Gå til innhold

VISSTE DERE DETTE? *fnis*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dette bildet på facebook istad, og det var klart og tydelig ikke bare jeg som måtte slå seg i hodet over å ha tatt feil i alle år...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smart å trykke på "opprette emne", fremfor "legg ved fil" .........

 

 

 

post-748543-0-26544700-1392400500_thumb.jpg

Skrevet

Kanskje greit å legge ved bilde/link også eller? :P

Skrevet

haha, samme her :P trodde det var helt logisk andre veien jeg... :fnise:

Skrevet

Og ja, jeg visste det ;)

Teiting :P

Skrevet

Au? Tror jeg bare fortsetter å bruke de feil vei

 

Anonymous poster hash: 0bbe3...6c7

Skrevet

 

Og ja, jeg visste det ;)

Teiting :P

 

:D

Skrevet

Jupp, visste! Og ingen jeg har sagt det til har trodd meg :P

Skrevet

Næh? Er det sant?

 

I over 40 år har jeg levd i villfarelse, skjønner jeg :o

Skrevet

Hæææ?? Jeg har altså brukt den feil vei i alle år??

 

Anonymous poster hash: 218bd...fc5

Skrevet

Næh? Er det sant?

 

I over 40 år har jeg levd i villfarelse, skjønner jeg :o

 

Me too :o:D

 

Anonymous poster hash: 4101b...f7c

Skrevet

Næh? Er det sant?

 

I over 40 år har jeg levd i villfarelse, skjønner jeg :o

hihi.

 

Jeg satt med 8 stk (jeg klippet meg selv litt rart sist) i håret da jeg leste det mens jeg satt på bussen istad. Måtte jo såklart plukke ut en og sjekke, og joda, den satt jo mye bedre "feil"(riktig) vei:P

Skrevet

Det var først i forbindelse med min datters store juleball og dertil hørende oppsatt hår at jeg lærte dette. Etter å ha saumfart nettet for frisyrer kom vi over dette. Og jeg er 43.

Og ja de sitter mye bedre den "gale" veien. Ikke et hårstrå på ville veier i min møysommelig oppsatte gallafrisyre med over 50 fliseklemmer den "gale" veien. :duskedame:

Skrevet

Hmm dette visste jeg ikke nei :o

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Da lærte jeg noe nytt i dag også, ikke verst!

Skrevet

Åh, så deilig det føles å lære bort noe :D

Skrevet

Nå ble jeg faktisk sjokkert :o  :fnise:

Føles som verdens største slapintheface

Skrevet

Oj😀 Dette visste jeg ikke. Haha. Gleder meg til å prøve feil (riktig) vei.

Skrevet

"Riktig" vei er vel den veien som funker best for den som skal bruke den. Men måtte spørre en frisør om dette og ho mente at dette bilde er kun tull. Så uavhengig av hvilken vei som er rett og gal så kommer jeg til å bruke den den veien jeg alltid har gjort 😜

 

Anonymous poster hash: 52998...f07

Skrevet

Imponert. Satte to ved siden av hverandre nå, hver sin vei, og den som hadde den "humpete" siden ned satt jo utrolig mye bedre!😆

Skrevet

What??? Det visste jeg ikke . Haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...