Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jeg trenger noen gode råd. Jeg er redd mannen er utro eller noe sånt. Har ikke hatt noe å gå på, bare en dårlig magefølelse. Han har alltid vært opptatt av tlf sin men nå er det gått til helt andre baner. Han tar den med på do hele tiden, sitter på den helsikkens tlf hele dagen lang. Vi har lite sex (skal og sies at vi har en 3 mnd gammel baby). Idag ville han på butikken, jeg sa vi kunne ta vognen med gor å gå oss en tur i samme slengen, det var jo så fint vær. Nei, han ville ikke på tur, han ville kjøre bort, noe jeg synes var rart. EN HALV TIME senere kommer han hjem, tar 1 min å kjøre bort. Han sa han hadde handlet (kom hjem med 5 ting) og fylt bensin. Etter en stund sa jeg at jeg måtye opp i bilen min for å rydde litt ut. Jeg snek med meg nøklene til hans bil og sjekket bensinen, bilen var skrapt for bensin. Jeg spurte igjen i kveld hvorfor han hadde brukt så lang tid, han svarte det samme. Nå ble jeg så kvalm inni meg at jeg tok mobilen hans når han sovnet, og der har han fått passord... Noe han aldri har hatt før!!! Kan noe ha skjedd på en halv time? Hvorfor lyver han til meg? Om han ikke er utro, hva driver han med? Hvorfor lyve? Om han trengte litt tid alene, hvorfor ikke bare si det? Jeg er så lei meg.. Jeg var klar for å finne noe ut i kveld men har ingen bevis eller noe, vil ikke anklage han for noe uten bevis, for hva om han ikke er utro.. Hvordan skal jeg gå frem? Hva skal keg gjøre? Vær så snill å hjelp meg litt her Anonymous poster hash: c27d2...693
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Jeg vet ikke hva som er det beste å gjøre. Tenker du får mange flere svar i morgen, mange som har lagt seg nå. Selv tror jeg at jeg ville spurt direkte. Sagt at jeg har lagt merke til at han har endret vaner, at han forteller at han har fylt bensin når han faktisk ikke har gjort det osv. og så spurt ham rett ut. Men om det er så smart, det vet jeg ikke. Sender deg en god klem Anonymous poster hash: c945a...1f7
ønskerbebis Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Uff Skjønner at du tenker i de baner! Med alle de typiske tegnene hadde jeg tenkt det samme! Hva med å spørre: Jøss så opptatt du er av telefonen, nå må du slutte å sende så mye meldinger til elskerinnen din da! I en tullete tone! Da ser du reaksjonen hans... Her i huset tøyser vi med sånt innimellom. Når jeg kommer fort hjem fra trening osv., kan han si f.eks: Nå var det godt elskerinna mi dro siden du kom så tidlig hjem... Er jo ikke alle som har en sånn tullete tone, men vet ikke med dere? Du vil i såfall se om han tror han er tatt på fersken! Og hva med å spørre hvorfor han har passord? : Jøss, visste ikke du hadde passord? Hvorfor det? Tenkte å se bilder av babyen, kan du åpne? Nekter han å vise, la deg se... Da ringer bjellene... ?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Takk for svar. Jeg tror neppe han forteller om det hvis jeg spør direkte. Men lurer på hva han svarer hvis jeg sier at jeg vet at han ikke har fylt bensin. Det er så sårt å ikke vite Anonymous poster hash: c27d2...693
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Du kan si at du skal se på tlf hans. Han bør fjerne passordet tvært.. Du aner ugler i mosen og dersom han nekter deg å se på tlf, så vet du at han har noe å skjule. Anonymous poster hash: dd2c0...556
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Vi har alltid hatt et godt forhold, har vært sammen i 8 år. Har alltid kunne tillet osv, så hvis jeg tuller med det så tuller han bare tilbake. Må også legge til at han var i strålende humør når han kom fra butikken. Han har lagt merke til at jeg har vært veldig stille idag, men jeg har bare sagt at jeg har det bra og at jeg bare var litt lei av å sitte hjemme hele tiden (han vet at jeg fort går på veggene) Anonymous poster hash: c27d2...693
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Og ikke spør om bensin enda... Skriv opp! Så har du flere ting å komme med om du skulle velge å ta opp... Skal du bruke bilen i morgen kan du jo si: syns du sa du fylte i går? Hva brukte du så lang tid på hvis du ikke fylte? Gjør deg selv litt dum en periode så han ikke aner at du er på vakt. Tror han at han kan komme unna med det slipper det mer og mer opp... Han blir uforsikrig. Hvis det er tilfellet! Anonymous poster hash: 7db51...9ef
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Be han ta et bilde av deg/baby og spør litt senere om koden til tlf fordi du vil se på bilde..hvis han ikke vil gi bort koden ville jeg definitivt blitt mistenksom og spurt hvorfor... Anonymous poster hash: 7e8c4...d1f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Off, hvis utroskap er tilfelle, hvordan kan han gjøre dette mot sønnen sin? Hvis det ikke er tilfelle, hva i helvette holder han på med?? Anonymous poster hash: c27d2...693
38_Bergen Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Min eks begynte slik også...tok meg et par år før jeg dro... Jeg ville ikke gitt ham signal på hvorfor du føler at han kan være det for da har han mulighet til å endre vanene og skjerpe de ovenfor deg. Dere er voksne mennesker, så si hva du føler og har mistanke om og hvis han nekter for at noe er galt, ber du han tvert om å være så snill å få se på telefonen hans. Lager han mye oppstyr så er det store muligheter for at han holder på med noe. Menn er ikke særlig smarte eller gode å konfrontere damen sin om han mener dere har for lite sex og gnist...de faller heller for fristelsen å gjøre dumme ting!
Natti11 Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Hvis han aldri har hatt kode før og har det nå og lyver er det jo ikke rart du lurer. Jeg ville spurt om å få se telefonen hans siden han allerede har løyet. Nekter han sier vel det sitt.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 Startet du bilen da du skulle sjekke etter bensin? Mulig jeg er veldig trøtt nå, men den må vel stå på for å vise hvor mye drivstoff den har? Anonymous poster hash: b7858...c40
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 Jeg startet bilen ja, rygget og kjørte litt frem for å dobbel sjekke, bensinmåleren stod like langt nede hele tiden Anonymous poster hash: c27d2...693
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #14 Skrevet 11. mars 2014 Jeg har også alltid telefonen med meg. Det er ikke noe annet enn at jeg er avhengig av den Kode har jeg også plutselig fått, men det er fordi den forrige telefonen min ble stjålet og den var uten kode.. Nå står alltid koden på. Det hender også at jeg tar meg en tur ut og blir borte en halvtimes tid. Deilig å bare koble av innimellom om det blir mye mas hjemme. Om din samboer er utro eller ikke vet ikke jeg noe om, men jeg synes ikke disse tingene tyder på utroskap. Dette er ting jeg fint kunne gjort selv, uten at det ligger noe mer bak det. Men det er litt rart at han har løyet om å ha fylt bensin da, han burde jo skjønne at det er noe du fort merker.. Anonymous poster hash: f54e0...6e5
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #15 Skrevet 11. mars 2014 Ringte han nå, han er på vei til jobb. Spurte hvorfor han hadde kode på tlf sin. Han har fått ny jobb og sa at han ladet tlf der så mange andre var så han hadde fått kode tilfelle.. Vet ikke om jeg kjøper den altså. Jeg spurte om jeg kunne få koden, og det kunne jeg. Men dumme meg, nå har jeg jo gitt han et forsprang, så han kan slette alt hvis d er noe, men da har jeg koden hvertfall, og den mobilen skal sjekkes flere ganger.. Har hatt en grusom natt, er så trøtt, sliten og bare helt gåen. Lei av å leke detektiv, hvorfor er han bare ikke ærlig? Så hadde jeg sluppet å brukt så mye energi på dette... Har tenkt å si det med bensinen i dag, når han kommer hjem fra jobb, si det når jeg ser på han. Men jeg tror nemlig at mannen klarer å "vri" seg unna den og, blir det veldig crazy hvir jeg da spør om å få se kontoutskroftene og se om han kan vise meg at han fylte bensin? Eller er det en sjanse for at jeg ødelegger skikkelig da? Anonymous poster hash: c27d2...693
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #16 Skrevet 11. mars 2014 Megablemme å si ifra om mobilen nå, men gjort er gjort. Kontoutskrift trenger du ikke, her er du jo sikker. Hvis han nekter her,så sier du at du vet at han juger og at det han driver med ikke akkurat hjelper deg til å øke tilliten. Nå når du har sagt a, og han likevel vet at du har ferten av noe, så hadde jeg lagt fram alt. Vent til han kommer hjem. Fortell om hvor ekkel følelse du har og alt det han har gjort som får deg til å bli mistenksom. Det kan også være lurt å være litt sleip. Gi han følelsen av at du vet noe mer enn du egentlig gjør, men at du ikke bil fortelle det fordi dette er ting som bør komme fra HAM, og at du vil at ALT skal komme fram, ikke bare det du allerede vet. Si at han gjør det mye verre dersom han ikke legger alt på bordet. Anonymous poster hash: 3b7b9...298
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #17 Skrevet 11. mars 2014 Hadde forresten også spurt om du kunne sjekke mobilen ofte. At tilliten dessverre er litt skrall nå, men at det vil hjelpe å sjekke det ut med en gang og hver gang du får en uggen følelse. Fortell han at det ikke alltid skal være sånn, men at det hadde vært fint hvis dere kunne hatt en sånn avtale over en periode for at du skulle kunne stole på ham igjen. Anonymous poster hash: 3b7b9...298
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #18 Skrevet 11. mars 2014 Kjære HI. Du har en tre mnd gammel baby i hus. Du er sliten og vi har da en lei tendens til å overanalysere. Ikke ødelegg forholdet ditt pga hysteriske høner her inne. Mobilen hadde han en fult ut akseptabel forklaring på. Du fikk koden med mannen din. Vil tru at er han utro vil han fortsette å bruke telefonen. Så da har du muligheten senere til å sjekke. Når det gjelder bensin. Har du sjekket din bil? Det kan ikke være at han fylte den? Eller at han rett og slett hadde hatt en slitsom dag på jobb og kommer hjem til sin stille og mutte kone så måtte han få luftet hode for å unngå å si noe han angrer på? Forklaringene er mange. Men, jeg anbefaler å ta dette på et vis der du ikke anklager han for så mye. Da ender du bare opp i en kjempe krangel... Anonymous poster hash: b55c8...cc4
Monica Skrevet 11. mars 2014 #19 Skrevet 11. mars 2014 Synes også at det er veldig lite å gå på. I hvert fall til å tenke utroskap. Hvis du var litt stille i går, kan det kjennes ut som litt dårlig stemning. Kanskje han bare trengte å ta seg en liten kjøretur. Og han var jo tilbake 30 min etterpå. Og telefonene hadde han jo faktisk en veldig god forklaring på, og du fikk jo koden med en gang.
Gjest Husfrua Skrevet 11. mars 2014 #20 Skrevet 11. mars 2014 Synes du legger litt mye i det. Vi bor også bare et par minutter fra butikken og mannen min bruker en EVIGHET på å handle. Han har også passord på mobilen, fordi vi har tre klåfingra barn. Tipper det med bensinen også har en forklaring.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #21 Skrevet 11. mars 2014 Har han iPhone? I såfall fikk jeg plutselig kode på etter siste oppdatering. Høyst ufrivillig og får den ikke av. At han går mye med den, kan det være spill? Det var det her i huset, mann besatt av å gå forbi meg i candy crush. Anonymous poster hash: a57a8...16e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #22 Skrevet 11. mars 2014 Takk for svar, håper det bare er jeg som overreagerer. Men han hadde aldri fylt bensin på min bil, den røren han ikke. Koden til mobilen har jeg ikke fått enda, jeg skulle få den når han kom hjem, han ville bytte kode først fordi den koden han hadde nå sa han at han brukte til mye mer. Jeg leser ofte at folk her inne klager åå dårlig sexliv, hvor dere bare har sex 1 gang i uken. Her hadde vi ikke sex de 3-4 siste mnd av svangerskapet (han synes det var så ubehagelig med en baby i magen, noe jeg forstår) også nå har vi bare hatt sex TO ganger siden guttungen kom, han er 3 og en halv mnd... Han vil jo ikke ha meg, hvorfor? Er det rart jeg kanskje tenker i andre baner? Om det er noen andre? Men samtidig kan han bare være sliten, men dere andre får det jo til så,. Anonymous poster hash: c27d2...693
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #23 Skrevet 11. mars 2014 Er dette deres første barn? I såfall kan det være store omveltninger for noen å få barn og baby,kanskje er mannen din dritsliten? Kanskje har han litt fødselsdepresjon?de sier menn også kan ha det. kanskje føler han at han er limt til hjemmet,så det å lyve om at han fylte bensin men kanskje kan satt i bilen utenfor butikke og sov?eller kjørte seg en lang tur? jeg tror du ødelegger veldig mye om du beskylder han for noe så alvorlig som utroskap. Dere må lære dere å snakke sammen,og kommunisere.Du må si ifra hvordan du har det uten å beskylde han for noe. Og husk,du er FULL av hormoner! det er ikke til å skimse av,tro meg! Anonymous poster hash: 06c94...19e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #24 Skrevet 11. mars 2014 Takk for svar, håper det bare er jeg som overreagerer. Men han hadde aldri fylt bensin på min bil, den røren han ikke. Koden til mobilen har jeg ikke fått enda, jeg skulle få den når han kom hjem, han ville bytte kode først fordi den koden han hadde nå sa han at han brukte til mye mer. Jeg leser ofte at folk her inne klager åå dårlig sexliv, hvor dere bare har sex 1 gang i uken. Her hadde vi ikke sex de 3-4 siste mnd av svangerskapet (han synes det var så ubehagelig med en baby i magen, noe jeg forstår) også nå har vi bare hatt sex TO ganger siden guttungen kom, han er 3 og en halv mnd... Han vil jo ikke ha meg, hvorfor? Er det rart jeg kanskje tenker i andre baner? Om det er noen andre? Men samtidig kan han bare være sliten, men dere andre får det jo til så,. Anonymous poster hash: c27d2...693 Skal love deg at vi hadde lite sex i begynnelsen etter at babyen vår ble født,tror det var en handfull ganger på 4-5 mnd.SÅ IKKE tro at vi andre har så bra sexliv rett etter fødsel! men igjen,du må snakke med han om sexlivet da,og spørre hvorfor sexlivet er så labert.igjen,uten å beskylde han for noe! Anonymous poster hash: 06c94...19e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #25 Skrevet 11. mars 2014 Min bruker en evighet når han skal handle og, to minutt å kjøre til butikken. Hvorfor: vinglepetter som somler mye. Han har av og til sånn 9-punkts skyvekode på mobilen. Hvorfor: så ingen skal komme seg inn på den når han er på jobb, den ligger ofte frem på disken deres. Han viser meg skyvelåsen. Hadde sex bare noen få ganger på slutten av svangerskapet bare for å prøve å sette igang fødsel. Babyen er 4 mnd nå og jeg og mannen har ikke rørt hverandre enda. Vi har det kjempefint likevel. Jeg er redd for å få vondt. Det høres ut som din mann lyver litt ut fra måten du legger frem dette på. Du må bare stille han til veggs, har dere et stabilt forhold så tåler man en og annen runde med sånne tema.. Anonymous poster hash: e8539...0e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå