Gå til innhold

lar dere barna sitte naken i sofaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme og hos andre? Er ikke så glad i det selv og pleier ikke å la ungene sitte naken i sofan hjemme. Men venninnen min lar sine barn sitte nakne i sofan hjemme og når de er på besøk hos oss gjør de det her også. Redd for uhell (heldigvis ikke skjedd ennå) og synes uansett at det er litt uhygenisk, - men vanskelig å ta det opp da det virker som det er helt naturlig for dem.

Anonymous poster hash: 253bd...08f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, sitter ikke naken i sofaen hverken hjemme eller hos andre..

Skrevet

Ja, hjemme får dem lov til det! Borte så har vi på klær eller pysj!

Anonymous poster hash: 3a3af...923
Skrevet

Nei, det får de ikke lov til. Æsj.

Skrevet

Ikke om vinteren. Da er det for kalt her.

Anonymous poster hash: fa617...895
Skrevet

Nei, ingen sitter naken i møblene her i huset. Helst ikke i bare trusa heller.

Anonymous poster hash: d7921...747
Skrevet

Ser ikkje behovet for å vere naken i sofaen.

Skrevet

etter bad så kryper de opp i sofaen og koser litt, kun hjemme vel og merke :)

Skrevet

Nei, men jeg ser at det er mange som synes det er greit. Der hvor jeg går og svømmer pleier folk å avslutte badet med en tur i badstuen. 

Folk sitter naken rett på benken, noen med håndkle og noen uten håndkle. 

Æsj.

Anonymous poster hash: 2023b...eca
Skrevet

Ja hjemme får de lov til det. Ikke borte, men da går de jo heller ikke nakne. Uhell er jeg ikke redd for siden det hadde det blitt selv om de brukte klær, og noe som omtrent aldri skjer. 

Skrevet

Pysj eller badekåpe ja, eller muligens i trusa om sommeren, men nakne - NEI!

Anonymous poster hash: caca2...28f
Skrevet

Nei, har aldri værr aktuelt egentlig. Å sitte i bare strømpebuksa med bar overkropp hender det de gjør.

Skjønner det kan være greit for noen.. men stusser mest på at besøkende barn hos deg kler av seg alt??

Aldri noen besøkende som har gjort det her...

Anonymous poster hash: 960dd...632

Skrevet

Hjemme JA.

Borte, NEI, hvorfor i all verden sitte naken i noen andre sin soffa? :-p

Anonymous poster hash: 341f8...cf3

Skrevet

Pleier ikke å gjøre det hjemme heller, men ALDRI hos andre... det er bare ikke greit.

husker kusinen min var litt sånn nakenbarn da vi var små og det var litt ubehagelig for oss andre.

Anonymous poster hash: 6e5f3...b2b

Skrevet

Nei, ikke uten truse. Med truse er OK, synes jeg.

Skrevet

etter bad så kryper de opp i sofaen og koser litt, kun hjemme vel og merke :)

Hygenisk du...for barnas del, som er nybadet og setter seg nakne i en "møkkete" sofa (der folk sitter med uteklær etc). Æsj

Anonymous poster hash: 36a6c...d6c

Skrevet

Mine barn er kun naken når de er i dusjen eller når de bytter truse. Uaktuelt å gå rundt naken...

Skrevet

Æsj. Sitter folk nakne i sofaene!?! Kjenner at jeg ikke liker tanken på andres sofaer. Så utrolig uhygienisk og ekkelt!

Anonymous poster hash: bc677...363

Skrevet

Æsj. Sitter folk nakne i sofaene!?! Kjenner at jeg ikke liker tanken på andres sofaer. Så utrolig uhygienisk og ekkelt!

Og vet du hva? Vi har sex i sofaen vår vi! Og vi er garantert ikke de eneste, så der har du noe å tenke på neste gang du er på besøk hos andre :P

Barna våre pleier ikke å gå rundt naken, men skulle de gjøre og sette seg i sofaen, så får jeg ikke angstanfall av den grunn. Hadde absolutt ikke tillatt det hos andre da.

HI: Jeg synes helt klart at du kan nevne det for venninnen din. Det er jo bare til å si i fra på en fin måte, f.eks. :"Du, jeg beklager, men jeg vil helst ikke at xx skal være i sofaen uten klær på" mens du smiler vennlig.

Anonymous poster hash: 5b010...6c7

Skrevet

Haha høres veldig unaturlig ut for min del :D truse er helt ok, men naken er uaktuelt.

Anonymous poster hash: 34a39...8d9

Skrevet

Og vet du hva? Vi har sex i sofaen vår vi! Og vi er garantert ikke de eneste, så der har du noe å tenke på neste gang du er på besøk hos andre :P

Barna våre pleier ikke å gå rundt naken, men skulle de gjøre og sette seg i sofaen, så får jeg ikke angstanfall av den grunn. Hadde absolutt ikke tillatt det hos andre da.

HI: Jeg synes helt klart at du kan nevne det for venninnen din. Det er jo bare til å si i fra på en fin måte, f.eks. :"Du, jeg beklager, men jeg vil helst ikke at xx skal være i sofaen uten klær på" mens du smiler vennlig.

Regner da virkelig med at de som har sex i sofaen i alle fall legger på et laken først?????!!!!!

Skrevet

Regner da virkelig med at de som har sex i sofaen i alle fall legger på et laken først?????!!!!!

Hehe... Nope! Planlegger jo ikke sex da, og det ville jo være stor turn-off og stoppe forspillet for å hente laken. Seriøst?

Skrevet

Hehe... Nope! Planlegger jo ikke sex da, og det ville jo være stor turn-off og stoppe forspillet for å hente laken. Seriøst?

Men å la barn og venner sitte i en sofa dere har hatt sex er ikke turn-off??Håper ikke du er venninnen min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...