Gå til innhold

mindcraft....hvilken alder passer dette for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 åringen har akkurat fått lov,og 5 åringen maser livet av seg

Jeg mener han er for liten

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det passer nok ikke for de uoppdragen ungene du har oppfostret!

Anonymous poster hash: ca81d...91e

Skrevet

Det passer nok ikke for de uoppdragen ungene du har oppfostret!

Hva godt får du ut av å svare sånn, egentlig?

Makan til oppførsel på et voksent (?) menneske!

Anonymous poster hash: 28a60...55b

Skrevet

Jeg har ei på 7 og ei på 5 som spiller dette. Ser ikke problemet.

Anonymous poster hash: 44e78...008

Skrevet

Det passer nok ikke for de uoppdragen ungene du har oppfostret! Anonymous poster hash: ca81d...91e

Du har fått god oppdragelse du og ser jeg. Gratulerer,jeg blir imponert.

Lærer du ungene dine samme oppførsel?

Skrevet

7 åringen har ønsket seg dette spillet lenge og endelig fått det,og siden jeg mener 5 åringen har godt av å ønske seg noe lenge og at han bare er 5 må han nå vente

Skrevet

Det passer nok ikke for de uoppdragen ungene du har oppfostret! Anonymous poster hash: ca81d...91e

Jeg lærer barna mine til å ikke være frekke uoppdragene drittunger. Du derimot har jo bevist mange ganger at du ikke klarer det desverre. Synes veldig synd på barna dine som må vokse opp med foreldre som ikke evner å lære de noe av det viktigste her i livet. Men slik er det desverre når veldig ressurssvake mennesker blir foreldre. :(

Skrevet

7.. skjønner du lærer ungene dine å oppføre seg stikk motsatt av deg.

Ressurssvake...hva i all villeste verden er det du hentyder til?

Skrevet

Jauda, kan diskuteres her hvem som er uoppdragen gitt. Jeg har tvillinger på 10 år som er veldig uoppdragne innimellom, og spillet fungerer aldeles utmerket for dem. ;)

Eneste jeg ser er at ungene blir lett hekta, sånn at det er vanskelig å få dem over på andre (og sunnere) aktiviteter.

Skrevet

Her spiller begge på 5 år og 8.

Skrevet

Ressurssvake ved at du ikke evner å oppdra barna dine til å bli normale barn. Ressurssvake ved at du utleverer barna dine på nett. Ressurssvake ved at du ikke evner å se at oppdragelsen din har feilet på de aller fleste områder. Å jeg vet hvem du er irl!

Skrevet

Jauda, kan diskuteres her hvem som er uoppdragen gitt. Jeg har tvillinger på 10 år som er veldig uoppdragne innimellom, og spillet fungerer aldeles utmerket for dem. ;)

Eneste jeg ser er at ungene blir lett hekta, sånn at det er vanskelig å få dem over på andre (og sunnere) aktiviteter.

her har vi " skjermtid" de kan velge hvordan skjerm de vil bruke halv annen time pr dag...tv,nettbrett,ds osv.. fungerer greit:-)

Vil vel forandre seg når de trekker inn på rommene sine med pc:-)

Skrevet

Min på 9 spiller det mye. Ganske hekta, må tvinges til andre aktiviteter etter en stund. Han kan sitte hele dagen hvis han får lov. Det får han ikke da ;)

Anonymous poster hash: 3954b...06e

Skrevet

Ressurssvake ved at du ikke evner å oppdra barna dine til å bli normale barn. Ressurssvake ved at du utleverer barna dine på nett. Ressurssvake ved at du ikke evner å se at oppdragelsen din har feilet på de aller fleste områder. Å jeg vet hvem du er irl! Anonymous poster hash: ca81d...91e

Har virkelig ikke ord.. om du vet hvem jeg er... so what? Har ikke noe å skamme meg over jeg.

Skulle ønske du turte å skrive dette med nick men det er kanskje for mye forlangt?

Skrevet

Min på 9 spiller det mye. Ganske hekta, må tvinges til andre aktiviteter etter en stund. Han kan sitte hele dagen hvis han får lov. Det får han ikke da ;)Anonymous poster hash: 3954b...06e

Deeet kunne sikkert min gjort og hvis han fikk lov

Skrevet

Ressurssvake ved at du ikke evner å oppdra barna dine til å bli normale barn. Ressurssvake ved at du utleverer barna dine på nett. Ressurssvake ved at du ikke evner å se at oppdragelsen din har feilet på de aller fleste områder. Å jeg vet hvem du er irl! Anonymous poster hash: ca81d...91e

Er vel ikke så ressurssterk selv når man enda ikke har lært forskjellen på og/ å...
Skrevet

Er vel strengt tatt ikke så ressurssterk hvis man synes det er ok å hetse voksne mennesker man ikke kjenner heller spørr du meg...

Skrevet

mine spiller ikke med andrelevende vesner,de bare bygger,og mine gutter er 4 og 6 år. De er superflinke og lærer masse!

Anonymous poster hash: cbd63...b1b
Skrevet

Jeg syns han skal få lov. Vet det finnes diverse steder der er zombier og sånt, og der får ikke 6-åringen være- kun han på 7 år siden han ikke er redd sånt.

Anonymous poster hash: f96fa...abe

Skrevet

Jeg lærer barna mine til å ikke være frekke uoppdragene drittunger. Du derimot har jo bevist mange ganger at du ikke klarer det desverre. Synes veldig synd på barna dine som må vokse opp med foreldre som ikke evner å lære de noe av det viktigste her i livet. Men slik er det desverre når veldig ressurssvake mennesker blir foreldre. :(

Du mangler tydeligvis det meste anonym. DU er den eneste ressurssvake her. 

Anonymous poster hash: 02dbf...513

Skrevet

mine spiller ikke med andrelevende vesner,de bare bygger,og mine gutter er 4 og 6 år. De er superflinke og lærer masse! Anonymous poster hash: cbd63...b1b

Ja har skjønnt at dette er ett kreativt spill:-)

Skrevet

Mine på 9 og 3 spiller det.

Anonymous poster hash: fd60a...368

Skrevet

Jeg syns han skal få lov. Vet det finnes diverse steder der er zombier og sånt, og der får ikke 6-åringen være- kun han på 7 år siden han ikke er redd sånt. Anonymous poster hash: f96fa...abe

Ja det er sikkert ikke ett farlig spill,men synes det blir feil siden 7 åringen har måtte vente så lenge:-)

Skrevet

Jeg syns han skal få lov. Vet det finnes diverse steder der er zombier og sånt, og der får ikke 6-åringen være- kun han på 7 år siden han ikke er redd sånt. Anonymous poster hash: f96fa...abe

Ja det er sikkert ikke ett farlig spill,men synes det blir feil siden 7 åringen har måtte vente så lenge:-)

jojo,men så kan man faktisk ikke ha samme regler for barna hele tiden.spesielt ikke når den ene i familien får lov men ikke den andre.det er jo som å sitte og se på at andre spiser godteri det,men du får ikke fordi du er for liten...

7-åringen har jo andre fordeler med andre ting!

Anonymous poster hash: cbd63...b1b

Skrevet

her har vi " skjermtid" de kan velge hvordan skjerm de vil bruke halv annen time pr dag...tv,nettbrett,ds osv.. fungerer greit:-)

Vil vel forandre seg når de trekker inn på rommene sine med pc:-)

De kan velge hvordan skjerm....?

HVILKEN skjerm...

Anonymous poster hash: 399d4...74d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...