Gå til innhold

Tror dere en mann som har en elskerinne elsker kona si?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Går det an å elske kona si og samtidig ha en elskerinne?

 

Hvordan tenker egentlig menn som har noen på si`?



Anonymous poster hash: 117da...50d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at det nok er mulig. At han elsker kona og alt det rygge med henne, samtidig som han savner spenning og sex med en annen. Det er faktisk ingen fasit eller svart hvitt svar, selv om mange er uenige, mener jeg det sikkert er mulig for noen.

 

Anonymous poster hash: b888a...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å vite... spørs kanskje litt om mannen selv har opplevd å bli bedratt. Min manns eks var utro mot han og han sier ihvertfall at det er det verste han kunne gjort mot noen. Om man ikke har opplevd det selv er det kanskje lettere å tenke at det ikke er så ille. Så sikkert mulig å elske konen man bedrar.

 

Anonymous poster hash: bda40...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Det vet jeg min mann gjør. Men jeg er syk og har ikke hatt sex på ett år. Jeg vet mannen går til en annen for å få tilfredsstilt sine behov. Han vet ikke at jeg vet. Og det er ok, jeg sier ingen ting.



Anonymous poster hash: 27689...8f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke han elsker henne nok. I alle fall ikke slik han burde.

Bedre kan det ikke sies :)

 

Anonymous poster hash: ed075...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig, men jeg tror at man må elske seg selv mye mer enn noen annen dersom en skal føle at det er ok å tillate seg selv å være utro over lengre tid.



Anonymous poster hash: ee7be...4f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg. Har en god venninne som gjerne har sex med andre menn. Hun sier hun elsker mannen sin veldig høyt, men elsker spenningen og oppmerksomheten hun får fra andre menn. Jeg støtter ikke det hun gjør, men jeg tror på at hun elsker mannen sin!

 

Anonymous poster hash: e8912...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min gjorde iallefall det. Han fikk bukt med sin sex og kjærlighetsavhengighet, og nå er det 10 år siden, og vi har et fantastisk forhold. Faktisk så bra at mange bemerker hvor utrolig godt vi passer sammen, og hvor heldige vi er;) Men ikke noe om andre før du har gått noen mil i deres sko, er moralen her!!



Anonymous poster hash: 1f1c6...d8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det. Samtlige av mine både tidligere og nåværende partner har vært utro mot meg, siste var i tillegg stormende forelsket i sin elskerinne. Hvis jeg tar utgangspunkt i at man ikke kan elske den man er utro mot, så blir det slik at jeg i alder av 35 år aldri har vært elsket, og det orker jeg ikke akseptere.



Anonymous poster hash: 2259c...3d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cd0da

Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror ikke man virkelig elsker den man er gift med/sammen med om man faktisk klarer å være utro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror ikke man virkelig elsker den man er gift med/sammen med om man faktisk klarer å være utro

 

 

Så det vil si at jeg i løpet av mine 35 år aldri har vært elsket av noen :(

 

Anonymous poster hash: 2259c...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

barnefaren var utro mot meg,å selv om sa at han elsket meg så tror jeg ikke på det.

Visst det er en du elsker så sårer du ikke den personen med vilje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det. Det vil si.. Jeg tror de tror de elsker partneren sin.. Men på langt nær nok. Tar man slike valg som gjør at man risikerer å miste sin "kjære", så mener jeg man ikke elsker de nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går an. Tror faktisk mange opplever å elske mer enn en person av gangen. Har vel egentlig tenkt at det er spenningen som ofte tiltrekker. De vil ha spenning, men samtidig ha en familie.



Anonymous poster hash: 973cf...df5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke ha noe med nivået en elsker, men nivået av moral en velger å legge seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror ikke man virkelig elsker den man er gift med/sammen med om man faktisk klarer å være utro

 

 

Så det vil si at jeg i løpet av mine 35 år aldri har vært elsket av noen :(

 

Anonymous poster hash: 2259c...3d6

 

Nå er det ikke meg du har svart over her, men du har sikkert vært elsket men kanskje ikke på den helt rette måten? Jeg tror at hvis man virkelig elsker og ikke minst respekterer den man er sammen med, så er man ikke utro. Uansett hvor fristet man kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg. Har en god venninne som gjerne har sex med andre menn. Hun sier hun elsker mannen sin veldig høyt, men elsker spenningen og oppmerksomheten hun får fra andre menn. Jeg støtter ikke det hun gjør, men jeg tror på at hun elsker mannen sin!

 

Anonymous poster hash: e8912...fb3

Men hadde HUN følt seg elsket av sin mann, dersom han hadde sex med forskjellige kvinner?

 

Anonymous poster hash: 7d1b9...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, det går an. Tror faktisk mange opplever å elske mer enn en person av gangen. Har vel egentlig tenkt at det er spenningen som ofte tiltrekker. De vil ha spenning, men samtidig ha en familie.

 

Anonymous poster hash: 973cf...df5

 

Men de er jo også i utgangspunktet villig til å ofre familieidyllen når de velger å være utro. Så den virkelig store kjærligheten til kona si kan de umulig ha.

 

Anonymous poster hash: 7d1b9...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...