Gjest Snydens Skrevet 16. februar 2014 #76 Skrevet 16. februar 2014 noen som vet hvordan jeg får fjernet notifications???
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #77 Skrevet 16. februar 2014 Kino med en kamerat når du er reist på ferie....hm?? Anonymous poster hash: 11000...0ea Synes du ikke det høres helt naturlig ut når du vet at denne gutten med adhd ikke tør besøke kompiser som han ser hver dag hjemme. Han var på sitt første hjemmebesøk nettopp og mor var såååå stolt. Helt naturlig at han da ønsker å gå alene med en kompis fra ferien på en ukjent kino. Eller ikke.... Anonymous poster hash: fb62f...996
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #78 Skrevet 16. februar 2014 Nå er det nok...selv jeg får nok av de sinnsykegreiene her...ber kira slette tråden
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #79 Skrevet 16. februar 2014 Filmen var over da jeg skrev...til opplysningOk. Da må det ha vært en veldig kort film, siden du skrev med 25 minutters mellomrom..... Anonymous poster hash: 11000...0ea Du vet når filmen beggynte og da....jøss..pass på deg selvJeg vet at du svarte på et innlegg på en annen tråd her kl 15.45(og før det med korte mellomrom hele dagen). Og så skrev du om kinoen 16.11. Da var filmen slutt......Mellom der er det 25 minutter.Jaja, samma det. Virker veldig rart bare.Anonymous poster hash: 11000...0ea Du ser ikke at det er litt usunt å være så opphengt i en fremmed dame her på nettet at du faktisk følger med på klokkeslettene hi poster?Du. Det er lett å se at noe ikke stemmer her da. Hun har vært her jevnt og trutt i ettermiddag. Men så plutselig hadde hun vært på kino til tross for mange innlegg her på samme tid. Nå har adhdmamman rota seg litt inn i lystløgn-fantasiverdenen sin. Hun må jo ha ett trist liv som må holde på slik. Begynner faktisk å synes litt synd på henne.Anonymous poster hash: 07b16...311 Det er vel ikke nødvendigvis bare hun det synd på her for øyeblikket. Anonymous poster hash: 8cf72...c43 Tja. Hun skriver flere tråder daglig hvor hun driter seg ut og roter seg inn i lystløgn-fantasiverdenen sin. Hun er fellesnevneren HVER jævla dag. Så er det diverse som reagerer på henne, men det er jo ikke samme mennesker hver dag... så jo... er nok mest synd på henne. Og barna hennes om de finnes da selvsagt. Anonymous poster hash: 07b16...311 De det virkelig er synd på er jo dere som lar dere provosere så vannvittig!Jeg lurer sånn på hvordan dere fungerer i hverdagen når dere kan bli så opphengt i noe så ubetydelig?Anonymous poster hash: 44fca...851 Du later jo til å være like opphengt i oss... Anonymous poster hash: 07b16...311 Angrep er det beste forsvar, var det sånn det var Det jeg reagere på er den kollektive mobbingen og uthengingen som dere bedriver. Det er skummelt at det sitter voksne mennesker og forsvarer den slags oppførsel. Om dere ikke liker hi, tror hun er troll eller en sprø dame - hvorfor ikke bare overse innleggene hennes? Hvorfor denne aggresjonen? Hvordan kan dere syns det er ok oppførsel? Hva sier dere til barna deres om de rotter seg sammen mot en person? Jeg lurer virkelig - så på en måte har du rett i at jeg er litt opphengt. Det er både skremmende og fascinerende oppførsel fra mennesker som burde visst bedre. Anonymous poster hash: 44fca...851 Tror du er litt opphengt jeg. Er vel kanskje det som er grunnen til at du ikke signerer med nick, du som alltid pleier å gjøre det. Siden du bryter prinsippene dine med å svare på slikt "lavmål" mener jeg Anonymous poster hash: a7877...fc0 Åh, så nå vet du hvem jeg er også? Fascinerende Anonymous poster hash: 44fca...851 Ja, det er jeg ganske sikker på. Fascinerende? Egentlig ikke, da du har skrevet omtrent det samme med nick tidligere Anonymous poster hash: a7877...fc0 Jøss, er vi flere som mener det samme altså? Da MÅ vi bare være samme person. Ingen tvil Anonymous poster hash: 44fca...851
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #80 Skrevet 16. februar 2014 Nå er det nok...selv jeg får nok av de sinnsykegreiene her...ber kira slette tråden Hehe...busted og da stikker du? Anonymous poster hash: 07b16...311
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #81 Skrevet 16. februar 2014 Filmen var over da jeg skrev...til opplysningOk. Da må det ha vært en veldig kort film, siden du skrev med 25 minutters mellomrom..... Anonymous poster hash: 11000...0ea Du vet når filmen beggynte og da....jøss..pass på deg selvJeg vet at du svarte på et innlegg på en annen tråd her kl 15.45(og før det med korte mellomrom hele dagen). Og så skrev du om kinoen 16.11. Da var filmen slutt......Mellom der er det 25 minutter.Jaja, samma det. Virker veldig rart bare.Anonymous poster hash: 11000...0ea Du ser ikke at det er litt usunt å være så opphengt i en fremmed dame her på nettet at du faktisk følger med på klokkeslettene hi poster?Du. Det er lett å se at noe ikke stemmer her da. Hun har vært her jevnt og trutt i ettermiddag. Men så plutselig hadde hun vært på kino til tross for mange innlegg her på samme tid. Nå har adhdmamman rota seg litt inn i lystløgn-fantasiverdenen sin. Hun må jo ha ett trist liv som må holde på slik. Begynner faktisk å synes litt synd på henne.Anonymous poster hash: 07b16...311 Det er vel ikke nødvendigvis bare hun det synd på her for øyeblikket. Anonymous poster hash: 8cf72...c43 Tja. Hun skriver flere tråder daglig hvor hun driter seg ut og roter seg inn i lystløgn-fantasiverdenen sin. Hun er fellesnevneren HVER jævla dag. Så er det diverse som reagerer på henne, men det er jo ikke samme mennesker hver dag... så jo... er nok mest synd på henne. Og barna hennes om de finnes da selvsagt. Anonymous poster hash: 07b16...311 De det virkelig er synd på er jo dere som lar dere provosere så vannvittig!Jeg lurer sånn på hvordan dere fungerer i hverdagen når dere kan bli så opphengt i noe så ubetydelig?Anonymous poster hash: 44fca...851 Du later jo til å være like opphengt i oss... Anonymous poster hash: 07b16...311 Angrep er det beste forsvar, var det sånn det var Det jeg reagere på er den kollektive mobbingen og uthengingen som dere bedriver. Det er skummelt at det sitter voksne mennesker og forsvarer den slags oppførsel. Om dere ikke liker hi, tror hun er troll eller en sprø dame - hvorfor ikke bare overse innleggene hennes? Hvorfor denne aggresjonen? Hvordan kan dere syns det er ok oppførsel? Hva sier dere til barna deres om de rotter seg sammen mot en person? Jeg lurer virkelig - så på en måte har du rett i at jeg er litt opphengt. Det er både skremmende og fascinerende oppførsel fra mennesker som burde visst bedre. Anonymous poster hash: 44fca...851 Tror du er litt opphengt jeg. Er vel kanskje det som er grunnen til at du ikke signerer med nick, du som alltid pleier å gjøre det. Siden du bryter prinsippene dine med å svare på slikt "lavmål" mener jeg Anonymous poster hash: a7877...fc0 Åh, så nå vet du hvem jeg er også? Fascinerende Anonymous poster hash: 44fca...851 Ja, det er jeg ganske sikker på. Fascinerende? Egentlig ikke, da du har skrevet omtrent det samme med nick tidligere Anonymous poster hash: a7877...fc0 Jøss, er vi flere som mener det samme altså? Da MÅ vi bare være samme person. Ingen tvil Anonymous poster hash: 44fca...851 Ja, det er flere som mener det samme. Dine ord, skrivestil og ikke minst forventning om og alltid ha det siste ordet er det ikke så mange som har, Miss Marple. Ha en flott kveld videre Anonymous poster hash: a7877...fc0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #82 Skrevet 16. februar 2014 Filmen var over da jeg skrev...til opplysningOk. Da må det ha vært en veldig kort film, siden du skrev med 25 minutters mellomrom..... Anonymous poster hash: 11000...0ea Du vet når filmen beggynte og da....jøss..pass på deg selvJeg vet at du svarte på et innlegg på en annen tråd her kl 15.45(og før det med korte mellomrom hele dagen). Og så skrev du om kinoen 16.11. Da var filmen slutt......Mellom der er det 25 minutter.Jaja, samma det. Virker veldig rart bare.Anonymous poster hash: 11000...0ea Du ser ikke at det er litt usunt å være så opphengt i en fremmed dame her på nettet at du faktisk følger med på klokkeslettene hi poster?Du. Det er lett å se at noe ikke stemmer her da. Hun har vært her jevnt og trutt i ettermiddag. Men så plutselig hadde hun vært på kino til tross for mange innlegg her på samme tid. Nå har adhdmamman rota seg litt inn i lystløgn-fantasiverdenen sin. Hun må jo ha ett trist liv som må holde på slik. Begynner faktisk å synes litt synd på henne.Anonymous poster hash: 07b16...311 Det er vel ikke nødvendigvis bare hun det synd på her for øyeblikket. Anonymous poster hash: 8cf72...c43 Tja. Hun skriver flere tråder daglig hvor hun driter seg ut og roter seg inn i lystløgn-fantasiverdenen sin. Hun er fellesnevneren HVER jævla dag. Så er det diverse som reagerer på henne, men det er jo ikke samme mennesker hver dag... så jo... er nok mest synd på henne. Og barna hennes om de finnes da selvsagt. Anonymous poster hash: 07b16...311 De det virkelig er synd på er jo dere som lar dere provosere så vannvittig!Jeg lurer sånn på hvordan dere fungerer i hverdagen når dere kan bli så opphengt i noe så ubetydelig?Anonymous poster hash: 44fca...851 Du later jo til å være like opphengt i oss... Anonymous poster hash: 07b16...311 Angrep er det beste forsvar, var det sånn det var Det jeg reagere på er den kollektive mobbingen og uthengingen som dere bedriver. Det er skummelt at det sitter voksne mennesker og forsvarer den slags oppførsel. Om dere ikke liker hi, tror hun er troll eller en sprø dame - hvorfor ikke bare overse innleggene hennes? Hvorfor denne aggresjonen? Hvordan kan dere syns det er ok oppførsel? Hva sier dere til barna deres om de rotter seg sammen mot en person? Jeg lurer virkelig - så på en måte har du rett i at jeg er litt opphengt. Det er både skremmende og fascinerende oppførsel fra mennesker som burde visst bedre. Anonymous poster hash: 44fca...851 Tror du er litt opphengt jeg. Er vel kanskje det som er grunnen til at du ikke signerer med nick, du som alltid pleier å gjøre det. Siden du bryter prinsippene dine med å svare på slikt "lavmål" mener jeg Anonymous poster hash: a7877...fc0 Åh, så nå vet du hvem jeg er også? Fascinerende Anonymous poster hash: 44fca...851 Ja, det er jeg ganske sikker på. Fascinerende? Egentlig ikke, da du har skrevet omtrent det samme med nick tidligere Anonymous poster hash: a7877...fc0 Jøss, er vi flere som mener det samme altså? Da MÅ vi bare være samme person. Ingen tvil Anonymous poster hash: 44fca...851 Ja, det er flere som mener det samme. Dine ord, skrivestil og ikke minst forventning om og alltid ha det siste ordet er det ikke så mange som har, Miss Marple. Ha en flott kveld videre Anonymous poster hash: a7877...fc0 Tror kanskje du har vært her inne litt for lenge hvis du mener at du kjenner igjen skrivestilen til alle brukere er du den samme som vet nøyaktig klokkeslett hi har skrevet innlegg på også? Bittelitt skummelt? Men jeg er enig i at det er god natt nå. Anonymous poster hash: 44fca...851
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #83 Skrevet 16. februar 2014 Filmen var over da jeg skrev...til opplysningOk. Da må det ha vært en veldig kort film, siden du skrev med 25 minutters mellomrom..... Anonymous poster hash: 11000...0ea Du vet når filmen beggynte og da....jøss..pass på deg selvJeg vet at du svarte på et innlegg på en annen tråd her kl 15.45(og før det med korte mellomrom hele dagen). Og så skrev du om kinoen 16.11. Da var filmen slutt......Mellom der er det 25 minutter.Jaja, samma det. Virker veldig rart bare.Anonymous poster hash: 11000...0ea Du ser ikke at det er litt usunt å være så opphengt i en fremmed dame her på nettet at du faktisk følger med på klokkeslettene hi poster?Du. Det er lett å se at noe ikke stemmer her da. Hun har vært her jevnt og trutt i ettermiddag. Men så plutselig hadde hun vært på kino til tross for mange innlegg her på samme tid. Nå har adhdmamman rota seg litt inn i lystløgn-fantasiverdenen sin. Hun må jo ha ett trist liv som må holde på slik. Begynner faktisk å synes litt synd på henne.Anonymous poster hash: 07b16...311 Det er vel ikke nødvendigvis bare hun det synd på her for øyeblikket. Anonymous poster hash: 8cf72...c43 Tja. Hun skriver flere tråder daglig hvor hun driter seg ut og roter seg inn i lystløgn-fantasiverdenen sin. Hun er fellesnevneren HVER jævla dag. Så er det diverse som reagerer på henne, men det er jo ikke samme mennesker hver dag... så jo... er nok mest synd på henne. Og barna hennes om de finnes da selvsagt. Anonymous poster hash: 07b16...311 De det virkelig er synd på er jo dere som lar dere provosere så vannvittig!Jeg lurer sånn på hvordan dere fungerer i hverdagen når dere kan bli så opphengt i noe så ubetydelig?Anonymous poster hash: 44fca...851 Du later jo til å være like opphengt i oss... Anonymous poster hash: 07b16...311 Angrep er det beste forsvar, var det sånn det var Det jeg reagere på er den kollektive mobbingen og uthengingen som dere bedriver. Det er skummelt at det sitter voksne mennesker og forsvarer den slags oppførsel. Om dere ikke liker hi, tror hun er troll eller en sprø dame - hvorfor ikke bare overse innleggene hennes? Hvorfor denne aggresjonen? Hvordan kan dere syns det er ok oppførsel? Hva sier dere til barna deres om de rotter seg sammen mot en person? Jeg lurer virkelig - så på en måte har du rett i at jeg er litt opphengt. Det er både skremmende og fascinerende oppførsel fra mennesker som burde visst bedre. Anonymous poster hash: 44fca...851 Tror du er litt opphengt jeg. Er vel kanskje det som er grunnen til at du ikke signerer med nick, du som alltid pleier å gjøre det. Siden du bryter prinsippene dine med å svare på slikt "lavmål" mener jeg Anonymous poster hash: a7877...fc0 Åh, så nå vet du hvem jeg er også? Fascinerende Anonymous poster hash: 44fca...851 Ja, det er jeg ganske sikker på. Fascinerende? Egentlig ikke, da du har skrevet omtrent det samme med nick tidligere Anonymous poster hash: a7877...fc0 Jøss, er vi flere som mener det samme altså? Da MÅ vi bare være samme person. Ingen tvil Anonymous poster hash: 44fca...851 Ja, det er flere som mener det samme. Dine ord, skrivestil og ikke minst forventning om og alltid ha det siste ordet er det ikke så mange som har, Miss Marple. Ha en flott kveld videre Anonymous poster hash: a7877...fc0 Tror kanskje du har vært her inne litt for lenge hvis du mener at du kjenner igjen skrivestilen til alle brukere er du den samme som vet nøyaktig klokkeslett hi har skrevet innlegg på også? Bittelitt skummelt? Men jeg er enig i at det er god natt nå. Anonymous poster hash: 44fca...851 Har vært her siden 2009 så noe har jeg fått med meg ja. Skrivestilen til alle brukerne kjenner jeg ikke igjen, de fleste skriver elendig, men noen peker seg litt ut og du er en av dem Er en ganske erfaren bruker du og da, så regner med at du ser at det ikke er meg som har skrevet noe om klokkeslett eller hva det nå enn var du mente. God natt til deg også Anonymous poster hash: a7877...fc0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #84 Skrevet 16. februar 2014 ... SÅNN GJØR VI DA, DAMER! Djiiis, vil gjerne slippe å bruke et år på å lese meg gjennom tråden Anonymous poster hash: f1076...504
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #85 Skrevet 16. februar 2014 Droppet film for å få med meg dramaet her inne. For en som elsker å titte inn vinduene til folk er dette veldig artig. Synes synd på alle involverte her jeg. HI som jeg ikke vet om er ekte eller tull, på alle som bruker en HEL søndag de kan kose seg med familien på å henge ut HI. Jeg synes vel alle sitter i glasshus for øyeblikket. Fin søndag til alle. ;-) Anonymous poster hash: 6ae21...e95
Mamma_til_2 Skrevet 16. februar 2014 #86 Skrevet 16. februar 2014 Angående klokkeslettene HI har vært her inne så i dagens samfunn har de aller fleste smarttlf og det er internett på de som kan brukes over alt til og med på kino, la nå denne jenta være ifred!!!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #87 Skrevet 16. februar 2014 Angående klokkeslettene HI har vært her inne så i dagens samfunn har de aller fleste smarttlf og det er internett på de som kan brukes over alt til og med på kino, la nå denne jenta være ifred!!! Joda men har man bittelitt folkeskikk bruker man ikke tlf på kino da... Anonymous poster hash: 07b16...311
Mamma_til_2 Skrevet 16. februar 2014 #88 Skrevet 16. februar 2014 Angående klokkeslettene HI har vært her inne så i dagens samfunn har de aller fleste smarttlf og det er internett på de som kan brukes over alt til og med på kino, la nå denne jenta være ifred!!! Joda men har man bittelitt folkeskikk bruker man ikke tlf på kino da... Anonymous poster hash: 07b16...311 Man kan sitte øverst på kinoraden med lyden av of dempet belysning på tlf, HI var om jeg hadde forstått på en barnefilm så ikke interesserte henne så mye, men ikke snakk folkeskikk til meg det er ikke JEG som forfølger jenta og passer på at klokken stemmer med alt hun sier hun har gjort, gjør og skal gjøre!!!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #89 Skrevet 16. februar 2014 Nå som adhd dama har skjønt at hun er avslørt som provokatør så skal plutselig tråden slettes... patetisk.... fjerne spor liksom... Anonymous poster hash: 07b16...311
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #90 Skrevet 16. februar 2014 Har ikke du venner?? Som kansje synes det er hakke kjekkere å høre hvordan du har det? Hva i alle dager får du ut av og dele hele hverdagen din med folk her inne??? Hva mangler du? Venner? Oppmerksomhet? Anonymous poster hash: 71e5f...5ee
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #91 Skrevet 16. februar 2014 Hun svarte jo selv at hun ikke hadde vært på dib på kinoen, men etterpå. (Eller husker jeg helt feil) Anonymous poster hash: fb62f...996
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #92 Skrevet 16. februar 2014 Hun svarte jo selv at hun ikke hadde vært på dib på kinoen, men etterpå. (Eller husker jeg helt feil)Anonymous poster hash: fb62f...996 Joa. Men kinoen varte vel mer enn 20-30 min som var lengste tida mellom innleggene hennes her... så da er det noe som ikke stemmer. Og det ser hun og nå så nå vil hun slette tråden. Tidligere har hun elsket pes og dyttet innleggene for å få mange svar og vært litt martyr og ville liksom slutte å være her for støtte. Nå skal tråden bort for å skjule hva hun egentlig driver med... Anonymous poster hash: 07b16...311
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #93 Skrevet 16. februar 2014 Hun svarte jo selv at hun ikke hadde vært på dib på kinoen, men etterpå. (Eller husker jeg helt feil)Anonymous poster hash: fb62f...996 Joa. Men kinoen varte vel mer enn 20-30 min som var lengste tida mellom innleggene hennes her... så da er det noe som ikke stemmer. Og det ser hun og nå så nå vil hun slette tråden. Tidligere har hun elsket pes og dyttet innleggene for å få mange svar og vært litt martyr og ville liksom slutte å være her for støtte. Nå skal tråden bort for å skjule hva hun egentlig driver med... Anonymous poster hash: 07b16...311 Fy faen.. Jeg har ikke ord. Paranoid? Trenger du hjelp? Du må ha problemer. Anonymous poster hash: 2903a...6d4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #94 Skrevet 16. februar 2014 Hun svarte jo selv at hun ikke hadde vært på dib på kinoen, men etterpå. (Eller husker jeg helt feil)Anonymous poster hash: fb62f...996 Joa. Men kinoen varte vel mer enn 20-30 min som var lengste tida mellom innleggene hennes her... så da er det noe som ikke stemmer. Og det ser hun og nå så nå vil hun slette tråden. Tidligere har hun elsket pes og dyttet innleggene for å få mange svar og vært litt martyr og ville liksom slutte å være her for støtte. Nå skal tråden bort for å skjule hva hun egentlig driver med... Anonymous poster hash: 07b16...311 Fy faen.. Jeg har ikke ord. Paranoid? Trenger du hjelp? Du må ha problemer.Anonymous poster hash: 2903a...6d4 Hehe... ikke jeg som trenger hjelp gitt... har du begynt å være anonym nå? Anonymous poster hash: 07b16...311
Vicky Pollard Skrevet 16. februar 2014 #95 Skrevet 16. februar 2014 5- 6 sider vedr. Et kinobesøk? WOW.....
Mamma_til_2 Skrevet 16. februar 2014 #96 Skrevet 16. februar 2014 5- 6 sider vedr. Et kinobesøk? WOW..... Spennende kino vet du
sug lut Skrevet 16. februar 2014 #97 Skrevet 16. februar 2014 Ingen vet om noen er ekte her inne. Det er en forutsetning for å være på nett at man skjønner det - at de fleste antakelig er genuine, men at man må forholde seg til det den enkelte velger å dele - det er rollespill med større eller mindre sannhetsgehalt i karakterene, men de må behandles som genuine, faktisk eksisterende mennesker. Jeg er for eksempel muligens 67 år, mann, bor med mora mi og har aldri fått duppa snoppen. Men det er ikke den karakteren jeg velger her, og det er en forutsetning for at forumet skal fungere at folk har noe mer å henge fingrene i enn regelrett lynsjing av nickbrukere som faktisk ikke har brutt en eneste forumregel slik jeg forstår moderatorene.
Mamma_til_2 Skrevet 16. februar 2014 #98 Skrevet 16. februar 2014 Ingen vet om noen er ekte her inne. Det er en forutsetning for å være på nett at man skjønner det - at de fleste antakelig er genuine, men at man må forholde seg til det den enkelte velger å dele - det er rollespill med større eller mindre sannhetsgehalt i karakterene, men de må behandles som genuine, faktisk eksisterende mennesker. Jeg er for eksempel muligens 67 år, mann, bor med mora mi og har aldri fått duppa snoppen. Men det er ikke den karakteren jeg velger her, og det er en forutsetning for at forumet skal fungere at folk har noe mer å henge fingrene i enn regelrett lynsjing av nickbrukere som faktisk ikke har brutt en eneste forumregel slik jeg forstår moderatorene. hahahaha du Luten du Luten du får sakt det
håperpåvinterbarn Skrevet 17. februar 2014 #99 Skrevet 17. februar 2014 Ingen vet om noen er ekte her inne. Det er en forutsetning for å være på nett at man skjønner det - at de fleste antakelig er genuine, men at man må forholde seg til det den enkelte velger å dele - det er rollespill med større eller mindre sannhetsgehalt i karakterene, men de må behandles som genuine, faktisk eksisterende mennesker. Jeg er for eksempel muligens 67 år, mann, bor med mora mi og har aldri fått duppa snoppen. Men det er ikke den karakteren jeg velger her, og det er en forutsetning for at forumet skal fungere at folk har noe mer å henge fingrene i enn regelrett lynsjing av nickbrukere som faktisk ikke har brutt en eneste forumregel slik jeg forstår moderatorene. Haha utrolig bra skrevet! Nå lo jeg. Utrolig nok har jeg skummet hele denne tråden fordi jeg syns det er ganske vanvittig med så mange meninger om et uskyldig innlegg. Jeg henger meg på ditt innlegg luten, det er et premiss vi må godta, at vi ikke kan vite med sikkerhet at alt er "sant" som fortelles her inne .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå