Gå til innhold

Utro? Trenger hjelp :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jævlig godt gjøres å klare å humpe noen på 30 minutter inkl. kjøring altså. 

 

Jeg kan også fint bruke en halvtime på butikken, kun fordi jeg vaser. Håper ikke mannen tror jeg er utro av den grunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke så mye han hadde rukket å gjort på en halv time. Når jeg opplevde at min mann ikke ville ha oss med, og dro av gårde. Og han faktisk var utro, var han borte i flere timer. Hvis det er noen trøst.



Anonymous poster hash: 54e94...0c1
Skrevet

Masse fornuftige gode damer her :) jeg har ikke tenkt å beskylde han for å være utro når jeg skal snakke med han, langt ifra, det gjør jeg bare om jeg har bevis. Men snakke med han må jeg, jeg skjønnet ikke hvorfor han lyver for meg. Han er en vanskelig mann å snakke med, han overser ting jeg spør om og har egentlig aldri noe skikkelig svar, jeg har prøvd å snakke med han om sexen, han sa: vi må vel bli flinkere til å være god da. Han kan få bruke så laaaaaang tid han vil på bitikken, men ikke lyv til meg, jeg har det ikke noe godt i forholdet når han holder på sånn.

 

Har dere noen tips til hvordan jeg skal ta opp dette og få han til å høre på meg?

 

Anonymous poster hash: c27d2...693

Skrevet

Jeg trenger noen gode råd. Jeg er redd mannen er utro eller noe sånt. Har ikke hatt noe å gå på, bare en dårlig magefølelse. Han har alltid vært opptatt av tlf sin men nå er det gått til helt andre baner. Han tar den med på do hele tiden, sitter på den helsikkens tlf hele dagen lang. Vi har lite sex (skal og sies at vi har en 3 mnd gammel baby). Idag ville han på butikken, jeg sa vi kunne ta vognen med gor å gå oss en tur i samme slengen, det var jo så fint vær. Nei, han ville ikke på tur, han ville kjøre bort, noe jeg synes var rart. EN HALV TIME senere kommer han hjem, tar 1 min å kjøre bort. Han sa han hadde handlet (kom hjem med 5 ting) og fylt bensin. Etter en stund sa jeg at jeg måtye opp i bilen min for å rydde litt ut. Jeg snek med meg nøklene til hans bil og sjekket bensinen, bilen var skrapt for bensin. Jeg spurte igjen i kveld hvorfor han hadde brukt så lang tid, han svarte det samme. Nå ble jeg så kvalm inni meg at jeg tok mobilen hans når han sovnet, og der har han fått passord... Noe han aldri har hatt før!!!

 

Kan noe ha skjedd på en halv time? Hvorfor lyver han til meg? Om han ikke er utro, hva driver han med? Hvorfor lyve? Om han trengte litt tid alene, hvorfor ikke bare si det? Jeg er så lei meg.. Jeg var klar for å finne noe ut i kveld men har ingen bevis eller noe, vil ikke anklage han for noe uten bevis, for hva om han ikke er utro..

 

Hvordan skal jeg gå frem? Hva skal keg gjøre? Vær så snill å hjelp meg litt her :(

 

Anonymous poster hash: c27d2...693

Hei HI,

 

synes du har fått mange gode råd om å ikke stresse. Veldig viktig når man får barn at man klarer å gi hverandre fri slik at man kan ta seg en god dusj eller noe annet uten at man alltid har ansvar. I mitt forhold ble det utroskap og vi søkte hjelp. Den profesjonelle så på hele livet før utroskapen og fokuserte på at det hadde vært liten mulighet til å bare slappe av. Fikk god støtte til å legge det bak oss og også en god tro på at dette ikke ville gjenta seg etter å ha sett hva man har og hva man kan miste. Sex etter fødselen tar tid, ikke gjør noe du ikke vil, ta vare på deg selv ; )

 

Å baby på tre måneder er så søte, kos deg masse med den lille og få deg en god hvil når mannen kommer hjem. Mor må få slappe av og ; ) 

 

Anonymous poster hash: 8006f...4c1

Skrevet

Noen som har noen råd om hvordan jeg kan ta dette opp og fortelle hva heg føler og at jeg vil at vi skal kunne snakke sammen uten at han skal føle seg angrepet?

 

Anonymous poster hash: c27d2...693

Skrevet

Noen som har noen råd om hvordan jeg kan ta dette opp og fortelle hva heg føler og at jeg vil at vi skal kunne snakke sammen uten at han skal føle seg angrepet?

 

Anonymous poster hash: c27d2...693

Dette er bare min erfaring!

 

Etter begge mine fødsler ble mannen min veldig travel. Masse han måtte gjøre på jobb og jeg ble nok masete og anklagende slik at han nok følte seg angrepet. Mannen min føler seg veldig lett angrepet og går i forsvar så om din er slik så forstår jeg at du gruer deg. Jeg valgte strategien å ikke si noe og bare vente

å se hva mannen min ville hjelpe til med. Svigermor var veldig på at som nybakt mor måtte man ta seg sammen så man ikke fremstod som deprimert. I ettertid så ser jeg at jeg skulle ha spurt ham om han kunne ta barnet med på en liten trille tur til butikken, mens jeg gikk i dusjen eller gjorde noe annet for å slappe av.

Er han ikke så flink til å se deg så forstår jeg godt at du er litt skuffet og lei deg. Det er lov!

 

Anonymous poster hash: 8006f...4c1

Skrevet

Noen som har noen råd om hvordan jeg kan ta dette opp og fortelle hva heg føler og at jeg vil at vi skal kunne snakke sammen uten at han skal føle seg angrepet?

 

Anonymous poster hash: c27d2...693

Gjør det litt hyggelig etter baby har lagt seg. Si at du gjerne vil ha litt voksen tid sammen med ham. Vær ærlig om hvordan du føler deg etter svangerskap og fødsel, spør ham om hvordan han har det. Om det er noe han savner. Vær ærlig om bekymringen din, si at du er sliten og kanskje det er derfor du fikk dårlige følelser. Få i gang en dialog, uten å anklage han- men vær ærlig på at du følte deg usikker og at du savner nærhet/sex. Spør om han er interessert i å endre på det. Gå forsiktig frem vær åpen og undrende. I beste fall tar han deg på alvor, støtter og er interessert i det du har å si. I verste fall avfeier han deg og benekter problemet. Da kan du følge litt ekstra med i noen uker. Sånn som ting er nå skjønner jeg godt at du er engstelig, men ikke dra konklusjoner uten å ha tilstrekkelig grunnlag for det. Kan være sånn for pappaer også med slitsom småbarnsoeriode- at de finner på litt unnskyldninger bare for å få være litt alene. Da kan dere jo kanskje avtale at dere får litt alenetid begge to.

Lykke til😀

 

Anonymous poster hash: 6929f...15a

Skrevet

Tusen takk for gode råd og støttende ord, må si dere hjelper meg mye. Jeg føler meg bedre og har gått med en lang tur, har tenkt frem og tilbake og det dere sier er veldig sant. Har kanskje ikke tenkt st han også er sliten. Kanskje disse lange dobesøkene er en liten rømningsvei for han. Skal holde dere oppdatert når jeg har snakket med han :) tusen takk for hjelpen

 

Anonymous poster hash: c27d2...693

Skrevet

Vet du hva, hva tror du har skjedd i den halv timen? Og ikke minst hva har han fått tid til på så kort tid?

Tror du virkelig han har hatt tid til å kjøre på butikken, ta med seg 5 ting, stille seg i kø så betale, gå ut å sette seg i bilen, kjøre bort til elskerinna som må ha stått klar i døra, vært utro med alt det innebærer, så kjørt hjem.....?

 

Tror du kan klarer alt det på en HALV TIME? Da er han i så fall veldig kjapp og effektiv!

 

Jeg tenker du overanalyserer litt vel mye ;)

Skrevet

Vet du hva, hva tror du har skjedd i den halv timen? Og ikke minst hva har han fått tid til på så kort tid?

Tror du virkelig han har hatt tid til å kjøre på butikken, ta med seg 5 ting, stille seg i kø så betale, gå ut å sette seg i bilen, kjøre bort til elskerinna som må ha stått klar i døra, vært utro med alt det innebærer, så kjørt hjem.....?

 

Tror du kan klarer alt det på en HALV TIME? Da er han i så fall veldig kjapp og effektiv!

 

Jeg tenker du overanalyserer litt vel mye ;)

Dette tenker jeg også. Men når det er sagt er det bedre å snakke om disse følelsene og ikke stenge dem inne til det bobler over! Det er noe med den magefølelsen, ofte er den grunnløs men det er ALLTID en grunn til at den er der ... Ikke nødvendigvis at han faktisk er utro, men like godt pga din usikkerhet kanskje? Følelsen er der ihvertfall, samme hvordan en vrir og vender på det. Ikke skyv det vekk, for den vil helst sikkert ligge der bakerst ett sted? Hvis han trenger tid for seg selv, bør han være oppriktig om dette og ikke drive å lyve. Synes det høres litt merkelig ut å lyve om bensin etc. Vi har også koder på mobilen, men vi vet hverandres koder. Min mann er faktisk pålagt av jobben å ha kode, da det selvfølgelig er smart/jobb telefon og derav opplysninger som ikke bør sees av uvedkommende :-) ikke for å gjøre deg mer stresset, men han ville altså gi deg koden etter han kom hjem fordi det var koden til andre ting også? Hvilke andre ting er det? Dette gjelder selvfølgelig ikke alle (men muligens dere), men vi har felles økonomi derfor har vi hverandres koder til minibank, felles nettbank, Mail osv. Er det noen ting du kommer på at du ikke skal ha tilgang til?

 

JEG ville, som hun andre sier satt av tid til en koselig kveld sammen, bare dere to i kveld. Ville tatt opp mine bekymringer , samtidig som jeg ville opptredd som ydmyk. Sagt noe sånt som at muligens jeg bare er veldig usikker og inne i en tid full av hormoner osv. Men jeg blir veldig usikker og bekymret når du ikke vil ha sex med meg osv. Og denne følelsen av at du til støtt og stadighet er på telefonen gjør meg veldig paranoid bla bla. Ville sett hvordan han hadde reagert og TIL SLUTT tatt opp dette med bensinen! Jeg har opplevd at mannen min var utro, hadde overhodet ingen mistanker og trodde ikke han var i stand til noe slikt. Nå er jeg helt på styr og sjekker telefonen hans til stadighet , dette vet han jo og jeg tenker derfor at det er håpløst for han kan jo bare gi beskjed om at hun ikke skal ringe eller skrive sms og så kan han jo slette etterhvert! Han vet jo jeg sjekker :-( Han sier han ikke kan slette samtaler uten å slette hele loggen, men det tok meg nøyaktig 5 sek og finne ut at dette var fullt mulig! Huff ikke for å gjøre deg enda mer mistenksom :-( Sikkert grunnløse bekymringer, men ville absolutt tatt det opp før muligens helt ubegrunnende mistanker ødlegger forholdet! Lykke til hi! God klem fra meg :-)

 

Anonymous poster hash: 4c4ba...23b

Skrevet

Han har alltid, siden vi møttes holdt passord for seg selv, til mail, facebook og til og med netflix, sånn har han alltid vært, jeg skjønner ikke hva andre ting som har 4 sifret kode? Utenom bakkort, den kan jeg. Men uansett så har vi snakket nå. Han sa han bare sa til meg at han fylte bensin fordi han ikke orket at jeg skulle begynne å mase og grave om hvorfor han brukte så lang tid, han sa han brukte god tid på butikken og satt litt på tlf i bilen før han reiste hjem. Jeg sa jeg ville at han heller skulle si sannheten og ikke lyve så skulle jeg slutte å mase sånn. Han holdt seg rolig når vi snakket men han ble litt paff over at jeg faktisk hadde sjekket bensinen, han ble ikke så fornøyd med det men merket at han var ærlig for hvis han ikke hadde vært det hadde han reagert med sinne. Synes bare det var så dumt at han måtte lyve til meg.

 

Tok ikke opp sexen nå, har gjort det maaaaange ganger før, og føler jeg bare sier det samme om og om igjen... Kanskje jeg heller skal flørte litt og ta initiativet en dag.

 

Dere som har hatt en "tørkeperiode", hva gjorde dere for å klare å komme ut av den?

 

Anonymous poster hash: c27d2...693

Skrevet

Så bra dere fikk pratet.  Fortsett å være ærlig om hvordan du har det og tenker, og gi slipp på det detektiv-behovet ;) I forhold til å prate sammen på en god måte er vel trikset at du snakker om deg og dine følelser, ikke om han. Da blir ikke han "angrepet", og kommer ikke i noe forsvarspossisjon eller låser seg.

 

Våg å vær fult ut ærlig med han hver eneste dag. Jeg tror "din verste fiende" akkurat nå er tankespinn og overanalysering, med masse hormoner innabords. Ærlighet varer lengst (og som oftest er sannheten veldig mye bedre enn hva man kan fantasere seg frem til.) Som han sa, han brukte litt tid på butikken, og tok seg en pause, og fordi han forventet masse spørsmål fra det løy han om hvorfor. Møt han på det, spør ham fint om å være ærlig med deg fremover, så skal du virkelig prøve å "tåle sannheten", og ikke spørre og grave.

 

Lykke til, jeg har stor tro på dere :)



Anonymous poster hash: 62f10...d69
Skrevet

Til HI:

 

Dere som har hatt en "tørkeperiode", hva gjorde dere for å klare å komme ut av den? 

 

Kjøpte dildo pr post ordre (helt sant). Mannen syntes det var litt sært men men, bedre å ha moro selv enn å blande inn en tredje part. Håper du fikk deg en latter nå HI, synes du er flink!



Anonymous poster hash: 8006f...4c1
Skrevet

Det er veldig mange godtroende damer her inne, skjønner jeg...

 

Hva som kan ha skjedd på 30 min? Ganske mye, etter min erfaring.. Hvis man har begrenset tid så tar man seg ikke tid til vorspiel, vet dere. Man klarer fint å ta en "kjapp en" i bilen på 20 min. Bare å spørre min eks!

Og det er jo litt merkelig å MÅTTE dra alene på butikken og bli borte så lenge uten en naturlig forklaring. Og hvorfor var tanken tom? Han brukte tross alt 30 min for å fylle tanken og handle 5 ting når butikken ligger 1 min nedi veien.. Men han trenger jo ikke ha hatt sex med noen, men han har hatt god tid til å møte noen på en øde plass. Han kan ha avtalt å møte noen før han dro.

 

Hi, jeg prøver ikke å være slem eller såre deg. Men vi er utstyrt med en magefølelse, en kvinnelig intuisjon. Som oftest stemmer det om man virkelig kjenner på denne intuisjonen. Hvis magefølelsen din er sterk så ville jeg forsket mer på den. Hvis den er svak, prøv å legge det bak deg. Bare du kjenner mannen din.

 

Men det er flere klassiske tegn man kan se etter..

Fx, ble han plutselig kroppsfiksert eller opptatt av å ta seg bra ut? Kommer det sms på merkelige tider? Prøver han å egle opp til bråk uten grunn? Virker han mer irritabel nå enn før? Jobber han mye overtid eller er mer borte uten "gyldig" grunn enn før?

Om dette er tilfellet hadde ihvertfall mine alarmklokker ulet!

 

Jeg skal krysse fingre og tær for at han oppfører seg fint, hi, lykke til!

 

 

Anonymous poster hash: af32a...a40

Skrevet

Han satt i tlf den halvtimen, med hun nye han er forelsket i.

Det var det han gjorde.

 

 

 

Anonymous poster hash: 64a7b...bd4

Skrevet

Han satt i tlf den halvtimen, med hun nye han er forelsket i.

Det var det han gjorde.

 

 

 

Anonymous poster hash: 64a7b...bd4

det var det jeg tenkte og..

 

Anonymous poster hash: 69e05...774

Skrevet

 

Han satt i tlf den halvtimen, med hun nye han er forelsket i.

Det var det han gjorde.Anonymous poster hash: 64a7b...bd4

det var det jeg tenkte og.. Anonymous poster hash: 69e05...774

Det er bare å se i samtaleloggen det. Hvis han har slettet den, så er det ihvertfall noe han skjuler.

 

Anonymous poster hash: 3b7b9...298

Skrevet

 

Han satt i tlf den halvtimen, med hun nye han er forelsket i.

Det var det han gjorde.

 

 

 

Anonymous poster hash: 64a7b...bd4

det var det jeg tenkte og..

 

Anonymous poster hash: 69e05...774

 

Det var min første tanke også..

 

Anonymous poster hash: 89fbd...316

Skrevet

 

 

Han satt i tlf den halvtimen, med hun nye han er forelsket i.

Det var det han gjorde.Anonymous poster hash: 64a7b...bd4

det var det jeg tenkte og.. Anonymous poster hash: 69e05...774
Det er bare å se i samtaleloggen det. Hvis han har slettet den, så er det ihvertfall noe han skjuler.

 

Anonymous poster hash: 3b7b9...298

hvis han har slettet den så får jo ikke hun vite det?

 

Anonymous poster hash: 69e05...774

Skrevet

 

 

 

Han satt i tlf den halvtimen, med hun nye han er forelsket i.

Det var det han gjorde.Anonymous poster hash: 64a7b...bd4

det var det jeg tenkte og.. Anonymous poster hash: 69e05...774
Det er bare å se i samtaleloggen det. Hvis han har slettet den, så er det ihvertfall noe han skjuler.

 

Anonymous poster hash: 3b7b9...298

hvis han har slettet den så får jo ikke hun vite det?

 

Anonymous poster hash: 69e05...774

han kan jo bare slette den ene samtalen

 

Anonymous poster hash: 69e05...774

Skrevet

 

 

 

Han satt i tlf den halvtimen, med hun nye han er forelsket i.

Det var det han gjorde.Anonymous poster hash: 64a7b...bd4

det var det jeg tenkte og.. Anonymous poster hash: 69e05...774
Det er bare å se i samtaleloggen det. Hvis han har slettet den, så er det ihvertfall noe han skjuler. Anonymous poster hash: 3b7b9...298

hvis han har slettet den så får jo ikke hun vite det?Anonymous poster hash: 69e05...774

Nei, men hvis han har slettet loggen, så har han noe han skjuler. Da hadde jeg ikke tvilt med å stille han til veggs.

 

Anonymous poster hash: 3b7b9...298

Skrevet

 

 

 

 

Han satt i tlf den halvtimen, med hun nye han er forelsket i.

Det var det han gjorde.Anonymous poster hash: 64a7b...bd4

det var det jeg tenkte og.. Anonymous poster hash: 69e05...774
Det er bare å se i samtaleloggen det. Hvis han har slettet den, så er det ihvertfall noe han skjuler. Anonymous poster hash: 3b7b9...298
hvis han har slettet den så får jo ikke hun vite det?Anonymous poster hash: 69e05...774

han kan jo bare slette den ene samtalenAnonymous poster hash: 69e05...774

Hun vet tidspunktet han var på butikken, hvis han ikke har noen samtale rundt den tiden, så er det noe veldig rart.

 

Anonymous poster hash: 3b7b9...298

Skrevet

 

 

 

 

 

Han satt i tlf den halvtimen, med hun nye han er forelsket i.

Det var det han gjorde.Anonymous poster hash: 64a7b...bd4

det var det jeg tenkte og.. Anonymous poster hash: 69e05...774
Det er bare å se i samtaleloggen det. Hvis han har slettet den, så er det ihvertfall noe han skjuler. Anonymous poster hash: 3b7b9...298
hvis han har slettet den så får jo ikke hun vite det?Anonymous poster hash: 69e05...774
han kan jo bare slette den ene samtalenAnonymous poster hash: 69e05...774
Hun vet tidspunktet han var på butikken, hvis han ikke har noen samtale rundt den tiden, så er det noe veldig rart.

 

Anonymous poster hash: 3b7b9...298

det er vel ikke rart å ikke ringe noen når man er på butikken?

 

Anonymous poster hash: 69e05...774

Skrevet

Om du har en dårlig magefølelse kan det godt være han er utro. Det stemte i alle fall hos oss. Mange av tingene du nevnte opplevde jeg også. Han satt f.eks i bile og tekstet og snakket med sin elskerinne. Følg i alle fall med fremover.

 

Anonymous poster hash: a013b...0e1

Skrevet

Man kan jo slette akkurat den samtalen uten å slette loggen da..

 

Anonymous poster hash: c2f62...03c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...