Gå til innhold

verdens mest fantastiske mann:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis han er så fantastisk, hvorfor sitter du her inne, på selveste valentinsdagen ? :P

Anonymous poster hash: 95f43...c46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har barnevakt.

Det er valentinsdagen.

Du har verdens beste mann, på alle måter.

Og du bruker tiden til å fortelle om det, HER inne???

Anonymous poster hash: 830f7...402

Skrevet

Jeg har virkelig det,han er det beste mannfolket som finnes.

Snilleste,mest sexy og smarteste mann jeg kjenner:-)

Håper dere er like heldige som meg jenter:-)

Happy valentinesday<3

Det fortjener du helt sikkert! Du virker som et utrolig skjønt menneske :)

God allehjerters! :hjerte:

Skrevet

Dere har barnevakt.

Det er valentinsdagen.

Og du bruker tiden til å fortelle om det, HER inne???Anonymous poster hash: 830f7...402

Tror hun dikter fælt altså. Det meste hun spyr ut er nok oppspinn for å underholde seg selv.

Anonymous poster hash: ef284...276

Skrevet

Happy valentinesday<3

Det fortjener du helt sikkert! Du virker som et utrolig skjønt menneske :)

God allehjerters! :hjerte:

Takk<3<3<3

Skrevet

Dere har barnevakt.

Det er valentinsdagen.

Og du bruker tiden til å fortelle om det, HER inne???Anonymous poster hash: 830f7...402

Tror hun dikter fælt altså. Det meste hun spyr ut er nok oppspinn for å underholde seg selv.

Eller kanskje hun sender av gårde en rask oppdatering på iphonen mens mannen er i dusjen el. Hvorfor så mistenksomme? Er det nå man skal si 'på seg selv kjenner man...' og så videre...??

Anonymous poster hash: 5eb9c...01e

Skrevet

De er jo på fjellet, kanskje ikke mye å gjøre?.....

Kos dere, HI :)

Anonymous poster hash: fb2dc...6d1

Skrevet

Ser dere virkelig ikke at hun skriver dette kunn for å få oppmerksomhet. Hun vet at folk reagerer her inne og hun elsker det.

Anonymous poster hash: 5a2a5...c63

Skrevet

Dere har barnevakt.

Det er valentinsdagen.

Og du bruker tiden til å fortelle om det, HER inne???

Anonymous poster hash: 830f7...402

De er på besøk hos besteforeldrene til barna. Ikke helt rette arenaen for heftig sex?

Anonymous poster hash: b40f5...932

Skrevet

Dere har barnevakt.Det er valentinsdagen.Du har verdens beste mann, på alle måter.Og du bruker tiden til å fortelle om det, HER inne???Anonymous poster hash: 830f7...402

Tror hun dikter fælt altså. Det meste hun spyr ut er nok oppspinn for å underholde seg selv.Anonymous poster hash: ef284...276

Eller kanskje hun sender av gårde en rask oppdatering på iphonen mens mannen er i dusjen el. Hvorfor så mistenksomme? Er det nå man skal si 'på seg selv kjenner man...' og så videre...?? Anonymous poster hash: 5eb9c...01e

Eller kanskje jeg er alene til senere i kveld:-)

Skrevet

Blogg snart miss provosere ....? Anonymous poster hash: 99bbc...c86

Ojjj...provoserte jeg deg? Med litt hverdagslykke? Blogg? Nei:-)
Du blir flere ganger rådet til å ikke svare på de negative innleggene, men likevel sørger du for å holde tråden oppe og gir ganske rask tilbakemelding til alle de sure anonyme.

Begynner nesten å tro at du nyter oppmerksomheten?

Ikke noe galt i det, men da bør du ikke klage over de ufine kommentarene heller.

Ikk noe svar på denne?

Skrevet

Jeg skjønner at folk blir lei jeg.

Er veldig tålmodig selv, men dette er et forum!!! Hi spammer det ned med trivielle, dagligdagse ting som er fullstendig uinteressant for folk. Tenk om alle skulle delt like dølle ting? Hva er egentlig poenget med dette forumet? Det skal vel være å diskutere ting og dele erfaringer, ikke spamme det ned med småhistorier fra et hverdagsliv?

Hi, du er sikkert en flott person, men hadde du skaffet deg en blogg (please do...) og skrevet det samme der som her, så hadde du hatt NULL lesere! Hva får deg til å tro at dine hverdagshistorier er interessante? Anonymous poster hash: c9d58...1d0

Uff, må nok si meg enig i denne. Har lagt merke til at du lager mange innlegg her som kun forteller om deg og ditt liv. Jeg kan ikke akkurat si at jeg blir så veldig irritert, men jeg skjønner ikke at du gidder. For meg virker det som du kun er ute etter å provosere nå. En blogg hadde vært tingen for deg. Og så kan du heller likne til den i signaturen din slik at alle som er interessert i livet ditt kan gå inn å lese;)

Og forøvrig er det jeg som har verdens beste mann. Så det så;)

Anonymous poster hash: c663b...48c

Gjest lillehi
Skrevet

Happy valentinesday<3

Særlig smart kan han jo ikke være. Og han har jo definitivt dårlig smak...

Fy f... for et usympatisk menneske du må være! Å føle at det er helt greit å skrive en sånn kommentar til et menneske du ikke vet noe om får meg til å bli sint, frustrert, trist men aller mest forbanna! Du har et alvorlig problem hvis du helt ærlig synes det er greit!!!!

Skrevet

Må faktisk være enig i at du virker veldig oppmerksomhetssyk. Å særlig lykkelig med mannen din kan du heller ikke være.. siden du sitter her inne på kjærlighetsferie??

Anonymous poster hash: a25e1...ac9
Skrevet

Må faktisk være enig i at du virker veldig oppmerksomhetssyk. Å særlig lykkelig med mannen din kan du heller ikke være.. siden du sitter her inne på kjærlighetsferie??

Anonymous poster hash: a25e1...ac9

Ikke du heller tydeligvis.

Anonymous poster hash: 5eb9c...01e

Skrevet

Jeg er også alene - har alltid vært det

Ment to be alone <3

Anonymous poster hash: bceb5...1e6

Skrevet

Koselig at du har det fint, men ville nok tatt til meg kritikken. Kanskje tenke over at vanlige facebookstatuser ikke faller i god jord på dette forumet.

Skrevet

Koselig at du har det fint, men ville nok tatt til meg kritikken. Kanskje tenke over at vanlige facebookstatuser ikke faller i god jord på dette forumet.

Du sa akkurat det eg tenkte :)

Skrevet

Synes HI skal fortsette jeg. Jeg synes det er veldig greit med litt sånne innlegg blandt alle de "jeg hater svigermor", "mannen er utro/drittsekk" trådene,,..

Anonymous poster hash: 0d846...63b

Skrevet

Synes HI skal fortsette jeg. Jeg synes det er veldig greit med litt sånne innlegg blandt alle de "jeg hater svigermor", "mannen er utro/drittsekk" trådene,,..

Vet du, jeg har selv ADHD, og jeg ville virkelig ikke likt det om mamma hadde skrevet det jeg har sagt på et forum. Min datter har ofte skikkelige gloser fra barnemunn, men jeg velger med omhu om det er noe jeg deler til venner og familie på facebook eller ikke.

Skrevet

Synes HI skal fortsette jeg. Jeg synes det er veldig greit med litt sånne innlegg blandt alle de "jeg hater svigermor", "mannen er utro/drittsekk" trådene,,..Anonymous poster hash: 0d846...63b

Vet du, jeg har selv ADHD, og jeg ville virkelig ikke likt det om mamma hadde skrevet det jeg har sagt på et forum. Min datter har ofte skikkelige gloser fra barnemunn, men jeg velger med omhu om det er noe jeg deler til venner og familie på facebook eller ikke.

Men her det jo ingen som vet hvem hi og hennes familie er! Er det virkelig så vanskelig å skjønne den forskjellen?

Jeg sverger på at jeg ikke ante at det fantes så mange korte mennesker som det viser seg å være her inne!!!

Skrevet

Åjoda noen her har avslørt de vet hvem hun er . Sto i en annen post, og så mye hun har delt er det ikke rart en mor til en i klassen el bhg til ungene er her inne . Nettvett ...

Anonymous poster hash: 99bbc...c86

Skrevet

Åjoda noen her har avslørt de vet hvem hun er . Sto i en annen post, og så mye hun har delt er det ikke rart en mor til en i klassen el bhg til ungene er her inne . Nettvett ...Anonymous poster hash: 99bbc...c86

Sier hun ja, herregud, det er jo sikkert ikke sant.

Skrevet

Det hadde faktisk vært bedre om du blogget ettersom du har et slikt eksponeringsbehov.

Anonymous poster hash: 20aab...dbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...