Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Jeg var butikktyv i barndommen, det var stor stas. Hvem var flinkest? Hvem stjal mest? Vi stjal for det meste sjokolade. Anonymous poster hash: daf84...7c5
Lyckelin Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 (endret) Mobbet en jente i 1. klasse og skjemmes enda :-( Gikk selv i 1. Klasse... Endret 22. februar 2014 av Gullgåsa
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Byttet barnehage bak ryggen på barnefaren selv om jeg visste at han kom til å bli rasende. Jeg har aleneomsorgen så jeg har full rett til å gjøre det,men fikk dårlig samvitighet for å gå bak ryggen hans selv om jeg gjør det jeg syns er til det beste for barnet. Barnefaren mener at det var GRUSOM handling. Anonymous poster hash: a5860...0ea
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Oppført meg motbydelig, skremmende og totalt ute av kontroll foran familien min. Anonymous poster hash: 068c9...1d6
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Kjørt moped i fylla. Anonymous poster hash: e87cc...fae
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har prøvd å ta mitt eget liv to ganger og påført familie og venner stor smerte. Anonymous poster hash: 3c790...44e
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Tilgitt bf for utroskap. Anonymous poster hash: 77598...2c2
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Vært utro Anonymous poster hash: 073e4...f23
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Kjørt for tidlig dagen derpå. Gikk bra og har aldri gjort det flere ganger Løyet for foreldrene mine mange ganger i oppveksten. Klint med en som var gift og har barn. Aldri angra så mye i mitt liv som etterpå. Anonymous poster hash: d7ee1...788
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Uff..husk anonymknappen!! Vært med på å totalt ignorere ei jente i samme klasse, gikk i 8. Er bestevenner i dag, og tanken på den tiden gjør fryktelig vondt! Kjørte i fylla da jeg var 16, sier seg selv at jeg ikke hadde lappen en gang, skulle ha blandevann! Heldigvis gikk det bra, men jeg hadde fillerista ungen min, eller andre om jeg oppdaget fyllekjøring nå.. Godt man blir voksen! Så har jeg vært utro..kan ikke si jeg angrer, var i et forferdelig forhold, men likevel- utroskap er utroskap! Anonymous poster hash: afd70...f92
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Vært utro i fylla to ganger i starten av forholdet. Bodde ikke sammen da, og var ikke så sikker på at han var den rette. Ikke skjedd noe på 3 år nå og vi har nylig fått barn sammen. Kjørt i fylla en gang som 18 åring etter krangel med daværende kjærest. Kjørt for tidlig dagen derpå en gang når jeg var ca 20 år. Ikke gjort noe slikt igjen, er nå 30 år. Klint og tafset på min vennines samboer, i fylla. Husker ikke noe av det. Er noen år siden og var ikke blitt så god venn med henne ennå da, men likevel. Visste jo han var opptatt og var jo en bekjent av dem. Dette er det jeg angrer mest på!! Anonymous poster hash: 1a73a...36c
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #12 Skrevet 23. februar 2014 Hvor skal jeg begynne.. Var rebell etter en tøff barndom, så skulle vel tøffe meg! Røyka i skjul fra slutten av barndommen, ikke fast men av og til. Drakk hver helg fra ungdomskolen av. Hang med mange eldre gutter, var ikke løs, men lå med flere av dem i løpet av årene. Stjal en tyggispakke på en bensinstasjon i fylla FORAN securitasvakta som stod der, bare for å teste grensene mine.. Røyka hasj ofte på fester. Snek meg inn på utsteder siden jeg var 15 år. Stjal fra ei lommebok på en fest jeg var på, fordi jeg selv var blakk og ikke spist på 1,5 døgn. Var full/rusa! Dette skammer jeg meg veldig over... Lå med en eldre fyr søstra mi var superinteressert i... Ingen vet dette heldigvis... Ble "dopa" med noe i drinken min på et vors med to "kompiser".. Ble hentet i ambulanse 2 timer etter, voldtektsdop. Gikk ut med en gang jeg følte meg rar. Foreldrene mine vet ikke dette heller, enda jeg bare var 16 år... Superfull og etter å ha røyka hasj rota jeg med bestekompisen til min daværende kjæreste. Lå på senga å "tafsa" da kjæresten min kom inn og dro meg unna.. Var kjempefull og sovna på do.. Våknet halvveis av at kjæresten da hadde sex med meg. Gjorde ikke motstand, men ville ikke. Han dreiv på i evigheter. Brukt sex for å føle meg bra, sånn er jeg egentlig enda. Sier aldri nei til sex (kun i faste forhold) Kjørt i fylla (offroading) som 17 åring, med en eldre fyr som passasjer (hans bil). Så ble jeg 20 år og mor.. Siden har jeg vært snill som et lam! 3 barn, nesten avholds (drikker en sjelden gang alkohol, sterkt imot narkotika), gift og fornøyd! Flaks for meg at d har gått så bra :-) Anonymous poster hash: 4610c...353
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #13 Skrevet 23. februar 2014 Hadde med oss kokain på fly til Barcelona. Ikke det lureste ser jeg i ettertid.... Anonymous poster hash: 45d63...c53
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #14 Skrevet 23. februar 2014 Betalte 16.50,- for en røykpakke. Sa ikke i fra om det til kassadama! Stjelt fra butikk, hadde masse varer under arma fult synlig. Glemte å legge det på rullebåndet. Bare det jeg hadde i hånda. Samme butikk. Snudde ikke da jeg fant ut det. Stjelt en bamse, heller ikke med vilje, gav den til guttungen som satt i vogna så han skulle få se på den. Jeg betalte de andre varene å gikk ut. Rart alarmene ikke har gått. Var på en klesbutikk å handlet barneklær, betalte, gikk ut og inn i en annen butikk. Men når jeg gikk ut av den butikken DA gikk alarmen. Dama på den første klesbutikken hadde ikke tatt av begge alarmene. Mye vits i alarm! Anonymous poster hash: e654c...91b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #15 Skrevet 23. februar 2014 fortalte min daværende bestevenninne at min daværende kjæreste voldtok meg første gang vi hadde sex fordi jeg angret sånn.Fortalte det ikke til noen andre, så ingenting ble anmeldt såklart, men jeg følte veldig på at jeg løy i ettertid.i dag er han og hun (daværende kjæreste og bestevenn) samboere med hus og barn, så jeg tror ikke hun tok det så veldig til seg. Haha... Anonymous poster hash: 7bfbf...03a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #16 Skrevet 23. februar 2014 Reiste på hasj tur til Amsterdam en uke Stjal ting fra venner i barndommen:-( Kjørt 3 stk på moped Festet mye i tenårene, nektet å komme hjem før dagen etterpå. Skapte derfor mye bekymringer for mamma i tenårene. Drakk mye, hang med rusmisbrukere (tok aldri noe selv), omgikk eldre gutter. Var egentlig kanskje sjenert og uskyldig, egentlig. Anonymous poster hash: dc965...bd8
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #17 Skrevet 23. februar 2014 Hadde sex med mannen som mishandlet min besteveninne fysisk og psykisk i 7 år. Og jeg storkoste meg mens jeg gjorde det og kunne godt tenkt meg å gjort det igjen. Men til mitt forsvar, så er det noe som er galt med meg. Jeg har så utrolig lav selvtillit, at dersom en mann viser interesse for meg, så sier jeg ja med en gang. Skal prøve å fikse på det! Anonymous poster hash: 738e0...8ef
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #18 Skrevet 23. februar 2014 Kjørt i fyllaStjåletVært utroMobbet en på barneskolen en kort periode Ligget med ei venninnen min holdt på medSlått og sparket en jente i ansiktet.. Hun slet med reguleringen og tennene i opptil 4 år etterpå.. Jeg hadde på meg høye sko med tynne heler, der klossen i bunnen hadde gått ut, og det var kun en spiker de 2 nederste cm. Hadde jeg truffet annerledes kunne hun dødd.. Har ikke rørt sprit etter den dagen. Anonymous poster hash: 5948c...4d3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #19 Skrevet 23. februar 2014 - Kjørt uten førerkort som 15 åring (og hadde drukket, men ble bare tatt for kjøringen..) - Stjålet, masse.. men ble tatt og har ikke stjålet etter det. Selv om jeg ærlig innrømmer at det til tider frister bittelitt.. har fortsatt ikke råd til å unne meg noe særlig, og det var derfor jeg stjal den gang da også. - Begynte å røyke og drikke når jeg var 12 - Hadde sex med en som hadde dame (første gangen min) - Tatt piercinger på meg selv.. Anonymous poster hash: 8bf33...68d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #20 Skrevet 23. februar 2014 Slått og sparket en jente i ansiktet.. Hun slet med reguleringen og tennene i opptil 4 år etterpå.. Jeg hadde på meg høye sko med tynne heler, der klossen i bunnen hadde gått ut, og det var kun en spiker de 2 nederste cm. Hadde jeg truffet annerledes kunne hun dødd.. Har ikke rørt sprit etter den dagen. Anonymous poster hash: 5948c...4d3 Anonymous poster hash: 604ab...9d5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #21 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har gjort mye av det dere nevner, røyket hasj, kjørt stjålet bil uten førerkort, smugrøyket, jugd og stjålet. Alt dette anser jeg som dumme utforskende ting gjort i ungdomsårene. Det verste jeg har gjort er å gi en full kjærlighetserklæring til en veldig nær venn i voksen alder. Vi er begge godt gift med barn, men vi begge angrer også på at vi aldri prøvde ut oss i ett forhold da vi var yngre. Jeg klarer ikke å glemme han å slutte å være nysgjerrig på hvordan det hadde blitt om det ble han og meg. Men den erklæringen er det verste jeg har gjort i voksen alder og ift min mann. En ting er hva jeg føler, men jeg burde absolutt holdt meg for god til å si det høyt. Og nå må jeg leve med samvittigheten. Anonymous poster hash: e0673...946
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #22 Skrevet 23. februar 2014 Slått og sparket en jente i ansiktet.. Hun slet med reguleringen og tennene i opptil 4 år etterpå.. Jeg hadde på meg høye sko med tynne heler, der klossen i bunnen hadde gått ut, og det var kun en spiker de 2 nederste cm. Hadde jeg truffet annerledes kunne hun dødd.. Har ikke rørt sprit etter den dagen. Anonymous poster hash: 5948c...4d3 Anonymous poster hash: 604ab...9d5 Jeg vet... Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke angrer på at jeg slo henne. Men det sparket, det er det dummeste jeg har gjort i mitt liv. Anonymous poster hash: 5948c...4d3
anonymemammaen Skrevet 23. februar 2014 #23 Skrevet 23. februar 2014 Begynte å røyke til tross for at jeg fikk vanvittig med kjeft. Var 14 år og dum, slutta ikke før 7 år etterpå. Hjelpes.. Var utro i mine yngre år mot min nåværende mann, det kommer jeg aldri til å tilgi meg selv for, fy f.
anonymemammaen Skrevet 23. februar 2014 #24 Skrevet 23. februar 2014 Hadde sex med mannen som mishandlet min besteveninne fysisk og psykisk i 7 år. Og jeg storkoste meg mens jeg gjorde det og kunne godt tenkt meg å gjort det igjen. Men til mitt forsvar, så er det noe som er galt med meg. Jeg har så utrolig lav selvtillit, at dersom en mann viser interesse for meg, så sier jeg ja med en gang. Skal prøve å fikse på det! Anonymous poster hash: 738e0...8ef Du virker motbydelig, rett og slett. Skylde på dårlig selvtillit? Den må du lengre utpå landet med. Fytti grisen.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #25 Skrevet 23. februar 2014 Hadde sex med mannen som mishandlet min besteveninne fysisk og psykisk i 7 år. Og jeg storkoste meg mens jeg gjorde det og kunne godt tenkt meg å gjort det igjen. Men til mitt forsvar, så er det noe som er galt med meg. Jeg har så utrolig lav selvtillit, at dersom en mann viser interesse for meg, så sier jeg ja med en gang. Skal prøve å fikse på det! Anonymous poster hash: 738e0...8ef Du virker motbydelig, rett og slett. Skylde på dårlig selvtillit? Den må du lengre utpå landet med. Fytti grisen. Må si at jeg syns det er upassende av deg å komme med pekefingeren. Anonymous poster hash: 80588...c54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå