mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 7 åringen har akkurat fått lov,og 5 åringen maser livet av seg Jeg mener han er for liten Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Det passer nok ikke for de uoppdragen ungene du har oppfostret! Anonymous poster hash: ca81d...91e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Det passer nok ikke for de uoppdragen ungene du har oppfostret! Anonymous poster hash: ca81d...91e Hva godt får du ut av å svare sånn, egentlig? Makan til oppførsel på et voksent (?) menneske! Anonymous poster hash: 28a60...55b
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Jeg har ei på 7 og ei på 5 som spiller dette. Ser ikke problemet. Anonymous poster hash: 44e78...008
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2014 Det passer nok ikke for de uoppdragen ungene du har oppfostret! Anonymous poster hash: ca81d...91e Du har fått god oppdragelse du og ser jeg. Gratulerer,jeg blir imponert. Lærer du ungene dine samme oppførsel?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2014 7 åringen har ønsket seg dette spillet lenge og endelig fått det,og siden jeg mener 5 åringen har godt av å ønske seg noe lenge og at han bare er 5 må han nå vente
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #7 Skrevet 25. februar 2014 Det passer nok ikke for de uoppdragen ungene du har oppfostret! Anonymous poster hash: ca81d...91e Du har fått god oppdragelse du og ser jeg. Gratulerer,jeg blir imponert.Lærer du ungene dine samme oppførsel? Jeg lærer barna mine til å ikke være frekke uoppdragene drittunger. Du derimot har jo bevist mange ganger at du ikke klarer det desverre. Synes veldig synd på barna dine som må vokse opp med foreldre som ikke evner å lære de noe av det viktigste her i livet. Men slik er det desverre når veldig ressurssvake mennesker blir foreldre. Anonymous poster hash: ca81d...91e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2014 7.. skjønner du lærer ungene dine å oppføre seg stikk motsatt av deg. Ressurssvake...hva i all villeste verden er det du hentyder til?
Hjertefru Skrevet 25. februar 2014 #9 Skrevet 25. februar 2014 Det passer nok ikke for de uoppdragen ungene du har oppfostret! Anonymous poster hash: ca81d...91e Jauda, kan diskuteres her hvem som er uoppdragen gitt. Jeg har tvillinger på 10 år som er veldig uoppdragne innimellom, og spillet fungerer aldeles utmerket for dem. Eneste jeg ser er at ungene blir lett hekta, sånn at det er vanskelig å få dem over på andre (og sunnere) aktiviteter.
klg,2 boys now:) Skrevet 25. februar 2014 #10 Skrevet 25. februar 2014 Her spiller begge på 5 år og 8.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #11 Skrevet 25. februar 2014 7.. skjønner du lærer ungene dine å oppføre seg stikk motsatt av deg. Ressurssvake...hva i all villeste verden er det du hentyder til? Ressurssvake ved at du ikke evner å oppdra barna dine til å bli normale barn. Ressurssvake ved at du utleverer barna dine på nett. Ressurssvake ved at du ikke evner å se at oppdragelsen din har feilet på de aller fleste områder. Å jeg vet hvem du er irl! Anonymous poster hash: ca81d...91e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 25. februar 2014 Det passer nok ikke for de uoppdragen ungene du har oppfostret! Anonymous poster hash: ca81d...91e Jauda, kan diskuteres her hvem som er uoppdragen gitt. Jeg har tvillinger på 10 år som er veldig uoppdragne innimellom, og spillet fungerer aldeles utmerket for dem. Eneste jeg ser er at ungene blir lett hekta, sånn at det er vanskelig å få dem over på andre (og sunnere) aktiviteter. her har vi " skjermtid" de kan velge hvordan skjerm de vil bruke halv annen time pr dag...tv,nettbrett,ds osv.. fungerer greit:-) Vil vel forandre seg når de trekker inn på rommene sine med pc:-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #13 Skrevet 25. februar 2014 Min på 9 spiller det mye. Ganske hekta, må tvinges til andre aktiviteter etter en stund. Han kan sitte hele dagen hvis han får lov. Det får han ikke da Anonymous poster hash: 3954b...06e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #14 Skrevet 25. februar 2014 7.. skjønner du lærer ungene dine å oppføre seg stikk motsatt av deg. Ressurssvake...hva i all villeste verden er det du hentyder til? Ressurssvake ved at du ikke evner å oppdra barna dine til å bli normale barn. Ressurssvake ved at du utleverer barna dine på nett. Ressurssvake ved at du ikke evner å se at oppdragelsen din har feilet på de aller fleste områder. Å jeg vet hvem du er irl! Anonymous poster hash: ca81d...91e Har virkelig ikke ord.. om du vet hvem jeg er... so what? Har ikke noe å skamme meg over jeg. Skulle ønske du turte å skrive dette med nick men det er kanskje for mye forlangt?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #15 Skrevet 25. februar 2014 Min på 9 spiller det mye. Ganske hekta, må tvinges til andre aktiviteter etter en stund. Han kan sitte hele dagen hvis han får lov. Det får han ikke da Anonymous poster hash: 3954b...06e Deeet kunne sikkert min gjort og hvis han fikk lov
Hjertefru Skrevet 25. februar 2014 #16 Skrevet 25. februar 2014 7.. skjønner du lærer ungene dine å oppføre seg stikk motsatt av deg. Ressurssvake...hva i all villeste verden er det du hentyder til? Ressurssvake ved at du ikke evner å oppdra barna dine til å bli normale barn. Ressurssvake ved at du utleverer barna dine på nett. Ressurssvake ved at du ikke evner å se at oppdragelsen din har feilet på de aller fleste områder. Å jeg vet hvem du er irl! Anonymous poster hash: ca81d...91e Er vel ikke så ressurssterk selv når man enda ikke har lært forskjellen på og/ å...
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #17 Skrevet 25. februar 2014 Er vel strengt tatt ikke så ressurssterk hvis man synes det er ok å hetse voksne mennesker man ikke kjenner heller spørr du meg...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #18 Skrevet 25. februar 2014 mine spiller ikke med andrelevende vesner,de bare bygger,og mine gutter er 4 og 6 år. De er superflinke og lærer masse! Anonymous poster hash: cbd63...b1b
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #19 Skrevet 25. februar 2014 Jeg syns han skal få lov. Vet det finnes diverse steder der er zombier og sånt, og der får ikke 6-åringen være- kun han på 7 år siden han ikke er redd sånt. Anonymous poster hash: f96fa...abe
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #20 Skrevet 25. februar 2014 Det passer nok ikke for de uoppdragen ungene du har oppfostret! Anonymous poster hash: ca81d...91e Du har fått god oppdragelse du og ser jeg. Gratulerer,jeg blir imponert.Lærer du ungene dine samme oppførsel? Jeg lærer barna mine til å ikke være frekke uoppdragene drittunger. Du derimot har jo bevist mange ganger at du ikke klarer det desverre. Synes veldig synd på barna dine som må vokse opp med foreldre som ikke evner å lære de noe av det viktigste her i livet. Men slik er det desverre når veldig ressurssvake mennesker blir foreldre. Anonymous poster hash: ca81d...91e Du mangler tydeligvis det meste anonym. DU er den eneste ressurssvake her. Anonymous poster hash: 02dbf...513
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #21 Skrevet 25. februar 2014 mine spiller ikke med andrelevende vesner,de bare bygger,og mine gutter er 4 og 6 år. De er superflinke og lærer masse! Anonymous poster hash: cbd63...b1b Ja har skjønnt at dette er ett kreativt spill:-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #22 Skrevet 25. februar 2014 Mine på 9 og 3 spiller det. Anonymous poster hash: fd60a...368
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #23 Skrevet 25. februar 2014 Jeg syns han skal få lov. Vet det finnes diverse steder der er zombier og sånt, og der får ikke 6-åringen være- kun han på 7 år siden han ikke er redd sånt. Anonymous poster hash: f96fa...abe Ja det er sikkert ikke ett farlig spill,men synes det blir feil siden 7 åringen har måtte vente så lenge:-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #24 Skrevet 25. februar 2014 Jeg syns han skal få lov. Vet det finnes diverse steder der er zombier og sånt, og der får ikke 6-åringen være- kun han på 7 år siden han ikke er redd sånt. Anonymous poster hash: f96fa...abe Ja det er sikkert ikke ett farlig spill,men synes det blir feil siden 7 åringen har måtte vente så lenge:-) jojo,men så kan man faktisk ikke ha samme regler for barna hele tiden.spesielt ikke når den ene i familien får lov men ikke den andre.det er jo som å sitte og se på at andre spiser godteri det,men du får ikke fordi du er for liten... 7-åringen har jo andre fordeler med andre ting! Anonymous poster hash: cbd63...b1b
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #25 Skrevet 25. februar 2014 Det passer nok ikke for de uoppdragen ungene du har oppfostret! Anonymous poster hash: ca81d...91e Jauda, kan diskuteres her hvem som er uoppdragen gitt. Jeg har tvillinger på 10 år som er veldig uoppdragne innimellom, og spillet fungerer aldeles utmerket for dem. Eneste jeg ser er at ungene blir lett hekta, sånn at det er vanskelig å få dem over på andre (og sunnere) aktiviteter. her har vi " skjermtid" de kan velge hvordan skjerm de vil bruke halv annen time pr dag...tv,nettbrett,ds osv.. fungerer greit:-) Vil vel forandre seg når de trekker inn på rommene sine med pc:-) De kan velge hvordan skjerm....? HVILKEN skjerm... Anonymous poster hash: 399d4...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå