hadde fått med deg den tråden hadde du skjønt hvorfor det ikke gjentas. hence: ;-)
*Miss Marple* Skrevet 18. mars 2014 #18 Skrevet 18. mars 2014 Det skulle bare mangle! Det er helt uhørt at folk skriver eller sier sånne ting. Håper denne brukeren ble utestengt!Stor klem til deg Ingen skal ekskluderes uansett hvor ubehagelige meninger de måtte ha, men det er viktig å vise at man mener at det aldri skal skje igjen. Stor klem til deg og Anonymous poster hash: 74c1a...0eb I visse alvorlige tilfeller bør meningsytringer av denne sorten absolutt føre til øyeblikkelig og varig utestengelse. Det er ikke lov å hetse noen for deres religion, legning eller etnisitet. Den loven står over ytringsfriheten.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #19 Skrevet 18. mars 2014 Det skulle bare mangle! Det er helt uhørt at folk skriver eller sier sånne ting. Håper denne brukeren ble utestengt!Stor klem til deg Ingen skal ekskluderes uansett hvor ubehagelige meninger de måtte ha, men det er viktig å vise at man mener at det aldri skal skje igjen. Stor klem til deg og Anonymous poster hash: 74c1a...0eb I visse alvorlige tilfeller bør meningsytringer av denne sorten absolutt føre til øyeblikkelig og varig utestengelse. Det er ikke lov å hetse noen for deres religion, legning eller etnisitet. Den loven står over ytringsfriheten. Mine er litt sære jeg vet det, de mener at man skal tilgi og vise at man har sluttet fred selv om det ikke er slik det fremstår i media at vi norske er. Hva som skjer andre steder kan man diskutere. Mange gode norske damer som deg som har holdt meg når jeg har ristet av skrekk, takk for at du står på! Anonymous poster hash: 74c1a...0eb
Gjest lillehi Skrevet 18. mars 2014 #20 Skrevet 18. mars 2014 Vet ikke hva det siktes til, men stå på😃 klem💕
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 18. mars 2014 #21 Skrevet 18. mars 2014 Er det mulig å få en forklaring på hva som har skjedd?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #22 Skrevet 18. mars 2014 Vet ikke hva det siktes til, men stå på klem Ikke for å dytte, men stå på klem til deg og vi alle trenger det Anonymous poster hash: 74c1a...0eb
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #23 Skrevet 18. mars 2014 Hva handler dette om? Anonymous poster hash: a6f77...ac3
Gjest lillehi Skrevet 18. mars 2014 #24 Skrevet 18. mars 2014 Vet ikke hva det siktes til, men stå på klem Ikke for å dytte, men stå på klem til deg og vi alle trenger det Anonymous poster hash: 74c1a...0eb Tusen takk, det varmet💫
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #25 Skrevet 18. mars 2014 Vet ikke hva det siktes til, men stå på klemIkke for å dytte, men stå på klem til deg og vi alle trenger det Anonymous poster hash: 74c1a...0eb Tusen takk, det varmet Takk det samme om din klem alle mennesker er like verdt! Anonymous poster hash: 74c1a...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå