Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #26 Skrevet 23. februar 2014 Slått og sparket en jente i ansiktet.. Hun slet med reguleringen og tennene i opptil 4 år etterpå.. Jeg hadde på meg høye sko med tynne heler, der klossen i bunnen hadde gått ut, og det var kun en spiker de 2 nederste cm. Hadde jeg truffet annerledes kunne hun dødd.. Har ikke rørt sprit etter den dagen. Anonymous poster hash: 5948c...4d3 Anonymous poster hash: 604ab...9d5 Jeg vet... Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke angrer på at jeg slo henne. Men det sparket, det er det dummeste jeg har gjort i mitt liv. Anonymous poster hash: 5948c...4d3 Bra det gikk bra med dere begge to i ettertid da Anonymous poster hash: 604ab...9d5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #27 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har: -Drivi med diverse dop. -Blitt arrestert og hovedmisstenkt for våpenformidling. -tyveri - og desidert det verste, jeg gjør mye rart i sovne og en gang våknet jeg til at jeg beit 2 åringen hart i armen. Blei et stygt bitt. Anonymous poster hash: a5b7b...d4f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #28 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har: -Drivi med diverse dop. -Blitt arrestert og hovedmisstenkt for våpenformidling. -tyveri - og desidert det verste, jeg gjør mye rart i sovne og en gang våknet jeg til at jeg beit 2 åringen hart i armen. Blei et stygt bitt. Anonymous poster hash: a5b7b...d4f Dette er bare blandt de topp ti, altså topp tre. Anonymous poster hash: a5b7b...d4f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #29 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har: -Drivi med diverse dop. -Blitt arrestert og hovedmisstenkt for våpenformidling. -tyveri - og desidert det verste, jeg gjør mye rart i sovne og en gang våknet jeg til at jeg beit 2 åringen hart i armen. Blei et stygt bitt. Anonymous poster hash: a5b7b...d4f Dette er bare blandt de topp ti, altså topp tre. Anonymous poster hash: a5b7b...d4f Fire Anonymous poster hash: a5b7b...d4f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #30 Skrevet 23. februar 2014 Underslag og utroskap! Jepp! Føler meg som et fantastisk menneske! :-( Anonymous poster hash: 8c5f4...b12
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #31 Skrevet 23. februar 2014 Vært utro mange, mange ganger mot barnefar, men ikke mot min nåværende kjæreste. Stjålet penger, løyet masse til venner og familie. Anonymous poster hash: f45f5...a2d
Gjest Husfrua Skrevet 23. februar 2014 #32 Skrevet 23. februar 2014 Jøje meg. Her var det mye rart. Alltid tenkt på meg selv som litt rampete, men det styggeste jeg har gjort er vel mot eksen.Hadde et forhold bak ryggen hans i fire-fem år. Ikke stolt av det gitt, men jeg var ung og dum. Utover det er jeg visst ganske så snill og grei. Sier ting som det er rett fra levra da.Noen ganger er det visst lurt å holde kjeft i følge mannen min😏
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #33 Skrevet 23. februar 2014 * Mobbet 2 forskjellige på barneskolen. * hatt sex med knullevenn når han var forlovet * Slått eksen med knyttneve i ansiktet når jeg var full fordi han var for ærlig å sa noe jeg ble lei meg for * Slått en venn av meg i ansiktet med knyttneve i fylla fordi jeg TRODDE han sa noe stygt om meg,men var bare jeg som missforsto det han sa * ringt politiet å klaget på at naboene spillte høy musikk om natten når de hadde fest. De spillet riktig nok gnske høy musikk å klokken var 1 om natten,men jeg ringte kun på gøy ikke for at det plaget meg. Anonymous poster hash: a5860...0ea
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #34 Skrevet 23. februar 2014 Svindlet ett firma for masse penger Anonymous poster hash: a5860...0ea
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #35 Skrevet 23. februar 2014 Huff, fortid er det jeg sliter med om dagen. Plutselig har jeg fått dårlig selvbilde, så jeg tenker på alt jeg har gjort tidligere. Fint denne tråden var her, så kan jeg blåse ut her. - gjort mye dumt i fylla. Hatt sex med mange fler enn det jeg kunne ønske, var i en periode en griner (var deprimert, men burde ikke drukket og synes synd på vennene mine) - hvis en gutt likte meg og jeg ikke likte han, kunne jeg bli stygg og snakke om det han sa til meg til andre for å drite han ut. Jeg likte ikke oppmerksomheten, så hvorfor jeg sa dette videre er et stort spørsmål. Stakkars, får vondt når jeg tenker på hvor mye det må ha kostet dem å manne seg opp først, så for å bli driti ut etterpå. - hatt høylytt sex der folk har bodd tett, så alle har hørt det. - sagt mye dumt, hatt et temperement som ikke burde fått utløp over alt, aldri slått noen, men vet det er flere som har blitt flaue på mine vegne(i fylla dette også). Aldri stjålet, brukt narkotika, har løyet en del, aldri vært utro. Likevel sliter alt dette på meg fordi jeg er en helt annen i dag. Jeg er stille, snill, drikker aldri, har ikke sex før jeg er med en mann som er definert som en kjæreste, osv. Kjenner jeg bare er flau over meg selv og vil helst unngå alle som kjente meg før. Anonymous poster hash: 4fb33...82d
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. februar 2014 #36 Skrevet 23. februar 2014 Jeg tjuvlånte kjærestens bil og kjørte av sted. Jeg og ei venninne. Totalvraket bilen, jeg hadde ikke lappen. Kjørte i fylla på gårdsplassen en gang. Kjørt uten lappen og uten at "læreren" var lovlig. Vært utro med å kysse tilbake en som kysset meg. Mannen vet det. Stjal også godteri når jeg var liten et par ganger. Ble så kjemperedd og har aldri gjort det siden.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #37 Skrevet 23. februar 2014 Da jeg var i en dårlig periode psykisk drakk jeg meg så til de grader på ræv hjemme hos en jeg stolte på og anså som tilnærmet familie. Husker han begynte å prøve seg på kvelden, husker et kyss på munnen men at jeg avviste han gjentatte ganger når han ville gå lenger. husker At jeg sovnet.., og her glipper det for meg...mener å huske vagt at noen tok på meg, men det er glimtvis og utydelig, jeg var jo så full og i ørska. Var sår i underlivet da jeg dro hjem.. Har aldri fortalt det til noen. Det verste jeg har gjort var å sette meg i en sånn posisjon, angrer hver dag og har dårlig samvittighet overfor mannen.,, Anonymous poster hash: 5dc09...5cf
Gjest meg&mini Skrevet 24. februar 2014 #38 Skrevet 24. februar 2014 Jeg har løyet for min kjæreste og samboer. En liten løgn ble bare større og større. Det jeg løy om var ikke alvorlig, men han tok det dårlig at jeg løy, noe jeg forstår. Han tilgav meg og jeg kommer aldri aldri til å gjøre det igjen!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #39 Skrevet 24. februar 2014 Tatt abort 2 ganger i helt ulike sammenhenger. Er sammen med en mann jeg ikke elsker og som får meg til å føle meg død. Anonymous poster hash: bc72c...e82
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #40 Skrevet 24. februar 2014 Vært utro 2 ganger mot mannen. Ene gangen på fylla, andre gangen planlagt med en jeg drev med før. Angrer på det nå når jeg har innsett at han er den rette. Anonymous poster hash: 8cc6e...7cb
Sage90 Skrevet 24. februar 2014 #41 Skrevet 24. februar 2014 Virker som om det er sykt mange som har vært utro! Etter noen minutter på BiM sitter jeg alltid igjen med frykten for at min samboer skal være utro!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #42 Skrevet 24. februar 2014 Slått og sparket en jente i ansiktet.. Hun slet med reguleringen og tennene i opptil 4 år etterpå.. Jeg hadde på meg høye sko med tynne heler, der klossen i bunnen hadde gått ut, og det var kun en spiker de 2 nederste cm. Hadde jeg truffet annerledes kunne hun dødd.. Har ikke rørt sprit etter den dagen. Anonymous poster hash: 5948c...4d3 Anonymous poster hash: 604ab...9d5 Jeg vet... Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke angrer på at jeg slo henne. Men det sparket, det er det dummeste jeg har gjort i mitt liv. Anonymous poster hash: 5948c...4d3 Bra det gikk bra med dere begge to i ettertid da Anonymous poster hash: 604ab...9d5 Du TULLER nå du over her?! Ser du ikke faresignaler på at noe er galt selv når de er rett foran øynene dine? Du angrer faktisk ikke på at du slo, du som svarte opprinnelig? Og hun du slo og sparket slet i tillegg med tennene i åresvis etterpå og helt sikkert store traumer...! Helt utrolig. Dette burde du virkelig tenke over ved deg selv... Anonymous poster hash: 08e1a...37e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #43 Skrevet 24. februar 2014 Slått og sparket en jente i ansiktet.. Hun slet med reguleringen og tennene i opptil 4 år etterpå.. Jeg hadde på meg høye sko med tynne heler, der klossen i bunnen hadde gått ut, og det var kun en spiker de 2 nederste cm. Hadde jeg truffet annerledes kunne hun dødd.. Har ikke rørt sprit etter den dagen. Anonymous poster hash: 5948c...4d3 Anonymous poster hash: 604ab...9d5 Jeg vet... Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke angrer på at jeg slo henne. Men det sparket, det er det dummeste jeg har gjort i mitt liv. Anonymous poster hash: 5948c...4d3 Bra det gikk bra med dere begge to i ettertid da Anonymous poster hash: 604ab...9d5 Du TULLER nå du over her?! Ser du ikke faresignaler på at noe er galt selv når de er rett foran øynene dine? Du angrer faktisk ikke på at du slo, du som svarte opprinnelig? Og hun du slo og sparket slet i tillegg med tennene i åresvis etterpå og helt sikkert store traumer...! Helt utrolig. Dette burde du virkelig tenke over ved deg selv... Anonymous poster hash: 08e1a...37e Hvor vil du? Tråden heter "hva er det verste du har gjort"....... Anonymous poster hash: 5948c...4d3
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #44 Skrevet 24. februar 2014 Slått og sparket en jente i ansiktet.. Hun slet med reguleringen og tennene i opptil 4 år etterpå.. Jeg hadde på meg høye sko med tynne heler, der klossen i bunnen hadde gått ut, og det var kun en spiker de 2 nederste cm. Hadde jeg truffet annerledes kunne hun dødd.. Har ikke rørt sprit etter den dagen. Anonymous poster hash: 5948c...4d3 Anonymous poster hash: 604ab...9d5 Jeg vet... Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke angrer på at jeg slo henne. Men det sparket, det er det dummeste jeg har gjort i mitt liv. Anonymous poster hash: 5948c...4d3 Bra det gikk bra med dere begge to i ettertid da Anonymous poster hash: 604ab...9d5 Du TULLER nå du over her?! Ser du ikke faresignaler på at noe er galt selv når de er rett foran øynene dine? Du angrer faktisk ikke på at du slo, du som svarte opprinnelig? Og hun du slo og sparket slet i tillegg med tennene i åresvis etterpå og helt sikkert store traumer...! Helt utrolig. Dette burde du virkelig tenke over ved deg selv... Anonymous poster hash: 08e1a...37e Hvor vil du? Tråden heter "hva er det verste du har gjort"....... Anonymous poster hash: 5948c...4d3 Og, jeg slo ikke spesielt hardt, så hadde jeg holdt meg til det, hadde hun ikke blitt skadet i det hele tatt.. Sparket derimot.. Det var et resultat av alt for mye alkohol, og er og blir, det verste jeg noen gang har gjort. Anonymous poster hash: 5948c...4d3
Nodisc Skrevet 24. februar 2014 #45 Skrevet 24. februar 2014 Virker som om det er sykt mange som har vært utro! Etter noen minutter på BiM sitter jeg alltid igjen med frykten for at min samboer skal være utro! Samma her!
anonymemammaen Skrevet 24. februar 2014 #46 Skrevet 24. februar 2014 Hadde sex med mannen som mishandlet min besteveninne fysisk og psykisk i 7 år. Og jeg storkoste meg mens jeg gjorde det og kunne godt tenkt meg å gjort det igjen. Men til mitt forsvar, så er det noe som er galt med meg. Jeg har så utrolig lav selvtillit, at dersom en mann viser interesse for meg, så sier jeg ja med en gang. Skal prøve å fikse på det! Anonymous poster hash: 738e0...8ef Du virker motbydelig, rett og slett. Skylde på dårlig selvtillit? Den må du lengre utpå landet med. Fytti grisen. Må si at jeg syns det er upassende av deg å komme med pekefingeren. Anonymous poster hash: 80588...c54 Upassende? På hvilken måte?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #47 Skrevet 24. februar 2014 Lå med kjæresten til bestevenninna mi (15 år, usikker og dum). Gremmes av tanken snart 15 år etter:-( Anonymous poster hash: a2f48...b4c
Fero Skrevet 24. februar 2014 #48 Skrevet 24. februar 2014 Under sterk innflytelse av gravidhormoner på bærtur, slang jeg følgende i trynet på mannen under en krangel: Jeg vil ikke ha barn med deg, jeg skulle ønske jeg aldri var blitt gravid! Er vel ikke det verste jeg har gjort akkurat, men gremmes over at jeg fikk meg til å si noe sånt uansett. Tror forøvrig ikke jeg vil dele noe mer under nick
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #49 Skrevet 24. februar 2014 Drakk meg full mens jeg var tre måneder på vei. Anonymous poster hash: 7cb1e...95a
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #50 Skrevet 24. februar 2014 Brukte snus som gravid. Det gikk ikke bra... Anonymous poster hash: 4b68b...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå