Gjest Sommerfuggel Skrevet 25. februar 2014 #26 Skrevet 25. februar 2014 Hei alle sammen! Vær så snill å diskutere sak, ikke person. Det er helt unødvendig å gå til angrep på hovedinnlegger. Sporer denne tråden helt av vil disse svarene bli fjernet. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #27 Skrevet 25. februar 2014 (endret) Må lære å ønske seg noe,og nå har endelig 7 åringen fått lov,og 5 åringen vil ha fordi storebror vil,da må han ønske seg også Endret 25. februar 2014 av mamma til adhd gutt<3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #28 Skrevet 25. februar 2014 Uten monster: 5-100 Med monster: 10-100 Mannen og jeg spiller, og vi er nesten 30 :X Anonymous poster hash: 6ad75...625
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #29 Skrevet 25. februar 2014 Eeehhh.. monster ja.... må jammen meg sjekke om det er med eller uten her...pappan som lastet det inn
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #30 Skrevet 25. februar 2014 Mine på 9 og 3 spiller det. Anonymous poster hash: fd60a...368 3 år ja:-) ja mine fikk ikke nettbrett før de var 5,så 3 høres ungt ut for meg
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #31 Skrevet 25. februar 2014 Jeg digger det Men vi spiller uten zombier. Alle barna fra 2-12 år spiller. Ser ikke problemet med at en 2 åring spiller? Vi bygger bondegård, togbaner osv. Kjempekjekt Anonymous poster hash: 1e1d0...c59
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #32 Skrevet 25. februar 2014 Jeg digger det Men vi spiller uten zombier. Alle barna fra 2-12 år spiller. Ser ikke problemet med at en 2 åring spiller? Vi bygger bondegård, togbaner osv. Kjempekjekt Anonymous poster hash: 1e1d0...c59 Ja sett litt på dette nå,og ikke noe skumle greier:-) mener bare 5 åringen må ønske seg det slik som 7 åringen måtte:-)
LivetErEnLek Skrevet 25. februar 2014 #33 Skrevet 25. februar 2014 Det du i utgangspunktet spør om i overskriften her, hvilken aldersgruppe spillet passer for, er du ikke interessert i å høre noe om, fordi du, som du poengterer fra starten har bestemt at yngste må vente fordi eldste måtte det. Greit nok det igrunn. Men si meg.....hva var det egentlig du ville med dette innlegget?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #34 Skrevet 25. februar 2014 Jeg lurte på det jeg skrev...jeg kan ikke nok om spillet, så jeg lurte. Fint å vite at det passer for alle aldre:-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #35 Skrevet 25. februar 2014 Syns synd på 5-åringen jeg. Du forskjellsbehandler ikke noe her? Spiller en uten å involvere brukere over nett er spiller både lærerikt og fremmer kreativitet. Bruker 5 åringen få noe som 7 åringen ikke får lov låne? Når de er så nære i alder syns jeg ikke at en bør holde på prinsipper slik du gjør. Det vil hele tiden dukke opp spill de vil ønske seg og neste gang er det heller 5 åringen sin tur til å velge spill. Om du ikke lar han få spille nå bør han få et annet spill! Anonymous poster hash: f96fa...abe
Gjest lillehi Skrevet 25. februar 2014 #36 Skrevet 25. februar 2014 Det passer nok ikke for de uoppdragen ungene du har oppfostret! Anonymous poster hash: ca81d...91e Du har fått god oppdragelse du og ser jeg. Gratulerer,jeg blir imponert.Lærer du ungene dine samme oppførsel? Jeg lærer barna mine til å ikke være frekke uoppdragene drittunger. Du derimot har jo bevist mange ganger at du ikke klarer det desverre. Synes veldig synd på barna dine som må vokse opp med foreldre som ikke evner å lære de noe av det viktigste her i livet. Men slik er det desverre når veldig ressurssvake mennesker blir foreldre. Anonymous poster hash: ca81d...91e Rapportert!!!
LivetErEnLek Skrevet 25. februar 2014 #37 Skrevet 25. februar 2014 Hvorfor i all verden trenger du å vite det når du allerede har bestemt deg for at han må vente. En helt legitim begrunnelse, tror det er bra for barn (og voksne) å måtte ønske seg ting. Forstår bare ikke hensikten bak innlegget
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #38 Skrevet 25. februar 2014 Vår datter på 4 spiller det kjempe bra, et veldig bra og lærerikt spill. Hun begynte da hun var 3. Hun lærte det av storebrødrene som nå er 7 og 9 år Anonymous poster hash: f4a5e...1e1
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #39 Skrevet 25. februar 2014 Dette er noe 7 åringen har fått som en belønning og etter å ha ønsket seg det lenge Selvsagt får han laste inn andre gratis barnespill Jeg mener at noen ganger må den ene få noe som den andre ikke får,og det går 2 veier. Ingen av de får mer enn den andre
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #40 Skrevet 25. februar 2014 Hvorfor i all verden trenger du å vite det når du allerede har bestemt deg for at han må vente. En helt legitim begrunnelse, tror det er bra for barn (og voksne) å måtte ønske seg ting. Forstår bare ikke hensikten bak innlegget Fordi jeg ikke vet mye om dette spillet...thats why
Englenemine Skrevet 25. februar 2014 #41 Skrevet 25. februar 2014 Min på 5 spiller og bygger de flotteste hus, helt imponert
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #42 Skrevet 25. februar 2014 Mine på 9 og 3 spiller det. Anonymous poster hash: fd60a...368 3 år ja:-) ja mine fikk ikke nettbrett før de var 5,så 3 høres ungt ut for meg 3 åringen har ikke nettbrett da, han låner av oss. Spiller ikke mange minuttene per dag. Men han har blitt kjempe flink. Han blir 4 i år Anonymous poster hash: fd60a...368
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #43 Skrevet 25. februar 2014 Mine på 9 og 3 spiller det. Anonymous poster hash: fd60a...368 3 år ja:-) ja mine fikk ikke nettbrett før de var 5,så 3 høres ungt ut for meg 3 åringen har ikke nettbrett da, han låner av oss. Spiller ikke mange minuttene per dag. Men han har blitt kjempe flink. Han blir 4 i år Anonymous poster hash: fd60a...368 eldste fikk nettbrett når han var nesten 8 år yngste skal ikke få på noen år enda Anonymous poster hash: fd60a...368
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #44 Skrevet 25. februar 2014 Hei alle sammen! Vær så snill å diskutere sak, ikke person. Det er helt unødvendig å gå til angrep på hovedinnlegger. Sporer denne tråden helt av vil disse svarene bli fjernet. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Akkurat disse hetsende og helt unødvendige svarene med personangrep på HI, synes jeg like godt kan slettes uansett. For hva har de her i tråden å gjøre? Og hvaslags forum ønsker vi her? Ønsker denne anonyme å si noe til HI, kan hun sende privat melding! Anonymous poster hash: 4b5f4...fe0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #45 Skrevet 25. februar 2014 Mine på 9 og 3 spiller det. Anonymous poster hash: fd60a...368 3 år ja:-) ja mine fikk ikke nettbrett før de var 5,så 3 høres ungt ut for meg 3 åringen har ikke nettbrett da, han låner av oss. Spiller ikke mange minuttene per dag. Men han har blitt kjempe flink. Han blir 4 i år Anonymous poster hash: fd60a...368 Artig å se hva disse små får til:-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #46 Skrevet 25. februar 2014 Dette er noe 7 åringen har fått som en belønning og etter å ha ønsket seg det lenge Selvsagt får han laste inn andre gratis barnespill Jeg mener at noen ganger må den ene få noe som den andre ikke får,og det går 2 veier. Ingen av de får mer enn den andre Er vel belønning for god oppførsel. Og det bør vel strengt tatt den andre få også selv om han oppfører seg generelt bedre? Anonymous poster hash: f96fa...abe
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #47 Skrevet 25. februar 2014 Dette er noe 7 åringen har fått som en belønning og etter å ha ønsket seg det lenge Selvsagt får han laste inn andre gratis barnespill Jeg mener at noen ganger må den ene få noe som den andre ikke får,og det går 2 veier. Ingen av de får mer enn den andre Er vel belønning for god oppførsel. Og det bør vel strengt tatt den andre få også selv om han oppfører seg generelt bedre?Anonymous poster hash: f96fa...abe Nei,til opplysning er ikke dette for god oppførsel..det er betaling for ting han har gjort hjemme,hjelpe til å dekke på,gå med søpplel,hjelpe lage middag etc..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #48 Skrevet 25. februar 2014 Mine på 9 og 3 spiller det. Anonymous poster hash: fd60a...368 3 år ja:-) ja mine fikk ikke nettbrett før de var 5,så 3 høres ungt ut for meg 3 åringen har ikke nettbrett da, han låner av oss. Spiller ikke mange minuttene per dag. Men han har blitt kjempe flink. Han blir 4 i år Anonymous poster hash: fd60a...368 Artig å se hva disse små får til:-) ja, jeg blir helt imponert Anonymous poster hash: fd60a...368
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #49 Skrevet 25. februar 2014 Mine på 9 og 3 spiller det. Anonymous poster hash: fd60a...368 3 år ja:-) ja mine fikk ikke nettbrett før de var 5,så 3 høres ungt ut for meg 3 åringen har ikke nettbrett da, han låner av oss. Spiller ikke mange minuttene per dag. Men han har blitt kjempe flink. Han blir 4 i år Anonymous poster hash: fd60a...368 eldste fikk nettbrett når han var nesten 8 år yngste skal ikke få på noen år enda Anonymous poster hash: fd60a...368 De har i hvertfall god glede av disse nettbrettene:-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #50 Skrevet 25. februar 2014 Er vel bare stå imot da og la 5 åringe få spille når han blir 7 år. Men da bør du jammen også la 5 åringen få et spill som bare er hans. Det har forøvrig 7 årsgrense men jeg er ganske sikker på at du har latt han se filmer med denne grensen. http://www.barnevakten.no/kreativitet,-laering-og-moro-med-minecraft/ Anonymous poster hash: f96fa...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå