Gå til innhold

Tror dere en mann som har en elskerinne elsker kona si?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå skal det sies at jeg også var i et forhold da dette startet. Jeg gjorde det slutt med han fordi det hadde gått så langt, jeg trodde han også ville gjøre det samme. Nå var det også lite med følelser mellom meg og min eks som gjorde det enklere. Det er klart jeg har tenkt at det kan bli vanskelig å stole på han om det blir oss. Lurer på om han tenker det samme om meg? Siden jeg også var i et forhold da vi startet dette.. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Du kan aldri gi han enkelheten kjernefamilien gir, du vil komplisere livet hans og spørsmålet er om han synes det er verdt det.

 

Anonymkode: 04b9b...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan aldri gi han enkelheten kjernefamilien gir, du vil komplisere livet hans og spørsmålet er om han synes det er verdt det.

 

Anonymkode: 04b9b...095

Når han fortsatt ikke sier stopp og velger å sende meg mld og har ville møtes opp til flere ganger, så får jeg et inntrykk av at han ikke helt klarer å glemme meg. Jeg sier Han må stoppe hvis Han ikke  føler for det. Han vil gjerne ha oppdateringer om hvem jeg er med osv. Hva skal alt dette bety?

Han står i en vanskelig setting som gjør at han velger å "se ann situasjonen". Når han åpent har klint med meg foran andre folk, da er han ikke redd for å miste det han har hjemme? Kanskje i etterkant, men iallefall ikke akkurat da. 

Jeg håper han finner ut av noe snart. Mest for barna/konas og også for han og min del. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når han fortsatt ikke sier stopp og velger å sende meg mld og har ville møtes opp til flere ganger, så får jeg et inntrykk av at han ikke helt klarer å glemme meg. Jeg sier Han må stoppe hvis Han ikke  føler for det. Han vil gjerne ha oppdateringer om hvem jeg er med osv. Hva skal alt dette bety?

Han står i en vanskelig setting som gjør at han velger å "se ann situasjonen". Når han åpent har klint med meg foran andre folk, da er han ikke redd for å miste det han har hjemme? Kanskje i etterkant, men iallefall ikke akkurat da. 

Jeg håper han finner ut av noe snart. Mest for barna/konas og også for han og min del. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Du er så typisk elskerinne. Tror på alle løgner som mannen kommer med og håper på det beste. Han har enda ikke fått ut fingeren og forlatt kona. Gi opp, du er bare god å ha for tilfeldig sex. 

Anonymkode: 9e5cd...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når han fortsatt ikke sier stopp og velger å sende meg mld og har ville møtes opp til flere ganger, så får jeg et inntrykk av at han ikke helt klarer å glemme meg. Jeg sier Han må stoppe hvis Han ikke  føler for det. Han vil gjerne ha oppdateringer om hvem jeg er med osv. Hva skal alt dette bety?

Han står i en vanskelig setting som gjør at han velger å "se ann situasjonen". Når han åpent har klint med meg foran andre folk, da er han ikke redd for å miste det han har hjemme? Kanskje i etterkant, men iallefall ikke akkurat da. 

Jeg håper han finner ut av noe snart. Mest for barna/konas og også for han og min del. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Det er jo enkelt, han vil ha i pose og sekk. En skikkelig kjernekar det der.....

Anonymkode: a304e...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner faktisk veldig mange menn som er utro !! Rart, men de aller fleste griper sjansjen om de får muligheten.  De mennene jeg kjenner elsker konene sine. Virker hvertfall sånn, et par av de er skikkelig lykkelig også. Nusser og pusser. Tror ikke alle er laga får å like bare et menneske. Jeg kan bli betatt av andre menn selv, men elsker gubben likevel . 

Anonymkode: e0d45...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner bare ikke hvorfor kona er god nok da. Er det ikke bare å ha sex med henne?! Noe skurrer der, men hva vet ikke jeg. Tenk om hun fant ut av alt, kanskje det da ville gått opp for han hva han egentlig har/hadde. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner faktisk veldig mange menn som er utro !! Rart, men de aller fleste griper sjansjen om de får muligheten.  De mennene jeg kjenner elsker konene sine. Virker hvertfall sånn, et par av de er skikkelig lykkelig også. Nusser og pusser. Tror ikke alle er laga får å like bare et menneske. Jeg kan bli betatt av andre menn selv, men elsker gubben likevel . 

Anonymkode: e0d45...44f

Det er helt innafor å få følelser for andre i et forhold, men det er å ikke ta steget til det å være utro. Vi alle blir betatt av andre iløpet av et langt forhold/ekteskap. Tydelig mange damer som er der jeg er, skremmende. Nå er ikke jeg bare ute etter sex'n med han, men ser "alt" med han. Til og med sydenturer og ting vi kan gjøre sammen har jeg sett for meg😣 Det høres helt idiotisk ut, men jeg har fallt helt for han. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i den situasjonen, jeg var elskerinnen. I dag er vi gift og er svært lykkelige sammen..❤️

Han var ikke gift med eksen, og de hadde heldigvis ikke barn! Han hadde prøvd lenge å komme ut av det forholdet, og når han traff meg skjønte han hva ekte kjærlighet var. 

De rundt meg ba meg avslutte det, for «alle» vet jo at menn vil ha i pose og sekk, at når de får seg en elskerinne er det kun for sex og spenning, ikke for følelser..Heldigvis orket jeg å stå i det, for det er svært vanskelig å være i en sånn situasjon når det er følelser invovlert! Han er takknemlig og glad for at jeg ventet på han og i dag har vi det supert sammen! Det har vært en lang vei å gå, vi har måtte jobbe mye for det, for selv om jeg aldri har tvilt på han og hans følelser, så har han samtidig vist at han faktisk kan gå bak ryggen til den han er sammen med.. Vi er veldig åpen og han har gitt meg tilgang til alt av hans telefon og data og slikt, og jeg har fått ta opp alt som plager meg til det kjedsommelige uten at han blir lei av å svare på det som opptar meg.

Samtidig vet jeg at det vi har opplevd hører til sjeldenhetene, vanligvis handler det dessverre mer om sex og spenning..

Anonymkode: bdb76...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor velger han akkurat meg? Utseende spiller en rolle? Det å skal ha en god sex med et annet menneske, iallefall over tid, så må det vel noe følelser til? Jeg tenker slik, men ikke sikkert mannfolk har samme oppfatning.

Jeg må si at jeg hater å være i denne situasjonen, han er egoistisk, jeg er fæl mot kona og ender opp som en ulykkelig ung dame som sitter tom å venter på "sidekanten". Jeg lever bare opp til håpet at han skal gå ifra. Det har gått noen mnd uten at noe er skjedd. Men de har vel aldri vært så lite med hverandre heller som nå. Han sier han vil vente å se ann situasjonen. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Herlighet!

Han der vil ha i pose og sekk. Han har ingen planer om å avslutte med kona og holder bare på med deg så lenge det funker greit. Enkelte menn holder på slik i årevis om ikke elskerinnen selv sier stopp.

Sansynligvis valgte han deg fordi du var villig. Hadde du sagt stopp i samme sekund du oppdaget at han var gift hadde han bare lett videre etter en annen som var villig.

Det booster hans ego å ha klart å innfange enda en dame mens konen hjemme står for alt det praktiske og lar han leke familiefar når det passer ham.

Skulle han bli kastet ut av konen og så bli offisielt sammen med deg kommer mønstret en dag til å gjenta seg. Bare med deg i rollen som kona.

Er du lur sier du stopp nå og leter i stedet etter en som vil deg fullt og helt. Ikke bare når det passer seg slik i forhold til hans egentlige familie.

 

Anonymkode: 05c46...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner bare ikke hvorfor kona er god nok da. Er det ikke bare å ha sex med henne?! Noe skurrer der, men hva vet ikke jeg. Tenk om hun fant ut av alt, kanskje det da ville gått opp for han hva han egentlig har/hadde. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Det er jo veldig enkelt å finne ut av....

Du får si at du ikke ønsker være med på et sånt dobbeltspill og svik, enten blir han hos henne eller han går fra henne og starter på nytt med deg.

Så får du se hva han velger når pose og sekk ikke lenger er et alternativ.

Anonymkode: 04b9b...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært i den situasjonen, jeg var elskerinnen. I dag er vi gift og er svært lykkelige sammen..❤️

Han var ikke gift med eksen, og de hadde heldigvis ikke barn! Han hadde prøvd lenge å komme ut av det forholdet, og når han traff meg skjønte han hva ekte kjærlighet var. 

De rundt meg ba meg avslutte det, for «alle» vet jo at menn vil ha i pose og sekk, at når de får seg en elskerinne er det kun for sex og spenning, ikke for følelser..Heldigvis orket jeg å stå i det, for det er svært vanskelig å være i en sånn situasjon når det er følelser invovlert! Han er takknemlig og glad for at jeg ventet på han og i dag har vi det supert sammen! Det har vært en lang vei å gå, vi har måtte jobbe mye for det, for selv om jeg aldri har tvilt på han og hans følelser, så har han samtidig vist at han faktisk kan gå bak ryggen til den han er sammen med.. Vi er veldig åpen og han har gitt meg tilgang til alt av hans telefon og data og slikt, og jeg har fått ta opp alt som plager meg til det kjedsommelige uten at han blir lei av å svare på det som opptar meg.

Samtidig vet jeg at det vi har opplevd hører til sjeldenhetene, vanligvis handler det dessverre mer om sex og spenning..

Anonymkode: bdb76...25a

Det var godt å høre. Stort sett de fleste finner kjærligheten, noen mens de uheldigvis er i et forhold med andre. Men så varer gjerne neste. Av og til  må man gjennom et ekteskap/forhold for å være helt sikker. De her to har vært gift i 7år, det er ganske lenge, de har også felles barn. Hvor lenge var han sammen med henne før han gikk til deg da? 

Det er fullt mulig at han kan ha følelser for meg, vi alle kan jo det. Og om han ikke klarer å forlate kona som gjør rent og steller for huset hjemme, så har jo også jeg evne til å klare dette. Jeg har 2 barn selv med min forrige. Det gjør det kanskje ikke lettere, men. 

Det føles bare så ekte med han her. Kunne så inderlig ønske han gikk ifra henne for å se hvordan alt ender. Han risikerer jo også å bli busted. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor velger han akkurat meg? Utseende spiller en rolle? Det å skal ha en god sex med et annet menneske, iallefall over tid, så må det vel noe følelser til? Jeg tenker slik, men ikke sikkert mannfolk har samme oppfatning.

Jeg må si at jeg hater å være i denne situasjonen, han er egoistisk, jeg er fæl mot kona og ender opp som en ulykkelig ung dame som sitter tom å venter på "sidekanten". Jeg lever bare opp til håpet at han skal gå ifra. Det har gått noen mnd uten at noe er skjedd. Men de har vel aldri vært så lite med hverandre heller som nå. Han sier han vil vente å se ann situasjonen. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Jeg ville aldri vært i denne situasjonen. Han elsker ikke kone,enda mindre deg. Du er kanskje fri og liker å leke men nå leker du ikke bare med mannen men også med kona hans,og barna og hele kjernefamilien. Du vil kanskje betale en liten pris senere men hele familien vil bli ødelagt. 

Jeg ville aldri valgt denne mannen hvis jeg var deg. Nå vet du at han er en dårlig mann til sin kone og dårlig far til sine barn.

Anonymkode: 957f7...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor velger han akkurat meg? Utseende spiller en rolle? Det å skal ha en god sex med et annet menneske, iallefall over tid, så må det vel noe følelser til? Jeg tenker slik, men ikke sikkert mannfolk har samme oppfatning.

Jeg må si at jeg hater å være i denne situasjonen, han er egoistisk, jeg er fæl mot kona og ender opp som en ulykkelig ung dame som sitter tom å venter på "sidekanten". Jeg lever bare opp til håpet at han skal gå ifra. Det har gått noen mnd uten at noe er skjedd. Men de har vel aldri vært så lite med hverandre heller som nå. Han sier han vil vente å se ann situasjonen. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Det kan jo være at han har hatt behov for bekreftelse fra noen andre enn kona. Og at han har valgt seg ut noen han tenker han ikke kommer til å få følelser for utover sexpartner... 

Anonymkode: 9b0d5...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann og meg har vært lykkelig gift i 10 år. Vi var begge i forhold med barn når vi møttes. Vi gjorde det slutt med våre respektive partnere i ulikt tempo, men ventet på hverandre. 

Det var tøft når det sto på men har ALDRI angret. Han er min store lykke i livet!

 

Anonymkode: bae1b...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller egentlig liten rolle for meg om den jeg er sammen med er utro OG elsker meg. Jeg kommer ikke til å elske ham om han er utro. Det funket ihvertfall slik sist. Det øyeblikket jeg visste at han hadde vært utro bare døde følelsene mine for ham. Var selvfølgelig sint, men ville jo ikke ha ham...

Anonymkode: 8377a...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2017 den 16.31, Anonym bruker skrev:

Min mann og meg har vært lykkelig gift i 10 år. Vi var begge i forhold med barn når vi møttes. Vi gjorde det slutt med våre respektive partnere i ulikt tempo, men ventet på hverandre. 

Det var tøft når det sto på men har ALDRI angret. Han er min store lykke i livet!

 

Anonymkode: bae1b...e88

Må si jeg liker å høre disse historiene også. Leit å si det, men jeg får jo håpe. Jeg mener at hvis han å meg er ment for hverandre, så vil det skje. Om ikke, så skulle det ikke bli oss. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2017 den 16.41, Anonym bruker skrev:

Det spiller egentlig liten rolle for meg om den jeg er sammen med er utro OG elsker meg. Jeg kommer ikke til å elske ham om han er utro. Det funket ihvertfall slik sist. Det øyeblikket jeg visste at han hadde vært utro bare døde følelsene mine for ham. Var selvfølgelig sint, men ville jo ikke ha ham...

Anonymkode: 8377a...fe8

Kan tro det er mange som tilgir sin utro partner, men når hverdagslivet starter som før, vil mistilliten tære på. Forholdet vil sakte men sikkert daue ut til slutt. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må si jeg liker å høre disse historiene også. Leit å si det, men jeg får jo håpe. Jeg mener at hvis han å meg er ment for hverandre, så vil det skje. Om ikke, så skulle det ikke bli oss. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Men han trenger ikke være utro, du må holde han på avstand til han evt er fri.

Anonymkode: 04b9b...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2017 den 14.52, Anonym bruker skrev:

Det var godt å høre. Stort sett de fleste finner kjærligheten, noen mens de uheldigvis er i et forhold med andre. Men så varer gjerne neste. Av og til  må man gjennom et ekteskap/forhold for å være helt sikker. De her to har vært gift i 7år, det er ganske lenge, de har også felles barn. Hvor lenge var han sammen med henne før han gikk til deg da? 

Det er fullt mulig at han kan ha følelser for meg, vi alle kan jo det. Og om han ikke klarer å forlate kona som gjør rent og steller for huset hjemme, så har jo også jeg evne til å klare dette. Jeg har 2 barn selv med min forrige. Det gjør det kanskje ikke lettere, men. 

Det føles bare så ekte med han her. Kunne så inderlig ønske han gikk ifra henne for å se hvordan alt ender. Han risikerer jo også å bli busted. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Hvor sannsynlig tror du det er at et ev. forhold mellom deg og han ville fungert når han ikke har hverken baller eller ryggrad nok til å rydde opp i livet sitt og ta bevisste valg, men lar det være opp til tilfeldighetene om utroskapen hans blir oppdaget eller ei? Hvor real er en mann som åpenlyst kliner med andre damer når han har kone hjemme? Hvor real er en far som utsetter barna sine for et potensielt veldig stygt samlivsbrudd fremfor å gjøre det på en ryddig måte?

Det er en enkel måte å finne ut om han virkelig bryr seg om deg eller ikke. Si til ham at du ikke lenger vil være hans elskerinne. Du har tatt ansvar for ditt liv og gått ut av forholdet du var i og du ønsker deg ham, men du vil ikke lenger være hans elskerinne. Så sier du at hvis han mener alvor med deg så får han gå fra kona og skaffe seg et eget hjem, og når han har gjort det, da kan han ta kontakt med deg og se hvor du er i livet da, men at du ikke ønsker noen kontakt med ham så lenge han er gift og bor sammen med kona.

Da vil han vise deg hva han egentlig vil.

Slik han holder på nå viser han både kona og deg minimalt med respekt.

Anonymkode: 04d1c...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2017 den 14.52, Anonym bruker skrev:

Det var godt å høre. Stort sett de fleste finner kjærligheten, noen mens de uheldigvis er i et forhold med andre. Men så varer gjerne neste. Av og til  må man gjennom et ekteskap/forhold for å være helt sikker. De her to har vært gift i 7år, det er ganske lenge, de har også felles barn. Hvor lenge var han sammen med henne før han gikk til deg da? 

Det er fullt mulig at han kan ha følelser for meg, vi alle kan jo det. Og om han ikke klarer å forlate kona som gjør rent og steller for huset hjemme, så har jo også jeg evne til å klare dette. Jeg har 2 barn selv med min forrige. Det gjør det kanskje ikke lettere, men. 

Det føles bare så ekte med han her. Kunne så inderlig ønske han gikk ifra henne for å se hvordan alt ender. Han risikerer jo også å bli busted. 

Anonymkode: eeb6a...74d

Akkurat som å lese om elskerinnen til en mann. En utroskapsskandale som rullet opp nå for noen uker siden. Gjett hvem han valgte da alt kom ut? Kona. Nå går han i tillegg rundt å skryter av at sexlivet har tatt seg betraktelig opp etter at han var utro. Poengtert er: han vil ikke gå. Han er en dritt. Du vil ikke ha han.

Anonymkode: ee7b6...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du virkelig satse på å bli sammen med en mann som lyver og er utro bak ryggen på partneren sin?

Er han utro MED deg, så kan han like fort bli utro MOT deg, når dere har blitt sammen. 

Spørsmålet er også om du ønsker å bli stemor? For denne mannen kommer som en pakke-deal. 

Jeg hadde aldri giddet å bruke tid på en slik fyr. Gjør det slutt, og finn deg en mann som er fri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14. mars 2014 den 8.38, Anonym bruker skrev:

Går det an å elske kona si og samtidig ha en elskerinne?

 

Hvordan tenker egentlig menn som har noen på si`?

 


Anonymous poster hash: 117da...50d

 

Hvordan de tenker aner jeg ikke. Det er vel like mange forskjellige tankesett som der er mennesker.

Men selvsagt kan et menneske elske to personer. Du kan jo elske både to, tre og fire barn like høyt hvis du er mor eller far. Klart man kan elske to kvinner (eller menn? eller én av hver?) så høyt at man ikke greier å velge mellom dem.

Anonymkode: 399c4...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan de tenker aner jeg ikke. Det er vel like mange forskjellige tankesett som der er mennesker.

Men selvsagt kan et menneske elske to personer. Du kan jo elske både to, tre og fire barn like høyt hvis du er mor eller far. Klart man kan elske to kvinner (eller menn? eller én av hver?) så høyt at man ikke greier å velge mellom dem.

Anonymkode: 399c4...4a8

Det er sikkert mulig for en mann å elske to kvinner. Men en mann som velger å være utro med den ene han liksom elsker og ha den andre han liksom elsker til elskerinne, det er en mann som ikke respekterer noen av kvinnene. Han lar begge leve på en løgn, han er ikke ærlig, han viser at han ikke er til å stole på, han viser at han mener at ingen av dem er verdig hans respekt.

Det er en veldig stusselig og begrenset form for kjærlighet når man ikke respekterer den man liksom elsker, og bevisst lyver for denne.

Anonymkode: 04d1c...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...