mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har virkelig det,han er det beste mannfolket som finnes. Snilleste,mest sexy og smarteste mann jeg kjenner:-) Håper dere er like heldige som meg jenter:-) Happy valentinesday<3
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 SKAFF DEG EN BLOGG! Anonymous poster hash: 3f29d...3b0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2014 SKAFF DEG EN BLOGG! Anonymous poster hash: 3f29d...3b0 Oj....du trenger ikke skrike vet du....:-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 SKAFF DEG EN BLOGG! Anonymous poster hash: 3f29d...3b0 Oj....du trenger ikke skrike vet du....:-) Jeg skal slutte å skrike når du slutter å oppdatere om ALT i livet ditt. Det er veldig slitsomt!!!!! Anonymous poster hash: 3f29d...3b0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2014 SKAFF DEG EN BLOGG! Anonymous poster hash: 3f29d...3b0 Oj....du trenger ikke skrike vet du....:-) Jeg skal slutte å skrike når du slutter å oppdatere om ALT i livet ditt. Det er veldig slitsomt!!!!! Anonymous poster hash: 3f29d...3b0 Ojojoj....da blir du sår i halsen kjære deg:-) eller la vær å lese det jeg skriver...det valget er ditt:-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 SKAFF DEG EN BLOGG! Anonymous poster hash: 3f29d...3b0 Oj....du trenger ikke skrike vet du....:-)Jeg skal slutte å skrike når du slutter å oppdatere om ALT i livet ditt. Det er veldig slitsomt!!!!! Anonymous poster hash: 3f29d...3b0 Ojojoj....da blir du sår i halsen kjære deg:-) eller la vær å lese det jeg skriver...det valget er ditt:-) Herregud!!!! Du er patetisk. Anonymous poster hash: 3f29d...3b0
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 SKAFF DEG EN BLOGG! Anonymous poster hash: 3f29d...3b0 Oj....du trenger ikke skrike vet du....:-) Jeg skal slutte å skrike når du slutter å oppdatere om ALT i livet ditt. Det er veldig slitsomt!!!!! Anonymous poster hash: 3f29d...3b0 Du ser ikke at her er du den slitsomme? Hvorfor i all verden klikker du deg inn bare formål klage? Har du virkelig så lite som skjer i livet ditt at du nærmest sitter og venter på tråder å sutre over? All min medfølelse til deg. Det er trist å være så ensom. Anonymous poster hash: b40f5...932
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 SKAFF DEG EN BLOGG! Anonymous poster hash: 3f29d...3b0 Oj....du trenger ikke skrike vet du....:-)Jeg skal slutte å skrike når du slutter å oppdatere om ALT i livet ditt. Det er veldig slitsomt!!!!! Anonymous poster hash: 3f29d...3b0 Kanskje du skal få deg ett liv utenom dinbaby? Må jo være her veldig mye som faktisk irriterer deg (og får med deg) dette! Anonymous poster hash: 0d846...63b
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 SKAFF DEG EN BLOGG! Anonymous poster hash: 3f29d...3b0 Hvis du greier å hisse deg så mye opp over én enkelt bruker som ikke spammer forumet og stort sett bare kommer med positive tråder, så anbefaler jeg deg å finne noe annet å gjøre. Spør deg selv hva det er i deg selv som gjør at du blir så himla irritert over denne andre brukeren. Det er ikke helt rasjonelt å legge så mye energi mot en annen bruker! I steden for å ødelegge en ellers hyggelig og positiv tråd, så gå heller i deg selv og finn ut hvorfor du blir så trigget av disse trådene. Det ligger nemlig mer hos deg enn hos trådstarter! HI - kos deg med mannen Jeg leter etter han som skal bli verdens mest fantastiske for meg Anonymous poster hash: 43ee9...827
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 14. februar 2014 SKAFF DEG EN BLOGG!Anonymous poster hash: 3f29d...3b0 Hvis du greier å hisse deg så mye opp over én enkelt bruker som ikke spammer forumet og stort sett bare kommer med positive tråder, så anbefaler jeg deg å finne noe annet å gjøre.Spør deg selv hva det er i deg selv som gjør at du blir så himla irritert over denne andre brukeren. Det er ikke helt rasjonelt å legge så mye energi mot en annen bruker!I steden for å ødelegge en ellers hyggelig og positiv tråd, så gå heller i deg selv og finn ut hvorfor du blir så trigget av disse trådene. Det ligger nemlig mer hos deg enn hos trådstarter! HI - kos deg med mannen :)Jeg leter etter han som skal bli verdens mest fantastiske for meg Anonymous poster hash: 43ee9...827 Takk:-) det skal jeg:-) håper du og finner en slik fantastisk en:-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #11 Skrevet 14. februar 2014 Skjønner ikke helt greia med innleggene om hverdagslige ting? Virker nesten som om du gjør det for å provosere litt, eller for å se hvor mange som kommer til å støtte deg. Bare lurer, helt oppriktig, hvorfor deler du slike ting? Anonymous poster hash: 830f7...402
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #12 Skrevet 14. februar 2014 Så koselig, HI Kos dere på ferie! Reiste dere ikke i går eller har jeg misforstått?..... Anonymous poster hash: fb2dc...6d1
Gjest lillehi Skrevet 14. februar 2014 #13 Skrevet 14. februar 2014 Kos deg med mannen din❤ misunner deg😜💖
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #14 Skrevet 14. februar 2014 Sukk. På'n igjen... Samma jævla diskusjonen hver gang. Har dere planer om å trakassere HI hver gang hun skriver noe?? Få dere et liv a. Eller resept på et eller annet. ELLER trappe med på de pillene du tar. Noe er seriøst feil. Anonymous poster hash: 001db...5a9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #15 Skrevet 14. februar 2014 Kos deg med mannen din❤ misunner deg Har du noen i kikkerten da?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #16 Skrevet 14. februar 2014 Så koselig, HI Kos dere på ferie! Reiste dere ikke i går eller har jeg misforstått?..... Anonymous poster hash: fb2dc...6d1 Jepp:-) ungene sysselsatt av ivrige besteforeldre:-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #17 Skrevet 14. februar 2014 Blogg snart miss provosere ....? Anonymous poster hash: 99bbc...c86
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #18 Skrevet 14. februar 2014 Blogg snart miss provosere ....? Anonymous poster hash: 99bbc...c86 Ojjj...provoserte jeg deg? Med litt hverdagslykke? Blogg? Nei:-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #19 Skrevet 14. februar 2014 Blogg snart miss provosere ....? Anonymous poster hash: 99bbc...c86 Ojjj...provoserte jeg deg? Med litt hverdagslykke? Blogg? Nei:-) Du blir flere ganger rådet til å ikke svare på de negative innleggene, men likevel sørger du for å holde tråden oppe og gir ganske rask tilbakemelding til alle de sure anonyme. Begynner nesten å tro at du nyter oppmerksomheten? Ikke noe galt i det, men da bør du ikke klage over de ufine kommentarene heller. Anonymous poster hash: b40f5...932
Gjest lillehi Skrevet 14. februar 2014 #20 Skrevet 14. februar 2014 Kos deg med mannen din❤ misunner degHar du noen i kikkerten da? Hehe hadde det bare vært så vel😏 det eneste hannkjønnet i nærheten av meg har fire ben og er en kanin🙊 har liksom gitt opp det prosjektet der!😝
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #21 Skrevet 14. februar 2014 Jeg skjønner at folk blir lei jeg. Er veldig tålmodig selv, men dette er et forum!!! Hi spammer det ned med trivielle, dagligdagse ting som er fullstendig uinteressant for folk. Tenk om alle skulle delt like dølle ting? Hva er egentlig poenget med dette forumet? Det skal vel være å diskutere ting og dele erfaringer, ikke spamme det ned med småhistorier fra et hverdagsliv? Hi, du er sikkert en flott person, men hadde du skaffet deg en blogg (please do...) og skrevet det samme der som her, så hadde du hatt NULL lesere! Hva får deg til å tro at dine hverdagshistorier er interessante? Anonymous poster hash: c9d58...1d0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #22 Skrevet 14. februar 2014 Kos deg med mannen din❤ misunner degHar du noen i kikkerten da? Hehe hadde det bare vært så vel det eneste hannkjønnet i nærheten av meg har fire ben og e r en kanin har liksom gitt opp det prosjektet der! Hihi leste kanin...tenkte the rabbit...usj....men skjønner da ja:-)
Gjest lillehi Skrevet 14. februar 2014 #23 Skrevet 14. februar 2014 Kos deg med mannen din❤ misunner degHar du noen i kikkerten da?Hehe hadde det bare vært så vel det eneste hannkjønnet i nærheten av meg har fire ben og er en kanin har liksom gitt opp det prosjektet der! Hihi leste kanin...tenkte the rabbit...usj....men skjønner da ja:-) Hehe, nei kaninen min er høyst levende🐰 men får kanskje vurdere å skaffe meg en av den andre sorten og!🙊😛
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #24 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har virkelig det,han er det beste mannfolket som finnes. Snilleste,mest sexy og smarteste mann jeg kjenner:-) Håper dere er like heldige som meg jenter:-) Happy valentinesday<3 Særlig smart kan han jo ikke være. Og han har jo definitivt dårlig smak... Anonymous poster hash: ef284...276
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #25 Skrevet 14. februar 2014 Skjønner ikke helt greia med innleggene om hverdagslige ting? Virker nesten som om du gjør det for å provosere litt, eller for å se hvor mange som kommer til å støtte deg. Bare lurer, helt oppriktig, hvorfor deler du slike ting? Anonymous poster hash: 830f7...402 Spot on. Dama trenger et liv. Anonymous poster hash: ef284...276
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå