Gå til innhold

Utblåsning!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen tråd er kuppet, bare gøy at andre deler også. Tror ikke jeg skal utdype veldig hva jeg har opplevd "live", men en ting har jeg lært: jeg googler før jeg møter! En gang fant jeg ut at mannen ikke var helt god, og droppet å møte han.

Flere som vil ha en ordentlig grunn for at jeg ikke vil møte dem igjen. Holder det ikke bare med at kjemien ikke var helt det jeg hadde håpet på? Vi hadde jo faktisk ingenting å snakke om! Og utseendet har faktisk noe å si, men heldigvis liker vi ulike ting. Men det hadde jo vært greit om du oppdaterte bildene dine litt når jeg nesten ikke kjenner deg igjen fra profilen. Det viser seg da at du har 7 år gamle bilder der.

Så han som ble sur etter en date fordi jeg ikke svarte på melding på facebook når han så jeg var logget på, og etter 5 min ringte meg og anklaget meg for å ha andre på gang siden jeg ikke svarte. Jeg svarte at jeg ikke satt ved pc'n hele tiden selv om jeg stod som pålogget, og da var han blid igjen. Jeg: skeptisk! Han sendte melding og lurte på om jeg ville møte han om en time, mens jeg sa at jeg måtte jo på seinvakt. Han ringte opp igjen, og lurte på hva jeg egentlig skulle, og at det ikke var lurt å gå bak ryggen på han. Ja, svarte ikke han igjen.

Kunne skrevet flere, men kanskje vi skulle skrive en bok sammen? :)

HI

Anonymous poster hash: 9046c...79d

Du har helt rett - det er noe i det med google er min venn ;)

Vet du, jeg tror det kunne blitt en salgssuksess om vi skrev bok sammen :D

Den nyeste av mine historier som jeg har fortalt over her er tre år gammel, så ingen nylige som kan kjenne seg igjen. Kunne fortalt enda mye mer, meg lar det være.

Eilicic og andre her er jo gode eksempler på at det faktisk ER mulig :)

Men jeg føler at det nesten er mer nåla i høystakken enn å gå på byen. Og gå på byen har jeg egentlig gitt opp.

Jøss - høres virkelig munter ut :P

Tauriel - jeg tør nesten ikke spør, men hva er Tinder?

Har skjønt det er noe sjekkegreier også, men har ikke sjekket det...

Anonymous poster hash: 59d3f...a55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ler!!! Det er bare tragikomisk at man opplever det samme. Det med ekstremsport er også en greie ja. "HVA, har du aldri hoppet i fallskjerm? Nei, det gjøg jeg jo så ofte som mulig!!" Det kommer jo frem at det også skjedde den ene gangen, og bildet er på profilen. Nei, hvor skal man mæte disse mennene da? ;)

HI

Spør du meg så spør jeg deg! ;)

Jeg tror matbutikken snart er like stor sjanse som noe annet.

Kunne lagt ut om de datene jeg faktisk har kommet til. Noen har vært hyggelige fyrer, men kjemien har ikke stemt. Meeeen, så har du han som mente vi var et par da vi gikk fra kafedaten. Møtte ikke han noe mer. Gikk forbi ham tilfeldig da jeg var i Oslo to år etterpå... da skjulte han stygt på meg.

Lite visste jeg at en annen hadde tatt slankeoperasjon - han skulle spandere (jeg var skrubbsulten!!! hadde reist i flere timer), tapas.... da han hadde spist 2/3 av maten lente han seg tilbake og fortalte hvor STAPPMETT han var og at det i hvert fall ikke var vits med dessert. Da hadde jeg knapt nok til at jeg ville kalle det en liten forrett en gang. Etterpå mente han vi kunne gå hjem til ham og ha sex, for han hadde tross alt spandert middag på meg. Jeg fikk det brått travelt.... og gikk til nærmeste narvesen og kjøpte meg den største pølsa de hadde!

Og så var det pizzadaten som snakket HØYT og nervøs i falsett. Alle, og da mener jeg ALLE forstod at vi var på første date og de så ut som om de var flaue på mine vegne. Aldri vært på det spisestedet siden.

Vi har selvfølgelig også han som jeg skulle spise sammen med før jeg skulle ta toget hjem (jada, NÅ har jeg lært at jeg ikke skal spise middag på første date!!)... som begynte å stortute da jeg fortalte at vi godt kunne være venner, men jeg ikke ville bli noen god kjærest for ham. Jeg snakker ikke litt blank i øynene.... jeg snakker snuft, hulk, tårene spruter, snørret renner, tørke tårer med håndbaken. Hele restauranten trodde visst vi hadde vært gift og at jeg valgte et slikt sted for å fortelle at vi skulle skilles..... Fikk stygge blikk fra alle rundt, kelnerne kom og lurte på om de kunne hjelpe....

Som om ikke dette er ille nok - husk at dette er de som har virket mest normale i utgangspunktet når vi har mailet på sukker.......

Sikker ikke pent å fortelle slikt, men jeg bare så inderlig LEI!

Er så lei av å sitte på dater og høre om alle detaljer om dem uten at de spør et eneste spørsmål tilbake - selv om jeg normalt sett er ganske god på smalltalk og få en samtale til å flyte. Eller for ikke å snakke om han som brukte laaang tid på å snakke om mine følelser for ham. Jeg sa, det er vel litt tidlig å konkludere med hva han følte for meg (trodde han bare hadde sag feil), men neida, fikk lang utgreiing om mine følelser for ham og at det var på tide jeg innrømmet dem osv. osv..... jada, også en første date med en mann som før dette faktisk virket helt normal.

Phu! måtte visst bare blåse ut litt jeg også, HI! Beklager om jeg kuppet tråden din!

Ønsker deg lykke til videre  -  det er jo flere her inne som har funnet mannen i sitt liv via datesider :)

Ingen tråd er kuppet, bare gøy at andre deler også. Tror ikke jeg skal utdype veldig hva jeg har opplevd "live", men en ting har jeg lært: jeg googler før jeg møter! En gang fant jeg ut at mannen ikke var helt god, og droppet å møte han.

Flere som vil ha en ordentlig grunn for at jeg ikke vil møte dem igjen. Holder det ikke bare med at kjemien ikke var helt det jeg hadde håpet på? Vi hadde jo faktisk ingenting å snakke om! Og utseendet har faktisk noe å si, men heldigvis liker vi ulike ting. Men det hadde jo vært greit om du oppdaterte bildene dine litt når jeg nesten ikke kjenner deg igjen fra profilen. Det viser seg da at du har 7 år gamle bilder der.

Så han som ble sur etter en date fordi jeg ikke svarte på melding på facebook når han så jeg var logget på, og etter 5 min ringte meg og anklaget meg for å ha andre på gang siden jeg ikke svarte. Jeg svarte at jeg ikke satt ved pc'n hele tiden selv om jeg stod som pålogget, og da var han blid igjen. Jeg: skeptisk! Han sendte melding og lurte på om jeg ville møte han om en time, mens jeg sa at jeg måtte jo på seinvakt. Han ringte opp igjen, og lurte på hva jeg egentlig skulle, og at det ikke var lurt å gå bak ryggen på han. Ja, svarte ikke han igjen.

Kunne skrevet flere, men kanskje vi skulle skrive en bok sammen? :)

HI

OG! Han som jeg aldri møtte, men hadde en god tone med en dag. Skrev lenge frem og tilbake. Han jobbet på sjøen og var hjemme disse dagene. Da jeg kom hjem fra jobb og etterhvert logget meg på, hadde jeg ikke mindre enn sju(!!!!) meldinger fra han. Utdypende om hvordan han hadde vasket gulvet, han var så glad for at han hadde møtt meg, nå hadde han handlet, nå var det så fint vær og han ville tatt med meg på tur. Og til slutt... "Hvorfor svarer du ikke, hva skjedde med den gode tonen vi hadde i går?" Da var det ikke nåde hos meg og jeg sa at dette ble for mye. Han skrev "unnskyld for at jeg viser interesse da!" i en furten tone, så kom det tre meldinger etterhverandre om at han gjerne ville ha en sjanse til. Jeg mener, vi hadde jo ikke møtt hverandre en gang!!

Og noen skriver utdypende mailer som kan minne om beskrivelser tatt ut fra en pocket-roman. Men det er god underholdning da, når de maler et rosenrødt bilde av både jobb, fremtig forhlold og hvordan hverdagen bare kommer til å forvinne fordi de skal legge til rette for den fantastike dama de møter. Og avslutter da med "og jeg håper det er deg?"

HI

Skrevet

OG! Han som jeg aldri møtte, men hadde en god tone med en dag. Skrev lenge frem og tilbake. Han jobbet på sjøen og var hjemme disse dagene. Da jeg kom hjem fra jobb og etterhvert logget meg på, hadde jeg ikke mindre enn sju(!!!!) meldinger fra han. Utdypende om hvordan han hadde vasket gulvet, han var så glad for at han hadde møtt meg, nå hadde han handlet, nå var det så fint vær og han ville tatt med meg på tur. Og til slutt... "Hvorfor svarer du ikke, hva skjedde med den gode tonen vi hadde i går?" Da var det ikke nåde hos meg og jeg sa at dette ble for mye. Han skrev "unnskyld for at jeg viser interesse da!" i en furten tone, så kom det tre meldinger etterhverandre om at han gjerne ville ha en sjanse til. Jeg mener, vi hadde jo ikke møtt hverandre en gang!!

Og noen skriver utdypende mailer som kan minne om beskrivelser tatt ut fra en pocket-roman. Men det er god underholdning da, når de maler et rosenrødt bilde av både jobb, fremtig forhlold og hvordan hverdagen bare kommer til å forvinne fordi de skal legge til rette for den fantastike dama de møter. Og avslutter da med "og jeg håper det er deg?"

HI

He-he... ja, sant.... spesielt når de plutselig avslører at de aldri har lest teksten i profilen din, de har bare sett på bildene..... ;) men likevel er du drømmedama pga alle dine personlige egenskaper og interesser ;)

Herlighet... vi kunne virkelig skrevet bok :P

Skrevet (endret)

Herregud, jeg ser med skrekk og gru tilbake på den tiden jeg en kort periode var på sukker. Etter én date kastet jeg inn håndkleet og så for meg et liv med katter i stedet.

Men hvordan fant du din skotte, da? Som du forstår.... trenger virkelig råd! ;) ps... er til og med villig til å smake haggis om det må til ;)Anonymous poster hash: 59d3f...a55
*host host* World of Warcraft.....

Heldigvis ikke bare kvisete tenåringer som er glade i dataspill ;)

(kan forresten avmystifisere haggis først som sist: det er ikke mageinnhold i tarmer eller noe sånt, men som en litt rar kjøttdeigblanding med krydder) :P

Endret av Fero
Skrevet

Ååhhee haha.... Jeg skal treffe en fra nettet på mandag... Dette var ingen god lesing :P hehe..

Vi har hatt god tone i 2 mnd snart, når vi snakker i tlf blir det ofte både 2 og 3 timer uten flaue pauser.... Håper virkelig at det blir sånn på mandag og ;) gu bedre meg :P

Anonymous poster hash: 568f6...f25

Skrevet

Jau. Trøsta er i alle fall at eg ikkje bytte kroppsveske med han. Eg har aldri før vore så glad for at eg ikkje klina med nokon;) Its all good! Men trur ikkje eg er klar for sukkerprofil heilt endå ;)

Ha-ha... ler her av ditt fravær av bytte av kroppsvæsker ;)

Blir du ikke inspirert til å lage deg en sukkerprofil av det vi forteller??!? Forstår virkelig ikke hvorfor ;)

Og by the way.... jeg er hun som skrev om han andre mannen som likte danseband.... ble ikke mer med ham heller :(  Men han var en god fyr, han altså.... best ever.... tross at han sniklikte dansebandmusikk :P

Skrevet

Heldigvis ikke bare kvisete tenåringer som er glade i dataspill ;)

(kan forresten avmystifisere haggis først som sist: det er ikke mageinnhold i tarmer eller noe sånt, men som en litt rar kjøttdeigblanding med krydder) :P

*host host* World of Warcraft.....

Nåååde... ikke si at jeg må begynne å spille www... please no!!!! :D

Egentlig blir jeg faktisk imponert - da var det virkelig meningen at dere skulle møtes :)

Men er ikke haggis kokt i en kumage da - eller der det også en myte? Trodde det var masse ulike involler og kjøtt som var kokt i kumage, jeg... men har ikke peiling, altså ;)

Skrevet

Det virker for meg som dere henger på feil sider. Dere hører vel til på Elitesingles hele hurven?

Der finner man visstnok både velutdannede, pene og rike mennesker :) men hvor sjarmerende de er sier reklamen ingenting om :P

Skrevet

Ååhhee haha.... Jeg skal treffe en fra nettet på mandag... Dette var ingen god lesing :P hehe..

Vi har hatt god tone i 2 mnd snart, når vi snakker i tlf blir det ofte både 2 og 3 timer uten flaue pauser.... Håper virkelig at det blir sånn på mandag og ;) gu bedre meg :P

Anonymous poster hash: 568f6...f25

Masse lykke til. Se lyst på det - nå vet du hvordan det kan være på det verste - så mest trolig vil du synes at daten din går kjempebra uansett :P

Husk å gi oss oppdatering, da :)

Skrevet

Tauriel - jeg tør nesten ikke spør, men hva er Tinder?

Har skjønt det er noe sjekkegreier også, men har ikke sjekket det...

Dating app det begge må like hverandre for å kan snakke ;)

Jeg har hatt flaks og troffe to stk som var hyggelig og greie, men ble bare med det :P Men det mange som er ute etter ons.... Ooooog den er gratis ;)

Skrevet

Det virker for meg som dere henger på feil sider. Dere hører vel til på Elitesingles hele hurven?

Der finner man visstnok både velutdannede, pene og rike mennesker :) men hvor sjarmerende de er sier reklamen ingenting om :P

Ha-ha... der går grensen min, altså!! Er det ikke en dateside bare for de som er vakre nok også? En jeg likte godt for en del år siden hang der, vet jeg. Nå har han hengt på sukker nesten et par år i steden for, ble visst for sært for til og med ham ;)

Jeg vil jo bare ha en god mann jeg kan elske og som elsker meg, hvor det er gjensidig tenning og at vi har like verdier. Han trenger ikke ha feit bankkonto i Sveits for min del.

Åh, herlighet.... skal ikke ta historien om han med x antall ferrarier eller jaguarer eller hva det var.... følte han prøvde å kjøpe meg, og da sprang jeg fort, gitt!

Skrevet

Jeg logget meg faktisk inn der her om dagen. :D Tok hele personlighetstesten, for ja, det må man gjennom for å se hvem man matcher med... Lastet ikke opp bilde og brukte et annet nick. For det første: kjempe dyrt å være medlem der. For det andre: kjente dessverre igjen flere nick fra forrige sted. Så de har nok ikke noe filter for hvem som får være medlem der ;) Slettet profilen fort igjen da ja.

Jeg prøver match nå, og der kan man sende førter, som i blunk ;) Og det tragiske er at det er de samme 7-8 som sender blunk annenhver, hvis ikke hver dag. Igjen, får man ikke respons, så lar man det ligge. Er man på byen og sjekker opp en person, og den personen "skal på toalettet" og ikke kommer tilbake, så går oppsøker man ikke den personen både tre og fire ganger til i løpet av kvelden?

Skrevet

Dating app det begge må like hverandre for å kan snakke ;)

Jeg har hatt flaks og troffe to stk som var hyggelig og greie, men ble bare med det :P Men det mange som er ute etter ons.... Ooooog den er gratis ;)

Takk for svar :)

Da må visst jeg ha ny telefon først ;)

Hørtes lovende ut for deg med en slik begynnelse, da - selv om det ikke ble noe mer.

Lykke til videre :)

Skrevet

Jeg forstår deg bare så altfor godt.

ER så mange utrolig rare mennesker på nettdating.

Skrevet (endret)

Heldigvis ikke bare kvisete tenåringer som er glade i dataspill ;)(kan forresten avmystifisere haggis først som sist: det er ikke mageinnhold i tarmer eller noe sånt, men som en litt rar kjøttdeigblanding med krydder) :P *host host* World of Warcraft.....

Nåååde... ikke si at jeg må begynne å spille www... please no!!!! :DEgentlig blir jeg faktisk imponert - da var det virkelig meningen at dere skulle møtes :) Men er ikke haggis kokt i en kumage da - eller der det også en myte? Trodde det var masse ulike involler og kjøtt som var kokt i kumage, jeg... men har ikke peiling, altså ;)Anonymous poster hash: 59d3f...a55
Haha, ser den! Til informasjon kan jeg meddele om at vi er det tredje paret som har funnet hverandre i samme guild (guild=stor gruppe mennesker som spiller sammen). Det første paret er begge godt over 30, og de har vært sammen i flere år, samt har barn sammen. Par nummer to bor sammen, og par nummer tre (oss) er gift og venter barn :) Noen solskinnshistorier finnes altså på de underligste steder. Og når det er sagt, så kjenner jeg en hel haug av andre folk som også har funnet hverandre der.

Tenk felles hobby eller interesse. Nå er ikke gubben og jeg så inni spillinga som vi var for noen år siden, men en felles interesse er det jo uansett. Samme hva slags spill :)

Endret av Fero
Skrevet

Traff min mann på match, etter en laaang stund med interesse fra tullebukker.. Da jeg ble drittlei etter ett år, deaktiverte jeg profilen min, og rett før den forsvant, dukket han som skulle bli mannen min opp!

Nå har vi vært gift i 6 år og har 2 barn sammen! :-)

Anonymous poster hash: d168d...c23

Skrevet

Kanskje du må få deg hund, HI? Alle vet jo at hunder er det perfekte sjekketrikset, liksom. Gjelder å komme på banen før våren, så du er klar så fort parken er grønn! ;)

Skrevet

Tenk felles hobby eller interesse. Nå er ikke gubben og jeg så inni spillinga som vi var for noen år siden, men en felles interesse er det jo uansett. Samme hva slags spill :)

Haha, ser den! Til informasjon kan jeg meddele om at vi er det tredje paret som har funnet hverandre i samme guild (guild=stor gruppe mennesker som spiller sammen). Det første paret er begge godt over 30, og de har vært sammen i flere år, samt har barn sammen. Par nummer to bor sammen, og par nummer tre (oss) er gift og venter barn :) Noen solskinnshistorier finnes altså på de underligste steder. Og når det er sagt, så kjenner jeg en hel haug av andre folk som også har funnet hverandre der.

Tydeligvis de utroligste stedene man kan finne kjærlighet :)

Finnes det strikkeklubb for menn?? :P

Har da en god del interesser, men de mannfolka jeg treffer der er som regel opptatt. Opplever også at jeg blir sett på som en trussel som singel dame av andre damer - selv om jeg aldri legger meg etter andres menn.

Tror egentlig at jeg har satt meg selv på pauseknapp for en stund ;)

Skrevet

Jau. Trøsta er i alle fall at eg ikkje bytte kroppsveske med han. Eg har aldri før vore så glad for at eg ikkje klina med nokon;) Its all good! Men trur ikkje eg er klar for sukkerprofil heilt endå ;)

Ha-ha... ler her av ditt fravær av bytte av kroppsvæsker ;)

Blir du ikke inspirert til å lage deg en sukkerprofil av det vi forteller??!? Forstår virkelig ikke hvorfor ;)

Og by the way.... jeg er hun som skrev om han andre mannen som likte danseband.... ble ikke mer med ham heller :(  Men han var en god fyr, han altså.... best ever.... tross at han sniklikte dansebandmusikk :P

Åhrre! Nei, der tok du meg på senga ! ;)  Trudde no MINST at du hadde funne dansebandprinsen din! God i sengevals, sengesamba og greier, synes eg å hugse. Kva skjedde??

Skrevet

Du har jo alltids den klassiske klisjeen: når du minst venter det... ;)

Skrevet

Heldigvis ikke bare kvisete tenåringer som er glade i dataspill ;)(kan forresten avmystifisere haggis først som sist: det er ikke mageinnhold i tarmer eller noe sånt, men som en litt rar kjøttdeigblanding med krydder) :P *host host* World of Warcraft.....

Nåååde... ikke si at jeg må begynne å spille www... please no!!!! :DEgentlig blir jeg faktisk imponert - da var det virkelig meningen at dere skulle møtes :) Men er ikke haggis kokt i en kumage da - eller der det også en myte? Trodde det var masse ulike involler og kjøtt som var kokt i kumage, jeg... men har ikke peiling, altså ;)Anonymous poster hash: 59d3f...a55

Hvilken server spiller/spilte dere på? :D
Skrevet

Åhrre! Nei, der tok du meg på senga ! ;)  Trudde no MINST at du hadde funne dansebandprinsen din! God i sengevals, sengesamba og greier, synes eg å hugse. Kva skjedde??

Med fare for å bli gjenkjent - han steriliserte seg plutselig... og fikk kalde føtter og vet ikke om han har gjort det rette og.....

Men, jeg står på den, han er i utgangspunktet et utrolig god mann - jada i alle danseformer, bortsett fra det å forplikte seg videre, der gikk visst grensa.... nå er det visst livets glade singeltilværesle har jeg forstått...

Skrevet

Med fare for å bli gjenkjent - han steriliserte seg plutselig... og fikk kalde føtter og vet ikke om han har gjort det rette og.....

Men, jeg står på den, han er i utgangspunktet et utrolig god mann - jada i alle danseformer, bortsett fra det å forplikte seg videre, der gikk visst grensa.... nå er det visst livets glade singeltilværesle har jeg forstått...

Ahh. Den sorten..

Skrevet

Hvilken server spiller/spilte dere på? :D

Ha-ha... du spiller, regner jeg med? :D

Er du heldig så kommer du med der - det virker jo som om det er smittsom hos dem :P

Skrevet

Du har jo alltids den klassiske klisjeen: når du minst venter det... ;)

Haha, ja, den har jeg hørt lenge ;) Jeg har egentlig ikke vært så kjærestesyk, men har blitt det i det siste. Nå merker jeg at det er ensomt store deler av tiden. Var vel også derfor jeg bestemte meg for å bytte side, men så er det jo samme greiene der :P

Sånn for å være vanskelig, jeg jobber innenfor helsesektoren, dvs nesten bare damer. Jeg har barnet hos meg hele tiden bortsett fra annenhver helg, så hobby kan jeg ikke drive med. Hund har jeg vurdert, men må nok vente noen år til barnet blir større. Den stakkars hunden ville ikke hatt det noe godt hos oss nå som jeg ikke kan gå turer på morgen eller kveld fordi barnet ikke kan være alene hjemme enda. Nei, får gi dette en siste sjanse. Trodde jeg betalte for en mnd, men ser jeg betalte for tre. Så skal oppdatere i april om det har skjedd noe spennende innen den tid ;)

Og det var ikke meningen å skremme noen her, det er mange som møtes på nettet :) Hadde bare behov for å lufte litt frustrasjon, på en ensom fredagskveld når jeg kunne ønske drømmemannen hadde skrevet til meg :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...