Gå til innhold

kinoturen gikk over all forventning:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kinoturen gikk superbra:-) begge gutta storkosa seg,fikk handle i kiosken selv,finne setene sine og oppførte seg eksemplarisk under hele filmen:-) hadde til og med spart popcorn til lillebror.

Selv satt jeg noen rader bak dem og kosa meg med filmen jeg og.

Gjett om det er 2 stolte gutter som har vært alene på kino:-) <3<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK!

Anonymous poster hash: e8f90...df5

Skrevet

Nå begynner til og med jeg å bli overbevist om at du er ute etter å provosere.

Anonymous poster hash: 47873...eab

Skrevet

Nå begynner til og med jeg å bli overbevist om at du er ute etter å provosere. Anonymous poster hash: 47873...eab

Det skjønner jeg, godt. Så mye dritt hun får her inne for noen få innlegg, så hadde jeg gjort det samme :)

Fint at det gikk fint på kinoturen :)

Anonymous poster hash: 2903a...6d4

Skrevet

Nå kan du slutte med all denne spamingen. Lag deg en blogg!

Anonymous poster hash: fc133...86f

Skrevet

Puh! Jeg har vært sååååå spent! NÅ kan jeg slappe av og sove godt i natt.

Takk for oppdateringen.

Anonymous poster hash: 61192...286
Skrevet

Fantastisk!!! Tenk at ungene dine greide oppføre seg på kino. Ikke verst!

Anonymous poster hash: 3290d...b8a

Skrevet

Ah, endelig fikk jeg svar på det jeg lurte på.

Lykkeeee<3<3

Anonymous poster hash: 636c9...638

Skrevet

Ok. Tidligere syntes jeg at HI ble hengt ut på tynt grunnlag, men dette begynner nesten å bli parodisk. Er det noen som vet noe om denne brukeren som vi andre ikke vet? 

Anonymous poster hash: aa9df...9ec
Skrevet

Selvsagt gikk det bra, det hadde du jo skrevet uansett hvordan det gikk.

Anonymous poster hash: fb62f...996

Skrevet

Så herlig :D Søndagslykke :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Anonymous poster hash: 399b5...514
Skrevet

Ok. Tidligere syntes jeg at HI ble hengt ut på tynt grunnlag, men dette begynner nesten å bli parodisk. Er det noen som vet noe om denne brukeren som vi andre ikke vet? 

Vet hvem hun er, men kjenner henne ikke privat

Skrevet

Vet hvem hun er, men kjenner henne ikke privat

Jeg mente ikke å få noen til å oute henne, men jeg lurer veldig på hvorfor mange så til de grader tolererer det ekstremt trivilelle oppgulpet hun kommer med. Det er sjeldent man ser slikt her inne. 

Man skal som kjent ikke sparke folk som ligger nede, og jeg lurer på om det er det folk senser og derfor bare jatter med, eller er det noe annet?

Skrevet

Synes du er kjempesnill, HI, men synes det er litt rart at du skriver flere innlegg her inne mens du er på kino.

Men kanskje det er bare meg :) Bra at dere har kost dere ihvertfall!

Anonymous poster hash: 24879...6b2

Skrevet

Altså, hyggelig med positive innlegg, men kjære adhd-mamma, nå er det vel nok for en stund?

Ikke bare er det ekstremt mye, men det blir etterhvert lett for eventuelle kjente av deg å kjenne deg igjen. Veldig mye info og ikke sikkert det er så gøy om sønnen din etterhvert får snusen i at han er adhd-gutten med oppmerksomhetssyk mamma.

Det er mange mødre her inne, åpenbart, og noen kjenner dere gjerne.

Anonymous poster hash: 4f0e7...36f

Skrevet

Tror HI er en gammel velkjent traver her inne, som holder på med et eksperiment med ukjent målsetning ;) Det er derfor hun får så mye støtte fra folk som aldri hadde giddet og lest den type innlegg ellers ;)

Anonymous poster hash: 399b5...514
Skrevet

Synes du er kjempesnill, HI, men synes det er litt rart at du skriver flere innlegg her inne mens du er på kino.

Men kanskje det er bare meg :) Bra at dere har kost dere ihvertfall!

Anonymous poster hash: 24879...6b2

Ja, utrolig merkelig å skrive her midt i filmen????

Anonymous poster hash: 11000...0ea

Skrevet

:fise:

Anonymous poster hash: a7877...fc0
Skrevet

Ok. Tidligere syntes jeg at HI ble hengt ut på tynt grunnlag, men dette begynner nesten å bli parodisk. Er det noen som vet noe om denne brukeren som vi andre ikke vet?

Enig.

Anonymous poster hash: 27ec8...63a

Skrevet

Synes du er kjempesnill, HI, men synes det er litt rart at du skriver flere innlegg her inne mens du er på kino.Men kanskje det er bare meg :) Bra at dere har kost dere ihvertfall!Anonymous poster hash: 24879...6b2

Ja, utrolig merkelig å skrive her midt i filmen???? Anonymous poster hash: 11000...0ea

Er du full? Skrev etterpå selvsagt

OK. Du skrev her inne 15.45 og så 16.11..... Veldig kort film??

Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til denne regelen:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Kira

Brukermoderator

Skrevet

Men kanskje det er bare meg :) Bra at dere har kost dere ihvertfall!Anonymous poster hash: 24879...6b2

Hehe... ikke sant. Dib på kino faktisk

Anonymous poster hash: 07b16...311

Skrevet

Synes du er kjempesnill, HI, men synes det er litt rart at du skriver flere innlegg her inne mens du er på kino.Men kanskje det er bare meg :) Bra at dere har kost dere ihvertfall!Anonymous poster hash: 24879...6b2

Ja, utrolig merkelig å skrive her midt i filmen???? Anonymous poster hash: 11000...0ea

Er du full? Skrev etterpå selvsagt

OK. Du skrev her inne 15.45 og så 16.11..... Veldig kort film??

hm rart, men der forsvant hun. Lurer faktisk på dette jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...