Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #51 Skrevet 11. mars 2014 Hvis han ikke har slettet det, så kan HI søke opp nummeret og finne ut hvem han har snakket med (hvis man ikke ser det direkte) Hvis det ikke er noen samtale der i tidsrommet, så juger han enten om at han satt i telefonen eller så har han slettet det. Anonymous poster hash: 3b7b9...298
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #52 Skrevet 11. mars 2014 Man kan jo slette akkurat den samtalen uten å slette loggen da.. Anonymous poster hash: c2f62...03c Signerer. Min mann slettet KUN meldinger som HAN sendte, men beholdt elskerinna sine, slik at det så ut som hun var helt psycho og sendte masse kjærlighetsmeldinger til ham uten å få respons. En rask titt på utskrift fra telefonen (jeg betaler regningen hans så har full tilgang der) viste at han sendte svarmelding på hver enkel av hennes meldinger, noe som også ble bekreftet av våre felles venner. Og den ene gangen hun påstår at han har vært med henne hadde han ca 45 minutter til rådighet inkludert kjøring, så hvis det hun sier stemmer så hadde de ca en halvtime til å ha sex på. Så det er ikke umulig. Anonymous poster hash: 0fb4e...783
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #53 Skrevet 11. mars 2014 Går det an å sjekke sånn dersom mannen min har jobb telefon! Jeg mistenker min mann for å slette ser dere :-( Anonymous poster hash: 4c4ba...23b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #54 Skrevet 11. mars 2014 Hvordan går det med deg hi? Anonymous poster hash: 4c4ba...23b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #55 Skrevet 11. mars 2014 Ja hvordan går det? Anonymous poster hash: 7db51...9ef
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #56 Skrevet 12. mars 2014 jeg føler så jævlig med deg... har opplevd dette selv tidligere. nå har jeg en fantastisk mann som aldri ville gjort sånn mot meg. men før har jeg både opplevd dette selv, og opplevd å være den andre jenta. dette er typiske tegn. ikke for å skremme deg. men som oftest er det slik. du har nok gitt han et forsprang i å slette det han har på tlf sin. jeg hadde bare vært dønn ærlig å sagt jeg var sjalu og hvorfor. jeg hadde bedt om å få se på meldinger og anrop og i tillegg samtalespesifikasjon mobilregning. dette kan bestilles på nett eller i post. da kan han ikke juge seg unna. er jo bare å si at hvis han ikke har noe å skjule, har han ingenting å være redd for, å lar deg få se det. hadde jeg gjort iallefall. er han glad i deg og ikke noe å skjule viser han det til deg for å gi deg tillitt. lykke til. Anonymous poster hash: e9ad4...5cb
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #57 Skrevet 12. mars 2014 Må innrømme at først tenkte jeg at så bra at det var grunnløse bekymringer! Men har tenkt en del på deg og finner det litt merkelig å komme på den unnskyldningen om bensinen sånn i farten , tenker at dette må ha tenkt på forhånd for å ha en unnskyldning klar. Og hvorfor skulle han komme med slik unnskyldning hvis han hadde gjort noe så uskyldning som å ha pratet i tlf. Hvis han hadde så ekstremt behov for å være alene at han bare feks surfet på telefonen at han følte at han måtte lyve til deg så behøver dere ihvertfall en skikkelig prat (før det går for langt) Jeg liker absolutt ikke å gjøre deg usikker, men har selv skrevet inn slike innlegg og da har jeg virkelig behov for å få ærlige svar uten å bli beskyldt for hverken å være naiv el ;-) håper virkelig det var bare behov for alenetid :-) Klem fra ei som dessverre har vært der selv! Anonymous poster hash: 4c4ba...23b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #58 Skrevet 12. mars 2014 Fått sjekket tlf osv? Anonymous poster hash: 7b2bc...f1c
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #59 Skrevet 13. mars 2014 Hvordan går det med deg HI? Jeg har ikke kommentert her før, men følgt med på dette... Tenker veldig mye på deg og lurer veldig på vhrodan det går med deg... :/Er veldig lei for det som har skjedd, ingen fortjener slikt noe :/Kjente jeg kryssa fingra veldig mye for deg at det ikke var slik som du mistenkte :( Anonymous poster hash: d523f...698
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #60 Skrevet 13. mars 2014 Jeg også tenker veldig på deg og blir litt bekymret når vi ikke hører mer :-( Håper alt er bra? Anonymous poster hash: 4c4ba...23b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #61 Skrevet 13. mars 2014 Tenker på deg jeg også. Hvordan går det, HI? Anonymous poster hash: 48c4f...630
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #62 Skrevet 13. mars 2014 Dytter denne! Anonymous poster hash: 9180a...35e
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #63 Skrevet 14. mars 2014 Dytter Anonymous poster hash: 7b2bc...f1c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #64 Skrevet 14. mars 2014 At han satt på tlf i bilen betyr jo ikke at han ringte noe sted, han kan ha sittet på facebook, sjekket mail, spilt spill osv. Jeg har gjort slikt tusenvis av ganger. Anonymous poster hash: cdf9d...fe5
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #65 Skrevet 14. mars 2014 At han satt på tlf i bilen betyr jo ikke at han ringte noe sted, han kan ha sittet på facebook, sjekket mail, spilt spill osv. Jeg har gjort slikt tusenvis av ganger. Anonymous poster hash: cdf9d...fe5 Ja men du lyver vel ikke og sier at du har fylt bensin av den grunn? Anonymous poster hash: 4c4ba...23b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #66 Skrevet 14. mars 2014 At han satt på tlf i bilen betyr jo ikke at han ringte noe sted, han kan ha sittet på facebook, sjekket mail, spilt spill osv. Jeg har gjort slikt tusenvis av ganger. Anonymous poster hash: cdf9d...fe5 Ja men du lyver vel ikke og sier at du har fylt bensin av den grunn? Anonymous poster hash: 4c4ba...23b Jeg har gjort det flere ganger selv. Jeg lyver ikke direkte, men noen sånne hvite løgner må til innimellom. Min samboer hadde mistanke om at jeg var utro en gang, og det er vanvittig slitsomt. Jeg kunne godt komme med masse småløgner om hvor jeg hadde vært og hva jeg hadde gjort jeg, slik at det satt meg i bedre lys. Han kunne fort vri ting til "bevis" for min ikke-eksisterende utroskap. Anonymous poster hash: f54e0...6e5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #67 Skrevet 19. mars 2014 Hei alle sammen, ser dere lurer på hvordan det går, beklager for at jeg ikke har svart før men har vært litt opptatt i det siste. Det går veldig bra, vi fikk tatt oss en skikkelig prat, han sa han følte han måtte lyve for at jeg ikke skulle mase sånn, han sa han handlet og ble sittende i bilen på tlf før han kom hjem. Han brukte det å "fylle" bensin så jeg ikke skulle grave sånn og mase på han om hvor han hadde vært (etter min mening dreit han seg ut der for alle i verden vet jo at det tar 5 min å fylle bensin så om han skal lyve kan han komme med noe bedre mener jeg da), men uansett så tok vi oss en lang prat og jeg sa at han måtte slutte å lyve og bare fortelle meg sånn som det var, om han trengte en stund for seg selv så er jo det helt okei og han må bare si det til meg. Han sa han ikke skulle lyve mer og bli flink til å si ifra og jeg skulle slutte å mase sånn på han (noe jeg har gjort i det siste). Jeg har (med dårlig samvittighet) sjekket tlf han når han sov, anropslisten var der, (ja han kan ha slettet ett enkelt anrop men det får jeg jo aldri vite nå uansett), sjekket meldingene hans, sjekket mail oh facebook og det var ingenting. Vi har det veldig fint nå etter den praten og ting har gått veldig bra. Han er en person som ikke er så flink til å kommunisere og holder heller ting inni seg, så vi må nok jobbe litt på den fronten. Jeg må ærlig innrømme at jeg kommer til å holde et ekstra øye oppe enda og sorry for å si det, men jeg kommer også til å sjekke tlf hans flere ganger. Selvom jeg nå er ganske sikker på at han bare hadde det litt tøft en periode så vil jeg ikke legge det 100% bak meg enda. Jeg takker for ærlige svar, uansett om det er svar hvor dere sier at han kan være utro, jeg spør her inne for hjelp og føler dere har hjolpet meg masse alle sammen Vi får se hva tiden vil bringe, men tror og håper at ting er som de skal være og at det bare var jeg som var litt overhysterisk en slitsom natt. Anonymous poster hash: c27d2...693
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #68 Skrevet 19. mars 2014 Hei alle sammen, ser dere lurer på hvordan det går, beklager for at jeg ikke har svart før men har vært litt opptatt i det siste. Det går veldig bra, vi fikk tatt oss en skikkelig prat, han sa han følte han måtte lyve for at jeg ikke skulle mase sånn, han sa han handlet og ble sittende i bilen på tlf før han kom hjem. Han brukte det å "fylle" bensin så jeg ikke skulle grave sånn og mase på han om hvor han hadde vært (etter min mening dreit han seg ut der for alle i verden vet jo at det tar 5 min å fylle bensin så om han skal lyve kan han komme med noe bedre mener jeg da), men uansett så tok vi oss en lang prat og jeg sa at han måtte slutte å lyve og bare fortelle meg sånn som det var, om han trengte en stund for seg selv så er jo det helt okei og han må bare si det til meg. Han sa han ikke skulle lyve mer og bli flink til å si ifra og jeg skulle slutte å mase sånn på han (noe jeg har gjort i det siste). Jeg har (med dårlig samvittighet) sjekket tlf han når han sov, anropslisten var der, (ja han kan ha slettet ett enkelt anrop men det får jeg jo aldri vite nå uansett), sjekket meldingene hans, sjekket mail oh facebook og det var ingenting. Vi har det veldig fint nå etter den praten og ting har gått veldig bra. Han er en person som ikke er så flink til å kommunisere og holder heller ting inni seg, så vi må nok jobbe litt på den fronten. Jeg må ærlig innrømme at jeg kommer til å holde et ekstra øye oppe enda og sorry for å si det, men jeg kommer også til å sjekke tlf hans flere ganger. Selvom jeg nå er ganske sikker på at han bare hadde det litt tøft en periode så vil jeg ikke legge det 100% bak meg enda. Jeg takker for ærlige svar, uansett om det er svar hvor dere sier at han kan være utro, jeg spør her inne for hjelp og føler dere har hjolpet meg masse alle sammen Vi får se hva tiden vil bringe, men tror og håper at ting er som de skal være og at det bare var jeg som var litt overhysterisk en slitsom natt. Anonymous poster hash: c27d2...693 Så bra å høre!! Jeg ble skikkelig glad nå på dine vegner!!!)))) Det var jeg som skrev #59 her inne btw. Veldig fint at dere løste opp i dette, og må si jeg kjenner meg igjen når det kommer til mannen din ikke er så kommuniserende, samboeren min er også slik, og det kan på en rar måte- såre. Når han ikke forteller om ting som har skjedd i hverdagen, når en først får høre det når han forteller om det til broren sin i telefonen, og ikke deg liksom.. Vi prøver også å jobbe på det, men er jaggu vanskelig! Jeg sniker meg også ganske ofte inn på mobilen hans og sjekker, dokumenter på pc'en hans, Facebooken hans når han glemmer å logge ut av.. Med god grunn, han snakka mye med eksen før og der brøt tilliten min til han, og tror han er omtrent utro hver dag, (eksen hans bor i samme by som oss, hjeeeeeelllp!!) Men så kommer det til at en slettes bare må stole på dem. Et ekteskap, forhold er ingenting om en ikke har tillit til sin kjære. Men ærlig talt så har jeg også ett ekstra øye til han når han skriver veldig mye på FB og er mye på mobilen, utrolig kjipt det derre, men det er blitt en vane:ss Ønsker deg masse lykke til Jjeg var skikkelig urolig for deg!! Dere løser dette Anonymous poster hash: d523f...698
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå