Gå til innhold

Utblåsning!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg få det ut her selv om det er en teit greie, og kanskje noen her synes det er underholdene også?

Ja, alenemor da, og har vært singel i mange år nå. Har vært på ulike nettdatingsider, og det er sikkert mange bra men der. Jeg snakker med noen hyggelige menn, og har møtt noen, selv om det aldri har klaffet helt, men endt i vennskap. Nå sitter jeg her en fredagskveld da, og frustrerer litt over at nett er det eneste stedet jeg har mulighet til å møte en mann. Her er noen eksempler:

- Folk som er over 45 og har kallenavn, og da mener jeg ikke nick, men istedet for å skrive "hilsen Rolf" så er det "hilsen Roffe".

- ALLE bare EEEEEEEEEEELSKER fjellet, og drar på fjellet minst annenhver helg. Har møtt noen også, og det viser seg faktisk at de bare var på Preikestolen den ene gangen, og det bildet har de på profilen.

- Hva får en mann på 56 år til å tro at jeg ønsker å være elskerinnen hans? Jeg har da skrevet i min profil at jeg er ute etter et langvarig forhold og men en mann mellom 29- 39 år, jeg er 31 selv.

- "Eh ja, bilde ja. Jeg må bare få fikset pc'n først også er kameraet ødelagt, det på mobilen også, også skjønner jeg ikke hvordan man laster opp bilder her jeg". Ja, hvem er det som ikke skal vite at du er på datingside?

- Det er hyggelig å få komplimenter, men å skrive "du er deilig" i første melding, ikke noe mer, skal det liksom sjarmere meg i senk, eller seng?

- Menn med rumpetaske! Ja, RUMPETASKE!! I en alder av 32 år. Og ikke på treningstur, neida, bilde fra storbyferie! (Vet jeg er kresen på dette punktet, men ville du gått ved siden av en mann med rumpetaske?)

- "Eh, bilde ja.... jeg har jo et bilde da!" Ja, en selfie på badet fra halsen og ned, kun iført boxer teller på en måte ikke":

- De som skriver og skriver og ikke får respons, men sender mail etter mail. Må man svare alle, eller kan man ikke bare ta hintet? Jeg får ikke svar fra alle jeg heller, men slutter da etter en mail. Hva får en person til å tenke "nei, nei, hun svarte ikke i går, for tre dager siden, for ti dager siden eller for tolv dager siden, så da sender jeg en til for hun har sikkert bare ikke fått det med seg":

- Hvis jeg skriver "hei, takk for mail, men jeg tror ikke vi passer så godt sammen" for å være hyggelig, så får man jammen svar tilbake som lyder "hvorfor det?" Bare ta avslaget og vær stolt nok til å la det ligge. Jeg må vel ikke utdype at du ser ut som tanta til mora mi uten sminke, OG at du bor på andre kanten av landet og begge skriver de ikke vil flytte på seg, OG at dine interesser tyder både av tekst og bilder til å være råning, noe som ikke passer med mine interesser?

-  De som ikke er intr i å møte noen med barn, men som likevel skriver mail.... WHY? Jeg kan svare jeg, men det slutter brått fra den andre kanten.

- Og nei, jeg har ikke lyst til å gi deg tlfnr mitt så du kan sende meg bildet av en stor og stiv en!!

Jeg gir ikke opp helt enda, men snart! (Og det er sikkert mange menn som er frustrerte på nettdaing også!)

Anonymous poster hash: 9046c...79d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er på samme datingside!!! :D

Det du skriver, kan jeg også skrive ordrett :P Jeg er på sukker ;)

Anonymous poster hash: 9eb40...5fe
Skrevet

Ha, ha, ha, uff, beklager, men...

Kjenner jeg er veldig glad jeg ikke er singel akkurat nå!

Han finnes der ute, ikke gi opp ;)

Anonymous poster hash: 9c54c...7ef

Skrevet

Huttetu, I'm staying married!

Lykke til videre i jakten, statistisk MÅ det vel dukke opp en gullklump snart!

Anonymous poster hash: 47862...843

Skrevet

Fantastisk beskrevet 😄

Kjenner at jeg er veldig takknemlig for sofagrisen min som snorker på sofaen i dette øyeblikk❤️

Ikle gi opp, det er noen flotte menn gjemt blant alle tullingene.

Skrevet

Vi er på samme datingside!!! :D

Det du skriver, kan jeg også skrive ordrett :P Jeg er på sukker ;)

Anonymous poster hash: 9eb40...5fe

Hehe, det stemmer! Nå har jeg byttet side, og gir det en liten sjanse. Men mye av samme ulla der også ;)

Skrevet

Haha, kjenner meg igjen! :D Det er MYE rart man kommer over på disse datingsidene!

Men jeg traff min kjære på en datingside da... Vi mailet i to uker før vi drakk kaffe sammen. Møttes igjen noen dager etterpå og har vært som limt sammen siden. Andre daten varte ei hel helg, det skulle jo bare være en kaffe da og, men det sa bare pang mellom oss. Så jeg har troa på nettdating, selv om det er en del frosker og noen padder underveis :P

Anonymous poster hash: 1fb94...b79

Skrevet

Ja, jeg satser på at det en dag dukker opp noe som er litt mer ordentlig :) Jeg har møtt noen også. Som sagt, noen hyggelige, og noen som absolutt ikke var den jeg trodde. Mye pinlig! :P  Alle gode ting er 10?

HI

Skrevet

Og der oppsummerte du sånn ca alle grunnene til at jeg deaktiverte profilen min for noen dager siden :P

Må bare slenge inn han som var noen og 60 år, med langt grått hår.... som hadde lagt inn hvilepulsen sin, blodtrykket, kolesterolverdiene (både godt kolesterol og "dårlig"!), svett profil av seg selv etter en joggetur hvor han står og tøyer... i grilldressjakke og shorts ca fra 70-tallet.

HVA har jeg til felles med en slik mann???? Jeg blokkerte ham i det øyeblikket jeg oppdaget ham, men hvordan kan systemet mene at jeg passer med en slik mann???

Og de liksom fjellmannfolka.... jeg liker meg i skog og mark og på fjellet, være ute i naturen. Har (hadde) også et bilde fra en joggetur på fjellet. Er på ingen måte ekstrem når det gjelder trening, men er i gjennomsnitlig form. Enten så blir jeg sjekket av menn som aldri, aldri har gått seg en tur - eller så får jeg høre at jeg ikke er sporty nok fordi jeg ikke driver med ekstremsport.

Jeg har motsatt problem - har gjort det tydelig at jeg vil ha barn. Blir som oftest sjekket opp av de som absolutt ikke under noen omstendigheter ønsker seg barn.... ja, de har gjerne sterilisert seg også, bare sånn for å sikre seg. "Da slipper jeg å bruke kondom også, vet du.... hø-hø!" BLOKKER!!

Jeg har skrevet at jeg ønsker langvarig forhold av en mann på ca min egen alder, ikke interessert i ons. Det er garantert derfor en tredjedel av de som kontakter meg er  så unge at jeg nesten eller helt kunne vært moren deres, sant?!?! Måtte stenge profilen for de som er under 70 i match fordi disse unggutta ble et så stort problem! Ja, de er kjekke å se på, ja de har flotte kropper. Nei, jeg vil ikke lære dem opp til å bli sexguder for damer på sin egen alder (ja, nettopp... fått spørsmål om det også, ja!).

Etter å ha fått bilde tilsendt på mail og det er snakk om date, så lurer jeg jo på hvem jeg snakker med, greit med litt mer info enn "Roffe". Så får jeg et mobilnr som ikke er søkbart, spør om nr ikke kommer opp fordi det er jobbens. Nei, det er hans private. Ok, kan jeg få vite navnet eller hvor du jobber, da.

Da får jeg lange utgreiinger om hvor fantastisk flott jeg ville tatt meg ut i bikini på dekk på seilbåten (som jeg HAR fått bilde av fra alle bauger - bokstavelig talt - og kanter!)..... Når jeg da har spurt om mannen ikke kan lese, så lurer han på hva jeg mener. Jeg har allerede fortalt at jeg ikke ønsker gifte/samboende menn, at jeg ikke vil være noens elskerinne. Poff, der ble han taus også. BLOKKERER  han også...

Og slik går det....

Forstår deg bare godt, HI!

Anonymous poster hash: 59d3f...a55
Skrevet

Mannen min bruker rumpetaske.... 

Anonymous poster hash: d7f96...f39
Skrevet

Haha, kjenner meg igjen! :D Det er MYE rart man kommer over på disse datingsidene!

Men jeg traff min kjære på en datingside da... Vi mailet i to uker før vi drakk kaffe sammen. Møttes igjen noen dager etterpå og har vært som limt sammen siden. Andre daten varte ei hel helg, det skulle jo bare være en kaffe da og, men det sa bare pang mellom oss. Så jeg har troa på nettdating, selv om det er en del frosker og noen padder underveis :P

Anonymous poster hash: 1fb94...b79

Så koselig! :) Godt å høre at det finnes håp :)

Skrevet

Smeis - leika med tanken på å opprette profil, men du trur eg at eg utsett det på ubestemt tid. Uaktuelt med rumpetaske.

Skrevet

Smeis - leika med tanken på å opprette profil, men du trur eg at eg utsett det på ubestemt tid. Uaktuelt med rumpetaske.

Ordnet det seg ikke med dansebandmannen?????? :o:D

Skrevet

Og der oppsummerte du sånn ca alle grunnene til at jeg deaktiverte profilen min for noen dager siden :P

Må bare slenge inn han som var noen og 60 år, med langt grått hår.... som hadde lagt inn hvilepulsen sin, blodtrykket, kolesterolverdiene (både godt kolesterol og "dårlig"!), svett profil av seg selv etter en joggetur hvor han står og tøyer... i grilldressjakke og shorts ca fra 70-tallet.

HVA har jeg til felles med en slik mann???? Jeg blokkerte ham i det øyeblikket jeg oppdaget ham, men hvordan kan systemet mene at jeg passer med en slik mann???

Og de liksom fjellmannfolka.... jeg liker meg i skog og mark og på fjellet, være ute i naturen. Har (hadde) også et bilde fra en joggetur på fjellet. Er på ingen måte ekstrem når det gjelder trening, men er i gjennomsnitlig form. Enten så blir jeg sjekket av menn som aldri, aldri har gått seg en tur - eller så får jeg høre at jeg ikke er sporty nok fordi jeg ikke driver med ekstremsport.

Jeg har motsatt problem - har gjort det tydelig at jeg vil ha barn. Blir som oftest sjekket opp av de som absolutt ikke under noen omstendigheter ønsker seg barn.... ja, de har gjerne sterilisert seg også, bare sånn for å sikre seg. "Da slipper jeg å bruke kondom også, vet du.... hø-hø!" BLOKKER!!

Jeg har skrevet at jeg ønsker langvarig forhold av en mann på ca min egen alder, ikke interessert i ons. Det er garantert derfor en tredjedel av de som kontakter meg er  så unge at jeg nesten eller helt kunne vært moren deres, sant?!?! Måtte stenge profilen for de som er under 70 i match fordi disse unggutta ble et så stort problem! Ja, de er kjekke å se på, ja de har flotte kropper. Nei, jeg vil ikke lære dem opp til å bli sexguder for damer på sin egen alder (ja, nettopp... fått spørsmål om det også, ja!).

Etter å ha fått bilde tilsendt på mail og det er snakk om date, så lurer jeg jo på hvem jeg snakker med, greit med litt mer info enn "Roffe". Så får jeg et mobilnr som ikke er søkbart, spør om nr ikke kommer opp fordi det er jobbens. Nei, det er hans private. Ok, kan jeg få vite navnet eller hvor du jobber, da.

Da får jeg lange utgreiinger om hvor fantastisk flott jeg ville tatt meg ut i bikini på dekk på seilbåten (som jeg HAR fått bilde av fra alle bauger - bokstavelig talt - og kanter!)..... Når jeg da har spurt om mannen ikke kan lese, så lurer han på hva jeg mener. Jeg har allerede fortalt at jeg ikke ønsker gifte/samboende menn, at jeg ikke vil være noens elskerinne. Poff, der ble han taus også. BLOKKERER  han også...

Og slik går det....

Forstår deg bare godt, HI!

Jeg ler!!! Det er bare tragikomisk at man opplever det samme. Det med ekstremsport er også en greie ja. "HVA, har du aldri hoppet i fallskjerm? Nei, det gjøg jeg jo så ofte som mulig!!" Det kommer jo frem at det også skjedde den ene gangen, og bildet er på profilen. Nei, hvor skal man mæte disse mennene da? ;)

HI

Skrevet

Nå kan det jo hende man møter på et par ordentlige menn også der. Jeg har nok rett og slett vært der litt for lenge at det er mye som skal til for å bli sjarmert når man har hørt det meste mange, mange ganger før :)

HI

Skrevet

Haha, er mye rart der ute (inne) ja. Men jeg traff min på Møteplassen for 4 år siden så det er noen godbiter innimellom alle tullingene ;)

Anonymous poster hash: 1737a...167
Skrevet

Jeg ler!!! Det er bare tragikomisk at man opplever det samme. Det med ekstremsport er også en greie ja. "HVA, har du aldri hoppet i fallskjerm? Nei, det gjøg jeg jo så ofte som mulig!!" Det kommer jo frem at det også skjedde den ene gangen, og bildet er på profilen. Nei, hvor skal man mæte disse mennene da? ;)

HI

Spør du meg så spør jeg deg! ;)

Jeg tror matbutikken snart er like stor sjanse som noe annet.

Kunne lagt ut om de datene jeg faktisk har kommet til. Noen har vært hyggelige fyrer, men kjemien har ikke stemt. Meeeen, så har du han som mente vi var et par da vi gikk fra kafedaten. Møtte ikke han noe mer. Gikk forbi ham tilfeldig da jeg var i Oslo to år etterpå... da skjulte han stygt på meg.

Lite visste jeg at en annen hadde tatt slankeoperasjon - han skulle spandere (jeg var skrubbsulten!!! hadde reist i flere timer), tapas.... da han hadde spist 2/3 av maten lente han seg tilbake og fortalte hvor STAPPMETT han var og at det i hvert fall ikke var vits med dessert. Da hadde jeg knapt nok til at jeg ville kalle det en liten forrett en gang. Etterpå mente han vi kunne gå hjem til ham og ha sex, for han hadde tross alt spandert middag på meg. Jeg fikk det brått travelt.... og gikk til nærmeste narvesen og kjøpte meg den største pølsa de hadde!

Og så var det pizzadaten som snakket HØYT og nervøs i falsett. Alle, og da mener jeg ALLE forstod at vi var på første date og de så ut som om de var flaue på mine vegne. Aldri vært på det spisestedet siden.

Vi har selvfølgelig også han som jeg skulle spise sammen med før jeg skulle ta toget hjem (jada, NÅ har jeg lært at jeg ikke skal spise middag på første date!!)... som begynte å stortute da jeg fortalte at vi godt kunne være venner, men jeg ikke ville bli noen god kjærest for ham. Jeg snakker ikke litt blank i øynene.... jeg snakker snuft, hulk, tårene spruter, snørret renner, tørke tårer med håndbaken. Hele restauranten trodde visst vi hadde vært gift og at jeg valgte et slikt sted for å fortelle at vi skulle skilles..... Fikk stygge blikk fra alle rundt, kelnerne kom og lurte på om de kunne hjelpe....

Som om ikke dette er ille nok - husk at dette er de som har virket mest normale i utgangspunktet når vi har mailet på sukker.......

Sikker ikke pent å fortelle slikt, men jeg bare så inderlig LEI!

Er så lei av å sitte på dater og høre om alle detaljer om dem uten at de spør et eneste spørsmål tilbake - selv om jeg normalt sett er ganske god på smalltalk og få en samtale til å flyte. Eller for ikke å snakke om han som brukte laaang tid på å snakke om mine følelser for ham. Jeg sa, det er vel litt tidlig å konkludere med hva han følte for meg (trodde han bare hadde sag feil), men neida, fikk lang utgreiing om mine følelser for ham og at det var på tide jeg innrømmet dem osv. osv..... jada, også en første date med en mann som før dette faktisk virket helt normal.

Phu! måtte visst bare blåse ut litt jeg også, HI! Beklager om jeg kuppet tråden din!

Ønsker deg lykke til videre  -  det er jo flere her inne som har funnet mannen i sitt liv via datesider :)

Skrevet

Herregud, jeg ser med skrekk og gru tilbake på den tiden jeg en kort periode var på sukker. Etter én date kastet jeg inn håndkleet og så for meg et liv med katter i stedet.

Skrevet

Herregud, jeg ser med skrekk og gru tilbake på den tiden jeg en kort periode var på sukker. Etter én date kastet jeg inn håndkleet og så for meg et liv med katter i stedet.

Men hvordan fant du din skotte, da?

Som du forstår.... trenger virkelig råd! ;)

ps... er til og med villig til å smake haggis om det må til ;)

Skrevet

Ordnet det seg ikke med dansebandmannen?????? :o:D

På ingen måte! Eg kom altså ikkje over dansebandmusikken heilt. Det viste seg òg at eg hadde hatt på meg dei største drikkebrillene mine, så eg gjekk eigentleg inn i eit midlertidig koma då eg traff han neste gong.  Eg har prøvd å fortrenge det heile..

Skrevet

På ingen måte! Eg kom altså ikkje over dansebandmusikken heilt. Det viste seg òg at eg hadde hatt på meg dei største drikkebrillene mine, så eg gjekk eigentleg inn i eit midlertidig koma då eg traff han neste gong.  Eg har prøvd å fortrenge det heile..

Sorry.... skal aldri nevne det meir............. trur eg :P

Alle har vel en og annen gang tatt på feil drikkebriller - all sympati ;)

Skrevet

Sorry.... skal aldri nevne det meir............. trur eg :P

Alle har vel en og annen gang tatt på feil drikkebriller - all sympati ;)

Jau. Trøsta er i alle fall at eg ikkje bytte kroppsveske med han. Eg har aldri før vore så glad for at eg ikkje klina med nokon;) Its all good! Men trur ikkje eg er klar for sukkerprofil heilt endå;)

Skrevet

HI

Spør du meg så spør jeg deg! ;)

Jeg tror matbutikken snart er like stor sjanse som noe annet.

Kunne lagt ut om de datene jeg faktisk har kommet til. Noen har vært hyggelige fyrer, men kjemien har ikke stemt. Meeeen, så har du han som mente vi var et par da vi gikk fra kafedaten. Møtte ikke han noe mer. Gikk forbi ham tilfeldig da jeg var i Oslo to år etterpå... da skjulte han stygt på meg.

Lite visste jeg at en annen hadde tatt slankeoperasjon - han skulle spandere (jeg var skrubbsulten!!! hadde reist i flere timer), tapas.... da han hadde spist 2/3 av maten lente han seg tilbake og fortalte hvor STAPPMETT han var og at det i hvert fall ikke var vits med dessert. Da hadde jeg knapt nok til at jeg ville kalle det en liten forrett en gang. Etterpå mente han vi kunne gå hjem til ham og ha sex, for han hadde tross alt spandert middag på meg. Jeg fikk det brått travelt.... og gikk til nærmeste narvesen og kjøpte meg den største pølsa de hadde!

Og så var det pizzadaten som snakket HØYT og nervøs i falsett. Alle, og da mener jeg ALLE forstod at vi var på første date og de så ut som om de var flaue på mine vegne. Aldri vært på det spisestedet siden.

Vi har selvfølgelig også han som jeg skulle spise sammen med før jeg skulle ta toget hjem (jada, NÅ har jeg lært at jeg ikke skal spise middag på første date!!)... som begynte å stortute da jeg fortalte at vi godt kunne være venner, men jeg ikke ville bli noen god kjærest for ham. Jeg snakker ikke litt blank i øynene.... jeg snakker snuft, hulk, tårene spruter, snørret renner, tørke tårer med håndbaken. Hele restauranten trodde visst vi hadde vært gift og at jeg valgte et slikt sted for å fortelle at vi skulle skilles..... Fikk stygge blikk fra alle rundt, kelnerne kom og lurte på om de kunne hjelpe....

Som om ikke dette er ille nok - husk at dette er de som har virket mest normale i utgangspunktet når vi har mailet på sukker.......

Sikker ikke pent å fortelle slikt, men jeg bare så inderlig LEI!

Er så lei av å sitte på dater og høre om alle detaljer om dem uten at de spør et eneste spørsmål tilbake - selv om jeg normalt sett er ganske god på smalltalk og få en samtale til å flyte. Eller for ikke å snakke om han som brukte laaang tid på å snakke om mine følelser for ham. Jeg sa, det er vel litt tidlig å konkludere med hva han følte for meg (trodde han bare hadde sag feil), men neida, fikk lang utgreiing om mine følelser for ham og at det var på tide jeg innrømmet dem osv. osv..... jada, også en første date med en mann som før dette faktisk virket helt normal.

Phu! måtte visst bare blåse ut litt jeg også, HI! Beklager om jeg kuppet tråden din!

Ønsker deg lykke til videre  -  det er jo flere her inne som har funnet mannen i sitt liv via datesider :)

Ingen tråd er kuppet, bare gøy at andre deler også. Tror ikke jeg skal utdype veldig hva jeg har opplevd "live", men en ting har jeg lært: jeg googler før jeg møter! En gang fant jeg ut at mannen ikke var helt god, og droppet å møte han.

Flere som vil ha en ordentlig grunn for at jeg ikke vil møte dem igjen. Holder det ikke bare med at kjemien ikke var helt det jeg hadde håpet på? Vi hadde jo faktisk ingenting å snakke om! Og utseendet har faktisk noe å si, men heldigvis liker vi ulike ting. Men det hadde jo vært greit om du oppdaterte bildene dine litt når jeg nesten ikke kjenner deg igjen fra profilen. Det viser seg da at du har 7 år gamle bilder der.

Så han som ble sur etter en date fordi jeg ikke svarte på melding på facebook når han så jeg var logget på, og etter 5 min ringte meg og anklaget meg for å ha andre på gang siden jeg ikke svarte. Jeg svarte at jeg ikke satt ved pc'n hele tiden selv om jeg stod som pålogget, og da var han blid igjen. Jeg: skeptisk! Han sendte melding og lurte på om jeg ville møte han om en time, mens jeg sa at jeg måtte jo på seinvakt. Han ringte opp igjen, og lurte på hva jeg egentlig skulle, og at det ikke var lurt å gå bak ryggen på han. Ja, svarte ikke han igjen.

Kunne skrevet flere, men kanskje vi skulle skrive en bok sammen? :)

HI

Gjest Eilicic
Skrevet

haha, nå måtte jeg le litt, for det er sånn jeg har hatt det i 3 år på den forbanna Møteplassen. 2 uker før jeg skulle slette hele profilen min, der dukket han opp, han som nå ligger på sofaen og halvsover og maserer foten min mens jeg sitter med pcn på fanget og sjekker ut livet her inne på dib ;) Jeg er veldig glad for at jeg i kveld skal legge meg ved siden av drømmemannen, og jeg fant han til slutt der inne :D 

Skrevet

Glad jeg ikke er på den siden :P Men artig lesing ;)

Holder meg til Tinder ;) har enda ikke opplevd noe der ;)

Har vært på datingsider før, og det jeg husker mest var disse: du er deilig, hey sexy, du er hot osv... eller setninger ala det på ekstremt gebrokken norsk... svarte ikke på slike mailer, og jeg ble LEI til slutt og gav opp 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...