Gå til innhold

Tror dere en mann som har en elskerinne elsker kona si?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elsker du virkelig den du er sammen med så ligger du ikke med andre.

 



Anonymous poster hash: 4b747...12d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg. Men de sildrende følelsene er nok borte. Det viser seg jo at hvis de må velge mellom kona og elskerinna så velger de kona. ..fordi de elsker kona ...men de har mister fornuften i rusen av følelser for en annen.

 

Anonymous poster hash: 34cc3...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker mannen min. Ville ikke hatt en annen mann. Likevel tenker jeg det hadde det vært deilig med en spennende nyforelskelse.

Det ville derimot værr svært respektløst og stygt gjort av meg å være utro.

man kan gjøre mange respektløse ting ovenfor de man elsker uten at det betyr at de ikke elsker dem. Mennesker gjør mange dumme ting her i livet.

 

men man er ikke forelsket i mannen/kona om man har en elsker på si, det tror jeg trygt man kan slå fast.

 

Anonymous poster hash: 34cc3...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Da hadde han gått før han var utro..

Heldigvis har mannen min samme syn på utroskap som meg.

 

Anonymous poster hash: 37c68...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir for enkelt å si at de ikke elsker kona si. Det er nok mer komplisert enn som så. Er dere veldig unge dere som svarer her inne eller??

 

Noen har sluttet å elske kona, mens andre kjenner at de elsker kona når hun hiverhan på dør.Da angrer han og kjenner på hvem som virkelig betyr noe.

 

 

 

Anonymous poster hash: 34cc3...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om samboeren min sku finne på å si han elsker meg men ha en elskerinne. Ville han blitt singel fort. Jeg personlig mener det er feil. Og ikke min type "å bli elsket" følelse jeg øønskr å føle.

 

Anonymous poster hash: f1ee0...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tror jeg. Tror de blir frustrerte over å aldri ha sex så de går til andre. Men elsker konen og evt barna sine og familielivet

 

Anonymous poster hash: 22166...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Da hadde han gått før han var utro..

Heldigvis har mannen min samme syn på utroskap som meg.

 

Anonymous poster hash: 37c68...48b

Hahahaha

 

Anonymous poster hash: 22166...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke ha noe med nivået en elsker, men nivået av moral en velger å legge seg på.

Kloke ord!

 

Anonymous poster hash: c8931...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... det er vel sikkert mulig.

 

Men, da tror jeg at man har en helt annen definisjon av kjærlighet og det å elske enn det jeg har.

For meg er det å elske det samme som å ta hensyn til, respektere og ikke bevisst gjøre noe som jeg vil kunne såre den andre og sette forholdet i fare.

 

Hvis man vet at partneren er imot utroskap og likevel velger bevisst å være utro over tid, da tror jeg det er en stor del egoisme involver - som en annen sa, da er trolig kjærligheten til seg selv laaaang større enn kjærligheten til og respekten overfor partneren.

 

Definisjonen av kjærlighet blir forskjellig. Så får man bare håpe at man har truffet en med samme definisjon som det man selv har. Og som i tillegg legger moralen på samme nivå som en selv - slik Elsker livet sa.



Anonymous poster hash: 4c330...6af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

På 14.3.2014 den 14.14, HeltLykkelig ♥♥ skrev:

Jeg tror ikke det. Det vil si.. Jeg tror de tror de elsker partneren sin.. Men på langt nær nok. Tar man slike valg som gjør at man risikerer å miste sin "kjære", så mener jeg man ikke elsker de nok.

Vet dette er en 3 år gammel tråd, men jeg er litt i denne situasjonen. Har en "elsker", eller det vil si jeg flørter med en gift mann. Vi har ekstremt god tone, han viser meg mye oppmerksomhet og viser at han bryr seg. Jeg vet dette også er vanskelig for han fordi jeg vet han har fått litt følelser for meg. Vi har gjort det meste sammen, hatt sex flere ganger. Akkurat nå har vi et lite opphold, men snakker daglig. Vi gir hverandre komplimenter og vil ha bilder av meg. Han sier han savner meg.

Mener han dette? Jeg vet jeg er dårlig mot kona hans, men har fallt helt for han her. Håper på svar av erfaring! På forhånd takk. Dette er ikke enkelt. 

-M.o

Anonymkode: eeb6a...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vet dette er en 3 år gammel tråd, men jeg er litt i denne situasjonen. Har en "elsker", eller det vil si jeg flørter med en gift mann. Vi har ekstremt god tone, han viser meg mye oppmerksomhet og viser at han bryr seg. Jeg vet dette også er vanskelig for han fordi jeg vet han har fått litt følelser for meg. Vi har gjort det meste sammen, hatt sex flere ganger. Akkurat nå har vi et lite opphold, men snakker daglig. Vi gir hverandre komplimenter og vil ha bilder av meg. Han sier han savner meg.

Mener han dette? Jeg vet jeg er dårlig mot kona hans, men har fallt helt for han her. Håper på svar av erfaring! På forhånd takk. Dette er ikke enkelt. 

-M.o

Anonymkode: eeb6a...74d

Nei, han liker å ha sex med deg. Og han liker å være utro, og ond. 

Anonymkode: 0dce9...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet dette er en 3 år gammel tråd, men jeg er litt i denne situasjonen. Har en "elsker", eller det vil si jeg flørter med en gift mann. Vi har ekstremt god tone, han viser meg mye oppmerksomhet og viser at han bryr seg. Jeg vet dette også er vanskelig for han fordi jeg vet han har fått litt følelser for meg. Vi har gjort det meste sammen, hatt sex flere ganger. Akkurat nå har vi et lite opphold, men snakker daglig. Vi gir hverandre komplimenter og vil ha bilder av meg. Han sier han savner meg.

Mener han dette? Jeg vet jeg er dårlig mot kona hans, men har fallt helt for han her. Håper på svar av erfaring! På forhånd takk. Dette er ikke enkelt. 

-M.o

Anonymkode: eeb6a...74d

Mest sannsynlig vil han ha i pose og sekk.

Han liker å ha kjernefamilien, tryggheten, fasaden, familie og kone, men så er det stas med litt spenning på si også

Anonymkode: 04b9b...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, han liker å ha sex med deg. Og han liker å være utro, og ond. 

Anonymkode: 0dce9...f60

Det vil si at mannfolk har vanskelig for å få følelser for ei dame? Det har jo vist seg at det er noen av de som har hatt et langvarig forhold på sia kona lenge, for så bytte forhold til ei annen dame. Vet at jeg ikke skal bygge meg forhåpninger her, for jeg tror ikke mannen klarer å gå ifra henne - enda. Men han klarer vel ikke å leve i pose og sekk så altfor lenge til. Hva er det mest sannsynlige som vil skje her om han holder på slik? 

Anonymkode: eeb6a...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det vil si at mannfolk har vanskelig for å få følelser for ei dame? Det har jo vist seg at det er noen av de som har hatt et langvarig forhold på sia kona lenge, for så bytte forhold til ei annen dame. Vet at jeg ikke skal bygge meg forhåpninger her, for jeg tror ikke mannen klarer å gå ifra henne - enda. Men han klarer vel ikke å leve i pose og sekk så altfor lenge til. Hva er det mest sannsynlige som vil skje her om han holder på slik? 

Anonymkode: eeb6a...74d

Nei, det vil det ikke si. 

Det han gjør sier ingenting om "mannfolk", det han gjør sier kun noe om HAM. Og han er ond. 

Det mest sannsynlige er at han holder det hemmelig helt til kona finner det ut. Enten tilgir hun ham, og de fortsetter forholdet, eller så kaster hun ham ut og han kommer tryglende til deg fordi du er "nest best"

Anonymkode: 0dce9...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. De elsker nok henne, men ikke på riktig måte. 

Jeg har slitt med mannen en periode. Vi kom oss gjennom det. I periode hadde vi ikke sex, jeg tenkte på andre menn, likevel ville jeg aldri tatt steget. Fordi kjærligheten for mannen var for stor. Var han jeg ville være nær. 

Jeg mener at de som er utro sliter med noe, og utroskapen er et tegn på at man har gitt opp. Og da automatisk er en drittsekk. Rydd hjemme før du roter andre steder. 

Anonymkode: 09899...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor velger han akkurat meg? Utseende spiller en rolle? Det å skal ha en god sex med et annet menneske, iallefall over tid, så må det vel noe følelser til? Jeg tenker slik, men ikke sikkert mannfolk har samme oppfatning.

Jeg må si at jeg hater å være i denne situasjonen, han er egoistisk, jeg er fæl mot kona og ender opp som en ulykkelig ung dame som sitter tom å venter på "sidekanten". Jeg lever bare opp til håpet at han skal gå ifra. Det har gått noen mnd uten at noe er skjedd. Men de har vel aldri vært så lite med hverandre heller som nå. Han sier han vil vente å se ann situasjonen. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det vil det ikke si. 

Det han gjør sier ingenting om "mannfolk", det han gjør sier kun noe om HAM. Og han er ond. 

Det mest sannsynlige er at han holder det hemmelig helt til kona finner det ut. Enten tilgir hun ham, og de fortsetter forholdet, eller så kaster hun ham ut og han kommer tryglende til deg fordi du er "nest best"

Anonymkode: 0dce9...f60

Du sier noe der. Han er likegyldig til sitt 10års ekteskap. Han håper hun er utro, så det kan bli lettere for han. Om det er santvrt jeg ikke. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forhold som starter med utroskap blir sjelden lykkelig.

Han ønsker kjernefamilien, han ønsker ikke en lappeteppefamilie med ny dame, derfor blir han hos kona og har deg på si.

Om det likevel skulle bli brudd, f.eks ved at kona finner ut av utroskapen, så kommer han kanskje til deg, men livet blir drama, sjalusi og bitterhet, for ekskona forsvinner ikke som ved et trylleslag. De må samarbeide om barna, og hun kommer til å hate deg.

Spørsmålet er hva det gjør med følelsene hans for deg at livet blir vanskelig, at ungene sørger over skilsmissen, at ekskona hater deg.

Så er det deg da, kan du stole på han? Er han en mann du kan stole på at er trofast?

Anonymkode: 04b9b...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2014 den 19.48, Anonym bruker skrev:

Ja det tror jeg. Tror de blir frustrerte over å aldri ha sex så de går til andre. Men elsker konen og evt barna sine og familielivet

 

Anonymous poster hash: 22166...0d9

Nå er det ikke alltid man har elskerinne fordi man ikke har sex hjemme. Det er klisjé som mange menn bruker. Har selv blitt utsatt for utroskap i to forhold, og det var ikke noe problem med sexlysten min for å si det slik. 

Anonymkode: 9e5cd...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet dette er en 3 år gammel tråd, men jeg er litt i denne situasjonen. Har en "elsker", eller det vil si jeg flørter med en gift mann. Vi har ekstremt god tone, han viser meg mye oppmerksomhet og viser at han bryr seg. Jeg vet dette også er vanskelig for han fordi jeg vet han har fått litt følelser for meg. Vi har gjort det meste sammen, hatt sex flere ganger. Akkurat nå har vi et lite opphold, men snakker daglig. Vi gir hverandre komplimenter og vil ha bilder av meg. Han sier han savner meg.

Mener han dette? Jeg vet jeg er dårlig mot kona hans, men har fallt helt for han her. Håper på svar av erfaring! På forhånd takk. Dette er ikke enkelt. 

-M.o

Anonymkode: eeb6a...74d

Jeg blir kvalm. At det går an..

Anonymkode: 17522...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et forhold som starter med utroskap blir sjelden lykkelig.

Han ønsker kjernefamilien, han ønsker ikke en lappeteppefamilie med ny dame, derfor blir han hos kona og har deg på si.

Om det likevel skulle bli brudd, f.eks ved at kona finner ut av utroskapen, så kommer han kanskje til deg, men livet blir drama, sjalusi og bitterhet, for ekskona forsvinner ikke som ved et trylleslag. De må samarbeide om barna, og hun kommer til å hate deg.

Spørsmålet er hva det gjør med følelsene hans for deg at livet blir vanskelig, at ungene sørger over skilsmissen, at ekskona hater deg.

Så er det deg da, kan du stole på han? Er han en mann du kan stole på at er trofast?

Anonymkode: 04b9b...095

Nå skal det sies at jeg også var i et forhold da dette startet. Jeg gjorde det slutt med han fordi det hadde gått så langt, jeg trodde han også ville gjøre det samme. Nå var det også lite med følelser mellom meg og min eks som gjorde det enklere. Det er klart jeg har tenkt at det kan bli vanskelig å stole på han om det blir oss. Lurer på om han tenker det samme om meg? Siden jeg også var i et forhold da vi startet dette.. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...