Gå til innhold

Bruker folk fortsatt stringtruser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I do!

Menn liker det ;)

Gutter på 19, kanskje, men menn liker ikke string. Vi har hatt en diskusjon i venneflokken og ingen av mannfolka liker string. De fleste synes det er turn-off.

Anonymous poster hash: 2a08e...573

Eksene mine er 32 og 33 å de likte det veldi godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være ti år siden sist. Bruker hipstere...ofte fra Sloggi. Synes det er mye mer sexy og behagelig enn stringtruser.

Anonymous poster hash: b9f9f...6dc
Skrevet

Har bestemt at mannen ikke liker string, siden jeg ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 728a8...5af

Skrevet

Sluttet med string den dagen jeg så et program om blandt annet stringtruser og personlig hygiene. Stringtruse har 60% mer rumpebakterier enn vanlige truser etter bruk. Etter vask er det fortsatt sporbare bakterier i de. ÆSJ og grøss.

I tillegg hvis du barberer deg nedentil er du mer utsatt for bakterier i vagina, sopp etc.

Men for all del de som synes det er sexy å dra på seg en "ren" truse som fortsatt er skitten kjør på. ;-)

Anonymous poster hash: 7a57d...9a0

Skrevet (endret)

Var vel på 90-tallet sist jeg brukte string. Kommer ikke til å bruke det igjen. 

Bruker hipstere og boksere.

Mannen bryr seg fint lite om trusevalg, trusa skal jo uansett av :P

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Jeg MÅ ha stringtruser. Alt annet er bare ubehagelig. Trusene sklir jo bare innover så jeg må gå å rette på dem hele tiden.

Jeg har lik erfaring. Sover i hipsters nå om vinteren eller om jeg er på venninnetur.

Jeg har forsøkt å gå over til hipsters/litt større truser til vanlig, men for mye tøy i underlivet gir meg utflod og sopp. (Bomull ja) Underlivet mitt foretrekker med andre ord string.

Anonymous poster hash: f5062...abf

Skrevet

Jeg MÅ ha stringtruser. Alt annet er bare ubehagelig. Trusene sklir jo bare innover så jeg må gå å rette på dem hele tiden.

Jeg har lik erfaring. Sover i hipsters nå om vinteren eller om jeg er på venninnetur.

Jeg har forsøkt å gå over til hipsters/litt større truser til vanlig, men for mye tøy i underlivet gir meg utflod og sopp. (Bomull ja) Underlivet mitt foretrekker med andre ord string.

Anonymous poster hash: f5062...abf

Jeg har hatt kronisk sopp i 1 år nå.. Blitt henvist til gynekolog for å sjekke det ut.

Jeg sover alltid med vanlig truse, liker ikke å sove i string, hehe. Har èn truse jeg kan bruke til vanlig, SLOGGI! Men de er jo ikke akkurat særlig pene.. men bryr meg fint lite hvordan trusene mine ser ut, er ikke så mange som ser de om dagen, og er nok lenge til jeg trenger å tenke på det :P

Skrevet

Nei, bare hvis jeg skal på fest og har en tettsittende kjole. Ellers er det noe herk med stringtruse. Kan ikke skjønne at jeg gikk med det heeele tiden før. 

Anonymous poster hash: c8e35...7ab
Skrevet

Mannen min er 34 år og han liker egentlig bare string. Han synes det er sexy når jeg går med det. Og det er jo det jeg bryr meg om.

Jeg vasker meg i rumpa når jeg dusjer og tørker meg skikkelig bak når jeg har vært på do. Har aldri! bremsespor i undertøyet!

Gjest pannekakerøre
Skrevet

I do!

Menn liker det ;)

Gutter på 19, kanskje, men menn liker ikke string. Vi har hatt en diskusjon i venneflokken og ingen av mannfolka liker string. De fleste synes det er turn-off.

Anonymous poster hash: 2a08e...573

Jeg vet om mange som liker string og ingen er 19 år;)

Selv liker jeg best hipster, men det kommer helt an på hva jeg skal ha på meg utenpå. På trening må jeg ha string, det samme hvis jeg skal ha på en bukse som er litt høy i livet:)

Skrevet

Mannen min er 34 år og han liker egentlig bare string. Han synes det er sexy når jeg går med det. Og det er jo det jeg bryr meg om.

Jeg vasker meg i rumpa når jeg dusjer og tørker meg skikkelig bak når jeg har vært på do. Har aldri! bremsespor i undertøyet!

Men man trenger ikke ha bremsespor for at bakteriene skal bruke stringen som rutsjebane mot sjede og urinrør. Bakterier er det uansett.

Anonymous poster hash: 45953...999

Skrevet

Men man trenger ikke ha bremsespor for at bakteriene skal bruke stringen som rutsjebane mot sjede og urinrør. Bakterier er det uansett.

Da går man med stringen feil. Den skal ikke være INNI rumpa og gnikke mot rumpehullet. (Noe som for meg skjer oftere med vanlige truser)

Anonymous poster hash: 3ed01...8a0

Skrevet

Da går man med stringen feil. Den skal ikke være INNI rumpa og gnikke mot rumpehullet. (Noe som for meg skjer oftere med vanlige truser)

Jeg går heller ikke å drar stringen fremover. Den ligger ikke å gnager meg i rumpehullet altså.

Uansett er jo ikke rumpehullet det reneste stedet på kroppen og jeg tenker ikke så masse over bakteriene der. Ser mange som har bremsespor i vanlige truser også. De går jo minst like masse inn i rumpa som en string gjør.

Skrevet

Jeg synes string er et helt fantastisk lite fatterende plagg, med mindre man har en helt utenomjordisk lekker stuss. Dessuten er følelsen av det lille tøystykket som gnager seg oppover i systemet noe av det mest ufyselige jeg vet. Spesielt når man sitter på en buss f.eks og ikke har sjangs til å rette på helveteskapet.

Men jeg går mye i tettsittende skjørt, og liker ikke trusestreker. Såååå, det får bare gnage da  :flekke: Det skal sies at jeg oftest bruker vanlige truser eller hipster.

Forresten. Det var en gang en jente på 12-13 som så stringtrusene mine på klessnoren. Jeg var da i begynnelsen av 20 årene. Hun ser de og utbryter "Ææææææææsj, bruker du virkelig sånne stringgreier? Det er jo sånne min mor bruker!". Hihi. Hun anså altså stringtruser som kjerringtruser, og ikke noe unge folk skulle bruke. Tider forandrer seg, jeg tror jeg var 13 da jeg kjøpte min første. 

Skrevet

Men man trenger ikke ha bremsespor for at bakteriene skal bruke stringen som rutsjebane mot sjede og urinrør. Bakterier er det uansett.Anonymous poster hash: 45953...999

Jeg går heller ikke å drar stringen fremover. Den ligger ikke å gnager meg i rumpehullet altså.

Uansett er jo ikke rumpehullet det reneste stedet på kroppen og jeg tenker ikke så masse over bakteriene der. Ser mange som har bremsespor i vanlige truser også. De går jo minst like masse inn i rumpa som en string gjør.

Hehehe! Du ser mange med bremsespor?? Hvor :P

Anonymous poster hash: 1bf2d...412

Skrevet

Jeg sverger til hipstere. Og - hold dere fast - truser fra Pierre Robert og Calvin Klein. 
Men under treningstights går jeg med string. Men de er tjukke i ehh.. strengen? 

Skrevet

Men man trenger ikke ha bremsespor for at bakteriene skal bruke stringen som rutsjebane mot sjede og urinrør. Bakterier er det uansett.Anonymous poster hash: 45953...999

Tro det eller ei i svømmehallen så jeg noen folk gå rundt med bremsespor. Store og smæ. I garderoben. Når vi er Kroatia på camping ferie er det vanlig å vaske klærne for hånd eller noen ganger i maskin og henge opp. Ser en del bremsespor der ja.. Du går forbi en vogn, runder hjørnet og der henger de. Bare store og små, menn og damer :)

Skrevet

Joda, har stringtruser og bruker dem innimellom.

Det vil si når alle vanlige og gode truser er til vask, og man har glemt å sette på maskina. Da graver man dypt ned i undertøysskuffen og finner noen gamle utslitte stringtruser mens man banner litt - synes ikke de er like komfortable eller fine.

Skrevet

Trodde dette var skikkelig utgått jeg. Selv bruker jeg hipsters, men synes det er vanskelig å finne noen som er litt sexy..

Anonymous poster hash: fa3b5...5b1

Her går det mest i sametruser og noen ganger sebratruser :)

Anonymous poster hash: 0ee83...8be

Skrevet

Mannen elsker string... Han e i tredveårene. Jeg brukte det mye før vi fikk barn. Nå bruker jeg det kun for å hisse opp mannen :)

Skrevet

Jeg bruker kun string, aldri noe annet. Bruker mye skjørt og trusedelt rumpe er virkelig lite flatterende. Bryr meg null om hvordan det ser ut når jeg kun går i trusa, det er det kun mannen som ser, og han har ingen interesse for truser (samma om det er bomullssloggi eller lekre blonder, han er pragmatisk og syns det er sexy med lite tøy på, punktum. 😄) har aldri noengang opplevd at stringen gnager.

Samma for meg om det er kjerringaktig, stygt eller horete m string, it works for me👍😄

Anonymous poster hash: 6eb8c...906

Skrevet

Har alltid brukt string og gjør det fremdeles selv etter to fødsler. Mannen på 40 liker også meg i string best av utvalget truser.

Anonymous poster hash: bf01b...b2e

Skrevet

Kniiiiis. Kanskje ikke mannen hennes er like renslig som henne. :-D

Anonymous poster hash: 7a57d...9a0

Skrevet

Bruker hipsters her og i følge mannen så kunne jeg gjerne ha brukt maxipants og alikevel ha sett sexy ut.

😊

Skrevet

Bruker bare string. De med blonder fra cubus og gina tricot. Kjempebehagelige, og gnager ikke! (ihvertfall ikke på meg, mulig de gnager på andre) brukt string fra jeg var 11 år.(var faktisk siste i klassen)

Måtte bruke vanlig truser etter fødsel, og var overlykkelig når jeg kunne ta på string igjen!

Og om jeg skulle ende opp med en mann som syns string er usexy, så javel . Det jeg har på meg innerst, har jeg på for at jeg skal ha det behagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...