eelis Skrevet 13. mars 2014 #51 Skrevet 13. mars 2014 Noen som har forslag til hva jeg kan plante? Har masse fjell bak huset. Lyst på noen teppeplanter og noen som henger, men aner ikke hva. Hvis dere vet om blomster som er glad i lite jord og fjell, så del gjerne med meg :-)Kan du plante klatreplante ved foten av fjellet? Hva med stauder av noe slag? Ja, det kan jeg. Men den største klippen, tror jeg hadde blitt veldig fin med noe som henger ned. Skal bare plante stauder. Flyttet hit i høst, og de forrige eiere har ikke gjort noe. Søkt rundt på nettet om hvilken blomster og planter som liker fjell, men finner så lite. Og det å spørre ungdommen på plantasjen tror jeg ikke er noe vits. Kanskje du må melde deg inn i hagelaget i byen din? Der er det helt sikkert noen som kan hjelpe
2005&2010 Skrevet 13. mars 2014 #52 Skrevet 13. mars 2014 Noen som har forslag til hva jeg kan plante? Har masse fjell bak huset. Lyst på noen teppeplanter og noen som henger, men aner ikke hva. Hvis dere vet om blomster som er glad i lite jord og fjell, så del gjerne med meg :-)Kan du plante klatreplante ved foten av fjellet? Hva med stauder av noe slag?Ja, det kan jeg. Men den største klippen, tror jeg hadde blitt veldig fin med noe som henger ned.Skal bare plante stauder. Flyttet hit i høst, og de forrige eiere har ikke gjort noe. Søkt rundt på nettet om hvilken blomster og planter som liker fjell, men finner så lite. Og det å spørre ungdommen på plantasjen tror jeg ikke er noe vits. Kanskje du må melde deg inn i hagelaget i byen din? Der er det helt sikkert noen som kan hjelpe Det har jeg ikke tenkt på, takk for tipset ;-)
Reddiken Skrevet 13. mars 2014 #53 Skrevet 13. mars 2014 Noen som har forslag til hva jeg kan plante? Har masse fjell bak huset. Lyst på noen teppeplanter og noen som henger, men aner ikke hva. Hvis dere vet om blomster som er glad i lite jord og fjell, så del gjerne med meg :-)Kan du plante klatreplante ved foten av fjellet? Hva med stauder av noe slag?Ja, det kan jeg. Men den største klippen, tror jeg hadde blitt veldig fin med noe som henger ned.Skal bare plante stauder. Flyttet hit i høst, og de forrige eiere har ikke gjort noe. Søkt rundt på nettet om hvilken blomster og planter som liker fjell, men finner så lite. Og det å spørre ungdommen på plantasjen tror jeg ikke er noe vits. Kanskje du må melde deg inn i hagelaget i byen din? Der er det helt sikkert noen som kan hjelpe Det har jeg ikke tenkt på, takk for tipset ;-)Du kan også gå inn på hagegal.no eller hagepraten.no. Det er forum for hagefolk, og der finner du masse råd og tips :-)
2005&2010 Skrevet 13. mars 2014 #54 Skrevet 13. mars 2014 Noen som har forslag til hva jeg kan plante? Har masse fjell bak huset. Lyst på noen teppeplanter og noen som henger, men aner ikke hva. Hvis dere vet om blomster som er glad i lite jord og fjell, så del gjerne med meg :-)Kan du plante klatreplante ved foten av fjellet? Hva med stauder av noe slag?Ja, det kan jeg. Men den største klippen, tror jeg hadde blitt veldig fin med noe som henger ned.Skal bare plante stauder. Flyttet hit i høst, og de forrige eiere har ikke gjort noe. Søkt rundt på nettet om hvilken blomster og planter som liker fjell, men finner så lite. Og det å spørre ungdommen på plantasjen tror jeg ikke er noe vits. Kanskje du må melde deg inn i hagelaget i byen din? Der er det helt sikkert noen som kan hjelpe Det har jeg ikke tenkt på, takk for tipset ;-)Du kan også gå inn på hagegal.no eller hagepraten.no. Det er forum for hagefolk, og der finner du masse råd og tips :-) Takk ;-)
MrsMilla Skrevet 13. mars 2014 #55 Skrevet 13. mars 2014 Sukkererter, agurk, tomater, solsikker, chilli og paprika i år :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #56 Skrevet 16. mars 2014 Oj, var det litt tidlig å plante solsikker nå? De har blitt veeeldig store på kort tid, og det er ikke snakk om at de kan flyttes ut før tidlig juni... Anonymous poster hash: 6a2e0...6c6
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #57 Skrevet 17. mars 2014 Jeg og barna har plantet, mais, tomat, spinat, agurk, reddiker, gulrot og kålrot som står i vårt store stuevindu å spirer, klart til å bli plantet ut om en stund:) Anonymous poster hash: 41bee...a6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå