mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Kinoturen gikk superbra:-) begge gutta storkosa seg,fikk handle i kiosken selv,finne setene sine og oppførte seg eksemplarisk under hele filmen:-) hadde til og med spart popcorn til lillebror. Selv satt jeg noen rader bak dem og kosa meg med filmen jeg og. Gjett om det er 2 stolte gutter som har vært alene på kino:-) <3<3
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 OK! Anonymous poster hash: e8f90...df5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Nå begynner til og med jeg å bli overbevist om at du er ute etter å provosere. Anonymous poster hash: 47873...eab
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Nå begynner til og med jeg å bli overbevist om at du er ute etter å provosere. Anonymous poster hash: 47873...eab Det skjønner jeg, godt. Så mye dritt hun får her inne for noen få innlegg, så hadde jeg gjort det samme Fint at det gikk fint på kinoturen Anonymous poster hash: 2903a...6d4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Nå kan du slutte med all denne spamingen. Lag deg en blogg! Anonymous poster hash: fc133...86f
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Puh! Jeg har vært sååååå spent! NÅ kan jeg slappe av og sove godt i natt. Takk for oppdateringen. Anonymous poster hash: 61192...286
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Fantastisk!!! Tenk at ungene dine greide oppføre seg på kino. Ikke verst! Anonymous poster hash: 3290d...b8a
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 Ah, endelig fikk jeg svar på det jeg lurte på. Lykkeeee<3<3 Anonymous poster hash: 636c9...638
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #10 Skrevet 16. februar 2014 Ok. Tidligere syntes jeg at HI ble hengt ut på tynt grunnlag, men dette begynner nesten å bli parodisk. Er det noen som vet noe om denne brukeren som vi andre ikke vet? Anonymous poster hash: aa9df...9ec
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #11 Skrevet 16. februar 2014 Selvsagt gikk det bra, det hadde du jo skrevet uansett hvordan det gikk. Anonymous poster hash: fb62f...996
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #12 Skrevet 16. februar 2014 Så herlig Søndagslykke :hjerte: Anonymous poster hash: 399b5...514
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #13 Skrevet 16. februar 2014 Ok. Tidligere syntes jeg at HI ble hengt ut på tynt grunnlag, men dette begynner nesten å bli parodisk. Er det noen som vet noe om denne brukeren som vi andre ikke vet? Anonymous poster hash: aa9df...9ec Vet hvem hun er, men kjenner henne ikke privat Anonymous poster hash: 61192...286
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #14 Skrevet 16. februar 2014 Ok. Tidligere syntes jeg at HI ble hengt ut på tynt grunnlag, men dette begynner nesten å bli parodisk. Er det noen som vet noe om denne brukeren som vi andre ikke vet? Anonymous poster hash: aa9df...9ec Vet hvem hun er, men kjenner henne ikke privat Anonymous poster hash: 61192...286 Jeg mente ikke å få noen til å oute henne, men jeg lurer veldig på hvorfor mange så til de grader tolererer det ekstremt trivilelle oppgulpet hun kommer med. Det er sjeldent man ser slikt her inne. Man skal som kjent ikke sparke folk som ligger nede, og jeg lurer på om det er det folk senser og derfor bare jatter med, eller er det noe annet? Anonymous poster hash: aa9df...9ec
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #15 Skrevet 16. februar 2014 Synes du er kjempesnill, HI, men synes det er litt rart at du skriver flere innlegg her inne mens du er på kino. Men kanskje det er bare meg Bra at dere har kost dere ihvertfall! Anonymous poster hash: 24879...6b2
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #16 Skrevet 16. februar 2014 Altså, hyggelig med positive innlegg, men kjære adhd-mamma, nå er det vel nok for en stund? Ikke bare er det ekstremt mye, men det blir etterhvert lett for eventuelle kjente av deg å kjenne deg igjen. Veldig mye info og ikke sikkert det er så gøy om sønnen din etterhvert får snusen i at han er adhd-gutten med oppmerksomhetssyk mamma. Det er mange mødre her inne, åpenbart, og noen kjenner dere gjerne. Anonymous poster hash: 4f0e7...36f
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #17 Skrevet 16. februar 2014 Tror HI er en gammel velkjent traver her inne, som holder på med et eksperiment med ukjent målsetning Det er derfor hun får så mye støtte fra folk som aldri hadde giddet og lest den type innlegg ellers Anonymous poster hash: 399b5...514
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #18 Skrevet 16. februar 2014 Synes du er kjempesnill, HI, men synes det er litt rart at du skriver flere innlegg her inne mens du er på kino. Men kanskje det er bare meg Bra at dere har kost dere ihvertfall! Anonymous poster hash: 24879...6b2 Ja, utrolig merkelig å skrive her midt i filmen???? Anonymous poster hash: 11000...0ea
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #19 Skrevet 16. februar 2014 Anonymous poster hash: a7877...fc0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #21 Skrevet 16. februar 2014 Ok. Tidligere syntes jeg at HI ble hengt ut på tynt grunnlag, men dette begynner nesten å bli parodisk. Er det noen som vet noe om denne brukeren som vi andre ikke vet? Anonymous poster hash: aa9df...9ec Enig. Anonymous poster hash: 27ec8...63a
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #22 Skrevet 16. februar 2014 Synes du er kjempesnill, HI, men synes det er litt rart at du skriver flere innlegg her inne mens du er på kino.Men kanskje det er bare meg Bra at dere har kost dere ihvertfall!Anonymous poster hash: 24879...6b2 Ja, utrolig merkelig å skrive her midt i filmen???? Anonymous poster hash: 11000...0ea Er du full? Skrev etterpå selvsagt OK. Du skrev her inne 15.45 og så 16.11..... Veldig kort film?? Anonymous poster hash: 11000...0ea
Gjest Kira Skrevet 16. februar 2014 #23 Skrevet 16. februar 2014 Tråden er ryddet i henhold til denne regelen: * Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. Kira Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #24 Skrevet 16. februar 2014 Synes du er kjempesnill, HI, men synes det er litt rart at du skriver flere innlegg her inne mens du er på kino. Men kanskje det er bare meg Bra at dere har kost dere ihvertfall!Anonymous poster hash: 24879...6b2 Hehe... ikke sant. Dib på kino faktisk Anonymous poster hash: 07b16...311
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #25 Skrevet 16. februar 2014 Synes du er kjempesnill, HI, men synes det er litt rart at du skriver flere innlegg her inne mens du er på kino.Men kanskje det er bare meg Bra at dere har kost dere ihvertfall!Anonymous poster hash: 24879...6b2 Ja, utrolig merkelig å skrive her midt i filmen???? Anonymous poster hash: 11000...0ea Er du full? Skrev etterpå selvsagt OK. Du skrev her inne 15.45 og så 16.11..... Veldig kort film?? Anonymous poster hash: 11000...0ea hm rart, men der forsvant hun. Lurer faktisk på dette jeg.... Anonymous poster hash: 11000...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå