Gå til innhold

NOVEMBER 2014 baby ❤️


DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

Jeg kan bare strykes fra lista:-( sitter på sykehuset nå og venter på og komme inn på poliklinikken. Var på ultralyd idag tidlig og der var de et foster på 8 uker men ikke noe hjerte som slo:-( kjempe trist å helt frustrert! Min 5 abort nå:-((

Nei å nei så trist!! Håper du blir godt fulgt opp!

God klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff dette var trist lesing MaySun og Catwoman!! Føler med dere... Ta godt vare på dere selv og tvi tvi videre!! Klemmer til dere begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonusmamma; gratulerer så mye! :-) skjønner hvordan du tenker, men du må ikke ha dårlig samvittighet for å skrive at det gikk så bra på din ultralyd... Nyt det og kos deg med de gode følelsene det gir! Tror nok det gleder alle her å lese go'nyheter ;-) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen! Herfra kan d bare gå en veg, og d er opp! Unner ingen d her! Forferdelig både fysisk og psykisk! Lykke til alle sammen! Nå håper j resten av spirene klorer seg fast! 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Herfra kan d bare gå en veg, og d er opp! Unner ingen d her! Forferdelig både fysisk og psykisk! Lykke til alle sammen! Nå håper j resten av spirene klorer seg fast!

Ja det må være grusomt:( Føler så inderlig med deg (og catwoman og andre som har mistet), er selv så utrolig takknemlig for hver nye dag som går bra. Kan jeg spørre om du merket at noe ikke var som det skulle før du kom på ul? Du trenger ikke å svare altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk alle sammen! Herfra kan d bare gå en veg, og d er opp! Unner ingen d her! Forferdelig både fysisk og psykisk! Lykke til alle sammen! Nå håper j resten av spirene klorer seg fast!

Ja det må være grusomt:( Føler så inderlig med deg (og catwoman og andre som har mistet), er selv så utrolig takknemlig for hver nye dag som går bra. Kan jeg spørre om du merket at noe ikke var som det skulle før du kom på ul? Du trenger ikke å svare altså

 

J har hatt en bitteliten mistanke, siden j har hatt småblødninger siden uka før forventet mens. Men hcg økte jevnt og trutt, så j slo meg nesten til ro med at alt var som d skulle.

Så, i går blødde j litt mer enn j har gjort tidligere, og med mørkere farge..i tillegg små mensmurringer. D ga seg iløpet av kvelden, men j valgte å bestille UL time siden vi reiser på påskeferie i morgen. Orket ikke tanken på å gå en uke i uvisshet. På UL viste d seg at den lille hadde sluttet å utvikle seg i uke 6, var 8+2 idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg kan bare strykes fra lista:-( sitter på sykehuset nå og venter på og komme inn på poliklinikken. Var på ultralyd idag tidlig og der var de et foster på 8 uker men ikke noe hjerte som slo:-( kjempe trist å helt frustrert! Min 5 abort nå:-((

Hmm, da sitter vi her begge to vi da..og venter på d samme forfordelige greiene! Også uke 8, og ingen hjerte aktivitet! Masse lykke til! : (
Huff føler med deg og vet akkuratt hvordan du har det :-( helt forferdelig! Ta vare på deg selv<3 kjempe trist start på ferien, skal også reise til danmark på onsdag, så blir godt å komme seg vekk litt kjenner jeg! Krysser fingrene for oss begge at neste gang vil de gå bra<3
Tenker på deg som har vært igjennom dette så mange ganger! Min første, forhåpentligvis siste! Helt forferdelig! Krysser fingrene for at d klaffer snart! Lykke til, og god tur til Danmark. Så god som mulig. <3

Lurer litt på hvordan j skal forklare 3åringen hvorfor mamma ikke kan være med å bade..

Håper også det! Håper det går bra for deg også neste gang <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tusen takk alle sammen! Herfra kan d bare gå en veg, og d er opp! Unner ingen d her! Forferdelig både fysisk og psykisk! Lykke til alle sammen! Nå håper j resten av spirene klorer seg fast!

Ja det må være grusomt:( Føler så inderlig med deg (og catwoman og andre som har mistet), er selv så utrolig takknemlig for hver nye dag som går bra. Kan jeg spørre om du merket at noe ikke var som det skulle før du kom på ul? Du trenger ikke å svare altså

J har hatt en bitteliten mistanke, siden j har hatt småblødninger siden uka før forventet mens. Men hcg økte jevnt og trutt, så j slo meg nesten til ro med at alt var som d skulle.

Så, i går blødde j litt mer enn j har gjort tidligere, og med mørkere farge..i tillegg små mensmurringer. D ga seg iløpet av kvelden, men j valgte å bestille UL time siden vi reiser på påskeferie i morgen. Orket ikke tanken på å gå en uke i uvisshet. På UL viste d seg at den lille hadde sluttet å utvikle seg i uke 6, var 8+2 idag..

Huff, så trist... Men man må jo bare prøve å tenke som så at da var det nok noe som var galt og kroppens måte å si fra om det på, selv om det neppe hjelper når man står midt oppi det:( Ta vare på deg selv og prøv å ha en litt hyggelig påske likevel da<3 så er du kanskje tilbake her før vi vet ordet av det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Jeg kan bare strykes fra lista:-( sitter på sykehuset nå og venter på og komme inn på poliklinikken. Var på ultralyd idag tidlig og der var de et foster på 8 uker men ikke noe hjerte som slo:-( kjempe trist å helt frustrert! Min 5 abort nå:-((

Hmm, da sitter vi her begge to vi da..og venter på d samme forfordelige greiene! Også uke 8, og ingen hjerte aktivitet! Masse lykke til! : (
Huff føler med deg og vet akkuratt hvordan du har det :-( helt forferdelig! Ta vare på deg selv<3 kjempe trist start på ferien, skal også reise til danmark på onsdag, så blir godt å komme seg vekk litt kjenner jeg! Krysser fingrene for oss begge at neste gang vil de gå bra<3
Tenker på deg som har vært igjennom dette så mange ganger! Min første, forhåpentligvis siste! Helt forferdelig! Krysser fingrene for at d klaffer snart! Lykke til, og god tur til Danmark. Så god som mulig. <3

Lurer litt på hvordan j skal forklare 3åringen hvorfor mamma ikke kan være med å bade..

Håper også det! Håper det går bra for deg også neste gang <3

I like måte! Og masse lykke til i dagene fremover! 😣💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode ønsker og varme tanker til dere MaySun og Catwoman! Kommer til å savne dere i gruppa! Store klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode ønsker og varme tanker til dere MaySun og Catwoman! Kommer til å savne dere i gruppa! Store klemmer!

Tusen takk! Kommer til å savne gruppa veldig! 💜 lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å fortelle om jordmorbesøket mitt. Jag hadde ved 16-tiden et blodsukker på 4,7, så det var jo ikke høyt. Spiste godis i bilen på vei dit, så jeg synes nesten det var litt rart at det ikke var høyere. Hun virket ikke overrasket over at jeg tisset og drakk mye, virket normalt, uten at vi gikk noe mer inn på det. 

 

I dag er jeg 9+3 og jeg har begynt å slappe av og tro at det går veien :) Bare 18 dager til de magiske 12+0 :) Må jo nesten si at jeg er kjempeglad hver ettermiddag/kveld når kvalmen kommer, for da får jeg bekreftet at jeg er gravid. Har jo superømme pupper, matsär, vond smak i munnen, ekstra sliten og trøtt, tisser ofte, men det er liksom kvalmen som gjør det virkelig for meg. 

 

Håper alle får en super lørdag:) Selv planlegger jeg å rydde litt, støvsuge og rengjøre hønsehuset, og såklart - tilbringe så mye tid på sofaen jeg bare kan :) Lite energi for tiden altså...

Endret av micke78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode ønsker og varme tanker til dere MaySun og Catwoman! Kommer til å savne dere i gruppa! Store klemmer!

Tusen takk<3 kommer til og savne gruppen kjenner jeg, har blitt en vane å gå inn her hver dag:-( må bare se fremover nå og håpe på de beste<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gode ønsker og varme tanker til dere MaySun og Catwoman! Kommer til å savne dere i gruppa! Store klemmer!

Tusen takk<3 kommer til og savne gruppen kjenner jeg, har blitt en vane å gå inn her hver dag:-( må bare se fremover nå og håpe på de beste<3

Samme her catwoman. Er jo fortsatt en vane merker j..og appen j gikk inn på hver morgen.

Plutselig er vi tilbake! Ikke sant?! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gode ønsker og varme tanker til dere MaySun og Catwoman! Kommer til å savne dere i gruppa! Store klemmer!

Tusen takk<3 kommer til og savne gruppen kjenner jeg, har blitt en vane å gå inn her hver dag:-( må bare se fremover nå og håpe på de beste<3
Samme her catwoman. Er jo fortsatt en vane merker j..og appen j gikk inn på hver morgen.

Plutselig er vi tilbake! Ikke sant?! : )

Før dere aner det! :-) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Gode ønsker og varme tanker til dere MaySun og Catwoman! Kommer til å savne dere i gruppa! Store klemmer!

Tusen takk<3 kommer til og savne gruppen kjenner jeg, har blitt en vane å gå inn her hver dag:-( må bare se fremover nå og håpe på de beste<3
Samme her catwoman. Er jo fortsatt en vane merker j..og appen j gikk inn på hver morgen.

Plutselig er vi tilbake! Ikke sant?! : )

Før dere aner det! :-) <3

Du aner ikke hvor mye j håper du har rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Gode ønsker og varme tanker til dere MaySun og Catwoman! Kommer til å savne dere i gruppa! Store klemmer!

Tusen takk<3 kommer til og savne gruppen kjenner jeg, har blitt en vane å gå inn her hver dag:-( må bare se fremover nå og håpe på de beste<3
Samme her catwoman. Er jo fortsatt en vane merker j..og appen j gikk inn på hver morgen.

Plutselig er vi tilbake! Ikke sant?! : )

Før dere aner det! :-) <3
Du aner ikke hvor mye j håper du har rett!

For å komme med noen trøstende ord til deg, så hadde jeg også mye småblødninger over flere uker, før jeg til slutt fikk bekreftet at det ble en spontanabort i romjulen. Nå er jeg snart 11 uker på vei. Det vil si at jeg bare hadde mens en gang før spiren satt igjen. Kroppen er helt fantastisk og du skal se at det snart sitter en frisk liten spire i magen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Føler meg litt mer klar og tenkte det var på tide å melde meg med her hos dere :) Har fulgt gruppa litt i noen uker...fant den da jeg var på panisk jakt etter info om min nye situasjon :) må innrømme at dette er noe jeg er litt grønn på da jeg ikke har forsøkt meg på noe lignende grupper eller forum før. Men er jo strengt tatt ny på alt som har med min nåværende situasjon å gjøre :P

 

Jeg har felt noen tårer for dere som har mistet og noen gledestårer for dere som er overlykkelige over endelig å ha ett lite barn som vokser.

 

Mine symptomer er egentlig bare ømme bryster, ekstremt trøtt og en smule mer emosjonell enn vanlig :) Jeg var ikke direkte forbredt på at dette skulle skje så fort, men bedre før enn siden når en tross alt har passert 30.

 

Jeg er i dag 10+1 og var til UL hos gyn. onsdag denne uken hvor vi så ett lite nurk med dunkende hjerte og forventet annkomst 9 nov:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Gode ønsker og varme tanker til dere MaySun og Catwoman! Kommer til å savne dere i gruppa! Store klemmer!

Tusen takk<3 kommer til og savne gruppen kjenner jeg, har blitt en vane å gå inn her hver dag:-( må bare se fremover nå og håpe på de beste<3
Samme her catwoman. Er jo fortsatt en vane merker j..og appen j gikk inn på hver morgen.

Plutselig er vi tilbake! Ikke sant?! : )

Før dere aner det! :-) <3
Du aner ikke hvor mye j håper du har rett!
For å komme med noen trøstende ord til deg, så hadde jeg også mye småblødninger over flere uker, før jeg til slutt fikk bekreftet at det ble en spontanabort i romjulen. Nå er jeg snart 11 uker på vei. Det vil si at jeg bare hadde mens en gang før spiren satt igjen. Kroppen er helt fantastisk og du skal se at det snart sitter en frisk liten spire i magen din :)

Likner veldig på mitt svangerskap ja : - / når d først skulle skje, er j veldig glad j trålet klinikker på fredag for å få tatt UL før påskeferien på fjellet skulle nytes.. Nytes blir verre nå..men j krysser fingrene for ny spire så fort som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Gode ønsker og varme tanker til dere MaySun og Catwoman! Kommer til å savne dere i gruppa! Store klemmer!

Tusen takk<3 kommer til og savne gruppen kjenner jeg, har blitt en vane å gå inn her hver dag:-( må bare se fremover nå og håpe på de beste<3
Samme her catwoman. Er jo fortsatt en vane merker j..og appen j gikk inn på hver morgen.

Plutselig er vi tilbake! Ikke sant?! : )

Før dere aner det! :-) <3
Du aner ikke hvor mye j håper du har rett!

Ja plutselig :-)<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...