Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Om det er en liten gutt eller jente som befinner seg i magen ❤️ Jeg har nemlig bestilt DNA test fra pink or blue, og svaret skal foreligge imorgen kveld Noen som har erfaring med pink or blue teste? Anonymous poster hash: a4a7e...fa2
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Hva er det?? Og hvor langt på vei er du?? Så kult! Anonymous poster hash: b5228...d8d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Det er en test, hvor du får tilsendt utstyr til å ta en blodprøve i fingeren Jeg er bare 11 uker på vei, men er så fryktelig nyskjerrig Skal visst virke fra man er 7 uker på vei! På hjemmesiden står det at testen er 96% sikker, om man utfører den riktig Anonymous poster hash: a4a7e...fa2
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Ååå kult! Kan du oppdatere meg i morra?? Sendte du inn prøven? Hvor? Anonymous poster hash: b5228...d8d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Så fire av hundre blir feil? Bare ikke mal rommet i rosa eller bare kjøp blå klær basert på den ene testen Og lykke til med frisk baby i magen. Anonymous poster hash: a6986...50e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Så fire av hundre blir feil? Bare ikke mal rommet i rosa eller bare kjøp blå klær basert på den ene testen Og lykke til med frisk baby i magen. Anonymous poster hash: a6986...50e Du var litt negativ.. Anonymous poster hash: b5228...d8d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 Klart jeg kan oppdatere Joda, det kan jo alltids skje en feil, spesielt siden hygiene rundt prøvetakingen er svært viktig Ingen hankjønn må befinne seg i nærheten når prøven blir tatt Så må nok bekrefte det med en ultralyd om noen uker Men nyskjerrigheten blir iallfall tilfredsstilt frem til OUL! Pengene får man visstnok tilbake, om det viser seg å bli oppgitt feil kjønn! Anonymous poster hash: a4a7e...fa2
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #8 Skrevet 26. februar 2014 Hvorfor er det så viktig for deg å vite? Altså, det er enten en gutt eller ei jente.. Anonymous poster hash: 6b3da...0e8
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Trippel *gjesp* Anonymous poster hash: bf6db...405
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #10 Skrevet 27. februar 2014 Ville lært meg å skrive nysGjerrig først, hadde jeg vært deg. Hvilket kjønn barnet har, får du tidsnok vite. Det er ikke viktig. Be heller til en eller annen om at barnet er friskt, du. Anonymous poster hash: d9dcf...eac
Prinsesse07 Skrevet 27. februar 2014 #11 Skrevet 27. februar 2014 Her var det da fryktelig mye negativitet syns jeg! Det går da ann å la være å svare hvis en bare skal være stygg og nedlatende. Og hva er greia med all denna dritt slenginga pga skrive feil? Trenger da ikke å bety at noen er dum selv om det faller ut en g eller noe her og der. Blir spennende å se om den blir blå eller rosa HI og ikke minst veldig spennende å se om det stemmer når du skal på OUL!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #12 Skrevet 27. februar 2014 Jeg er i uke 30 og vet det fortsatt ikke. Nysgjerrig så absolutt, hvem er der inne? Spennende å ikke vite? JA! Jeg skjønner ikke helt greia med å skulle vite kjønn omtrent før testen er positiv. Anonymous poster hash: a9c8b...cce
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #13 Skrevet 27. februar 2014 Jeg er i uke 30 og vet det fortsatt ikke. Nysgjerrig så absolutt, hvem er der inne? Spennende å ikke vite? JA! Jeg skjønner ikke helt greia med å skulle vite kjønn omtrent før testen er positiv. Anonymous poster hash: a9c8b...cce Det er vel akkurat sånn vi andre tenker om dere som ikke vil vite.... Skjønner ikke greia. Spennende? Kanskje det, men er det hele grunnen til å vente 40 uker? Veldig praktisk å vite kjønn på forhånd, og litt koselig å vite også Anonymous poster hash: ac3b7...08e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #14 Skrevet 27. februar 2014 Jeg er i uke 30 og vet det fortsatt ikke. Nysgjerrig så absolutt, hvem er der inne? Spennende å ikke vite? JA! Jeg skjønner ikke helt greia med å skulle vite kjønn omtrent før testen er positiv. Anonymous poster hash: a9c8b...cce Enig, jeg visste det ikke, og var helt magisk å ikke vite! Er jo HELT det samme om det er en gutt eller jente som kommer ut, BØR det være ihvertfall! Var nesten bedre før UL var så bra som nå, hvor folk tror at ordinær ultralyd er for å få vite kjønn, ikke av medisinske grunner. Anonymous poster hash: 642a4...856
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #15 Skrevet 27. februar 2014 Selv var jeg også nysgjerrig på kjønn. Det var ikke noe ønske fra min side om det ene eller andre,- jeg bare følte det ville være greit og forholde seg til en "han" eller "hun" der inne. Mannen ville IKKE vite, så med nummer en var vi uvitende frem til fødsel. Med nummer to fikk vi høre det på ordinær UL. Og jeg skal innrømmet at det var MYE bedre. Kunne tenke på navn, og ikke "helgardere" seg, og det var lettere og snakke med og tenke på barnet i magen når man så for seg han/hun... Fødsel og møte med barnet var MINST like spennende når jeg visste kjønn, som når jeg ikke visste det. Det er jo BARNET man er spent på og bli kjent med,- og se. Ikke kjønnet? Eller.. Sånn følte i alle fall jeg det. For meg var ønske om og VITE kjønn helt uten sammenheng med det og ønske et bestemt kjønn. Anonymous poster hash: 5f759...0bd
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #16 Skrevet 27. februar 2014 Jeg forstår godt du er nysjerrig og ikke for å virke negativ, ble bare litt "nysjerrig" på hvordan de kan se det på blodprøve? Det kan de vel ikke på legekontoret eller? Noen som vet, noen ganger er det jo særlig viktig å vite kjønnet mtp enkelte sykdommer sôm kun videre til ett bestemt kjønn osv. Lykke til, spent på resultatet :-) Anonymous poster hash: 7f282...796
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #17 Skrevet 27. februar 2014 Jeg forstår godt du er nysjerrig og ikke for å virke negativ, ble bare litt "nysjerrig" på hvordan de kan se det på blodprøve? Det kan de vel ikke på legekontoret eller? Noen som vet, noen ganger er det jo særlig viktig å vite kjønnet mtp enkelte sykdommer sôm kun videre til ett bestemt kjønn osv. Lykke til, spent på resultatet :-)Anonymous poster hash: 7f282...796 og så vil jeg tillegge at om hun vil vite eller er ei, er vel em annen sak. Med den første skulle jeg ikke vite, fikk vite likevel ca 2 mnd før, mellomste visste jeg ikke (herlig overraskelse), 3 fikk jeg vite på oul spennende det også :-) Anonymous poster hash: 7f282...796
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #18 Skrevet 27. februar 2014 Ville lært meg å skrive nysGjerrig først, hadde jeg vært deg. Hvilket kjønn barnet har, får du tidsnok vite. Det er ikke viktig. Be heller til en eller annen om at barnet er friskt, du. Anonymous poster hash: d9dcf...eac Synes heller du kan ta den irriterende holdningen din, og ødelegge stemningen et annet sted! Satser på at barnet er friskt ja, trenger ikke be om det til noen, men takk for omtanken. Anonymous poster hash: a4a7e...fa2
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #19 Skrevet 27. februar 2014 Her var det da fryktelig mye negativitet syns jeg! Det går da ann å la være å svare hvis en bare skal være stygg og nedlatende. Og hva er greia med all denna dritt slenginga pga skrive feil? Trenger da ikke å bety at noen er dum selv om det faller ut en g eller noe her og der. Blir spennende å se om den blir blå eller rosa HI og ikke minst veldig spennende å se om det stemmer når du skal på OUL! Helt enig! Har verken problemer med og stave, og kan anser ikke meg selv som dum heller Ja, blir kjempespennende! Jeg visste ikke kjønnet med første barnet, og synes ikke det var så spennende å ikke vite kjønnet før fødsel Anonymous poster hash: a4a7e...fa2
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #20 Skrevet 27. februar 2014 Hvorfor er det noen som tror at om man ønsker å vite kjønnet på barnet så bryr man seg ikke om barnet er friskt? Selvfølgelig er det det viktigste for alle kommende foreldre, men det må da være opp til de enkelte å avgjøre om de vil vite kjønn før fødsel uavhengig om barnet er friskt eller ikke. Anonymous poster hash: 477ba...d73
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #21 Skrevet 27. februar 2014 Hvilket kjønn viser testen da?? Anonymous poster hash: f3d95...bb4
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #22 Skrevet 27. februar 2014 Ja hva viste den?? Anonymous poster hash: 31c2b...d96
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #23 Skrevet 27. februar 2014 Har også lyst til å ta denne blodprøven hos tellmepinkorblue neste gang jeg blir gravid, så veldig spent på hva resultatet ditt sa? Anonymous poster hash: 2ab0e...04b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #24 Skrevet 27. februar 2014 Svaret kommer mellom kl 01.00 og 03.00 inatt, på grunn av tidsforskjellen Blir nok ikke mye søvn inatt Anonymous poster hash: a4a7e...fa2
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #25 Skrevet 27. februar 2014 Blir du skuffet dersom du får feil kjønn? Hvor gammel er du egentlig? Hadde det vært en test hvor man kunne finne ut om fosteret var friskt eller ei, men kjønn.......Våkn opp. Vel, du får enten en gutt eller jente. Så mye kan jeg si... Anonymous poster hash: 7f02c...1c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå