Gå til innhold

mindcraft....hvilken alder passer dette for?


Anbefalte innlegg

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Hei alle sammen!

 

Vær så snill å diskutere sak, ikke person.

Det er helt unødvendig å gå til angrep på hovedinnlegger.

Sporer denne tråden helt av vil disse svarene bli fjernet.

 

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må lære å ønske seg noe,og nå har endelig 7 åringen fått lov,og 5 åringen vil ha fordi storebror vil,da må han ønske seg også

Endret av mamma til adhd gutt<3
Skrevet

Uten monster: 5-100

Med monster: 10-100

 

Mannen og jeg spiller, og vi er nesten 30 :X



Anonymous poster hash: 6ad75...625
Skrevet

Eeehhh.. monster ja.... må jammen meg sjekke om det er med eller uten her...pappan som lastet det inn

Skrevet

Mine på 9 og 3 spiller det. Anonymous poster hash: fd60a...368

3 år ja:-) ja mine fikk ikke nettbrett før de var 5,så 3 høres ungt ut for meg

Skrevet

Jeg digger det ;) Men vi spiller uten zombier. Alle barna fra 2-12 år spiller. Ser ikke problemet med at en 2 åring spiller? Vi bygger bondegård, togbaner osv. Kjempekjekt :)

 

Anonymous poster hash: 1e1d0...c59

Skrevet

Jeg digger det ;) Men vi spiller uten zombier. Alle barna fra 2-12 år spiller. Ser ikke problemet med at en 2 åring spiller? Vi bygger bondegård, togbaner osv. Kjempekjekt :)Anonymous poster hash: 1e1d0...c59

Ja sett litt på dette nå,og ikke noe skumle greier:-) mener bare 5 åringen må ønske seg det slik som 7 åringen måtte:-)

Skrevet

Det du i utgangspunktet spør om i overskriften her, hvilken aldersgruppe spillet passer for, er du ikke interessert i å høre noe om, fordi du, som du poengterer fra starten har bestemt at yngste må vente fordi eldste måtte det. Greit nok det igrunn. Men si meg.....hva var det egentlig du ville med dette innlegget?

Skrevet

Jeg lurte på det jeg skrev...jeg kan ikke nok om spillet, så jeg lurte. Fint å vite at det passer for alle aldre:-)

Skrevet

Syns synd på 5-åringen jeg. Du forskjellsbehandler ikke noe her? Spiller en uten å involvere brukere over nett er spiller både lærerikt og fremmer kreativitet.

Bruker 5 åringen få noe som 7 åringen ikke får lov låne? Når de er så nære i alder syns jeg ikke at en bør holde på prinsipper slik du gjør. Det vil hele tiden dukke opp spill de vil ønske seg og neste gang er det heller 5 åringen sin tur til å velge spill. Om du ikke lar han få spille nå bør han få et annet spill!

 

Anonymous poster hash: f96fa...abe

Gjest lillehi
Skrevet

 

 

Det passer nok ikke for de uoppdragen ungene du har oppfostret! Anonymous poster hash: ca81d...91e

Du har fått god oppdragelse du og ser jeg. Gratulerer,jeg blir imponert.

Lærer du ungene dine samme oppførsel?

Jeg lærer barna mine til å ikke være frekke uoppdragene drittunger. Du derimot har jo bevist mange ganger at du ikke klarer det desverre. Synes veldig synd på barna dine som må vokse opp med foreldre som ikke evner å lære de noe av det viktigste her i livet. Men slik er det desverre når veldig ressurssvake mennesker blir foreldre. :(

 

Anonymous poster hash: ca81d...91e

Rapportert!!!

Skrevet

Hvorfor i all verden trenger du å vite det når du allerede har bestemt deg for at han må vente. En helt legitim begrunnelse, tror det er bra for barn (og voksne) å måtte ønske seg ting.

 

Forstår bare ikke hensikten bak innlegget

Skrevet

Vår datter på 4 spiller det kjempe bra, et veldig bra og lærerikt spill. Hun begynte da hun var 3. Hun lærte det av storebrødrene som nå er 7 og 9 år



Anonymous poster hash: f4a5e...1e1
Skrevet

Dette er noe 7 åringen har fått som en belønning og etter å ha ønsket seg det lenge

Selvsagt får han laste inn andre gratis barnespill

 

Jeg mener at noen ganger må den ene få noe som den andre ikke får,og det går 2 veier.

Ingen av de får mer enn den andre

Skrevet

Hvorfor i all verden trenger du å vite det når du allerede har bestemt deg for at han må vente. En helt legitim begrunnelse, tror det er bra for barn (og voksne) å måtte ønske seg ting.

Forstår bare ikke hensikten bak innlegget

Fordi jeg ikke vet mye om dette spillet...thats why

Skrevet

Min på 5 spiller og bygger de flotteste hus, helt imponert :)

Skrevet

 

Mine på 9 og 3 spiller det. Anonymous poster hash: fd60a...368

3 år ja:-) ja mine fikk ikke nettbrett før de var 5,så 3 høres ungt ut for meg

3 åringen har ikke nettbrett da, han låner av oss. Spiller ikke mange minuttene per dag. Men han har blitt kjempe flink. Han blir 4 i år :)

 

Anonymous poster hash: fd60a...368

Skrevet

 

 

Mine på 9 og 3 spiller det. Anonymous poster hash: fd60a...368

3 år ja:-) ja mine fikk ikke nettbrett før de var 5,så 3 høres ungt ut for meg

3 åringen har ikke nettbrett da, han låner av oss. Spiller ikke mange minuttene per dag. Men han har blitt kjempe flink. Han blir 4 i år :)Anonymous poster hash: fd60a...368
eldste fikk nettbrett når han var nesten 8 år :) yngste skal ikke få på noen år enda :)

 

Anonymous poster hash: fd60a...368

Skrevet

Hei alle sammen!

 

Vær så snill å diskutere sak, ikke person.

Det er helt unødvendig å gå til angrep på hovedinnlegger.

Sporer denne tråden helt av vil disse svarene bli fjernet.

 

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

 

Akkurat disse hetsende og helt unødvendige svarene med personangrep på HI, synes jeg like godt kan slettes uansett. For hva har de her i tråden å gjøre? Og hvaslags forum ønsker vi her?

Ønsker denne anonyme å si noe til HI, kan hun sende privat melding!

 

Anonymous poster hash: 4b5f4...fe0

Skrevet

 

 

Mine på 9 og 3 spiller det. Anonymous poster hash: fd60a...368

3 år ja:-) ja mine fikk ikke nettbrett før de var 5,så 3 høres ungt ut for meg

3 åringen har ikke nettbrett da, han låner av oss. Spiller ikke mange minuttene per dag. Men han har blitt kjempe flink. Han blir 4 i år :)Anonymous poster hash: fd60a...368

Artig å se hva disse små får til:-)

Skrevet

Dette er noe 7 åringen har fått som en belønning og etter å ha ønsket seg det lenge

Selvsagt får han laste inn andre gratis barnespill

 

Jeg mener at noen ganger må den ene få noe som den andre ikke får,og det går 2 veier.

Ingen av de får mer enn den andre

Er vel belønning for god oppførsel. Og det bør vel strengt tatt den andre få også selv om han oppfører seg generelt bedre?

 

Anonymous poster hash: f96fa...abe

Skrevet

 

Dette er noe 7 åringen har fått som en belønning og etter å ha ønsket seg det lenge

Selvsagt får han laste inn andre gratis barnespill

Jeg mener at noen ganger må den ene få noe som den andre ikke får,og det går 2 veier.

Ingen av de får mer enn den andre

Er vel belønning for god oppførsel. Og det bør vel strengt tatt den andre få også selv om han oppfører seg generelt bedre?Anonymous poster hash: f96fa...abe

 

Nei,til opplysning er ikke dette for god oppførsel..det er betaling for ting han har gjort hjemme,hjelpe til å dekke på,gå med søpplel,hjelpe lage middag etc..

Skrevet

 

 

 

Mine på 9 og 3 spiller det. Anonymous poster hash: fd60a...368

3 år ja:-) ja mine fikk ikke nettbrett før de var 5,så 3 høres ungt ut for meg

3 åringen har ikke nettbrett da, han låner av oss. Spiller ikke mange minuttene per dag. Men han har blitt kjempe flink. Han blir 4 i år :)Anonymous poster hash: fd60a...368

Artig å se hva disse små får til:-)

ja, jeg blir helt imponert :)

 

Anonymous poster hash: fd60a...368

Skrevet

 

 

 

Mine på 9 og 3 spiller det. Anonymous poster hash: fd60a...368

3 år ja:-) ja mine fikk ikke nettbrett før de var 5,så 3 høres ungt ut for meg

3 åringen har ikke nettbrett da, han låner av oss. Spiller ikke mange minuttene per dag. Men han har blitt kjempe flink. Han blir 4 i år :)Anonymous poster hash: fd60a...368
eldste fikk nettbrett når han var nesten 8 år :) yngste skal ikke få på noen år enda :)Anonymous poster hash: fd60a...368

De har i hvertfall god glede av disse nettbrettene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...