Gå til innhold

verdens mest fantastiske mann:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har virkelig det,han er det beste mannfolket som finnes.

Snilleste,mest sexy og smarteste mann jeg kjenner:-)

Håper dere er like heldige som meg jenter:-)

Happy valentinesday<3

Særlig smart kan han jo ikke være. Og han har jo definitivt dårlig smak...Anonymous poster hash: ef284...276

Atte hva? Du er ikke litt frekk heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har virkelig det,han er det beste mannfolket som finnes.

Snilleste,mest sexy og smarteste mann jeg kjenner:-)

Håper dere er like heldige som meg jenter:-)

Happy valentinesday<3

Særlig smart kan han jo ikke være. Og han har jo definitivt dårlig smak...Anonymous poster hash: ef284...276
Atte hva? Du er ikke litt frekk heller...

At du gidder å respondere på all dritten. Men du har ikke svart meg på hvorfor du gjør det og når jeg ser at du stadig dytter tråden opp og frem så skjønner jeg at du liker oppmerksomheten du får.

Ok det, men ikke klag da, det blir for dumt.

Anonymous poster hash: b40f5...932

Skrevet

Det var da utrolig som HI hele tiden skal holde liv i sine egne tråder.

Tror du liker dette her jeg. ;-)

Anonymous poster hash: 001db...5a9

Skrevet

Alle vet hun liker det, nye tråder hver dag om boring stuff og dytter dem opp. Flott flere gjorde det samme igår her inne hehe kanskje flere her innser hun burde roe ned blogg/ facebook statusene for det er faktisk ikke mer interesant med hennes daglige enn de fra igår . Hver mer interesante eller mer passende. Blogg er løsningen ....

Anonymous poster hash: 99bbc...c86

Skrevet

Synes HI skal fortsette jeg. Jeg synes det er veldig greit med litt sånne innlegg blandt alle de "jeg hater svigermor", "mannen er utro/drittsekk" trådene,,..

Anonymous poster hash: 0d846...63b

Vet du, jeg har selv ADHD, og jeg ville virkelig ikke likt det om mamma hadde skrevet det jeg har sagt på et forum. Min datter har ofte skikkelige gloser fra barnemunn, men jeg velger med omhu om det er noe jeg deler til venner og familie på facebook eller ikke.

Enig. En av vennene til mitt barn har VELDIG adhd. Han sliter ekstremt med å holde på med en lek og han sier og gjør mange ting veldig spontant.... og dermed ikke alltid like heldig. Han er jo også kjempe herlig! Hadde jeg vært hans mor ville jeg absolutt ikke delt alle de mindre positive tingene som ble sagt og gjort. Jeg ville heller delt de tingene han virkelig fikk til, selvom det var små ting for andre. Denne vennen er for eksempel veldig flink til å dele og han er veldig omsorgsfull. Ville heller delt det en alt det negative.... synes også litt synd på barnet til adhd mamma som utleverer barnet sitt på en så negativ måte.

Anonymous poster hash: 14c7c...50c

Skrevet

Men det trengs ikke daglige delinger om slik her. Da har man blogg for det formålet.

Anonymous poster hash: 99bbc...c86

Skrevet

Flott. Men jeg gremmes hver gang jeg ser ditt stigmatiserende nick. Trodde barnet og ikke diagnosen var viktigst. Trist.

Anonymous poster hash: b1069...6e1

Skrevet

Flott. Men jeg gremmes hver gang jeg ser ditt stigmatiserende nick. Trodde barnet og ikke diagnosen var viktigst. Trist.

Denne må jeg faktisk si meg enig i! Veldig trist:( dessuten har hun jo 2 barn......

Anonymous poster hash: fe26b...e71

Skrevet

Denne må jeg faktisk si meg enig i! Veldig trist:( dessuten har hun jo 2 barn......

Anonymous poster hash: fe26b...e71

Godt det ikke bare var meg.

Skrevet

Flott. Men jeg gremmes hver gang jeg ser ditt stigmatiserende nick. Trodde barnet og ikke diagnosen var viktigst. Trist.Anonymous poster hash: b1069...6e1

Denne må jeg faktisk si meg enig i! Veldig trist:( dessuten har hun jo 2 barn......Anonymous poster hash: fe26b...e71
Godt det ikke bare var meg. Anonymous poster hash: b1069...6e1

Jeg er selvsagt like glad i begge mine barn og jeg er stolt av dem begge,mer enn noe annet:-)

Skrevet

Flott. Men jeg gremmes hver gang jeg ser ditt stigmatiserende nick. Trodde barnet og ikke diagnosen var viktigst. Trist.Anonymous poster hash: b1069...6e1

Denne må jeg faktisk si meg enig i! Veldig trist:( dessuten har hun jo 2 barn......Anonymous poster hash: fe26b...e71

Jeg er selvsagt like glad i begge mine barn og jeg er stolt av dem begge,mer enn noe annet:-)

Men det er kulere med adhd gutt da enn en kjip vanlig en. Det skjønner vi. Hvorfor ellers er det adhd i nicket ditt. Patetisk at det er kun DET du ser i de to barna dine. Sånn, nå fikk jeg hjulpet deg å holde liv i tråden så du ikke føler deg glemt og kjeder deg...

Anonymous poster hash: ef284...276

Skrevet

61... skam deg

Skrevet

61... skam deg

Det var rette ræva som feis. Du kan umulig eie skam selv? Hvorfor svarer du ikke på valg av nick? Du mener jo det er viktigere å få frem at du har en gutt med adhd enn at du har to flotte gutter... sier mer enn du forstår om deg og ditt mammasyn...

Skrevet

61... skam deg

Det var rette ræva som feis. Du kan umulig eie skam selv? Hvorfor svarer du ikke på valg av nick? Du mener jo det er viktigere å få frem at du har en gutt med adhd enn at du har to flotte gutter... sier mer enn du forstår om deg og ditt mammasyn...Anonymous poster hash: ef284...276

Hvorfor skal jeg stå til rette for deg ang mitt valg av nick?

Gjest pannekakerøre
Skrevet

Men det er kulere med adhd gutt da enn en kjip vanlig en. Det skjønner vi. Hvorfor ellers er det adhd i nicket ditt. Patetisk at det er kun DET du ser i de to barna dine. Sånn, nå fikk jeg hjulpet deg å holde liv i tråden så du ikke føler deg glemt og kjeder deg...

Unnskyld meg? Pga et jævla nick.....?

Hvordan kan du dømme noen ut i fra det som blir skrevet inne på et FORUM?!!!?

Jeg tenker i såfall verre om deg enn det jeg noen ganger kommer til tenke om HI.

Skrevet

61... skam deg

Det var rette ræva som feis. Du kan umulig eie skam selv? Hvorfor svarer du ikke på valg av nick? Du mener jo det er viktigere å få frem at du har en gutt med adhd enn at du har to flotte gutter... sier mer enn du forstår om deg og ditt mammasyn...Anonymous poster hash: ef284...276

Hvorfor skal jeg stå til rette for deg ang mitt valg av nick?

Du har ingen god forklaring med andre ord.... *bombe*

Gjest pannekakerøre
Skrevet

61... skam deg

Det var rette ræva som feis. Du kan umulig eie skam selv? Hvorfor svarer du ikke på valg av nick? Du mener jo det er viktigere å få frem at du har en gutt med adhd enn at du har to flotte gutter... sier mer enn du forstår om deg og ditt mammasyn...

Du.. Haha. Det er et nick... Kanskje "mamma til to flotte gutter" var opptatt da;)

Jeg valgte selv mitt nick pga det var det eneste jeg kom på i farten - jeg er ikke engang glad i pannekaker.

Skrevet

61... skam deg

Herregud, tenk at denne tråden har blitt såå lang. Hun har da vel ingen plikt i og svare på hvorfor hun har valgt det nicket hun har??!! Hun har da vel virkelig heller ikke gjort noe galt?? HI, det er mye rart folk skriver til deg og du vet jo hvordan det er på dette forumet. Skjønner at det ikke er noe hyggelig å lese slikt og det må jo også gå litt innpå deg siden du for et par dager siden ville forlate forumet. Nå har du desverre sett hvordan mange reagerer på innleggene dine som omhandler hverdagslige ting. Folk reagerer på en helt idiotisk og barnslig måte, men nå er det nå desverre slik da. Siden du ville forlate dette forumet for noen dager siden pga mobbing så skjønner jeg ikke helt hvorfor du responderer på drittslenginga og i tilegg starter nye tråder alla den sorten som du nå vet blir mange sider lang med dritt. La vær å skrive om kosestunder osv for en stund om du ikke vil ha masse pepper fra mange av brukerne her. Teit ja, men nå er det nå en gang blitt sånn da. :)

Anonymous poster hash: 956ae...c0d

Skrevet

Jeg har en gutt som tisser på seg om natta...det blir helt feil for meg å ha "mamma til sengevæter gutt" som nick. Ungene er ikke diagnosene sine.

Skrevet

61... skam deg

Herregud, tenk at denne tråden har blitt såå lang. Hun har da vel ingen plikt i og svare på hvorfor hun har valgt det nicket hun har??!! Hun har da vel virkelig heller ikke gjort noe galt?? HI, det er mye rart folk skriver til deg og du vet jo hvordan det er på dette forumet. Skjønner at det ikke er noe hyggelig å lese slikt og det må jo også gå litt innpå deg siden du for et par dager siden ville forlate forumet. Nå har du desverre sett hvordan mange reagerer på innleggene dine som omhandler hverdagslige ting. Folk reagerer på en helt idiotisk og barnslig måte, men nå er det nå desverre slik da. Siden du ville forlate dette forumet for noen dager siden pga mobbing så skjønner jeg ikke helt hvorfor du responderer på drittslenginga og i tilegg starter nye tråder alla den sorten som du nå vet blir mange sider lang med dritt. La vær å skrive om kosestunder osv for en stund om du ikke vil ha masse pepper fra mange av brukerne her. Teit ja, men nå er det nå en gang blitt sånn da. :)

Anonymous poster hash: 956ae...c0d

Skulle ikke være anonym da...

Skrevet

Jeg har en gutt som tisser på seg om natta...det blir helt feil for meg å ha "mamma til sengevæter gutt" som nick. Ungene er ikke diagnosene sine. Anonymous poster hash: b1069...6e1

Nettopp!!!!

Skrevet

61... skam deg

Herregud, tenk at denne tråden har blitt såå lang. Hun har da vel ingen plikt i og svare på hvorfor hun har valgt det nicket hun har??!! Hun har da vel virkelig heller ikke gjort noe galt?? HI, det er mye rart folk skriver til deg og du vet jo hvordan det er på dette forumet. Skjønner at det ikke er noe hyggelig å lese slikt og det må jo også gå litt innpå deg siden du for et par dager siden ville forlate forumet. Nå har du desverre sett hvordan mange reagerer på innleggene dine som omhandler hverdagslige ting. Folk reagerer på en helt idiotisk og barnslig måte, men nå er det nå desverre slik da. Siden du ville forlate dette forumet for noen dager siden pga mobbing så skjønner jeg ikke helt hvorfor du responderer på drittslenginga og i tilegg starter nye tråder alla den sorten som du nå vet blir mange sider lang med dritt. La vær å skrive om kosestunder osv for en stund om du ikke vil ha masse pepper fra mange av brukerne her. Teit ja, men nå er det nå en gang blitt sånn da. :)Anonymous poster hash: 956ae...c0d

Har du ikke skjønt at det er dette hun er ute etter. Hun dytter jo på trådene for å holde liv i dem. Når de dør ut starter hun ny...

Skrevet

Haha- ingen tvil om at HI er ute etter å provosere. Hun dytter nok snart opp tråden;-)

Sa det i en annen tråd og sier det igjen. Hun/ han er nok et stort troll.

Så det sååååå<3<3<3

Anonymous poster hash: d064d...bdd

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hei!

Vennligst hold dere til tema for tråden, og vis respekt for hverandre. Forumreglene sier:

* Innlegg som sporer av debatten kan bli slettet.

Det er helt vanlig på mange internettfora at "off topic-innlegg" slettes, og selv om vi forsøker å vise god takhøyde her og åpne for både diskusjoner og digresjoner, ber jeg dere nå om å tenke en gang til før dere poster nye svar. Hva ønsker dere å oppnå med det?

UndrendeUllteppe

Brukermoderator

Skrevet

Jeg har en gutt som tisser på seg om natta...det blir helt feil for meg å ha "mamma til sengevæter gutt" som nick. Ungene er ikke diagnosene sine. Anonymous poster hash: b1069...6e1

Nettopp!!!!

Helt enig! Synes nicket hennes blir helt feil. Akkurat som jeg skulle kalt meg "mammaen til utviklingshemmet gutt" I tilleg så har hun et annet barn også, men hun fremhever jo bare gutten med ADHD, meget spesielt..

Anonymous poster hash: 78a62...3c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...