Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Trodde dette var skikkelig utgått jeg. Selv bruker jeg hipsters, men synes det er vanskelig å finne noen som er litt sexy.. Anonymous poster hash: fa3b5...5b1
Gemini77 Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Bruker mer og mer hipster og en del av de hipsterne fra Victoria secret hvor delen på rumpa er veldig smal. Blir nesten som en miks mellom string og hipster. Men jeg MÅ bruke string når jeg trener for orker ikke tanken på 4-delt rumpe i treningstights. Samme med noen trange stoffbukser..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Bruker string når jeg ikke vil at trusa skal vise gjennom buksa.. Hipster når det passer seg. Anonymous poster hash: ed41a...6ee
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Hele tiden Er så redd for at trusen skal synes gjennom klærne. Anonymous poster hash: 7ec4b...9a3
Tired mama Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Jeg sluttet med det første gang jeg ble gravid. Har ikke brukt det siden. Går mest i hipstere og boxere. Men i går hadde jeg ikke mer rene truser igjen, så måtte ta en av mine gamle stringtruser. Fy søren, det gnagde noe sinnsykt hele dagen. Tror jeg får passe på å ha rent undertøy alltid heretter...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Bruker ALDRI string, men så er jeg er komfortjeger og har aldri funnet en behagelig stringtruse. Synes for øvrig man skal ha sykt bra rumpe for å se ok ut i string.. Såh.. når både rumpa og komforten er bedriten så blir det hipstere i stedet. Men diskusjonen er tatt her før, og da ble jeg overrasket over hvor mange som fortsatt bruker string. Anonymous poster hash: 158ed...502
Magia Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 Bruker det om klærne er sånn at trusekanten vises skikkelig godt. Ellers er det hipstere, boksere og vanlige truser.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 Sverget til string før førstemann kom og jeg var da 21 år. Har nettopp født på nytt nå og kommer til å fortsette med Sloggi Hipsters. De er sømløse og veldig gode:) Da jeg var 15 hadde de Sloggi i mange stilige farger, men virker som de har sluttet med det så får bare ha de svarte, hvite og hudfargede.. Anonymous poster hash: 8dd09...c85
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. februar 2014 #11 Skrevet 15. februar 2014 Jeg bruker mest string. Bruker hipster ol. når jeg har mensen. Mannen synes det er sexy med string
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #12 Skrevet 15. februar 2014 I do! Menn liker det Gutter på 19, kanskje, men menn liker ikke string. Vi har hatt en diskusjon i venneflokken og ingen av mannfolka liker string. De fleste synes det er turn-off. Anonymous poster hash: 2a08e...573
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #13 Skrevet 15. februar 2014 Jammen, hipstertruser ruller seg jo bare sammen og kryper inn i ræva uansett. Bedre med en "tynn" string. Dessuten ser det jo helt forferdelig ut med trusekanter! Anonymous poster hash: 139b9...6fd
Bustetroll Skrevet 15. februar 2014 #14 Skrevet 15. februar 2014 Jeg MÅ ha stringtruser. Alt annet er bare ubehagelig. Trusene sklir jo bare innover så jeg må gå å rette på dem hele tiden.
Gemini77 Skrevet 15. februar 2014 #15 Skrevet 15. februar 2014 I do! Menn liker det Gutter på 19, kanskje, men menn liker ikke string. Vi har hatt en diskusjon i venneflokken og ingen av mannfolka liker string. De fleste synes det er turn-off. Anonymous poster hash: 2a08e...573 Miljøet du er i kanskje? Min mann på 50 år syns string er sexy.. Men som med alt annet undertøy, det må være pent undertøy. String er ikke sexy kun fordi det er string. Må være helheten.
Serepta Skrevet 15. februar 2014 #16 Skrevet 15. februar 2014 Bruker kun sømløse "usynlige" truser fra bla a Lindex. Får de både i hipsterfasong og som vanlig truse. Har ikke brukt string siden videregående. Grøss aldri mer.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #17 Skrevet 15. februar 2014 I do! Menn liker det Gutter på 19, kanskje, men menn liker ikke string. Vi har hatt en diskusjon i venneflokken og ingen av mannfolka liker string. De fleste synes det er turn-off. Anonymous poster hash: 2a08e...573 Jeg kan skjønne at hipstere faktisk er mer sexy, synes de fremhever rompa på en mer ''lekker'' måte Men jeg skjønner ikke hvorfor de du henger med direkte milsiker string?? TURN OFF? Hva er turn off med en bar rompe liksom? Kan du skrive hva de sier er grunnen til at det er turn off? Nysgjerrig, hehe... Og tilbake til spørsmålet, jeg bruker mindre og mindre string, mest når jeg ikke vil vise noe trusekant. Men ellers synes jeg det begynner å bli mer og mer 90-talls, da det var enten stor sloggi truse eller liten string. Nå finnes det jo kjempe fine, lekre mellomting! Anonymous poster hash: 1bf2d...412
Vinterlilje Skrevet 15. februar 2014 #18 Skrevet 15. februar 2014 Har ikke brukt stringtruser siden jeg var i tenårene. Bruker kun hipster
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #19 Skrevet 15. februar 2014 I do! Menn liker det Gutter på 19, kanskje, men menn liker ikke string. Vi har hatt en diskusjon i venneflokken og ingen av mannfolka liker string. De fleste synes det er turn-off. Anonymous poster hash: 2a08e...573 Jeg kan skjønne at hipstere faktisk er mer sexy, synes de fremhever rompa på en mer ''lekker'' måte Men jeg skjønner ikke hvorfor de du henger med direkte milsiker string?? TURN OFF? Hva er turn off med en bar rompe liksom? Kan du skrive hva de sier er grunnen til at det er turn off? Nysgjerrig, hehe... Og tilbake til spørsmålet, jeg bruker mindre og mindre string, mest når jeg ikke vil vise noe trusekant. Men ellers synes jeg det begynner å bli mer og mer 90-talls, da det var enten stor sloggi truse eller liten string. Nå finnes det jo kjempe fine, lekre mellomting! Anonymous poster hash: 1bf2d...412 De synes det ser småjenteaktig ut, i tillegg til at det fester seg avføring og bakterier som trekkes mot skjeden på stringen. Ekkelt! Anonymous poster hash: 2a08e...573
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #20 Skrevet 15. februar 2014 I do! Menn liker det Gutter på 19, kanskje, men menn liker ikke string. Vi har hatt en diskusjon i venneflokken og ingen av mannfolka liker string. De fleste synes det er turn-off. Anonymous poster hash: 2a08e...573 Jeg kan skjønne at hipstere faktisk er mer sexy, synes de fremhever rompa på en mer ''lekker'' måte Men jeg skjønner ikke hvorfor de du henger med direkte milsiker string?? TURN OFF? Hva er turn off med en bar rompe liksom? Kan du skrive hva de sier er grunnen til at det er turn off? Nysgjerrig, hehe... Og tilbake til spørsmålet, jeg bruker mindre og mindre string, mest når jeg ikke vil vise noe trusekant. Men ellers synes jeg det begynner å bli mer og mer 90-talls, da det var enten stor sloggi truse eller liten string. Nå finnes det jo kjempe fine, lekre mellomting! Anonymous poster hash: 1bf2d...412 De synes det ser småjenteaktig ut, i tillegg til at det fester seg avføring og bakterier som trekkes mot skjeden på stringen. Ekkelt! Anonymous poster hash: 2a08e...573 Oy, og da har jeg et nytt spørsmål! Hvordan i alle dager har de funnet ut av det? Anonymous poster hash: 1bf2d...412
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #21 Skrevet 15. februar 2014 I do! Menn liker det Gutter på 19, kanskje, men menn liker ikke string. Vi har hatt en diskusjon i venneflokken og ingen av mannfolka liker string. De fleste synes det er turn-off. Anonymous poster hash: 2a08e...573 Jeg kan skjønne at hipstere faktisk er mer sexy, synes de fremhever rompa på en mer ''lekker'' måte Men jeg skjønner ikke hvorfor de du henger med direkte milsiker string?? TURN OFF? Hva er turn off med en bar rompe liksom? Kan du skrive hva de sier er grunnen til at det er turn off? Nysgjerrig, hehe... Og tilbake til spørsmålet, jeg bruker mindre og mindre string, mest når jeg ikke vil vise noe trusekant. Men ellers synes jeg det begynner å bli mer og mer 90-talls, da det var enten stor sloggi truse eller liten string. Nå finnes det jo kjempe fine, lekre mellomting! Anonymous poster hash: 1bf2d...412 De synes det ser småjenteaktig ut, i tillegg til at det fester seg avføring og bakterier som trekkes mot skjeden på stringen. Ekkelt! Anonymous poster hash: 2a08e...573 Oy, og da har jeg et nytt spørsmål! Hvordan i alle dager har de funnet ut av det? Anonymous poster hash: 1bf2d...412 Det er ganske velkjent at strigtruser er uhygienisk og at bakteriene bakfra setter seg på stringen og kommer frem i sjeden. Anonymous poster hash: c6f46...453
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #22 Skrevet 15. februar 2014 I do! Menn liker det Gutter på 19, kanskje, men menn liker ikke string. Vi har hatt en diskusjon i venneflokken og ingen av mannfolka liker string. De fleste synes det er turn-off. Anonymous poster hash: 2a08e...573 Jeg kan skjønne at hipstere faktisk er mer sexy, synes de fremhever rompa på en mer ''lekker'' måte Men jeg skjønner ikke hvorfor de du henger med direkte milsiker string?? TURN OFF? Hva er turn off med en bar rompe liksom? Kan du skrive hva de sier er grunnen til at det er turn off? Nysgjerrig, hehe... Og tilbake til spørsmålet, jeg bruker mindre og mindre string, mest når jeg ikke vil vise noe trusekant. Men ellers synes jeg det begynner å bli mer og mer 90-talls, da det var enten stor sloggi truse eller liten string. Nå finnes det jo kjempe fine, lekre mellomting! Anonymous poster hash: 1bf2d...412 De synes det ser småjenteaktig ut, i tillegg til at det fester seg avføring og bakterier som trekkes mot skjeden på stringen. Ekkelt! Anonymous poster hash: 2a08e...573 Hehe, så påstålig du er da? Kjenner mange menn som syns string er sexy, og bruker man den riktig så skal den ikke gnisse mot rumpehullet (Og de fleste vasker seg vel nedentil?? Har aldri opplevd bremsespor i undertøyet) Anonymous poster hash: 3ed01...8a0
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #23 Skrevet 15. februar 2014 I do! Menn liker det Gutter på 19, kanskje, men menn liker ikke string. Vi har hatt en diskusjon i venneflokken og ingen av mannfolka liker string. De fleste synes det er turn-off. Anonymous poster hash: 2a08e...573 Jeg kan skjønne at hipstere faktisk er mer sexy, synes de fremhever rompa på en mer ''lekker'' måte Men jeg skjønner ikke hvorfor de du henger med direkte milsiker string?? TURN OFF? Hva er turn off med en bar rompe liksom? Kan du skrive hva de sier er grunnen til at det er turn off? Nysgjerrig, hehe... Og tilbake til spørsmålet, jeg bruker mindre og mindre string, mest når jeg ikke vil vise noe trusekant. Men ellers synes jeg det begynner å bli mer og mer 90-talls, da det var enten stor sloggi truse eller liten string. Nå finnes det jo kjempe fine, lekre mellomting! Anonymous poster hash: 1bf2d...412 De synes det ser småjenteaktig ut, i tillegg til at det fester seg avføring og bakterier som trekkes mot skjeden på stringen. Ekkelt! Anonymous poster hash: 2a08e...573 Kan da anbefale deg å vaske ræva din en del bedre. Anonymous poster hash: 66875...d4f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #24 Skrevet 15. februar 2014 I do! Menn liker det Gutter på 19, kanskje, men menn liker ikke string. Vi har hatt en diskusjon i venneflokken og ingen av mannfolka liker string. De fleste synes det er turn-off. Anonymous poster hash: 2a08e...573 Ha ha det sier de jo bare fordi de er med kjærestene sine. Som sikkert er kjedelige og sjefen i forholdet, dvs kvinnen bestemmer hva mannen liker Anonymous poster hash: d5940...3dd
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #25 Skrevet 15. februar 2014 Jeg bruker string, men også sånn mellomting mellom string og hipster. Enig at man må ha fin rumpe for å gå med det, og det har heldigvis jeg Anonymous poster hash: 16608...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå