Gå til innhold

Hvis du kun skulle fått ett barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og du selv kunne velge kjønn, hvilket kjønn hadde du ville valgt? Og hvorfor?

Anonymous poster hash: cbe43...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart jente. Jeg har alltid ønsket meg jente, og heldigvis så ha jeg bare fått jenter.

Anonymous poster hash: 5e718...7f5
Skrevet

En gutt, fordi mannen min var vanvittig søt som liten og fordi jeg har vokst opp med bare søstre selv og savner flere gutter i livet.

Skrevet

Helt klart jente. Jeg har alltid ønsket meg jente, og heldigvis så ha jeg bare fått jenter.

Hvorfor? Hva er galt med gutter?

Anonymous poster hash: e35f9...810

Skrevet

Hvorfor? Hva er galt med gutter?

Anonymous poster hash: e35f9...810

Har jeg sagt at det er galt med gutter? Jeg svarte på spørsmålet til HI, og min personlige oppfattning av dette spørsmålet er at jeg ønsket og er veldig glad for at jeg fikk jenter. Det er faktisk slik at når man må velge mellom to valg så blir bare et av de to valgene valgt, det betyr ikke at det er noe feil med valget som ble utelatt det betyr bare at det ikke er min preferanse.

Skrevet

Går for det same. Har jenter, så svarar det. Men kven eg skulle adoptert bort veit eg ikkje ;)

Skrevet

Jente. Fordi jeg har en jente nå og kunne ikke tenkt meg noe annet barn enn henne. Da jeg var gravid var jeg sikker på at jeg skulle få gutt, så gledet meg til det, men da det kom ut en jente ble jo hun så klart den beste :-)

Anonymous poster hash: ea091...bd0

Skrevet (endret)

Siden jeg er elendig på å flette hår og ikke liker rosa hadde jeg nok tatt til takke med han jeg har. Enklere med ring i øret, skjeggvekst og mine craft enn okkupert bad, hårstrikker all over og Justin Bieber. 

Red: når det er sagt hadde vel neppe en avlegger av meg turt å like sistnevnte så det kan jo hende jeg hadde overlevd ei med innovertiss.

Endret av PrinsesseHengepupp
Skrevet

Umulig å velge. Jeg har nå en av hver, og elsker begge to like høyt, og det er like moro og spesielt med begge deler. 

Jeg ønsket, og hadde ønsket, meg friske barn. Punktum.

Skrevet

Hvis jeg MÅTTE velge, hadde jeg valgt gutt. Jeg har selv et veldig problematisk forhold til min mor og jeg har mange venninner som har det noenlunde likt med moren sin. Jeg ville vært kjemperedd og på vakt for å selv utvikle et dårlig forhold til min datter. Helt ulogisk da man kan utvikle dårlig forhold til sønnen sin også, jeg vet :huh:

Skrevet

For min del så spiller det overhodet ingen rolle. Jeg vil ha barn fordi jeg ønsker meg barn, det spiller ingen rolle hvilket kjønn det barnet har.

Anonymous poster hash: d48b7...407

Skrevet (endret)

Jente. Ganske enkelt fordi jeg har et fantastisk forhold til min egen mamma, hun er fremdeles den beste personen jeg vet om (utenom mannen min da), og er den jeg alltid tyr til når det røyner på. Svigermor har også alltid vært en flott person, men når ikke min egen mamma til knærne engang. Jeg ønsker for alt i verden å få en slikt flott forhold til mine egne døtre. :)

Endret av Kari Mari
Skrevet

Jente. Har 1 jente, får ikke flere barn, og er sååååååååååååååååååååå gla det ble jente. Er ikke det samme med gutter.

Anonymous poster hash: 534ac...e7b
Skrevet

Har også en av hver og kunne aldri valgt bort en av dem. Jeg hadde ikke brydd meg hvilket kjønn det ble om jeg bare skulle hatt et barn.

Skrevet

Har 1 barn, kan ikke få flere, og det er en jente. Er glad for det, men så klart: Det er fordi det nettopp er henne :)

Anonymous poster hash: 4b749...fcd
Skrevet

Jente. Fordi jeg har jente :)

Anonymous poster hash: d9464...fcb

Skrevet

JENTE!

Har begge deler.

Anonymous poster hash: fe630...dab
Skrevet

Gutt. Aldri hatt noe superforhold til mamma selv, så da hadde jeg valgt en mammagutt ;)

Anonymous poster hash: 6c609...5b2

Skrevet

Gutt. På generell basis trives jeg bedre sammen med gutter/menn enn med jenter/kvinner.

Dattera mi er selvsagt et hederlig unntak :)

Anonymous poster hash: 75354...9fd

Skrevet

Jente! Har alltid ønsket meg en jente som jeg kan pynte opp i kjoler å kjøpe masse skjønne Kitty klær til :)

Skrevet

Jeg har ei jente, og kunne aldri ønsket meg noen andre enn henne. Derfor jente. Hadde jeg ikke hatt henne,  vet jeg ikke. 

Anonymous poster hash: 451c4...a19
Skrevet

Før jeg fikk vite at jeg fikk jente, så tenkte jeg vel egentlig at det hadde vært greit med gutt fordi jeg ikke er så veldig inne i kjoler/pynting osv. Har aldri vært jente-jente selv og har aldri skjønt greia med intriger og intimdeling av alt mellom himmel og jord. Er derimot glad i litt røffe aktiviteter (ekstremsport osv)

Nå fikk jeg jente og er veldig glad i henne og kunne vel egentlig ikke tenke meg at det skulle vært gutt jeg skulle ha. Så tenker jeg at rosa, tyll og greier - det får hun garantert nok av selv om jeg ikke "kan" det. Så kan jeg innføre de andre sidene av livet for henne.

Anonymous poster hash: 51279...3e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...