Gå til innhold

Imorgen får jeg vite...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja.. Det er lett å virke smart når man bare kan overse de argumentene som går imot en..

Gratulerer så mye med gutt HI :)

Anonymous poster hash: 96483...b29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja.. Det er lett å virke smart når man bare kan overse de argumentene som går imot en..

Gratulerer så mye med gutt HI :)

Anonymous poster hash: 96483...b29

Hehe, rart at det plutselig ble så stille fra legene ;)

Takk for det, nå blir det ut å handle litt blått, og om testen er feil, så er det ikke noe krise med blått på ei jente ;):)

Anonymous poster hash: a4a7e...fa2

Skrevet

At dere leger sitter her inne på dib skuffer meg litt.. Hadde høyere tanker om legestanden! Ikke gøy å tenke på at legen min som jeg stoler på og beror meg til muligens kun er et "vanlig" menneske som slaver på dib og bruker tittelen sin som argument!

Anonymous poster hash: 18821...479

Skrevet

Leger er vanlige mennesker. Er fysioterapeut selv, men kjenner mange leger privat. Også fastleger.

De er som folk flest. Men de fleste skiller godt mellom privatliv og jobb. På jobb er man seriøs.

Anonymous poster hash: b74d2...922

Skrevet

Hadde vært litt gøy å sende inn en prøve nå (er ikke gravid). Lurer på hva svaret hadde blitt da :P

Anonymous poster hash: e7980...758
Skrevet

åja...det hadde vært moro :-) nesten så jeg kunne vært med på et spleiselag...hehe....

Anonymous poster hash: c7a3b...182
Skrevet

Jepp, me too :D

Anonymous poster hash: e7980...758
Skrevet

Gratulerer så mye med en liten gutt i magen <3 Jeg synes dette var kjempespennende jeg. Så et lite spørsmål til dere som blir sinte fordi noen velger å få vite kjønn og at en heller må være opptatt av at barnet er friskt - Mener dere at barn som blir født annerledes er mindre verdt? Jeg har en feil som gjør at hvis jeg får gutter er det 50% sjanse for psykisk utviklingshemming. I mitt tilfelle har alle mine gutter (som forøvrig er verdens nydligste og skjønneste og herligste) fått en ekstra utfordring i livet. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har lest og hørt setningen: "Det viktigste er vel at barnet er friskt". Barnet en får er jo uansett det mest verdifulle en har uansett og det er friskt eller har ekstra utfordringer. Derimot synes jeg det er spennende å få vite om det er rosa eller blå klær en kan gå rundt å titte på og drømme om i månedene en går og gleder seg til den nye verdensborgeren kommer til verden. Jeg velger å poste dette som anonym fordi jeg ikke ønsker å brette ut på Internett at mine barn har utfordringer. Håper vi alle kan være snille og gode med hverandre :-) <3

Anonymous poster hash: 1877d...345

Skrevet (endret)

Dette er fullt mulig så det er sagt, men en lite brukt metode da det avdekker svært lite av vitenskapelig interesse. Også er det jo slik at ca 20% (tror jeg) av alle svangerskap forløper uten at barnets blod/DNA kan spores i mors blod. Dermed blir jeg litt usikker på hva de da svarer? At det blir jente siden mor er jente og det kun er mors DNA der? Eller kan de se at det ikke lar seg påvise?

Red: 20% av alle førstegangs, andelen det ikke er sporbart på synker for hvert svangerskap.

Endret av PrinsesseHengepupp
Skrevet

Gratulerer så mye med en liten gutt i magen <3 Jeg synes dette var kjempespennende jeg. Så et lite spørsmål til dere som blir sinte fordi noen velger å få vite kjønn og at en heller må være opptatt av at barnet er friskt - Mener dere at barn som blir født annerledes er mindre verdt? Jeg har en feil som gjør at hvis jeg får gutter er det 50% sjanse for psykisk utviklingshemming. I mitt tilfelle har alle mine gutter (som forøvrig er verdens nydligste og skjønneste og herligste) fått en ekstra utfordring i livet. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har lest og hørt setningen: "Det viktigste er vel at barnet er friskt". Barnet en får er jo uansett det mest verdifulle en har uansett og det er friskt eller har ekstra utfordringer. Derimot synes jeg det er spennende å få vite om det er rosa eller blå klær en kan gå rundt å titte på og drømme om i månedene en går og gleder seg til den nye verdensborgeren kommer til verden. Jeg velger å poste dette som anonym fordi jeg ikke ønsker å brette ut på Internett at mine barn har utfordringer. Håper vi alle kan være snille og gode med hverandre :-) <3

Anonymous poster hash: 1877d...345

Helt enig med deg! Når jeg ble gravid nå så har jeg hele tiden fått kommentarer som: -Nå håper du vel på jente, -Får håpe jenta sitter nå!

Og på slutten slenger de fleste på - Jaja, så lenge Barnet er friskt, det er det viktigste!

Vel.. Tenk om barnet har en eller annen form for misdannelse el. En blir jo like glad i barnet selv om det viser seg at det skulle bli noen utfordringer på veien :))

Jeg gleder meg iallefall over gutt nr 2, og har allerede kjøpt en nydelig lyseblå sparkebukse ❤️

Skrevet

Du kunne jo fått noen timer til ultralyd for 2700kr som er sikkrere enn denne testen du har kjøpt...... ;)

Skrevet

Du kunne jo fått noen timer til ultralyd for 2700kr som er sikkrere enn denne testen du har kjøpt...... ;)

Jeg vet, men da måtte jeg ventet noen uker ;) Har bestilt ul om 3 1/2 uke, for å se om de kanskje kan bekrefte kjønnet før jeg går handler ALT i blått ;))

Skrevet

Blir du skuffet dersom du får feil kjønn? Hvor gammel er du egentlig? Hadde det vært en test hvor man kunne finne ut om fosteret var friskt eller ei, men kjønn.......Våkn opp.

Vel, du får enten en gutt eller jente. Så mye kan jeg si...

Anonymous poster hash: 7f02c...1c6

Det er ikke sant. Barnet kan bli født tvekjønnet.

Anonymous poster hash: 96531...8f4

Skrevet

Blir du skuffet dersom du får feil kjønn? Hvor gammel er du egentlig? Hadde det vært en test hvor man kunne finne ut om fosteret var friskt eller ei, men kjønn.......Våkn opp.

Vel, du får enten en gutt eller jente. Så mye kan jeg si...

Ingen som blir skuffet over kjønn vel!!

Har to fine bonusjenter i tillegg til en gutt, så her er det fullstendig likegyldig hva slags kjønn det viser seg å være!

Å lure på hva slags kjønn som befinner seg i magen er ikke ensbetydende med at man har en preferanse for et visst kjønn!

Skrevet

Dette tror jeg ikke på, går ikke an å fastslå kjønn utifrå blodprøve fra mor. Nå er du blitt lurt....

Men skjønner godt at du er nysgjerrig da. Selv har jeg mer tro på ring- testen, den har faktisk stemt for mitt vedkommende :P

stemt på alle mine tre også ;)

Anonymous poster hash: 4a035...f3c

Skrevet

En venninne av meg kjøpte to sånne tester, tok de samtidig og fikk to ulike resultater.. Haha! Alt for å suge ut penger av ivrige foreldre ;) Lykke til ;)

Anonymous poster hash: dcbc9...707

Skrevet

En venninne av meg kjøpte to sånne tester, tok de samtidig og fikk to ulike resultater.. Haha! Alt for å suge ut penger av ivrige foreldre ;) Lykke til ;)

Anonymous poster hash: dcbc9...707

Bestilte hun to tester hjem? Altså tok blodprøve, for deretter å sende de tilbake? :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Da har jeg vært på ultralyd, og den viste en liten guttebaby, akkurat som testen 💙

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...