Gå til innhold

kinoturen gikk over all forventning:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kjekt å lese :D

Og bra at det var gøy for deg også!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt å lese :D

Og bra at det var gøy for deg også!! :)

Jada:-) greit å ikke se animasjonsfilm hele tiden:-)

Skrevet

Synes du er kjempesnill, HI, men synes det er litt rart at du skriver flere innlegg her inne mens du er på kino.

Men kanskje det er bare meg :) Bra at dere har kost dere ihvertfall!Anonymous poster hash: 24879...6b2

Hehe... ikke sant. Dib på kino faktisk

Anonymous poster hash: 07b16...311

Jeg surfet faktisk på DIB da jeg var på kino og så Mormor & de 8 ungene. SÅ spennende er ikke barnefilmer for meg, altså. :P

Skrevet

Synes du er kjempesnill, HI, men synes det er litt rart at du skriver flere innlegg her inne mens du er på kino.

Men kanskje det er bare meg :) Bra at dere har kost dere ihvertfall!Anonymous poster hash: 24879...6b2

Hehe... ikke sant. Dib på kino faktisk

Jeg surfet faktisk på DIB da jeg var på kino og så Mormor & de 8 ungene. SÅ spennende er ikke barnefilmer for meg, altså. :P

Jøss, på den kinoen jeg pleier å gå på er det ikke mobildekning inne i kinosalen....

Anonymous poster hash: 11000...0ea

Skrevet

Filmen var over da jeg skrev...til opplysning

Skrevet

Ok. Da må det ha vært en veldig kort film, siden du skrev med 25 minutters mellomrom..... 

Skrevet

Ok. Da må det ha vært en veldig kort film, siden du skrev med 25 minutters mellomrom.....  Anonymous poster hash: 11000...0ea

Du vet når filmen beggynte og da....jøss..pass på deg selv

Skrevet

Ok. Da må det ha vært en veldig kort film, siden du skrev med 25 minutters mellomrom.....  Anonymous poster hash: 11000...0ea

Jeg vet at du svarte på et innlegg på en annen tråd her kl 15.45(og før det med korte mellomrom hele dagen). Og så skrev du om kinoen 16.11. Da var filmen slutt......Mellom der er det 25 minutter.Jaja, samma det. Virker veldig rart bare.

Skrevet

Herregud, dere må leve et fantastisk kjedelig liv dere som har full kontroll på NÅR hi har skrevet.. Ja jeg vet det står klokkeslett på innleggene.. Men om hun har skrevet på kino eller ikke.. Spiller det noe rolle??? Har det noe å si for DEG at hun skriver på kino? Blir dagen deres ødelagt av dette?? Kjære vene,.... Alt man skal henge seg opp i!

Til hi: flott at guttene koste seg på kino :)

Skrevet

Herregud, dere må leve et fantastisk kjedelig liv dere som har full kontroll på NÅR hi har skrevet.. Ja jeg vet det står klokkeslett på innleggene.. Men om hun har skrevet på kino eller ikke.. Spiller det noe rolle??? Har det noe å si for DEG at hun skriver på kino? Blir dagen deres ødelagt av dette?? Kjære vene,.... Alt man skal henge seg opp i!

Nei jeg har ikke et fantastisk kjedelig liv, men har idag vært her inne endel(som mange andre). La tilfeldigvis merke til dette utifra noe en annen anonym påpekte. Det er tydeligvis fler enn meg som lurer. Selvfølgelig er det tull å gidde å bry seg. 

Skrevet

Nei jeg har ikke et fantastisk kjedelig liv, men har idag vært her inne endel(som mange andre). La tilfeldigvis merke til dette utifra noe en annen anonym påpekte. Det er tydeligvis fler enn meg som lurer. Selvfølgelig er det tull å gidde å bry seg. 

Dessuten sier hun selv at hun skrev etter filmen.

Skrevet

Herregud, dere må leve et fantastisk kjedelig liv dere som har full kontroll på NÅR hi har skrevet.. Ja jeg vet det står klokkeslett på innleggene.. Men om hun har skrevet på kino eller ikke.. Spiller det noe rolle??? Har det noe å si for DEG at hun skriver på kino? Blir dagen deres ødelagt av dette?? Kjære vene,.... Alt man skal henge seg opp i!Til hi: flott at guttene koste seg på kino :)

Nei jeg har ikke et fantastisk kjedelig liv, men har idag vært her inne endel(som mange andre). La tilfeldigvis merke til dette utifra noe en annen anonym påpekte. Det er tydeligvis fler enn meg som lurer. Selvfølgelig er det tull å gidde å bry seg.  Anonymous poster hash: 11000...0ea

Så hvorfor gidde kommentere når du synes det er tull å bry seg?

Skrevet

Herregud, dere må leve et fantastisk kjedelig liv dere som har full kontroll på NÅR hi har skrevet.. Ja jeg vet det står klokkeslett på innleggene.. Men om hun har skrevet på kino eller ikke.. Spiller det noe rolle??? Har det noe å si for DEG at hun skriver på kino? Blir dagen deres ødelagt av dette?? Kjære vene,.... Alt man skal henge seg opp i!Til hi: flott at guttene koste seg på kino :)

Nei jeg har ikke et fantastisk kjedelig liv, men har idag vært her inne endel(som mange andre). La tilfeldigvis merke til dette utifra noe en annen anonym påpekte. Det er tydeligvis fler enn meg som lurer. Selvfølgelig er det tull å gidde å bry seg.  Anonymous poster hash: 11000...0ea

Så hvorfor gidde kommentere når du synes det er tull å bry seg?

Jeg klarer ikke la vær når det er så tydelig at noe ikke stemmer!

Skrevet

Seriøst. Har du ingen venner el familie du kan ringe til hi? Ikke stygt ment.. Men du virker veldig ensom og oppmerksomhetsyk.

Jeg er ensom selv til tider.. Men det fins grenser..

Anonymous poster hash: b5198...c67

Skrevet

Oh my god!! I denne tråden er det vel to-tre stykker som har svart uten og komme med en komentar om at HI sine tråder er noe sære nå. Dette begynner og bli morsomt jo.

Anonymous poster hash: a7877...fc0
Skrevet

Apropo mobil og kino: hold den i lomma/ veska under filmen! Det irriterer meg grenseløst når folk på død og liv må taste og lyse opp hele raden

Skrevet

Har du adhd og mangel på impulskontroll også. Man sitter virkelig ikke med mobilen på kino. Snakk om dårlig folkeskikk. Det forklarer jo endel om din oppdragelses metode da siden du tydeligvis selv ikke vet hva man gjør og ikke gjør.

Skrevet

Ok. Da må det ha vært en veldig kort film, siden du skrev med 25 minutters mellomrom..... Anonymous poster hash: 11000...0ea

Jeg vet at du svarte på et innlegg på en annen tråd her kl 15.45(og før det med korte mellomrom hele dagen). Og så skrev du om kinoen 16.11. Da var filmen slutt......Mellom der er det 25 minutter.Jaja, samma det. Virker veldig rart bare.

Du ser ikke at det er litt usunt å være så opphengt i en fremmed dame her på nettet at du faktisk følger med på klokkeslettene hi poster?

Gjest Snydens
Skrevet

jeg skjønner ikke noen ting jeg..er dette et forum eller ikke, kan ikke noen se til helsikke å svare meg?!? herregud føles ut somjeg er fanget i dantes inferno bestående av analbleking og vellykkede kinobesøk med mammaer med adhd. Er jeg inne på en dagbokfunksjon nå??

Skrevet

Ok. Da må det ha vært en veldig kort film, siden du skrev med 25 minutters mellomrom..... Anonymous poster hash: 11000...0ea

Du ser ikke at det er litt usunt å være så opphengt i en fremmed dame her på nettet at du faktisk følger med på klokkeslettene hi poster?

Dette har jeg forklart lenger oppe. Så det ved en tilfeldighet. Er ikke spesielt opphengt i en fremmed dame nei. Merkelig nok var det fler enn meg som stusset.....

Skrevet

Jeg vet at du svarte på et innlegg på en annen tråd her kl 15.45(og før det med korte mellomrom hele dagen). Og så skrev du om kinoen 16.11. Da var filmen slutt......Mellom der er det 25 minutter.Jaja, samma det. Virker veldig rart bare.Anonymous poster hash: 11000...0ea

Du ser ikke at det er litt usunt å være så opphengt i en f

remmed dame her på nettet at du faktisk følger med på klokkeslettene hi poster?

Du. Det er lett å se at noe ikke stemmer her da. Hun har vært her jevnt og trutt i ettermiddag. Men så plutselig hadde hun vært på kino til tross for mange innlegg her på samme tid. Nå har adhdmamman rota seg litt inn i lystløgn-fantasiverdenen sin. Hun må jo ha ett trist liv som må holde på slik. Begynner faktisk å synes litt synd på henne.

Skrevet

Jeg vet at du svarte på et innlegg på en annen tråd her kl 15.45(og før det med korte mellomrom hele dagen). Og så skrev du om kinoen 16.11. Da var filmen slutt......Mellom der er det 25 minutter.Jaja, samma det. Virker veldig rart bare.Anonymous poster hash: 11000...0ea

Du ser ikke at det er litt usunt å være så opphengt i en f

remmed dame her på nettet at du faktisk følger med på klokkeslettene hi poster?

Du. Det er lett å se at noe ikke stemmer her da. Hun har vært her jevnt og trutt i ettermiddag. Men så plutselig hadde hun vært på kino til tross for mange innlegg her på samme tid. Nå har adhdmamman rota seg litt inn i lystløgn-fantasiverdenen sin. Hun må jo ha ett trist liv som må holde på slik. Begynner faktisk å synes litt synd på henne.

Det er vel ikke nødvendigvis bare hun det synd på her for øyeblikket.

Anonymous poster hash: 8cf72...c43

Skrevet

Jeg tror du er en luring, og at du ikke er den du gir deg ut for å være ;) Liker'e, er så artig når noen tar på seg oppgaven å provosere disse hormonelle dib-/bim-know-it-all-ene :D

Dersom du faktisk er oppriktig (men skjønner ikke hvordan du tør - all infoen satt sammen er lett gjenkjennelig, vil jeg tippe), er det helt greit! Noe er søtt, noe er kjedelig, sånn som med alt annet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...