Bustetroll Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Så dette bildet på facebook istad, og det var klart og tydelig ikke bare jeg som måtte slå seg i hodet over å ha tatt feil i alle år...
Bustetroll Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2014 Smart å trykke på "opprette emne", fremfor "legg ved fil" .........
valkyrien Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Kanskje greit å legge ved bilde/link også eller?
Fru.Frøken Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 haha, samme her trodde det var helt logisk andre veien jeg...
Bustetroll Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2014 Og ja, jeg visste det Teiting
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Au? Tror jeg bare fortsetter å bruke de feil vei Anonymous poster hash: 0bbe3...6c7
DaenerysStorm Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 Jupp, visste! Og ingen jeg har sagt det til har trodd meg
*Miss Marple* Skrevet 14. februar 2014 #12 Skrevet 14. februar 2014 Næh? Er det sant? I over 40 år har jeg levd i villfarelse, skjønner jeg
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #13 Skrevet 14. februar 2014 Hæææ?? Jeg har altså brukt den feil vei i alle år?? Anonymous poster hash: 218bd...fc5
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #14 Skrevet 14. februar 2014 Næh? Er det sant? I over 40 år har jeg levd i villfarelse, skjønner jeg Me too Anonymous poster hash: 4101b...f7c
Bustetroll Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #15 Skrevet 14. februar 2014 Næh? Er det sant? I over 40 år har jeg levd i villfarelse, skjønner jeg hihi. Jeg satt med 8 stk (jeg klippet meg selv litt rart sist) i håret da jeg leste det mens jeg satt på bussen istad. Måtte jo såklart plukke ut en og sjekke, og joda, den satt jo mye bedre "feil"(riktig) vei:P
HvittHus Skrevet 14. februar 2014 #16 Skrevet 14. februar 2014 Det var først i forbindelse med min datters store juleball og dertil hørende oppsatt hår at jeg lærte dette. Etter å ha saumfart nettet for frisyrer kom vi over dette. Og jeg er 43. Og ja de sitter mye bedre den "gale" veien. Ikke et hårstrå på ville veier i min møysommelig oppsatte gallafrisyre med over 50 fliseklemmer den "gale" veien.
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. februar 2014 #17 Skrevet 14. februar 2014 Hmm dette visste jeg ikke nei
Gjest Jigglewiggle Skrevet 14. februar 2014 #18 Skrevet 14. februar 2014 Da lærte jeg noe nytt i dag også, ikke verst!
Bustetroll Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #20 Skrevet 14. februar 2014 Åh, så deilig det føles å lære bort noe
lilyblue Skrevet 14. februar 2014 #21 Skrevet 14. februar 2014 Nå ble jeg faktisk sjokkert Føles som verdens største slapintheface
Bumblebeee Skrevet 14. februar 2014 #22 Skrevet 14. februar 2014 Oj😀 Dette visste jeg ikke. Haha. Gleder meg til å prøve feil (riktig) vei.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #23 Skrevet 14. februar 2014 "Riktig" vei er vel den veien som funker best for den som skal bruke den. Men måtte spørre en frisør om dette og ho mente at dette bilde er kun tull. Så uavhengig av hvilken vei som er rett og gal så kommer jeg til å bruke den den veien jeg alltid har gjort 😜 Anonymous poster hash: 52998...f07
Bumblebeee Skrevet 14. februar 2014 #24 Skrevet 14. februar 2014 Imponert. Satte to ved siden av hverandre nå, hver sin vei, og den som hadde den "humpete" siden ned satt jo utrolig mye bedre!😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå