Gå til innhold

Utblåsning!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahh. Den sorten..

Jepp, dessverre. Så nå har jeg aktivert og deaktivert profilen min på sukker ca åtte ganger på to uker - og nå varer nok deaktiveringen en stund, tror jeg ;)

Anonymous poster hash: 59d3f...a55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahh. Den sorten..

Jepp, dessverre. Så nå har jeg aktivert og deaktivert profilen min på sukker ca åtte ganger på to uker - og nå varer nok deaktiveringen en stund, tror jeg ;)

Men du kan no aktivere den i forskningsøyemed - Det er underhaldning på eit bra høgt plan, og det kan ha god verdi å diskutere dei mest håplause tilfella her inne! :)

Skrevet

Oj og huff.

Glad jeg slipper det der.

Møtte mannen min ute på byen for 13 år siden. Han fikk IKKE mitt nr, men jeg tok hans og sa jeg skulle ringe han  :icon_lol:

Hav satt og ventet på at jeg skulle ringe :) Siden har det vært oss  :hjerte:

Lykke til. Håper du finner din kjærlighet om ikke for lenge

Anonymous poster hash: a8fc9...d03
Skrevet

Er nok smittsomt ja! Også treffes vi sosialt en gang i året, og det var da det virkelig sa pang :D

Serveren det er snakk om er Terokkar. En ganske døll server generelt sett, men men, jeg kan vel ikke klage når utfallet ble som det ble, hehe.

Skrevet

Men du kan no aktivere den i forskningsøyemed - Det er underhaldning på eit bra høgt plan, og det kan ha god verdi å diskutere dei mest håplause tilfella her inne! :)

Ha-ha... bra det kan underholde ;)

Tror seriøst jeg forblir deaktivert. Men blir det for kjedelig her så kanskje jeg slenger innom sukker en tur for å se om jeg kan finne noe av underholdningsverdi :P

Tror jeg glemte å fortelle om han som tok kontakt, vi hadde virkelig absolutt ikke noe som helst til felles. Han røykte, jeg har vært tydelig på at jeg vil ha en som ikke røyker, han ville ha kort flørt, jeg langvarig forhold osv. osv. Så jeg spurte faktisk hvorfor han i det hele tatt hadde tatt kontakt. Det gikk en liten stund så kom det svar: "Åh, ja, du har visst rett - bare kikket på puppene dine, jeg!" Og så blokkerte han meg umiddelbart!

Må legge til at jeg ikke har noen bilder med utrigning....

Over og ut fra frk deaktivert :P

Skrevet

Han siste jeg datet virket lovende helt til vi gikk til sengs...Han var en "snakker", og pratet i vei om den store harde han skulle ta meg med...Det ble ganske komisk når den var liten, og så slapp at jeg nesten ikke turte å røre meg for da falt den ut...

Huske anonymknappen nå vel :P

Anonymous poster hash: 3bd6e...e54
Skrevet

Han siste jeg datet virket lovende helt til vi gikk til sengs...Han var en "snakker", og pratet i vei om den store harde han skulle ta meg med...Det ble ganske komisk når den var liten, og så slapp at jeg nesten ikke turte å røre meg for da falt den ut...

Det er i slike øyeblikk man skulle ønske man kunne spole tiden noen timer tilbake og ta et annet valg ;)

Gjest marie-s
Skrevet

Hi hi hi ....bra skrevet....nå er jeg ikke på noe datingside for tiden, men kjenner så igjen det du beskriver fra tidligere......strengt tatt så skulle man tro at den beste plassen å møte single norske menn var i fjellet....

Skrevet

Ahh. Den sorten..

Haha, da slår du til og med meg :D Jeg har en mnd av, en uke på ;) HI

Skrevet (endret)

Glemte anonymknappen nå da.. Jaja, hvis noen vil skrive bok sammen med meg så bare send en pm  ;)

Endret av Vad trött jag blev
Skrevet

Dating app det begge må like hverandre for å kan snakke ;)

Jeg har hatt flaks og troffe to stk som var hyggelig og greie, men ble bare med det :P Men det mange som er ute etter ons.... Ooooog den er gratis ;)

Takk for svar :)

Da må visst jeg ha ny telefon først ;)

Hørtes lovende ut for deg med en slik begynnelse, da - selv om det ikke ble noe mer.

Lykke til videre :)

Den funker på nettbrett og ;)

Takk takk, er ikke sånn sett på jakt etter type, men mest kontakt med det motsatte kjønn :) Så den passet meg ypperlig ;)

Skrevet

Takk takk, er ikke sånn sett på jakt etter type, men mest kontakt med det motsatte kjønn :) Så den passet meg ypperlig ;)

Da må jeg nok først kjøpe meg nettbrett også - ha-ha-ha :D

Ser ut på bildet som om du er seriøst på jakt :P

Men bare mannekontakt generelt  er koselig det også :)

Skrevet

Hahaha huff herregud jeg kjenner det så godt igjen! Meen, hold ut.. Du KAN finne han der! Jeg fant min nåværenede mann 1 uke etter at jeg laget en profil på zoosk. 

Har vært på omtrent alle andre dating sider før det også. Og gitt opp.. 

Jeg har bare en ting å si å det er at Norske menn er sørn meg heldig! For det finnes sååå mange flere søte jenter kontra kjekke gutter! 

(Grøsser av det sleske karene i 50-60åra som f…. meg ikke ser ut! som prøver seg! akkurat som om de tror at det er et ønskeunnivers de har entret..)

Skrevet

På ingen måte! Eg kom altså ikkje over dansebandmusikken heilt. Det viste seg òg at eg hadde hatt på meg dei største drikkebrillene mine, så eg gjekk eigentleg inn i eit midlertidig koma då eg traff han neste gong.  Eg har prøvd å fortrenge det heile..

Sorry.... skal aldri nevne det meir............. trur eg :P Alle har vel en og annen gang tatt på feil drikkebriller - all sympati ;)   Anonymous poster hash: 59d3f...a55

Hvis det kan gi en mager trøst, hadde jeg rimelig tykke ølbrillerø den kvelden jeg traff min kjære. Ville aldri merket han ellers, mest interessert i høye mørke rebeller og han er mellomhøy, blond sjakkspiller. Vi har vært sammen i 20 år. Hadde det ikke vært for han er jeg rimelig sikker på at jeg ville endte opp som kattekjerring. :)

Ølbriller har sin nytte!

Anonymous poster hash: f4df1...963

Skrevet

Da må jeg nok først kjøpe meg nettbrett også - ha-ha-ha :D

Ser ut på bildet som om du er seriøst på jakt :P

Men bare mannekontakt generelt  er koselig det også :)

Er alltid på jakt, men det kommer jo an på hva jeg jakter på ;)

Skrevet

Jeg ler!!! Det er bare tragikomisk at man opplever det samme. Det med ekstremsport er også en greie ja. "HVA, har du aldri hoppet i fallskjerm? Nei, det gjøg jeg jo så ofte som mulig!!" Det kommer jo frem at det også skjedde den ene gangen, og bildet er på profilen. Nei, hvor skal man mæte disse mennene da? ;)

HI

Anonymous poster hash: 9046c...79d

Spør du meg så spør jeg deg! ;)

Jeg tror matbutikken snart er like stor sjanse som noe annet.

Kunne lagt ut om de datene jeg faktisk har kommet til. Noen har vært hyggelige fyrer, men kjemien har ikke stemt. Meeeen, så har du han som mente vi var et par da vi gikk fra kafedaten. Møtte ikke han noe mer. Gikk forbi ham tilfeldig da jeg var i Oslo to år etterpå... da skjulte han stygt på meg.

Lite visste jeg at en annen hadde tatt slankeoperasjon - han skulle spandere (jeg var skrubbsulten!!! hadde reist i flere timer), tapas.... da han hadde spist 2/3 av maten lente han seg tilbake og fortalte hvor STAPPMETT han var og at det i hvert fall ikke var vits med dessert. Da hadde jeg knapt nok til at jeg ville kalle det en liten forrett en gang. Etterpå mente han vi kunne gå hjem til ham og ha sex, for han hadde tross alt spandert middag på meg. Jeg fikk det brått travelt.... og gikk til nærmeste narvesen og kjøpte meg den største pølsa de hadde!

Og så var det pizzadaten som snakket HØYT og nervøs i falsett. Alle, og da mener jeg ALLE forstod at vi var på første date og de så ut som om de var flaue på mine vegne. Aldri vært på det spisestedet siden.

Vi har selvfølgelig også han som jeg skulle spise sammen med før jeg skulle ta toget hjem (jada, NÅ har jeg lært at jeg ikke skal spise middag på første date!!)... som begynte å stortute da jeg fortalte at vi godt kunne være venner, men jeg ikke ville bli noen god kjærest for ham. Jeg snakker ikke litt blank i øynene.... jeg snakker snuft, hulk, tårene spruter, snørret renner, tørke tårer med håndbaken. Hele restauranten trodde visst vi hadde vært gift og at jeg valgte et slikt sted for å fortelle at vi skulle skilles..... Fikk stygge blikk fra alle rundt, kelnerne kom og lurte på om de kunne hjelpe....

Som om ikke dette er ille nok - husk at dette er de som har virket mest normale i utgangspunktet når vi har mailet på sukker.......

Sikker ikke pent å fortelle slikt, men jeg bare så inderlig LEI!

Er så lei av å sitte på dater og høre om alle detaljer om dem uten at de spør et eneste spørsmål tilbake - selv om jeg normalt sett er ganske god på smalltalk og få en samtale til å flyte. Eller for ikke å snakke om han som brukte laaang tid på å snakke om mine følelser for ham. Jeg sa, det er vel litt tidlig å konkludere med hva han følte for meg (trodde han bare hadde sag feil), men neida, fikk lang utgreiing om mine følelser for ham og at det var på tide jeg innrømmet dem osv. osv..... jada, også en første date med en mann som før dette faktisk virket helt normal.

Phu! måtte visst bare blåse ut litt jeg også, HI! Beklager om jeg kuppet tråden din!

Ønsker deg lykke til videre - det er jo flere her inne som har funnet mannen i sitt liv via datesider :)

Å herregud! Beklager du anonym og HI, jeg føler virkelig med dere, men klarer ikke å la være å rett og slett le meg ihjel av dette.

Rumpetasker (OMG!!!! For øvrig, slik styggedom kan man faktisk bare ikke bruke!), snørr og tårer, og overdreven oppfatning av andres følelser...

Jeg er så glad jeg er gift! Men jeg traff faktisk mannen i litt liv på nett også da, for maaaaange år siden på noe som het spray.no. Var ikke en gang på utkikk etter mann. Så litt flaks skal man jo ha.

Anonymous poster hash: 000ed...e6c

Skrevet

Jeg ler!!! Det er bare tragikomisk at man opplever det samme. Det med ekstremsport er også en greie ja. "HVA, har du aldri hoppet i fallskjerm? Nei, det gjøg jeg jo så ofte som mulig!!" Det kommer jo frem at det også skjedde den ene gangen, og bildet er på profilen. Nei, hvor skal man mæte disse mennene da? ;)

HI

Kunne lagt ut om de datene jeg faktisk har kommet til. Noen har vært hyggelige fyrer, men kjemien har ikke stemt. Meeeen, så har du han som mente vi var et par da vi gikk fra kafedaten. Møtte ikke han noe mer. Gikk forbi ham tilfeldig da jeg var i Oslo to år etterpå... da skjulte han stygt på meg.

Lite visste jeg at en annen hadde tatt slankeoperasjon - han skulle spandere (jeg var skrubbsulten!!! hadde reist i flere timer), tapas.... da han hadde spist 2/3 av maten lente han seg tilbake og fortalte hvor STAPPMETT han var og at det i hvert fall ikke var vits med dessert. Da hadde jeg knapt nok til at jeg ville kalle det en liten forrett en gang. Etterpå mente han vi kunne gå hjem til ham og ha sex, for han hadde tross alt spandert middag på meg. Jeg fikk det brått travelt.... og gikk til nærmeste narvesen og kjøpte meg den største pølsa de hadde!

Og så var det pizzadaten som snakket HØYT og nervøs i falsett. Alle, og da mener jeg ALLE forstod at vi var på første date og de så ut som om de var flaue på mine vegne. Aldri vært på det spisestedet siden.

Vi har selvfølgelig også han som jeg skulle spise sammen med før jeg skulle ta toget hjem (jada, NÅ har jeg lært at jeg ikke skal spise middag på første date!!)... som begynte å stortute da jeg fortalte at vi godt kunne være venner, men jeg ikke ville bli noen god kjærest for ham. Jeg snakker ikke litt blank i øynene.... jeg snakker snuft, hulk, tårene spruter, snørret renner, tørke tårer med håndbaken. Hele restauranten trodde visst vi hadde vært gift og at jeg valgte et slikt sted for å fortelle at vi skulle skilles..... Fikk stygge blikk fra alle rundt, kelnerne kom og lurte på om de kunne hjelpe....

Som om ikke dette er ille nok - husk at dette er de som har virket mest normale i utgangspunktet når vi har mailet på sukker.......

Er så lei av å sitte på dater og høre om alle detaljer om dem uten at de spør et eneste spørsmål tilbake - selv om jeg normalt sett er ganske god på smalltalk og få en samtale til å flyte. Eller for ikke å snakke om han som brukte laaang tid på å snakke om mine følelser for ham. Jeg sa, det er vel litt tidlig å konkludere med hva han følte for meg (trodde han bare hadde sag feil), men neida, fikk lang utgreiing om mine følelser for ham og at det var på tide jeg innrømmet dem osv. osv..... jada, også en første date med en mann som før dette faktisk virket helt normal.

Phu! måtte visst bare blåse ut litt jeg også, HI! Beklager om jeg kuppet tråden din!

Ønsker deg lykke til videre - det er jo flere her inne som har funnet mannen i sitt liv via datesider :)

Å herregud! Beklager du anonym og HI, jeg føler virkelig med dere, men klarer ikke å la være å rett og slett le meg ihjel av dette.

Rumpetasker (OMG!!!! For øvrig, slik styggedom kan man faktisk bare ikke bruke!), snørr og tårer, og overdreven oppfatning av andres følelser...

Jeg er så glad jeg er gift! Men jeg traff faktisk mannen i litt liv på nett også da, for maaaaange år siden på noe som het spray.no. Var ikke en gang på utkikk etter mann. Så litt flaks skal man jo ha.

Hihi, vil det si at du kjøper boka når den kommer ut? Det vil da også bli et kapittel som heter "Første date".

Skrevet

Haha, ser den! Til informasjon kan jeg meddele om at vi er det tredje paret som har funnet hverandre i samme guild (guild=stor gruppe mennesker som spiller sammen). Det første paret er begge godt over 30, og de har vært sammen i flere år, samt har barn sammen. Par nummer to bor sammen, og par nummer tre (oss) er gift og venter barn :) Noen solskinnshistorier finnes altså på de underligste steder. Og når det er sagt, så kjenner jeg en hel haug av andre folk som også har funnet hverandre der.

Tenk felles hobby eller interesse. Nå er ikke gubben og jeg så inni spillinga som vi var for noen år siden, men en felles interesse er det jo uansett. Samme hva slags spill :)

Hvilken server spiller/spilte dere på? :D

Ha-ha... du spiller, regner jeg med? :D

Er du heldig så kommer du med der - det virker jo som om det er smittsom hos dem :P

Jeg spilte før, men så kræsja pcn min -.- har ikke prioritert å kjøpe ny :P
Skrevet

De fleste mannfolkene på sukker er bare ute etter sex. Jeg fant kjæresten min på nett, men det var på Decate av alle ting :)

Anonymous poster hash: 560d4...fcf
Skrevet

HI

Hihi, vil det si at du kjøper boka når den kommer ut? Det vil da også bli et kapittel som heter "Første date".

Hell yes!! Jeg forhåndsbestiller et eksemplar! 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...