wilmus Skrevet 18. mars 2014 #51 Skrevet 18. mars 2014 Masker… Å HERREGUD, jeg får helt spader om noen har på seg maske av noe som helst slag.. De der spraymalte folka med maske som står helt stille på gata og leker statuer…Ser jeg dem går jeg laaaange omveier. Jeg kan overhodet ikke se skrekkfilmer som omhandler mordere iført maske. Sover ikke på flere uker etterpå. Den der maska i halloweenfilmene…den er så JÆVELIG! (selv om filmene i seg selv er lattelige, jeg blir blir liiivredd!)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #53 Skrevet 18. mars 2014 Jeg er småredd mye rart, men har høydeskrekk og er EKSTREMT redd for veps. Det er så plagsomt at jeg nesten ikke kan være ute om sommeren. Verst er det når vi blir bedt bort på f.eks grilling, og vi må spise ute. Det er virkelig helt grusomt, er vettskremt. Ellers misliker jeg klovner, måkebiler, rulletrapper og voksne som kler seg ut i sånne store drakter, men det er ikke så ille som høyde og vepseskrekken. Når jeg leser om dere som er redde for oppkast, tenker jeg at dere må være glade dere ikke er foreldre til mitt barn som kaster opp 4-5 ganger hver dag på grunn av kronisk sykdom. Anonymous poster hash: e1f29...e4d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #54 Skrevet 18. mars 2014 Jeg føler meg mest av alt veldig heldig når jeg leser svarene her inne! Har ingen fobier. Var ekstremt redd for å snakke foran en forsamling - type fake at jeg var syk for å slippe. Men det har jeg greid å snu, så nå liker jeg det faktisk (hadde noen sagt at jeg kom til å like det, så ville jeg sagt at de var kliiiiiin gærne!!). Jeg virkelig intenst misliker sølvkre og klipdyr (saksedyr), men det er ingen fobi. Det nærmeste jeg kommer er kanskje flått. Får helt hetta ved tanke på hva man kan få av de ekle krypa. Jeg har en tendens til å få de merkeligste ting, så ser liksom for meg at jeg kunne fått en av de flåttbårne sykdommene. Men jeg plukker flått av hunder jeg passer, så er jo ikke ekstremt redd for dem heller. Det er greit så lenge de ikke sitter på meg. Anonymous poster hash: 131d4...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå