Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #26 Skrevet 11. februar 2014 Nei, men jeg ser at det er mange som synes det er greit. Der hvor jeg går og svømmer pleier folk å avslutte badet med en tur i badstuen. Folk sitter naken rett på benken, noen med håndkle og noen uten håndkle. Æsj. Anonymous poster hash: 2023b...eca Hva er rart med det? Du sitter jo ikke med klær i badstuen og selv å sitte nakne der er helt uproblematisk. Så varmt som det er i en badstue pverlever hverken sopp, parasitter eller bakterier lenge. Anonymous poster hash: fa617...895
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #27 Skrevet 11. februar 2014 Æsj. Sitter folk nakne i sofaene!?! Kjenner at jeg ikke liker tanken på andres sofaer. Så utrolig uhygienisk og ekkelt! Anonymous poster hash: bc677...363 Og vet du hva? Vi har sex i sofaen vår vi! Og vi er garantert ikke de eneste, så der har du noe å tenke på neste gang du er på besøk hos andre Barna våre pleier ikke å gå rundt naken, men skulle de gjøre og sette seg i sofaen, så får jeg ikke angstanfall av den grunn. Hadde absolutt ikke tillatt det hos andre da. HI: Jeg synes helt klart at du kan nevne det for venninnen din. Det er jo bare til å si i fra på en fin måte, f.eks. :"Du, jeg beklager, men jeg vil helst ikke at xx skal være i sofaen uten klær på" mens du smiler vennlig. Anonymous poster hash: 5b010...6c7 Regner da virkelig med at de som har sex i sofaen i alle fall legger på et laken først?????!!!!! Anonymous poster hash: 36a6c...d6c Hehe... Nope! Planlegger jo ikke sex da, og det ville jo være stor turn-off og stoppe forspillet for å hente laken. Seriøst? Anonymous poster hash: 5b010...6c7 Men å la barn og venner sitte i en sofa dere har hatt sex er ikke turn-off??Håper ikke du er venninnen min... Anonymous poster hash: 36a6c...d6c Tanken plager jeg overhode ikke, men så er jeg ikke noen prippen sjel som ser skumle basselusker over alt heller da. Jeg tror det er ganske normalt å ha sex rundt om i huset, så du har nesten garantert på minst et tidspunkt sittet på et sted der noen har hatt sex Anonymous poster hash: 5b010...6c7
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #28 Skrevet 11. februar 2014 Æsj. Sitter folk nakne i sofaene!?! Kjenner at jeg ikke liker tanken på andres sofaer. Så utrolig uhygienisk og ekkelt! Anonymous poster hash: bc677...363 Og vet du hva? Vi har sex i sofaen vår vi! Og vi er garantert ikke de eneste, så der har du noe å tenke på neste gang du er på besøk hos andre Barna våre pleier ikke å gå rundt naken, men skulle de gjøre og sette seg i sofaen, så får jeg ikke angstanfall av den grunn. Hadde absolutt ikke tillatt det hos andre da. HI: Jeg synes helt klart at du kan nevne det for venninnen din. Det er jo bare til å si i fra på en fin måte, f.eks. :"Du, jeg beklager, men jeg vil helst ikke at xx skal være i sofaen uten klær på" mens du smiler vennlig. Anonymous poster hash: 5b010...6c7 Regner da virkelig med at de som har sex i sofaen i alle fall legger på et laken først?????!!!!! Anonymous poster hash: 36a6c...d6c Hehe... Nope! Planlegger jo ikke sex da, og det ville jo være stor turn-off og stoppe forspillet for å hente laken. Seriøst? Anonymous poster hash: 5b010...6c7 Men å la barn og venner sitte i en sofa dere har hatt sex er ikke turn-off??Håper ikke du er venninnen min... Anonymous poster hash: 36a6c...d6c Tanken plager jeg overhode ikke, men så er jeg ikke noen prippen sjel som ser skumle basselusker over alt heller da. Jeg tror det er ganske normalt å ha sex rundt om i huset, så du har nesten garantert på minst et tidspunkt sittet på et sted der noen har hatt sex Anonymous poster hash: 5b010...6c7 Jeg har hatt sex på kjøkkenbenken i gamle leiligheten min Anonymous poster hash: 98df2...c0d
Mamma_til_2 Skrevet 11. februar 2014 #29 Skrevet 11. februar 2014 etter bad så kryper de opp i sofaen og koser litt, kun hjemme vel og merke Hygenisk du...for barnas del, som er nybadet og setter seg nakne i en "møkkete" sofa (der folk sitter med uteklær etc). Æsj Anonymous poster hash: 36a6c...d6c ja og på sommeren får barna løpe rundt uten sko og sokker kun i shorts ute og noen ganger får de bade i havet samtidig som de leker i sanden det er møkkete og uhygienisk det!
Mamma_til_2 Skrevet 11. februar 2014 #31 Skrevet 11. februar 2014 etter bad så kryper de opp i sofaen og koser litt, kun hjemme vel og merke Hygenisk du...for barnas del, som er nybadet og setter seg nakne i en "møkkete" sofa (der folk sitter med uteklær etc). Æsj Anonymous poster hash: 36a6c...d6c ja og på sommeren får barna løpe rundt uten sko og sokker kun i shorts ute og noen ganger får de bade i havet samtidig som de leker i sanden det er møkkete og uhygienisk det! btw ingen sitter i møkkete uteklær i sofaen min.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #32 Skrevet 11. februar 2014 De kler ofte av seg hvorsomhelst tror jeg. Og moren slipper dem f.eks ut av badet etter bleieskift uten bleie og lar dem gå uten en times tid. Eller tar aldri på bleie/klær om vi har vært ute i hagen om sommeren og går inn igjen. Anonymous poster hash: 253bd...08f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #33 Skrevet 11. februar 2014 Haha, når gubben var ungkar brukte han å sitte naken i sofaen og det ble *kremt* "litt" stygg lukt - sur rumpe luktet den faktisk. Når jeg flyttet inn ble sofaen omplassert til søppeldynga. Ungen sitter en sjelden gang naken i sofaen, men det er når hun er ny-dusjet Er vi borte går hun ALDRI naken - meget spesielt hvis man lar barna løpe naken i andres hus etter min mening... Anonymous poster hash: 97c68...d9a
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #34 Skrevet 11. februar 2014 etter bad så kryper de opp i sofaen og koser litt, kun hjemme vel og merke Hygenisk du...for barnas del, som er nybadet og setter seg nakne i en "møkkete" sofa (der folk sitter med uteklær etc). Æsj Anonymous poster hash: 36a6c...d6c ja og på sommeren får barna løpe rundt uten sko og sokker kun i shorts ute og noen ganger får de bade i havet samtidig som de leker i sanden det er møkkete og uhygienisk det! btw ingen sitter i møkkete uteklær i sofaen min. Å nei så ingen som kommer utenifra får sitte i sofaen din da? Når jeg sier møkkete, så mener jeg ikke den klart synlig møkka som arbeidsfolk går med, men vanlige klær som folk har sittet på bussen, toget, t-banen, cafe etc med. De kan være fulle av andres flass, midd, buser, snørr, sårskorper, negler etc. Lekkert! Anonymous poster hash: 36a6c...d6c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #35 Skrevet 11. februar 2014 Æsj. Sitter folk nakne i sofaene!?! Kjenner at jeg ikke liker tanken på andres sofaer. Så utrolig uhygienisk og ekkelt! Anonymous poster hash: bc677...363 Og vet du hva? Vi har sex i sofaen vår vi! Og vi er garantert ikke de eneste, så der har du noe å tenke på neste gang du er på besøk hos andre Barna våre pleier ikke å gå rundt naken, men skulle de gjøre og sette seg i sofaen, så får jeg ikke angstanfall av den grunn. Hadde absolutt ikke tillatt det hos andre da. HI: Jeg synes helt klart at du kan nevne det for venninnen din. Det er jo bare til å si i fra på en fin måte, f.eks. :"Du, jeg beklager, men jeg vil helst ikke at xx skal være i sofaen uten klær på" mens du smiler vennlig. Anonymous poster hash: 5b010...6c7 Regner da virkelig med at de som har sex i sofaen i alle fall legger på et laken først?????!!!!! Anonymous poster hash: 36a6c...d6c Hehe... Nope! Planlegger jo ikke sex da, og det ville jo være stor turn-off og stoppe forspillet for å hente laken. Seriøst? Anonymous poster hash: 5b010...6c7 Men å la barn og venner sitte i en sofa dere har hatt sex er ikke turn-off??Håper ikke du er venninnen min... Anonymous poster hash: 36a6c...d6c Jeg lar tilogmed barna komme opp i sengen vår - og gjett hva, vi har seg der også, sånn avogtil Skvetter du rundt deg under sex eller? Anonymous poster hash: 19d94...ec1
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. februar 2014 #36 Skrevet 11. februar 2014 Men bikkjer har dere i sofaen og på tepper og gulv?? De pisser i pelsen og tørker ikke gruva etter dobesøk heller. Noen har de i senga til og med. Når det er sagt prøver vi å unngå sekreter i sofaen o.l. Har alltid pledd liggende rundt omkring og har etter dusk håndkle e.l. rundt oss som regel.
Gjest Julia1984 Skrevet 11. februar 2014 #37 Skrevet 11. februar 2014 Ikke hos andre, men hjemme - ja. Mine barn bader og dusjer hver eneste dag. Mine barn er ikke æsj hverken med eller uten klær!!! Reagerer veldig på at noen kaller sine egne barn for æsj selv om de er nakne på eller utenfor sofa!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #38 Skrevet 11. februar 2014 Ikke hos andre i alle fall. Men etter de er dusjet, liker de å sitte nakne og kose seg litt. Da med håndkle rundt seg. Anonymous poster hash: 7c14d...de7
Fero Skrevet 11. februar 2014 #39 Skrevet 11. februar 2014 Sitte naken i sofa = brette ut rumpeballene og gni anus godt ned underlaget Omtrent sånn høres det ut som om noen av dere tror man sitter når man er naken
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #40 Skrevet 11. februar 2014 Æsj. Sitter folk nakne i sofaene!?! Kjenner at jeg ikke liker tanken på andres sofaer. Så utrolig uhygienisk og ekkelt! Anonymous poster hash: bc677...363 Og vet du hva? Vi har sex i sofaen vår vi! Og vi er garantert ikke de eneste, så der har du noe å tenke på neste gang du er på besøk hos andre Barna våre pleier ikke å gå rundt naken, men skulle de gjøre og sette seg i sofaen, så får jeg ikke angstanfall av den grunn. Hadde absolutt ikke tillatt det hos andre da. HI: Jeg synes helt klart at du kan nevne det for venninnen din. Det er jo bare til å si i fra på en fin måte, f.eks. :"Du, jeg beklager, men jeg vil helst ikke at xx skal være i sofaen uten klær på" mens du smiler vennlig. Anonymous poster hash: 5b010...6c7 Regner da virkelig med at de som har sex i sofaen i alle fall legger på et laken først?????!!!!! Anonymous poster hash: 36a6c...d6c Hehe... Nope! Planlegger jo ikke sex da, og det ville jo være stor turn-off og stoppe forspillet for å hente laken. Seriøst? Anonymous poster hash: 5b010...6c7 Men å la barn og venner sitte i en sofa dere har hatt sex er ikke turn-off??Håper ikke du er venninnen min... Anonymous poster hash: 36a6c...d6c Jeg lar tilogmed barna komme opp i sengen vår - og gjett hva, vi har seg der også, sånn avogtil Skvetter du rundt deg under sex eller? Anonymous poster hash: 19d94...ec1 Egne barn i egen seng er noe helt annet. Jeg snakker om hvor lekkert det er for de barna og vennene som kommer på besøk, som må sitte i deres gamle elskov og kanskje spise kake og kaffe. Anonymous poster hash: 36a6c...d6c
Kortslutning Skrevet 11. februar 2014 #41 Skrevet 11. februar 2014 Nei. Her i huset er det ikke vanlig å gå naken. Det gjelder også barnet. Vi har på undertøy. Fordi jeg mener det er mest renslig å ha undertøy på. Og i hvert fall nå som ungen har en periode hun skal tørke seg selv etter dobesøk. Ikke sååå flink enda
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #42 Skrevet 11. februar 2014 Vertfall ikke hos andre... heller ikke hjemme som regel... har bleie på vertfall Anonymous poster hash: f000f...cc9
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 11. februar 2014 #43 Skrevet 11. februar 2014 Nei, ikke naken. Jeg synes det er ekkelt.
Mamma_til_2 Skrevet 11. februar 2014 #44 Skrevet 11. februar 2014 etter bad så kryper de opp i sofaen og koser litt, kun hjemme vel og merke Hygenisk du...for barnas del, som er nybadet og setter seg nakne i en "møkkete" sofa (der folk sitter med uteklær etc). Æsj Anonymous poster hash: 36a6c...d6c ja og på sommeren får barna løpe rundt uten sko og sokker kun i shorts ute og noen ganger får de bade i havet samtidig som de leker i sanden det er møkkete og uhygienisk det! btw ingen sitter i møkkete uteklær i sofaen min. Å nei så ingen som kommer utenifra får sitte i sofaen din da? Når jeg sier møkkete, så mener jeg ikke den klart synlig møkka som arbeidsfolk går med, men vanlige klær som folk har sittet på bussen, toget, t-banen, cafe etc med. De kan være fulle av andres flass, midd, buser, snørr, sårskorper, negler etc. Lekkert! Anonymous poster hash: 36a6c...d6c Nå er ikke jeg hysterisk og jeg både vasker og støvsuger sofaen en gang i uken med tanke på støv siden mini har astma, og mine gjester pleier ikke og legge igjen verken negler, buser eller sårskorper.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #45 Skrevet 11. februar 2014 Jeg blir litt overraska over hvor mange som synes nakenhet er ekkelt. Og spesielt at nakne barn er ekkelt. Mitt barn er veldig flink til å kle av seg og løper gjerne naken rundt hjemme. Hun er ren og fin og jeg kan ikke se problemet. Jeg synes ikke at nakenhet trenger å bli så skambelagt jeg... Anonymous poster hash: b827c...7b3
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #46 Skrevet 11. februar 2014 Nei. Syns ikke det tar seg ut. Anonymous poster hash: f77a0...439
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #47 Skrevet 11. februar 2014 etter bad så kryper de opp i sofaen og koser litt, kun hjemme vel og merke Hygenisk du...for barnas del, som er nybadet og setter seg nakne i en "møkkete" sofa (der folk sitter med uteklær etc). Æsj Anonymous poster hash: 36a6c...d6c ja og på sommeren får barna løpe rundt uten sko og sokker kun i shorts ute og noen ganger får de bade i havet samtidig som de leker i sanden det er møkkete og uhygienisk det! btw ingen sitter i møkkete uteklær i sofaen min. Å nei så ingen som kommer utenifra får sitte i sofaen din da? Når jeg sier møkkete, så mener jeg ikke den klart synlig møkka som arbeidsfolk går med, men vanlige klær som folk har sittet på bussen, toget, t-banen, cafe etc med. De kan være fulle av andres flass, midd, buser, snørr, sårskorper, negler etc. Lekkert! Anonymous poster hash: 36a6c...d6c Nå er ikke jeg hysterisk og jeg både vasker og støvsuger sofaen en gang i uken med tanke på støv siden mini har astma, og mine gjester pleier ikke og legge igjen verken negler, buser eller sårskorper. Nei kanskje ikke dine gjester, men de som har sittet på setet før dine gjester på trikk, tog etc! Anonymous poster hash: 36a6c...d6c
Trultemor85 Skrevet 11. februar 2014 #48 Skrevet 11. februar 2014 Aldri nakne nei!!! Kan sitte i Truse , men de pleier vanligvis kle på seg bukse eller strømpe bukse. Ekkelt å la de sitte nakne faktisk. Selvom jeg ikke er fisefin av meg.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #49 Skrevet 11. februar 2014 Jeg blir litt overraska over hvor mange som synes nakenhet er ekkelt. Og spesielt at nakne barn er ekkelt. Mitt barn er veldig flink til å kle av seg og løper gjerne naken rundt hjemme. Hun er ren og fin og jeg kan ikke se problemet. Jeg synes ikke at nakenhet trenger å bli så skambelagt jeg... Anonymous poster hash: b827c...7b3 Har ingenting med at nakenhet er "æsj". Her hjemme har vi alle et naturlig forhold til kropp, og barna ser oss nakne hver dag etter dusjen,og del løper selv noen runder nakne etter kveldsstellet. Men det betyr ikke det samme som at det er ok å sitte naken i en sofa der flere sitter,-både med tanke på barnet som er naken, og gjestene som skal sitte der. Det er uhygenisk! Anonymous poster hash: 36a6c...d6c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #50 Skrevet 11. februar 2014 Jeg blir litt overraska over hvor mange som synes nakenhet er ekkelt. Og spesielt at nakne barn er ekkelt. Mitt barn er veldig flink til å kle av seg og løper gjerne naken rundt hjemme. Hun er ren og fin og jeg kan ikke se problemet. Jeg synes ikke at nakenhet trenger å bli så skambelagt jeg... Anonymous poster hash: b827c...7b3 Helt enig! Synes ikke det er ekkelt at barn sitter nakna i sofaen hverken hjemme hos seg selv eller andre. Anonymous poster hash: 6aca9...cd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå