Gå til innhold

Hvis du kun skulle fått ett barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjønn har ikke noe betydning for meg :) Bare glad jeg er så heldig å ha fått oppleve den gleden det er å bli mamma❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt. Aldri hatt noe superforhold til mamma selv, så da hadde jeg valgt en mammagutt ;)

Anonymous poster hash: 6c609...5b2

Mammagutt er sjarmerende helt til de blir myndige. Jentene har man for alltid.

Anonymous poster hash: 55b4b...970

Tull.

Anonymous poster hash: 75354...9fd

Det synes ikke jeg. En voksen mammagutt er ikke sjarmerende altså :P

Er vel verken noe mer eller mindre sjarmerende enn en voksen mammajente.

Er iallefall på en helt annen måte. Det kan ikke sammenlignes.

Dette må du forklare nærmere. Hvorfor er det lite sjarmerende at en mann på 30 er knyttet til og glad i moren sin, mens det er stas at en kvinne på 30 er det samme?

Rareste jeg har hørt på lenge. Virker som et desperat forsøk på å finne et argument for hvorfor det liksom er så mye bedre med døtre enn med sønner. Også bommer du totalt :)

Her inne er det hvertfall ikke gøy når mennene deres er knyttet til sin mor. Og svigermor dikke dikker med sin sønn. Veldig lite sjarmerende

Anonymous poster hash: f537c...db9

Vel, jeg synes i hvert fall mannen min viser veldig gode egenskaper når han ringer sin ensomme mor bare for å høre hvordan det går, og tar med seg barna å besøk til henne.

Synes også det er flott at storebror reiser hjem til mamma og pappa med jevne mellomrom, så slipper jeg og søstra mi som bor lenger unna :)

Er forskjell på å være knyttet til og glad i, og å la seg diktere i voksen alder.

For øvrig synes jeg det er fjollete og teit med mødre som dikker med sine voksne døtre og.

Hvis du skal bruke dib som referanse, så fatter jeg ikke at du kan foretrekke jenter. De vokser jo opp til å bli noen hekser av noen svigermødre alle som en :)

Det er det ingen tvil om at det er bra. Jeg og vil ha en slik mann. Men mødre lar ofte sønnene sine bidra mindre en døttrene. Døttrene må stille opp og hjelpe sin mor, det er forventet, mens gullgutten slipper unna alt. Slik ser jeg ofte.

Dette var kanskje tilfelle i våre foreldres generasjon, men tror moderne mødre i dag er VELDIG  bevisste på dette. 

Men tror nok mange i vår generasjon kommer i skade for å oppdra små divaer av BEGGE kjønn...

Skrevet

Jente. Har 1 jente, får ikke flere barn, og er sååååååååååååååååååååå gla det ble jente. Er ikke det samme med gutter.

Anonymous poster hash: 534ac...e7b

Vel det vet du jo ikke gjør du vel? Ettersom du aldri har hatt gutt.. ;)
Skrevet

Gutt. Aldri hatt noe superforhold til mamma selv, så da hadde jeg valgt en mammagutt ;)

Sønner har man ikke for alltid? Både mannen og hans to brødre har tett forhold til sin mamma. Søstera derimot har lite kontakt med moren sin.

Det er jammen personavhengig, ikke kjønn!

Anonymous poster hash: 32f6c...026

Skrevet

Om jeg bare fikk et barn ville jeg valgt jente. Litt stygt egentlig da jeg har to gutter nå. Har blitt skremt med at guttene ofte forsvinner over til konas familie, så ville tenkt at sjansene var mindre for å "miste" jenta. Men nå som jeg har to (og ønsker en til hvertfall) så er jeg veldig fornøyd med gutta mine ❤️❤️

Skrevet

Tull.

Det synes ikke jeg. En voksen mammagutt er ikke sjarmerende altså :P

Er vel verken noe mer eller mindre sjarmerende enn en voksen mammajente.

Er iallefall på en helt annen måte. Det kan ikke sammenlignes.

Dette må du forklare nærmere. Hvorfor er det lite sjarmerende at en mann på 30 er knyttet til og glad i moren sin, mens det er stas at en kvinne på 30 er det samme?

Rareste jeg har hørt på lenge. Virker som et desperat forsøk på å finne et argument for hvorfor det liksom er så mye bedre med døtre enn med sønner. Også bommer du totalt :)

Her inne er det hvertfall ikke gøy når mennene deres er knyttet til sin mor. Og svigermor dikke dikker med sin sønn. Veldig lite sjarmerende

Jeg er veldig glad min mann har et godt og nært forhold til sin mamma. Hun er også en fantastisk kvinne!

Anonymous poster hash: 32f6c...026

Skrevet

Helt klart gutt. Lettere med menn og jeg trives best i deres selskap. Og som flere skriver så har jeg også hatt ustabilt forhold med min mor (er bra nå da), men det har nok preget min preferanse.

Fikk det jeg ønsket i utgangspunktet, og venter enda en nå :D

Anonymous poster hash: 13359...b8f

Skrevet

aller helst vil jeg ha en liten jente, men er for meg alle de rosa tingene & prinsesse kjolene & får litt noja, samt at sambo ønsker seg en sønn. så hadde passet oss bra med en liten gutt :) begge i like velkomne naturligvis :)

Anonymous poster hash: 4ca50...15b
Skrevet

Helt klart gutt. Lettere med menn og jeg trives best i deres selskap. Og som flere skriver så har jeg også hatt ustabilt forhold med min mor (er bra nå da), men det har nok preget min preferanse.

Hva er galt med jenter?

Skrevet

Hva er galt med jenter?

Ta en titt på dette forumet så ser du hva som kan være galt med jenter :P Tviler på at det fins et forum for menn der de er like stygge mot hverandre.

Anonymous poster hash: c1fad...b96

Skrevet

Jeg har to jenter og venter nå nummer 3. Vet ikke hva det blir. Er ufattelig glad jeg ikke kan velge kjønn!!

Tror ikke jeg kunne klart det. Mine jenter ville jeg aldri byttet bort, men antar at det ville vært akkurat det samme om jeg hadde to gutter. Takknemlig for at naturen velger for meg!

Anonymous poster hash: b7ec7...bb1

Skrevet

Hva er galt med jenter?

Hvorfor spør du ikke noen av de som har svart at de ønsker seg jente, om hva som er galt med gutter?

Skrevet

Hva er galt med jenter?

Har jeg skrevet at noe er galt med jenter? ?? Har da bare svart på min preferanse og hvorfor jeg har den preferansen. Dagens idiotiske spm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...