anonymsuperbruker Skrevet 15. februar 2014 #51 Skrevet 15. februar 2014 Så dette bildet på facebook istad, og det var klart og tydelig ikke bare jeg som måtte slå seg i hodet over å ha tatt feil i alle år... Må prøve!! Bruker sånne nesten hver dag!! Hehe... Føles logisk å åpne dem med fingrene den andre veien og dytte dem inn på plass. Aldri sett at de skal settes andre veien. Burde stått instruksjon på brettet når man kjøper dem
anonymsuperbruker Skrevet 15. februar 2014 #52 Skrevet 15. februar 2014 Må bare nevne at jeg har vært i spenneskuffen til storesnupp, og det kan virke som om dette har gått spenneprodusentene hus forbi, for der var glitter og stas synlig på den ruglete siden, mens de ellers var veldig hvite og baksideaktige på den slette siden. Jeg kommer aldri til å stole på noen i spenneindustrien igjen, for de er jo, i følge denne nye informasjonen, tydeligvis inkompetente når det gjelder sine egne produkter... Anonymous poster hash: 30ecd...6e2 Ikkesant ! Det er sant!
Av med silkehanskene Skrevet 15. februar 2014 #53 Skrevet 15. februar 2014 Oi! Ja der lærte jeg noe nytt. Takk for det
Av med silkehanskene Skrevet 15. februar 2014 #54 Skrevet 15. februar 2014 Å herlighet!! Dette er jo akkurat som det med bananskrellingen.. Jeg har jo omtrent levd opp ned!! Hvis noen fortsatt ikke har fått det med seg : https://hobbykokken.wordpress.com/tag/hvordan-skrelle-en-banan/ 😳 Alt jeg gjør er feil!! Hæ? Hva blir det neste? Høyre er venstre og venstre er opp??
Gjest pannekakerøre Skrevet 15. februar 2014 #55 Skrevet 15. februar 2014 Å herlighet!! Dette er jo akkurat som det med bananskrellingen.. Jeg har jo omtrent levd opp ned!! Hvis noen fortsatt ikke har fått det med seg :https://hobbykokken.wordpress.com/tag/hvordan-skrelle-en-banan/ Alt jeg gjør er feil!! Hæ? Hva blir det neste? Høyre er venstre og venstre er opp?? Å herlighet!! Dette er jo akkurat som det med bananskrellingen.. Jeg har jo omtrent levd opp ned!! Hvis noen fortsatt ikke har fått det med seg :https://hobbykokken.wordpress.com/tag/hvordan-skrelle-en-banan/ Alt jeg gjør er feil!! Hæ? Hva blir det neste? Høyre er venstre og venstre er opp?? Ja, vi får bare sette oss ned å vente på det
LME1001 Skrevet 15. februar 2014 #56 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Jeg visste ikke dette, jeg heller. Men har vært på shopping i dag og da lagt merke til at alle disse nålene selges jo med feil side ut! Altså den bølgete delen er den delen som vises frem! Og på nåler med pynt er den bølgete delen opp, så produsentene tar jo også feil! Ergo ikke så veldig vanskelig å forstå at vi forbrukere ikke har helt skjønt det! 😄 Endret 15. februar 2014 av LME1001
Tired mama Skrevet 15. februar 2014 #57 Skrevet 15. februar 2014 Hæ? Jeg har alltid brukt riktig vei jeg. Trodde det var selvforklarende? Andre veien virker jo helt feil synes jeg. :-)
Bustetroll Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #58 Skrevet 15. februar 2014 Hæ? Jeg har alltid brukt riktig vei jeg. Trodde det var selvforklarende? Andre veien virker jo helt feil synes jeg. :-) Hør på smartypants a:p
Tired mama Skrevet 15. februar 2014 #59 Skrevet 15. februar 2014 Hæ? Jeg har alltid brukt riktig vei jeg. Trodde det var selvforklarende? Andre veien virker jo helt feil synes jeg. :-) Hør på smartypants a:p Hihi. Men det er sant altså. ;-)
It's all about me Skrevet 15. februar 2014 #61 Skrevet 15. februar 2014 Måtte teste med den bølgete siden ned idag og ble ikke overbevist. Den var vanskeligere å få riktig på plass og satt mye dårligere. Så jeg fortsetter da heller å gjøre det feil, bølgene opp fungerer mye bedre hos meg. Selv tror jeg dette er tull og satt igang av en som vil teste hvor langt det kan gå.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #62 Skrevet 15. februar 2014 Prøvde i dag. Og de jeg har er laget for å brukes feil vei. De er buet etter hodet så de pekte oppover. Dette bildet må være tøys. :-) Anonymous poster hash: 218bd...fc5
Bustetroll Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #63 Skrevet 15. februar 2014 Prøvde i dag. Og de jeg har er laget for å brukes feil vei. De er buet etter hodet så de pekte oppover. Dette bildet må være tøys. :-) Anonymous poster hash: 218bd...fc5 Tror ikke det er tøys, for flere som har kommentert på det som min venninne la ut, er frisører, og fortalte at dette lærte de på frisørskolen.
Bustetroll Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #64 Skrevet 15. februar 2014 https://en.wikipedia.org/wiki/Bobby_pin "To use a bobbing pin, simply push hair into the desired position and push the bobbing pin (wavy side down) into place."
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #65 Skrevet 15. februar 2014 Prøvde i dag. Og de jeg har er laget for å brukes feil vei. De er buet etter hodet så de pekte oppover. Dette bildet må være tøys. :-) Anonymous poster hash: 218bd...fc5 Tror ikke det er tøys, for flere som har kommentert på det som min venninne la ut, er frisører, og fortalte at dette lærte de på frisørskolen. Da er nok mine noe billigdritt for buen går feil vei. :-) Anonymous poster hash: 218bd...fc5
Bustetroll Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #66 Skrevet 15. februar 2014 Prøvde i dag. Og de jeg har er laget for å brukes feil vei. De er buet etter hodet så de pekte oppover. Dette bildet må være tøys. :-) Anonymous poster hash: 218bd...fc5 Tror ikke det er tøys, for flere som har kommentert på det som min venninne la ut, er frisører, og fortalte at dette lærte de på frisørskolen. Da er nok mine noe billigdritt for buen går feil vei. :-) Anonymous poster hash: 218bd...fc5 Det er jo milliarder av varianter. Men "orginal" bobby pin er ment for å brukes med bølgene ned. Men som nevnt over her, så får man jo tak i dem med glitter på bølgene osv, så tydelig at også produsenter av kopiene har sett forbi hvordan de skal brukes:P
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. februar 2014 #67 Skrevet 15. februar 2014 Takk for nyttig lærdom!
mylittlecat Skrevet 15. februar 2014 #68 Skrevet 15. februar 2014 Nå har jeg prøvd ut dette, og konklusjonen er at det er null tvil om at den sitter veldig mye bedre "feil" vei 😜
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #69 Skrevet 15. februar 2014 Prøvde i dag. Og de jeg har er laget for å brukes feil vei. De er buet etter hodet så de pekte oppover. Dette bildet må være tøys. :-) Anonymous poster hash: 218bd...fc5 Tror ikke det er tøys, for flere som har kommentert på det som min venninne la ut, er frisører, og fortalte at dette lærte de på frisørskolen.Da er nok mine noe billigdritt for buen går feil vei. :-) Anonymous poster hash: 218bd...fc5 Det er jo milliarder av varianter. Men "orginal" bobby pin er ment for å brukes med bølgene ned.Men som nevnt over her, så får man jo tak i dem med glitter på bølgene osv, så tydelig at også produsenter av kopiene har sett forbi hvordan de skal brukes:P Haha. Visste ikke de het bobby pin heller. Leeeeer. Har lært masse jeg. Anonymous poster hash: 218bd...fc5
Swana Skrevet 15. februar 2014 #70 Skrevet 15. februar 2014 Å herlighet!! Dette er jo akkurat som det med bananskrellingen.. Jeg har jo omtrent levd opp ned!! Hvis noen fortsatt ikke har fått det med seg : https://hobbykokken.wordpress.com/tag/hvordan-skrelle-en-banan/ Å HERREGUD, så smart!! Hahaha! *Løper og finner seg en banan, OG ei hårspenne* Har tydeligvis levd i bakvendtland i alle de år jeg også...! :-o
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #71 Skrevet 15. februar 2014 Den var ny! Har lagt meg, men vurderer særiøst å stå opp og prøve! Anonymous poster hash: f24e3...fb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå