Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #51 Skrevet 16. februar 2014 Jeg MÅ ha stringtruser. Alt annet er bare ubehagelig. Trusene sklir jo bare innover så jeg må gå å rette på dem hele tiden.Jeg har lik erfaring. Sover i hipsters nå om vinteren eller om jeg er på venninnetur.Jeg har forsøkt å gå over til hipsters/litt større truser til vanlig, men for mye tøy i underlivet gir meg utflod og sopp. (Bomull ja) Underlivet mitt foretrekker med andre ord string. Anonymous poster hash: f5062...abf Jeg har hatt kronisk sopp i 1 år nå.. Blitt henvist til gynekolog for å sjekke det ut.Jeg sover alltid med vanlig truse, liker ikke å sove i string, hehe. Har èn truse jeg kan bruke til vanlig, SLOGGI! Men de er jo ikke akkurat særlig pene.. men bryr meg fint lite hvordan trusene mine ser ut, er ikke så mange som ser de om dagen, og er nok lenge til jeg trenger å tenke på det Sov uten truse, underlivet trenger luft. Anonymous poster hash: 77238...16c
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #52 Skrevet 16. februar 2014 Mannen min er 34 år og han liker egentlig bare string. Han synes det er sexy når jeg går med det. Og det er jo det jeg bryr meg om. Jeg vasker meg i rumpa når jeg dusjer og tørker meg skikkelig bak når jeg har vært på do. Har aldri! bremsespor i undertøyet! Det er ikke det det går på. Du vil aldri bli helt ren rundt anus uansett hvor mye du vasker deg. Anus er en åpen forbindelse inn til tarmfloraen og denne floraen kontaminerer også huden utenfor samt stringen selv om det ikke er synlig. Bakterier er nemlig ikke synlige. Anonymous poster hash: b1971...035
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #53 Skrevet 16. februar 2014 Jeg gikk med det før, men sluttet etterhvert. Mannen synes det er lite sexy med tanke på en string som legger seg inn i sprekken, og blir full av enterokokker og andre mikrober. Anonymous poster hash: b1971...035
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 #54 Skrevet 16. februar 2014 Mannen min er 34 år og han liker egentlig bare string. Han synes det er sexy når jeg går med det. Og det er jo det jeg bryr meg om. Jeg vasker meg i rumpa når jeg dusjer og tørker meg skikkelig bak når jeg har vært på do. Har aldri! bremsespor i undertøyet! Det er ikke det det går på. Du vil aldri bli helt ren rundt anus uansett hvor mye du vasker deg. Anus er en åpen forbindelse inn til tarmfloraen og denne floraen kontaminerer også huden utenfor samt stringen selv om det ikke er synlig. Bakterier er nemlig ikke synlige. Anonymous poster hash: b1971...035 Ja det er jeg jo klar over. Jeg kommer ikke til å slutte med string for det. Jeg liker å gå med det. Heldigvis mitt valg
Bustetroll Skrevet 16. februar 2014 #55 Skrevet 16. februar 2014 Jeg MÅ ha stringtruser. Alt annet er bare ubehagelig. Trusene sklir jo bare innover så jeg må gå å rette på dem hele tiden.Jeg har lik erfaring. Sover i hipsters nå om vinteren eller om jeg er på venninnetur.Jeg har forsøkt å gå over til hipsters/litt større truser til vanlig, men for mye tøy i underlivet gir meg utflod og sopp. (Bomull ja) Underlivet mitt foretrekker med andre ord string. Anonymous poster hash: f5062...abf Jeg har hatt kronisk sopp i 1 år nå.. Blitt henvist til gynekolog for å sjekke det ut.Jeg sover alltid med vanlig truse, liker ikke å sove i string, hehe. Har èn truse jeg kan bruke til vanlig, SLOGGI! Men de er jo ikke akkurat særlig pene.. men bryr meg fint lite hvordan trusene mine ser ut, er ikke så mange som ser de om dagen, og er nok lenge til jeg trenger å tenke på det Sov uten truse, underlivet trenger luft. Anonymous poster hash: 77238...16c Føler meg så naken:P:P
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #56 Skrevet 16. februar 2014 Går med hipstere eller boxere eller vanlige truser. Om det ikke skal synes går jeg med " invisible panties" ( vet ikke om de finnes her til lands) og de synes ikke overhodet. Hater string. Anonymous poster hash: 1ce30...537
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #57 Skrevet 16. februar 2014 Mannen min synes string er skikkelig usexy. Jeg er helt enig! Må si jeg grøsser når jeg ser jenter/damer som bøyer seg frem og "flekker " stringen. Anonymous poster hash: 5d71c...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå