Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #51 Skrevet 24. februar 2014 "Stjelt" to-tre gutter min søster drev på med, da hun selv hadde kjæreste (alle gangene. Hun var av den utro typen) Solgt hjembrent, i passelig stor skala. Fyllekjørt sammen med en som senere ble min kjæreste. Jeg var da 17 år. Lånte mammas nye bil da jeg var 17, kjørte nesten i grøfta. Gjort mange ufyselige ting i fylla. Tatt kvelertak på søsteren min i pillerus. Misbrukte piller da jeg var i begynnelsen av 20årene. Det va litt av det jeg kom på Anonymous poster hash: 6b422...339
Gjest Relegere Skrevet 24. februar 2014 #52 Skrevet 24. februar 2014 Gud hjelpe meg, det er mange syke folk her inne... Jeg er helt satt ut!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #53 Skrevet 24. februar 2014 Tok penger for å forfalske id da jeg var 16 år.... Hatt sex med en gift mann Brukte hasj og amfetamin da jeg var 15 år Vært litt billig i mine sene tenår synes jeg.... Anonymous poster hash: 2f5be...1a0
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #54 Skrevet 24. februar 2014 Drakk meg full mens jeg var tre måneder på vei. Anonymous poster hash: 7cb1e...95a Visste du ikke at du var gravid eller? Anonymous poster hash: 430aa...13b
anonymemammaen Skrevet 24. februar 2014 #55 Skrevet 24. februar 2014 Brukte snus som gravid. Det gikk ikke bra... Anonymous poster hash: 4b68b...9db Hva skjedde?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #56 Skrevet 24. februar 2014 Brukte snus som gravid. Det gikk ikke bra...Anonymous poster hash: 4b68b...9db Hva skjedde? SA v 12 uker. Overbevist om at det var grunnen Anonymous poster hash: 4b68b...9db
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #57 Skrevet 24. februar 2014 Gud hjelpe meg, det er mange syke folk her inne... Jeg er helt satt ut! ? Anonymous poster hash: 604ab...9d5
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #58 Skrevet 24. februar 2014 Vært utro, mens jeg selv har vært i forhold, også da jeg var gift. Vært sammen med gifte menn. Anonymous poster hash: 9c4e3...c84
anonymemammaen Skrevet 24. februar 2014 #59 Skrevet 24. februar 2014 Brukte snus som gravid. Det gikk ikke bra...Anonymous poster hash: 4b68b...9db Hva skjedde?SA v 12 uker. Overbevist om at det var grunnen Anonymous poster hash: 4b68b...9db Jeg tror du skal senke skuldrene og ikke anklage deg selv for det, kjære deg❤️ Snus er langt ifra det verste og når det skjedde såpass tidlig, så var det nok ikke helt som det skulle helt fra starten av. Klem ❤️
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #60 Skrevet 24. februar 2014 Brukte snus som gravid. Det gikk ikke bra...Anonymous poster hash: 4b68b...9db Hva skjedde?SA v 12 uker. Overbevist om at det var grunnen Anonymous poster hash: 4b68b...9db Jeg tror du skal senke skuldrene og ikke anklage deg selv for det, kjære deg❤️ Snus er langt ifra det verste og når det skjedde såpass tidlig, så var det nok ikke helt som det skulle helt fra starten av. Klem ❤️ Takk for trøstens ord. Ser jo at jeg kanskje ikke er den aller største synderen her inne når jeg leser svarene i denne tråden....:/ Anonymous poster hash: 4b68b...9db
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #61 Skrevet 24. februar 2014 Løyet om at jeg mistet baby i magen Vært utro mot mannen min 6 ganger ( han vet og har tilgitt, lang historie, men det ER en god grunn for denne typen handlinger. Banket opp ei jente da jeg var 15 år og drita full på fest, fordi hu satte seg i fanget på min daværende kjæreste. Stjålet penger fra venner og familie Jugd til venner og familie Alt dette er lenge lenge siden, er langt ifra en slik person nå. Anonymous poster hash: bf046...89f
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #62 Skrevet 24. februar 2014 Løyet om at jeg mistet baby i magen Vært utro mot mannen min 6 ganger ( han vet og har tilgitt, lang historie, men det ER en god grunn for denne typen handlinger. Banket opp ei jente da jeg var 15 år og drita full på fest, fordi hu satte seg i fanget på min daværende kjæreste. Stjålet penger fra venner og familie Jugd til venner og familie Alt dette er lenge lenge siden, er langt ifra en slik person nå. Anonymous poster hash: bf046...89f
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #63 Skrevet 24. februar 2014 Ga datteren min en ørefik. har aldri angret så mye på noe i hele livet mitt. Det har aldri gjentatt seg og jeg hadde en del problemer med meg selv da det skjedde. Skulle ønske jeg kunne endret fortiden... Anonymous poster hash: bbeb5...2ae
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #64 Skrevet 24. februar 2014 Ja, så var jeg utro mot min daværende kjæreste over to år. Hadde en fast, som også hadde dame, og klinte med et par andre. Er heldigvis blitt mer voksen med årene Anonymous poster hash: 6b422...339
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #65 Skrevet 24. februar 2014 Hadde sex med en som viste seg å være samboer. Jeg elsket ham, visste ikke at han var sambo da vi ble kjent. Jeg møtte ham da de begge to visstnok trodde de skulle flytte fra hverandre. Har "gjort opp" for meg med å støtte han når han har vært på nippet til å gi opp forholdet tre ganger pga helt andre ting. Har som regel vært veldig tydelig med ham og også kjeftet på ham, fortalt ham hvordan en dame vil se på det de har slitt med osv. Han har selv sagt at jeg har reddet forholdet mellom ham og kona når jeg har kjeftet på ham. De har vært gift i mange år nå og har to-tre barn sammen.Såvidt jeg vet er de trofaste med hverandre. Ryktene har gått om at hun var utro på omtrent samme tid som han var det med meg. Anonymous poster hash: 2d7f4...3b2
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #66 Skrevet 24. februar 2014 Brukte snus som gravid. Det gikk ikke bra... Anonymous poster hash: 4b68b...9db uff.. fikk du spontanabort? Jeg snuste selv de fire første måneden av graviditeten. Jeg viste ikke at jeg var gravid. Det gikk bra her da. Anonymous poster hash: 5c158...b41
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #67 Skrevet 24. februar 2014 Jeg var mildt sagt en rebell i min ungdom, har utsatt min familie for MYE dritt. Ga F i skolen, drakk så og si hver dag, og etter hvert begynte jeg med sterkere rusmidler. Røyket hasj daglig fra morgen til kveld i over 2 år, gikk så videre til legemidler (vailum, sobril, vival, stesolid, rivotril, lyrica) som jeg ble helt på trynet av, det tok heller ikke lange tiden før jeg gikk over til de hardeste stoffene som ecstasy, cocain, LSD, amfetamin osv. Dråpen var vel en dag jeg oppdaget at min far hadde et helt glass vival i skapet sitt. rappet med meg glasset og dro til byen for å møte en kompis. Vi heiv innpå med pillene i en fei, tror jeg tok rundt 20-25 (noe som var helt vanlig for meg på denne tiden om jeg hadde mulighet til det) etterhvert som pillene begynte å virke kjørte vi til polet og kjøpte en flaske vodka. På vei hjem til meg, når vi svingte inn gata kom pappa kjørende mot oss, jeg greide ikke svingen og kjøre rett i han med fronten (jeg kjørte min mor sin bil.) Jeg fikk panikk og svingte unna i en fei, suste hjem og parkerte bilen, la på sprang med kompisen min. Dessverre var vi så ruset at det tok ikke mer enn 10-15 min før vi begge utrolig nok hadde glemt hele seansen. vi tuslet tilbake til meg og satte oss og shottet vodka. Kombinasjonen av vival og rein vodka hadde en uheldig efekt, min far kom hjem like etter og konfronterte meg meg krasjen, jeg husket ingenting og helt uten videre gikk jeg til angrep på han. Banket han gul og blå. ALT dette frammfor min lillesøster på 11 år Det hele endte med at min far så jeg var ruset og ringte ambulansen, som igjen ringte politi for assistanse og jeg ble tvangsinnlagt på psykiatri. Jeg har vært rusfri siden. Aldri hatet meg selv så mye! Ord kan faktisk ikke beskrive hvor mye jeg angrer.. jeg husker så og si ingenting, alt har blitt igjenfortalt. Kom hjem et par dager senere for å hente klær uvitende om hendelsen (skjønte faktisk ikke hvordan i huleste jeg hadde havnet på psykiatri og hvorfor jeg ble kastet ut) Da jeg kom hjem og så min kjære, gode, uskyldige, elskede far gråtende med blått igjenklistret hovent øye, kutt i leppen, en feit blåveis, og en betent skulder som var gul/grønn forsto jeg hvorfor! på en måte var dette gjennombruddet mitt. Etter den dagen fikk Jeg stell på livet mitt. Men tanken på dette får meg fortsatt til å gråte.. Jeg glemmer aldri det synet som møtte meg jeg var/føler meg som verdens verste menneske. skulle hatt skikkelig juling og vært sperret inne! Alt for langt innlegg, jeg vet! Anonymous poster hash: b14dc...af4
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #68 Skrevet 24. februar 2014 Jeg var mildt sagt en rebell i min ungdom, har utsatt min familie for MYE dritt. Ga F i skolen, drakk så og si hver dag, og etter hvert begynte jeg med sterkere rusmidler. Røyket hasj daglig fra morgen til kveld i over 2 år, gikk så videre til legemidler (vailum, sobril, vival, stesolid, rivotril, lyrica) som jeg ble helt på trynet av, det tok heller ikke lange tiden før jeg gikk over til de hardeste stoffene som ecstasy, cocain, LSD, amfetamin osv. Dråpen var vel en dag jeg oppdaget at min far hadde et helt glass vival i skapet sitt. rappet med meg glasset og dro til byen for å møte en kompis. Vi heiv innpå med pillene i en fei, tror jeg tok rundt 20-25 (noe som var helt vanlig for meg på denne tiden om jeg hadde mulighet til det) etterhvert som pillene begynte å virke kjørte vi til polet og kjøpte en flaske vodka. På vei hjem til meg, når vi svingte inn gata kom pappa kjørende mot oss, jeg greide ikke svingen og kjøre rett i han med fronten (jeg kjørte min mor sin bil.) Jeg fikk panikk og svingte unna i en fei, suste hjem og parkerte bilen, la på sprang med kompisen min. Dessverre var vi så ruset at det tok ikke mer enn 10-15 min før vi begge utrolig nok hadde glemt hele seansen. vi tuslet tilbake til meg og satte oss og shottet vodka. Kombinasjonen av vival og rein vodka hadde en uheldig efekt, min far kom hjem like etter og konfronterte meg meg krasjen, jeg husket ingenting og helt uten videre gikk jeg til angrep på han. Banket han gul og blå. ALT dette frammfor min lillesøster på 11 år Det hele endte med at min far så jeg var ruset og ringte ambulansen, som igjen ringte politi for assistanse og jeg ble tvangsinnlagt på psykiatri. Jeg har vært rusfri siden. Aldri hatet meg selv så mye! Ord kan faktisk ikke beskrive hvor mye jeg angrer.. jeg husker så og si ingenting, alt har blitt igjenfortalt. Kom hjem et par dager senere for å hente klær uvitende om hendelsen (skjønte faktisk ikke hvordan i huleste jeg hadde havnet på psykiatri og hvorfor jeg ble kastet ut) Da jeg kom hjem og så min kjære, gode, uskyldige, elskede far gråtende med blått igjenklistret hovent øye, kutt i leppen, en feit blåveis, og en betent skulder som var gul/grønn forsto jeg hvorfor! på en måte var dette gjennombruddet mitt. Etter den dagen fikk Jeg stell på livet mitt. Men tanken på dette får meg fortsatt til å gråte.. Jeg glemmer aldri det synet som møtte meg jeg var/føler meg som verdens verste menneske. skulle hatt skikkelig juling og vært sperret inne! Alt for langt innlegg, jeg vet! Anonymous poster hash: b14dc...af4 Ville bare sende deg en diiiger klem! <3 Jeg er sikker på at faren din har tilgitt deg for lengst, og håper du har tilgitt deg selv også. Bare av det du skriver her forteller meg at du er et godt menneske nå. Det er den du er nå og fremover som betyr noe. Anonymous poster hash: 8c5f4...b12
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #69 Skrevet 24. februar 2014 Jeg var mildt sagt en rebell i min ungdom, har utsatt min familie for MYE dritt. Ga F i skolen, drakk så og si hver dag, og etter hvert begynte jeg med sterkere rusmidler. Røyket hasj daglig fra morgen til kveld i over 2 år, gikk så videre til legemidler (vailum, sobril, vival, stesolid, rivotril, lyrica) som jeg ble helt på trynet av, det tok heller ikke lange tiden før jeg gikk over til de hardeste stoffene som ecstasy, cocain, LSD, amfetamin osv. Dråpen var vel en dag jeg oppdaget at min far hadde et helt glass vival i skapet sitt. rappet med meg glasset og dro til byen for å møte en kompis. Vi heiv innpå med pillene i en fei, tror jeg tok rundt 20-25 (noe som var helt vanlig for meg på denne tiden om jeg hadde mulighet til det) etterhvert som pillene begynte å virke kjørte vi til polet og kjøpte en flaske vodka. På vei hjem til meg, når vi svingte inn gata kom pappa kjørende mot oss, jeg greide ikke svingen og kjøre rett i han med fronten (jeg kjørte min mor sin bil.) Jeg fikk panikk og svingte unna i en fei, suste hjem og parkerte bilen, la på sprang med kompisen min. Dessverre var vi så ruset at det tok ikke mer enn 10-15 min før vi begge utrolig nok hadde glemt hele seansen. vi tuslet tilbake til meg og satte oss og shottet vodka. Kombinasjonen av vival og rein vodka hadde en uheldig efekt, min far kom hjem like etter og konfronterte meg meg krasjen, jeg husket ingenting og helt uten videre gikk jeg til angrep på han. Banket han gul og blå. ALT dette frammfor min lillesøster på 11 år Det hele endte med at min far så jeg var ruset og ringte ambulansen, som igjen ringte politi for assistanse og jeg ble tvangsinnlagt på psykiatri. Jeg har vært rusfri siden. Aldri hatet meg selv så mye! Ord kan faktisk ikke beskrive hvor mye jeg angrer.. jeg husker så og si ingenting, alt har blitt igjenfortalt. Kom hjem et par dager senere for å hente klær uvitende om hendelsen (skjønte faktisk ikke hvordan i huleste jeg hadde havnet på psykiatri og hvorfor jeg ble kastet ut) Da jeg kom hjem og så min kjære, gode, uskyldige, elskede far gråtende med blått igjenklistret hovent øye, kutt i leppen, en feit blåveis, og en betent skulder som var gul/grønn forsto jeg hvorfor! på en måte var dette gjennombruddet mitt. Etter den dagen fikk Jeg stell på livet mitt. Men tanken på dette får meg fortsatt til å gråte.. Jeg glemmer aldri det synet som møtte meg jeg var/føler meg som verdens verste menneske. skulle hatt skikkelig juling og vært sperret inne! Alt for langt innlegg, jeg vet! Anonymous poster hash: b14dc...af4 Ville bare sende deg en diiiger klem! <3 Jeg er sikker på at faren din har tilgitt deg for lengst, og håper du har tilgitt deg selv også. Bare av det du skriver her forteller meg at du er et godt menneske nå. Det er den du er nå og fremover som betyr noe. Anonymous poster hash: 8c5f4...b12 Wow!! Det var ikke akkurat denne reaksjonen jeg hadde ventet meg, fikk faktisk klump i halsen og en tåre i øyekroken nå. Det betyr mye for meg at noen faktisk ser min anger og ikke ser på meg som det grusome, forferdelige mennesket jeg var. Jeg har et helt fantastisk forhold til hele familien min nå. Det er nok jeg som sliter mest med dette nå i ettertid. Det gjør vondt langt inn i hjerterota at jeg har påført min egen far den smerten han har måttet gjennomgå, jeg fortjener ikke tilgivelse. Men jeg har aldri hatt et så nært forhold med mine foreldre som nå! Tusen takk du gode, forståelsesfulle menneske. Dette varmet hjertet mitt Anonymous poster hash: b14dc...af4
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #70 Skrevet 24. februar 2014 Det værste jeg har gjort er uten tvil å svikte en venn. Jeg var så redd for at han skulle slutte å like meg at jeg ikke våget å bryte løftet jeg hadde gitt ham om å holde på en hemmelighet. Jeg skulle ofret det vennskapet slik at han hadde fått hjelp da han trengte det. Anonymous poster hash: 8d472...e1e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #71 Skrevet 25. februar 2014 Jeg gjorde mye ille i en vill periode, men det verste må være da jeg og en annen fyr spiste masse exctacy og satt oss i en bil. Han ble FOR rusa til å kjøre og jeg som kanskje hadde sittet bak et ratt en håndfull ganger og i tillegg var GRISERUSA, tok over og kjørte bilen. Husker våte og mørke veier og at vi suste inn i en lang tunnel i 140 km i timen, betongveggene på begge sider og jeg som liksom hadde kontroll. NULL KONTROLL!! Helt jævlig å tenke på hva som kunne skjedd. Heldigvis begynte bilen å fuske midt inni tunnelen og jeg fikk parkert på en havarilomme. Heldigvis! Med tanke på hvordan utfallet kunne blitt er nok dette det verste jeg har gjort, får helt vondt i magen når jeg tenker på det. Kunne jo lett drept noen og oss selv. Huff. Flaks at bilen stoppa av seg selv. En annen del av historien er at "kompisen" som var med hadde lånt bilen uten lov, sammen med mange andre før oss, og bilen var meldt stjålet. Sammen med viking kom nemlig politiet og jeg ble tatt med rundt 100 exctacytabletter. Dermed måtte jeg i fengsel året etter. Det var derimot bare bra, jeg kom meg vekk fra dop og tull og tøys pga det Huske anonymknappen nå! Anonymous poster hash: 2e4b2...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå