Gå til innhold

VISSTE DERE DETTE? *fnis*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, da slipper jeg fremover å irritere meg over " tappene" som stikker opp :P Takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh? Er det sant?I over 40 år har jeg levd i villfarelse, skjønner jeg :o

Me too :o:DAnonymous poster hash: 4101b...f7c

Her er en til :)

Skrevet

Berre tull, trur eg. Spissen blir jo peikande inn mot hovudskallen, og i tillegg er den glatte delen bøyd og forma etter hovudet.

Men for all del, bruk den slik du vil....!! :-)

Anonymous poster hash: 938a6...00c

Gjest meg&mini
Skrevet

Nei, det visste jeg ikke, men nå når jeg tenker på det så er det jo egentlig ganske logisk..

Skrevet

Å, jaha. Da har jeg brukt den feil jeg da:p

Skrevet

Oioioi, dette skal prøves- riktig vei altså :)

Skrevet

Aldri tenkt på engang... Burde jo fulgt med en bruksanvisning  :fnise:

Skrevet

Jeg har rumpelangt hår og kan sette opp alt på en gang ved hjelp av en hårnål satt i opp/ned og mot hårets vekstretning. Det sitter som støpt. Faktisk.

Skrevet

My God! Blir ikke noe søvn i natt. Jeg har mye å lære ser jeg... Siden det nå viser seg at jeg ikke forstår noe så enkelt som spenner - tror jeg må slutte i jobben!

Skrevet

Føles som da jeg lærte poenget med ketchup vitsen her inne for et par år siden..daah...

Skrevet

Kjekt å vite for oss med evig sparesveis;)

Skrevet

Helt teit, den sitter faktisk bedre den vrengte veien :o

Anonymous poster hash: c6961...c91

Skrevet

Må bare nevne at jeg har vært i spenneskuffen til storesnupp, og det kan virke som om dette har gått spenneprodusentene hus forbi, for der var glitter og stas synlig på den ruglete siden, mens de ellers var veldig hvite og baksideaktige på den slette siden.

Jeg kommer aldri til å stole på noen i spenneindustrien igjen, for de er jo, i følge denne nye informasjonen, tydeligvis inkompetente når det gjelder sine egne produkter...

Anonymous poster hash: 30ecd...6e2
Skrevet

Helt teit, den sitter faktisk bedre den vrengte veien :o

Anonymous poster hash: c6961...c91

Det syns jeg også! Prøvde nettopp :)

Anonymous poster hash: 30361...e8d

Skrevet

Må bare nevne at jeg har vært i spenneskuffen til storesnupp, og det kan virke som om dette har gått spenneprodusentene hus forbi, for der var glitter og stas synlig på den ruglete siden, mens de ellers var veldig hvite og baksideaktige på den slette siden.

Jeg kommer aldri til å stole på noen i spenneindustrien igjen, for de er jo, i følge denne nye informasjonen, tydeligvis inkompetente når det gjelder sine egne produkter...

Jeg får vel også nevne, sånn for syns skyld, at storesnupp ikke ble videre glad da jeg prøvde spenna på henne, med glitteret ned, og jeg sa at det var slik hun skulle ha dem på fra nå av, med den kjedelige hvite siden opp. De satt jo faktisk mye bedre. :)

Skrevet

Ikkesant ! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...