Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #26 Skrevet 25. februar 2014 Har verdens vakreste lille gutt, akkurat som jeg drømte om før jeg fikk barn. Anonymous poster hash: 66faa...64e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #27 Skrevet 25. februar 2014 Jente Anonymous poster hash: d5f1b...4c8
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #28 Skrevet 25. februar 2014 Gutt. Aldri hatt noe superforhold til mamma selv, så da hadde jeg valgt en mammagutt Anonymous poster hash: 6c609...5b2 Mammagutt er sjarmerende helt til de blir myndige. Jentene har man for alltid. Anonymous poster hash: 55b4b...970
Mamma_til_2 Skrevet 25. februar 2014 #29 Skrevet 25. februar 2014 Hadde jeg bare fått ett barn så hadde jeg blitt fornøyd med uansett hvilket kjønn det hadde hvert!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #30 Skrevet 25. februar 2014 Gutt. Aldri hatt noe superforhold til mamma selv, så da hadde jeg valgt en mammagutt Anonymous poster hash: 6c609...5b2 Mammagutt er sjarmerende helt til de blir myndige. Jentene har man for alltid. Anonymous poster hash: 55b4b...970 Tull. Anonymous poster hash: 75354...9fd
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #31 Skrevet 25. februar 2014 Ønsket meg en gutt ,å det fikk jeg Verdens flotteste lille gutt. Anonymous poster hash: bcbec...91d
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #32 Skrevet 25. februar 2014 Gutt. Aldri hatt noe superforhold til mamma selv, så da hadde jeg valgt en mammagutt Anonymous poster hash: 6c609...5b2 Mammagutt er sjarmerende helt til de blir myndige. Jentene har man for alltid. Anonymous poster hash: 55b4b...970 Tull. Anonymous poster hash: 75354...9fd Det synes ikke jeg. En voksen mammagutt er ikke sjarmerende altså Anonymous poster hash: 55b4b...970
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #33 Skrevet 25. februar 2014 Gutt. Aldri hatt noe superforhold til mamma selv, så da hadde jeg valgt en mammagutt Anonymous poster hash: 6c609...5b2 Mammagutt er sjarmerende helt til de blir myndige. Jentene har man for alltid. Anonymous poster hash: 55b4b...970 Tull. Anonymous poster hash: 75354...9fd Det synes ikke jeg. En voksen mammagutt er ikke sjarmerende altså Anonymous poster hash: 55b4b...970 Er vel verken noe mer eller mindre sjarmerende enn en voksen mammajente. Anonymous poster hash: 75354...9fd
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #34 Skrevet 25. februar 2014 En gutt. Fordi jeg har verdens fiiineste gutt nå! Anonymous poster hash: c56c2...ab2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #35 Skrevet 25. februar 2014 Jeg har en sønn og får mest sannsynlig ikke flere barn. Jeg foretrekker gutter som kjønn blant oss voksne, har flest guttevenner, går best sammen med gutter, har mer til felles. Jeg har også endel "guttete" interesser/hobbyer og har ingen venninner å dele dem med. Jeg har alltid følt at jeg kommer til kort sammen med jenter, og selv nå i en alder av 30 er det fortsatt veldig nødvendig for jenter i omgangskretsen å trykke andre ned, det er verbale slosskamper og uthenging i uskyldige grupper som handler om f.eks matlaging på facebook, og jenter er bare så mye mer slemme mot hverandre enn gutter. Vet ærlig talt ikke hvordan jeg skulle oppdratt ei jente. De er mye mer komplekse. Gleder meg til å være supermamma som kan lære bort mye til sønnen min når han blir eldre Anonymous poster hash: 727f2...9d9
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #36 Skrevet 25. februar 2014 Gutt. Aldri hatt noe superforhold til mamma selv, så da hadde jeg valgt en mammagutt Anonymous poster hash: 6c609...5b2 Mammagutt er sjarmerende helt til de blir myndige. Jentene har man for alltid. Anonymous poster hash: 55b4b...970 Tull. Anonymous poster hash: 75354...9fd Det synes ikke jeg. En voksen mammagutt er ikke sjarmerende altså Anonymous poster hash: 55b4b...970 Er vel verken noe mer eller mindre sjarmerende enn en voksen mammajente. Anonymous poster hash: 75354...9fd Er iallefall på en helt annen måte. Det kan ikke sammenlignes. Anonymous poster hash: 55b4b...970
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #37 Skrevet 25. februar 2014 Gutt. Aldri hatt noe superforhold til mamma selv, så da hadde jeg valgt en mammagutt Anonymous poster hash: 6c609...5b2 Mammagutt er sjarmerende helt til de blir myndige. Jentene har man for alltid. Anonymous poster hash: 55b4b...970 Så tullete å si! Det kan like gjerne gå begge veier. Anonymous poster hash: d48b7...407
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #38 Skrevet 25. februar 2014 Gutt. Aldri hatt noe superforhold til mamma selv, så da hadde jeg valgt en mammagutt Anonymous poster hash: 6c609...5b2 Mammagutt er sjarmerende helt til de blir myndige. Jentene har man for alltid. Anonymous poster hash: 55b4b...970 Tull. Anonymous poster hash: 75354...9fd Det synes ikke jeg. En voksen mammagutt er ikke sjarmerende altså Anonymous poster hash: 55b4b...970 Er vel verken noe mer eller mindre sjarmerende enn en voksen mammajente. Anonymous poster hash: 75354...9fd Er iallefall på en helt annen måte. Det kan ikke sammenlignes. Anonymous poster hash: 55b4b...970 Selvfølgelig kan det sammenlignes. Og hva er usjarmerende med at en gutt/jente er glad i moren sin etter han/hun er blitt myndig? Anonymous poster hash: d48b7...407
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #39 Skrevet 25. februar 2014 Gutt. Menn har det fortsatt enklere i livet. Rart at menn topperselvmordstatestikken hvis det du skriver stemmer? Anonymous poster hash: 9bc40...2cb
Sokkedyret Skrevet 25. februar 2014 #40 Skrevet 25. februar 2014 Ville ikke valgt. Har veldig lyst på begge deler. Hadde jeg bare gått ett barn hadde jeg vært fornøyd uansett skjønn.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #41 Skrevet 25. februar 2014 Gutt. Aldri hatt noe superforhold til mamma selv, så da hadde jeg valgt en mammagutt Anonymous poster hash: 6c609...5b2 Mammagutt er sjarmerende helt til de blir myndige. Jentene har man for alltid. Anonymous poster hash: 55b4b...970 Tull. Anonymous poster hash: 75354...9fd Det synes ikke jeg. En voksen mammagutt er ikke sjarmerende altså Anonymous poster hash: 55b4b...970 Er vel verken noe mer eller mindre sjarmerende enn en voksen mammajente. Anonymous poster hash: 75354...9fd Er iallefall på en helt annen måte. Det kan ikke sammenlignes. Anonymous poster hash: 55b4b...970 Dette må du forklare nærmere. Hvorfor er det lite sjarmerende at en mann på 30 er knyttet til og glad i moren sin, mens det er stas at en kvinne på 30 er det samme?Rareste jeg har hørt på lenge. Virker som et desperat forsøk på å finne et argument for hvorfor det liksom er så mye bedre med døtre enn med sønner. Også bommer du totalt Anonymous poster hash: 75354...9fd
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #42 Skrevet 25. februar 2014 Har en gutt og en jente og kunne slettes ikke valgt en av dem. Nå er jeg gravid igjen og det har slettes ingenting å si hva vi får. Anonymous poster hash: 42b13...183
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #43 Skrevet 25. februar 2014 Gutt! Jeg har bare et barn nå og det er en gutt:) rart å se for seg livet uten han men med en jente. Men hadde jeg hatt jente nå så ville jeg nok svart jente; ) Anonymous poster hash: affd0...c98
Gullunger Skrevet 25. februar 2014 #44 Skrevet 25. februar 2014 Jeg ville trekt lodd! Spiller ingen kasserolle ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #45 Skrevet 25. februar 2014 Gutt. Aldri hatt noe superforhold til mamma selv, så da hadde jeg valgt en mammagutt Anonymous poster hash: 6c609...5b2 Mammagutt er sjarmerende helt til de blir myndige. Jentene har man for alltid. Anonymous poster hash: 55b4b...970 Tull. Anonymous poster hash: 75354...9fd Det synes ikke jeg. En voksen mammagutt er ikke sjarmerende altså Anonymous poster hash: 55b4b...970 Er vel verken noe mer eller mindre sjarmerende enn en voksen mammajente. Anonymous poster hash: 75354...9fd Er iallefall på en helt annen måte. Det kan ikke sammenlignes. Anonymous poster hash: 55b4b...970 Dette må du forklare nærmere. Hvorfor er det lite sjarmerende at en mann på 30 er knyttet til og glad i moren sin, mens det er stas at en kvinne på 30 er det samme?Rareste jeg har hørt på lenge. Virker som et desperat forsøk på å finne et argument for hvorfor det liksom er så mye bedre med døtre enn med sønner. Også bommer du totalt Anonymous poster hash: 75354...9fd Her inne er det hvertfall ikke gøy når mennene deres er knyttet til sin mor. Og svigermor dikke dikker med sin sønn. Veldig lite sjarmerende Anonymous poster hash: f537c...db9
Trimsi Skrevet 25. februar 2014 #46 Skrevet 25. februar 2014 Ønsket meg litt mere gutt enn jente "første gang" så tror jeg ville landet på det. Grunnen var at jeg virkelig ønsket meg en miniutgave av mannen min, som jeg tror var utrolig skjønn og fin som liten Så er det et eller annet med mammaer og sønner.... Jeg fikk to gutter og en jente til slutt. Fantastisk begge deler sier nå jeg
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #47 Skrevet 25. februar 2014 Har 2 jenter og en gutt, så kunne jeg valgt, ville jeg valgt gutt Anonymous poster hash: b9cfc...c18
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #48 Skrevet 25. februar 2014 Gutt. Aldri hatt noe superforhold til mamma selv, så da hadde jeg valgt en mammagutt Anonymous poster hash: 6c609...5b2 Mammagutt er sjarmerende helt til de blir myndige. Jentene har man for alltid. Anonymous poster hash: 55b4b...970 Tull. Anonymous poster hash: 75354...9fd Det synes ikke jeg. En voksen mammagutt er ikke sjarmerende altså Anonymous poster hash: 55b4b...970 Er vel verken noe mer eller mindre sjarmerende enn en voksen mammajente. Anonymous poster hash: 75354...9fd Er iallefall på en helt annen måte. Det kan ikke sammenlignes. Anonymous poster hash: 55b4b...970 Dette må du forklare nærmere. Hvorfor er det lite sjarmerende at en mann på 30 er knyttet til og glad i moren sin, mens det er stas at en kvinne på 30 er det samme?Rareste jeg har hørt på lenge. Virker som et desperat forsøk på å finne et argument for hvorfor det liksom er så mye bedre med døtre enn med sønner. Også bommer du totalt Anonymous poster hash: 75354...9fd Her inne er det hvertfall ikke gøy når mennene deres er knyttet til sin mor. Og svigermor dikke dikker med sin sønn. Veldig lite sjarmerende Anonymous poster hash: f537c...db9 Vel, jeg synes i hvert fall mannen min viser veldig gode egenskaper når han ringer sin ensomme mor bare for å høre hvordan det går, og tar med seg barna å besøk til henne. Synes også det er flott at storebror reiser hjem til mamma og pappa med jevne mellomrom, så slipper jeg og søstra mi som bor lenger unna Er forskjell på å være knyttet til og glad i, og å la seg diktere i voksen alder. For øvrig synes jeg det er fjollete og teit med mødre som dikker med sine voksne døtre og. Hvis du skal bruke dib som referanse, så fatter jeg ikke at du kan foretrekke jenter. De vokser jo opp til å bli noen hekser av noen svigermødre alle som en Anonymous poster hash: 75354...9fd
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #49 Skrevet 25. februar 2014 Jeg hadde nok ikke klart å velge... hadde blitt strålende fornøyd enten det var en gutt eller en jente. Det er vel like flott med begge deler! Uansett kjønn får man jo sitt livs største kjærlighet, enten det er en liten prins som man kan kle opp i en liten matros dress eller en liten dukke som man kan kle opp i en prinsesse kjole.. Anonymous poster hash: cf37a...959
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #50 Skrevet 25. februar 2014 Gutt. Aldri hatt noe superforhold til mamma selv, så da hadde jeg valgt en mammagutt Anonymous poster hash: 6c609...5b2 Mammagutt er sjarmerende helt til de blir myndige. Jentene har man for alltid. Anonymous poster hash: 55b4b...970 Tull. Anonymous poster hash: 75354...9fd Det synes ikke jeg. En voksen mammagutt er ikke sjarmerende altså Anonymous poster hash: 55b4b...970 Er vel verken noe mer eller mindre sjarmerende enn en voksen mammajente. Anonymous poster hash: 75354...9fd Er iallefall på en helt annen måte. Det kan ikke sammenlignes. Anonymous poster hash: 55b4b...970 Dette må du forklare nærmere. Hvorfor er det lite sjarmerende at en mann på 30 er knyttet til og glad i moren sin, mens det er stas at en kvinne på 30 er det samme?Rareste jeg har hørt på lenge. Virker som et desperat forsøk på å finne et argument for hvorfor det liksom er så mye bedre med døtre enn med sønner. Også bommer du totalt Anonymous poster hash: 75354...9fd Her inne er det hvertfall ikke gøy når mennene deres er knyttet til sin mor. Og svigermor dikke dikker med sin sønn. Veldig lite sjarmerende Anonymous poster hash: f537c...db9 Vel, jeg synes i hvert fall mannen min viser veldig gode egenskaper når han ringer sin ensomme mor bare for å høre hvordan det går, og tar med seg barna å besøk til henne. Synes også det er flott at storebror reiser hjem til mamma og pappa med jevne mellomrom, så slipper jeg og søstra mi som bor lenger unna Er forskjell på å være knyttet til og glad i, og å la seg diktere i voksen alder. For øvrig synes jeg det er fjollete og teit med mødre som dikker med sine voksne døtre og. Hvis du skal bruke dib som referanse, så fatter jeg ikke at du kan foretrekke jenter. De vokser jo opp til å bli noen hekser av noen svigermødre alle som en Anonymous poster hash: 75354...9fd Det er det ingen tvil om at det er bra. Jeg og vil ha en slik mann. Men mødre lar ofte sønnene sine bidra mindre en døttrene. Døttrene må stille opp og hjelpe sin mor, det er forventet, mens gullgutten slipper unna alt. Slik ser jeg ofte. Anonymous poster hash: f537c...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå